Сабақтың
ортасы
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
Жаңа сөздермен
таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты
сөздіктермен жұмыс.
Жекелей жұмыс
Айтылым
1-тапсырма
3-
тапсырма
Тыңдалым
Оқылым
Диалог
құрады
ЕББҚ оқушыға
тапсырма:
Жазылым
Жеке
жұмыс
Жазылым
Қосымша
тапсырма
Жеке жұмыс
Айтылым
Жеке жұмыс
Жазылым
Жазылым
2- тапсырма
|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен
айтып шығады.
Шоқжұлдыз-созвездие
Жорамалдаған-предпологаемый
Мәңгілік өзгермейді-на
вечность неизменяется
Ілім-учение,
знание
Айтылым
Белсенді әдіс №2 «Ой қозғау»
әдісі арқылы сабақтың тақырыбын сұрақтар қою арқылы (бейне баян)
болжату. Мақсаты: оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін
дамыту. Сұрақтар: 1.Сен қандай шоқжұлдыздарды білесің? 2.Қалай
ойлайсың, олар қозғала ма? 3. Аспан денелерін зерттеген ғалымдарды
білесің бе? Дұрыс балалар, біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбымыз
« Шоқжұлдыздар » Шоқжұлдыздар дегеніміз не? Олар қалай пайда
болған?
Айтылым
Сұрақтарға жауап
бер. Сұрақтардың құрамында түсініксіз сөздер бар
ма?
1.сен қандай шоқжұлдыздарды
білесің?
2.Олар қалай
қозғалады?
Айтылым
Төмендегі жоспарды мәтін
мазмұны бойынша орналастырыңдар.
«Жигсо» әдісін
пайдаланып,
түсінгенін талқылап, постер
қорғайды. Пікірін білдріп, ой бөліседі. Қосымша ақпарат көздерінен
тың мәліметтер қолданады.
Жазылым
Сөйлемдерді толықтырып
жаз.
1........
бардым/2........тексерді
3........тыңдады/4........берді
Жазылым
«Шоқжұлдыз» тақырыбына
синквейн (бес жолды тақпақ) жазады.
Жазылым
«Ривин кестесі» бойынша мәтінмен
жұмыс.
Мәтін
атауы
|
Тірек
сөздер
|
Негізгі
ақпарат
|
Қосымша
ақпарат
|
|
|
|
|
Жазылым
Болымсыз етістікке
айналдыр.
|
«Қол
шапалақ»
Дескриптор
3
балл
-Мінездеме
береді
«Бас
бармақ»
Дескриптор
4
балл
-Сұраққа жауап береді
-Сұхбаттасады
«Бас
бармақ»
Дескриптор:
-Өзінің отбасы мүшелерін
әңгімелейді.
«Бағдаршам»
Өзара
бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан»
|
Оқулық
https://youtu.be/PMyp7Bf7vkc?si=Gijn8-fIVoMpCh5Q
Слайд
Оқулық
Оқулық
слайд
|