Сабақтың
мақсаты: 3.1.5.1* тыңдаған
фразаның алдындағы немесе кейінгі оқиғаны
болжау
3.2.4.1* жоспар (сурет, сызба түрінде) және тірек сөздер
негізінде оқиға желісін сақтай отырып
мазмұндау
3.5.1.5* үлгі бойынша
сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай сөйлем және
мұғалімнің қолдауымен құрмалас сөйлем
құрастыру
|
Бағалау
критерийлері:
-тыңдаған фразаның
алдындағы немесе кейінгі оқиғаны
болжайды
- жоспар (сурет,
сызба түрінде) және тірек сөздер негізінде оқиға желісін сақтай
отырып мазмұндайды
-үлгі бойынша сөйлемдегі
сөздердің орын тәртібін сақтап жай сөйлем және мұғалімнің
қолдауымен құрмалас сөйлем
құрастырады
|
Сабақтың
басы
|
-
Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу--- шеңбер
– Жылы тілектер
Сұрақ-
жауап
-
Қазір қай жыл
мезгілі?
-
Қай ай,
күн?
-
Аптаның қай
күні?
-
Ауа райы
қандай?
Ой
шақыру
Мағынасы жақын
сөздер және сурет арқылы
меңгерту.
Шеру – суретін
көрсету
Алаң –
сурет
Дамыту
жолдары:
-
сөздерді суреттер
арқылы меңгерту;
-
сөздермен сөйлемдер
ойластыру;
-
дұрыс айту мен дұрыс
жазу жолдарын меңгерту;
-
сөздерді дауыстап
айтқызу.
Сабақтың
мақсатымен таныстыру
|
Сәлемдеседі
Бір-біріне жылы
тілектер айтады.
Сұрақтарға жауап
береді
Сабақтың тақырыбын
анықтайды
|
Мұғалім оқушылардың
жауабына қарай бағалайды.
|
Слайд
суреттер
қима
қағаздар
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа сөздермен
танысу. Сөздерді оқу, қайталау, сөз тіркесін
құрастыру.
Бірлік –
единство
Шеру –
парад
Алаң –
площадь
Өмір сүру –
жить
Достық –
дружба
Денсаулық – здоровье
Бақыт - счастье
Грамматикалық
қоржын
Жіктік жалғауды
қайтала.
Мұғалім сөздің басын
дауыстап айтады, кез-келген оқушы жалғауын жалғастырады. Оқушы
қателессе, қасында отырған көршісі
түзетеді.
Мен
мерекелеймін
Сен
мерекелейсің
Сіз
мерекелейсіз
Ол
мерекелейді
Мәтінді оқы.
Сұрақ қой. Қимылды білдіретін сөздерді тап. Тапсырманы орындамас
бұрын ұжыммен талқылайды. Қимылды білдіретін сөздердің астын
белгілейді.
Қимылды
білдіретін
сөздер:-----------------------
Сұрақтарға жауап
беріңдер:
1.1 мамыр қандай
күн?
2.Адамдар қалай өмір
сүреді?
3.Мерекеде алаңда не
өткізеді?
4.Адамдар не
дейді?
Добош Сөздік
дәптерін қолданып, сұрақтарға қысқа жауап беруге
үйрету
4-тапсырма:
(Т) Суретті
пайдаланып, жауап бер.
|
Сөздерді оқиды,
қайталайды, сөз тіркесін, сөйлем құрастырады.
Мысалы:
Біз шеруге
барамыз.
Сөздерді тақтаға
қатесіз жазып үйренеді.
Жіктік жалғауды
қайталайды
Мәтінді түсініп
оқиды.
сұрақтарға жауап
береді.
Сұрақтарға қысқаша
жауап береді.
Суреттерді
пайдаланып. Сұрақтарға жауап
береді.
|
Мұғалімнің бағалауы
жүзеге асады.
Шапалақтау
Бағдаршам
|
Слайд
|
|
Жазылым
106-бет 3-
тапсырма
Көп нүктенің орнына қажетті
сөздерді қойып жаз.
|
Көп нүктенің орнына қажетті
сөздерді қойып жазады.
|
Оқушылар сыныптастарының
жауабын тыңдай отырып бірін-бір
бағалайды.
|
Слайдтар
|