сабақ жоспары "Шашты"

Тақырып бойынша 31 материал табылды

сабақ жоспары "Шашты"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Шашты" әңгімесінің сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп миссиясы: Зияткерлік әлеуетке ие көшбасшыларды өмір бойы білім алуға дайындау және шабыттандыру


Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 10А

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтақырыбы:А.Кемелбаева «Шашты» әңгімесі


Оқу мақсаты:

10.2.1.1 әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдау;

Сабақ мақсаты:

әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдайды;

Сабақбарысы


Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы












Ұйымдастыру кезеңі:

  • Сәлемдесу;

Қызығушылықты ояту:

  • А. Кемелбаева туралы не білесіз?

  • «Шашты» сөзін қалай түсінесіңдер?


  • Түрікпендер мен қазақтар арсында қандай оқиғаларды тарихтан білесіздер?

  • «Барымта» дегеніміз не? Барымтаға сіздің көзқарасыңыз қалай?

Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.


Оқушылар сұрақтарға жауап береді

ҚБ

Тақта, оқулық

Сабақтың ортасы





2 мин.
















































































Мұғалім:

  • Жанр дегеніміз не?

  • Әңгіме жанрының ерекшелігі қандай?


Қосымша дерек:

Әңгіме, әдебиетте — оқиғаны қарасөзбен баяндайтыншағынкөркем шығарма жанры.

Әңгіменіңжанрлықерекшеліктеріоқиғаны баяндау тәсілі, композициялық, сюжеттікқұрылысы, көркемдікжүйесіарқылыайқындалады. Әңгіменіңкөлемішағын, кейіпкерлер саны аз, сюжетұйытқысынқұрайтыноқиғаныңбасталуы, шарықтаушегіменшешіміболады. Ондаадам, оныңөміріментағдыры, асамаңыздыдегеноқиғажинақыберіледі. Мұндабірайтылғанжайларғақайтаоралуға, тәптіштепбаяндауға, ұзақсуреттеугеорынжоқ. Әңгімежанры аз суретарқылыкөпжайдыаңғартабілетінайрықшакөркемдікшеберліктіталапетеді. Оқиғакөбінебіріншіжақтанбаяндалып, әңгімешініңоқиғағатікелейқатыстылығынкөрсетеді. 


1-тапсырма. Мазмұндау

2-тапсырма.

1.Әр оқушыға тапсырма.

Бұл шығарма кім туралы?Әңгіменің негізгі идеясы не? (аргумент арқылы жауап жаз)

2.

Шығарманың жанрлық белгілерін мысал келтіре отырып анықта.

сюжеттік талдау жаса

Сатылай кешенді талдау оқыту технологиясының талдау үлгісі:
1.Авторы
2.Тақырып
3.Әдеби жанр
4.Эпикалық жанр түрі
5.Шығарманың негізгі идеясы
6.Шығарманың композициялық құрылысы
6.1.Сюжеттің басталуы
6.2.Сюжеттік байланыс
6.3.Шиеленісуі
6.4.Шарықтау шегі
6.5.Шығарманың шешімі
7.Шығармадағы кейіпкерлер бейнесі
7.1.Жағымды
7.2.Жағымсыз
8.Әдеби-теориялық ұғымдар
8.1.Троп немесе құбылту
8.2.Фигура және айшықтау
9.Түсіндірме сөздік
10.Тәрбиелік мәні
3.

Кейіпкерлерге талдау кестесін толтыр

Кейіпкерлер

Әңгіме желісі бойынша әрекеттері

Менің көзқарасым

Жылқышы шал





Кенжебек





Атажан бай









4.

Автор аз сурет арқылы көп жайды аңғарта білетін айрықша көркемдік шеберліктіжанр ерекшелігін сақтауда қалай қолданған? (көркемдік тіліне талдау жасау)



Дескрипторлар:

  • Жанрлық ерекшеліктер бойынша талдау жасайды;

  • Өзіндік көзқарасын білдіре алады.

(соңында уақыт қалса немесе уақытынан бұрын орындағандарға)



Оқушылар бірін-бірі «Екі жұлдыз бір тілек» әдісімен бойынша екі жақсы қорғалған тапсырманы, бір ұсынысын айтып бағалайды.



Берілген сөздер мен сөз тіркесіне анықтама бер.

Тіксіну-

Құрық ұстату-

Мес-

Саба-

Шашты-

Барымта-

Жоқтау-

Тапсырмаларды орындайды



Тақта, оқулық























МҚ














Сабақтың соңы

3 минут

Қиын болды

Қызық болды

Ұсыныс





Кәсіби даму мақсаты: Сыни ойлауға арналған тапсырмалар арқылы оқушылардың айтылым дағдысын дамыту


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.01.2025
173
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі