Сабақ жоспары Сарқылмайтын табиғи ресурстар. Айқындауышқа тән белгілер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары Сарқылмайтын табиғи ресурстар. Айқындауышқа тән белгілер

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар "Сарқылмайтын табиғи ресурстар" туралы мәтінмен жұмыс жасайды. Айқындауышқа тән белгілер туралы түсінік алады. Сабақ жоспарына сай тапсырмаларды орындайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Қазақ тілі

13- сабақ

Бөлім: 6


Синтаксис. Биоалуантүрлілік. Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер

Педагогтің аты-жөні


Ж.М.Калдыбаева

Күні:


17.02.2025 ж

Сынып: 8


Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы


Сарқылатын ресурстар. Айқындауыштың түрлері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


8.2.4.1. Тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін ( әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау.


Сабақтың мақсаты


Тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін ( әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау.



Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау


Ресурстар


Сабақтың басы/ 5 мин



Ұйымдастыру кезеңі

Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын, бағалау критерийлерін белгілеу.

Ойтүрткі Бір тал кессең, он тал ек.

Мақал

1-тапсырма. “Бір тал кессең, он тал ек” мақалын қалай түсінетіндерің туралы ойларыңды ортаға салыңдар. Сарқылатын ресурстарға нелер жатады деп ойлайсыңдар?


Ойтүрткі сұрақтарына жауап береді.









1-слайд

2-слайд


Сабақтың ортасы /35 мин









Мағынаны тану



















Бекіту тапсырмасы

Оқылым

1-тапсырма А, 127-бет.

Мәтінді мәнерлеп оқыңдар. Көтерілген мәселені талдай отырып, негізгі ойды анықтаңдар.

Ғ Қарамен жазылған сөздерді құрамына қарай талдаңдар.




Айтылым

2-тапсырма, 129-бет.

Берілген сөйлемдерде оңашаланған айқындауыш бар ма? Бар болса, қандай сөйлем мүшесін айқындап тұрғанын анықтаңдар.


Жазылым

3-тапсырма,

129-бет.

Оңашаланған айқындауыштары бар сөйлемдерді бір бөлек, қосалқы, қосарлы айқындауышы бар сөйлемдерді бір бөлек көшіріп жазыңдар.

Дескриптор

Мәтінді мәнерлеп оқиды.

Көтерілген мәселені талдайды.

Негізгі ойды анықтайды.

Сөздерді құрамына қарай талдайды.
























Дескриптор

Сөйлемдердегі оңашаланған айқындауышты ажыратады.

Қандай сөйлем мүшесін айқындап тұрғанын анықтайды.


Дескриптор

Оңашаланған, қосалқы, қосарлы айқындауышы бар сөйлемдерді кестеге салып жазады.



ҚБ 3балл





























ҚБ 4 балл









ҚБ 3балл


3-слайд












4-слайд






5-слайд










6-слайд







Сабақтың соңы /5 мин




Үйге тапсырма:

5-тапсырма Г, 130-бет.

Үй тапсырмасының берілгенін түсініп алады.






Жетістік баспалдағы




























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.02.2025
210
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі