|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: : 9. Аспан әлемнің құпиясы |
|||||
|
Күні : 26.02.2025 |
Педагогтің аты-жөні: Ильясова Х.Н. |
|||||
|
Сынып: 5 б |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: Шоқжұлдыздар |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіреді. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: 1.Сыныптың психологиялық атмосферасын қалыптастырып, «Өзіңе тілегенді өзгеге тіле» әдісі арқылы оқушылармен шаттық шеңберін орнатамыз. Үй тапсырмасы: «Балық аулау» әдісі. Оқушылар тақтада ілінген балықтарды таңдау арқылы алдыңғы сабақты негізге ала отырып, пікірталас , диалог,монолог түрінде өз ойларын ортаға салады. |
«Бас бармақ» |
|
|||
|
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Айтылым Ойтүрткі Айтылым тапсырма Жеке жұмыс
Оқылым тапсырма. Жазылым Айтылым 7- тапсырма Жұптық жұмыс Айтылым ЕББҚ оқушыға тапсырма: Жазылым Айтылым 8-тапсырма Айтылым 10-тапсырма |
Тыңдалым,айтылым. Айтылым Оқушылардың тақырып көлеміндегі сөздік қорын, ойлау қабілетін дамыту мақсатында «БЭКРОНИМ» әдісі қолданылады. Шарты: «Шоқжұлдыз» сөзінде берілген әр әріп бойынша мағыналы сөйлем құрастырады немесе мақал мәтелдер айтады. Сөздер бастапқы әріптен басталады. Айтайық
Оқылым Мәтінді оқы, тыңда. Оқы: «Жигсо» - «Бөлшекте, жинақта!» Шоқжұлдыздар туралы бейнероликті тамашалап, түсінгенін айтады. Әр топ мәтінді игеру үшін «Қос жазба күнделігі» тәсілі арқылы жұмыс жасайды. Негізгі тірек сөздерді бірінші бағанға жазып, екінші бағанда ол сөздердің мағынасын түсіндіреді. Жазылым Суреттерді пайдаланып, сөйлем құр.Диалог құра. Мәтіннің мазмұны бойынша парталас досы екеуі кезектесіп сұрақтарға жауап береді. «Қағып ал» тәсілін қолданады. Айтылым "Сиқырлы себетті сөйлет" тақырыбында интербелсенді тақтамен жұмыс.Суретке себеттегі суреттерді дұрыс орналастыр,сын есімді сөздерді қолдан. Айтылым
« Шоқжұлдыз, жорамалдаған, мәңгілік өзгермейді, қозғалмайды, ілім дәлелдеген. Айтылым Сұрақтарға жауап бер. *Астроном ғалым болғың келе ме? Айтылым «Оймоншақ». |
«Смайликтер» Дескриптор 3 балл -Сұрақтарға жауап береді «Алма ағашы» Дескриптор 3 балл -Сәйкестендіреді -Сөйлем құрайды «Қоқыс жәшігі» Дескриптор 5 балл -Түсіндіреді -Талдайды «Екі жұлдыз, бір тілек» Дескриптор 3 балл -Жалпы есімдерді теріп жазады. «Табыс баспалдағы»
Сұрақтарға жауап береді,кезек-кезек тақтаға шығып жұлдызшаларын іледі, жаңа сабақтың тақырыбын болжайды |
Оқулық сөздік слайд Оқулық Оқулық 10- бет Кесте Таратпалар |
||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Үй тапсырмасын беру : 9- тапсырма, 58-бет |
|
||||
|
Кері байланыс |
Өз деңгейлерін анықтайды. Мен ... үйрендім. Мен ... білдім. Маған ... қиын болды. |
|
||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары: Шоқжұлдыздар 2 сағаты 5 орыс сыныбы
Сабақ жоспары: Шоқжұлдыздар 2 сағаты 5 орыс сыныбы
|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: : 9. Аспан әлемнің құпиясы |
|||||
|
Күні : 26.02.2025 |
Педагогтің аты-жөні: Ильясова Х.Н. |
|||||
|
Сынып: 5 б |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: Шоқжұлдыздар |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
5.3.6.1 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіреді. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: 1.Сыныптың психологиялық атмосферасын қалыптастырып, «Өзіңе тілегенді өзгеге тіле» әдісі арқылы оқушылармен шаттық шеңберін орнатамыз. Үй тапсырмасы: «Балық аулау» әдісі. Оқушылар тақтада ілінген балықтарды таңдау арқылы алдыңғы сабақты негізге ала отырып, пікірталас , диалог,монолог түрінде өз ойларын ортаға салады. |
«Бас бармақ» |
|
|||
|
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Айтылым Ойтүрткі Айтылым тапсырма Жеке жұмыс
Оқылым тапсырма. Жазылым Айтылым 7- тапсырма Жұптық жұмыс Айтылым ЕББҚ оқушыға тапсырма: Жазылым Айтылым 8-тапсырма Айтылым 10-тапсырма |
Тыңдалым,айтылым. Айтылым Оқушылардың тақырып көлеміндегі сөздік қорын, ойлау қабілетін дамыту мақсатында «БЭКРОНИМ» әдісі қолданылады. Шарты: «Шоқжұлдыз» сөзінде берілген әр әріп бойынша мағыналы сөйлем құрастырады немесе мақал мәтелдер айтады. Сөздер бастапқы әріптен басталады. Айтайық
Оқылым Мәтінді оқы, тыңда. Оқы: «Жигсо» - «Бөлшекте, жинақта!» Шоқжұлдыздар туралы бейнероликті тамашалап, түсінгенін айтады. Әр топ мәтінді игеру үшін «Қос жазба күнделігі» тәсілі арқылы жұмыс жасайды. Негізгі тірек сөздерді бірінші бағанға жазып, екінші бағанда ол сөздердің мағынасын түсіндіреді. Жазылым Суреттерді пайдаланып, сөйлем құр.Диалог құра. Мәтіннің мазмұны бойынша парталас досы екеуі кезектесіп сұрақтарға жауап береді. «Қағып ал» тәсілін қолданады. Айтылым "Сиқырлы себетті сөйлет" тақырыбында интербелсенді тақтамен жұмыс.Суретке себеттегі суреттерді дұрыс орналастыр,сын есімді сөздерді қолдан. Айтылым
« Шоқжұлдыз, жорамалдаған, мәңгілік өзгермейді, қозғалмайды, ілім дәлелдеген. Айтылым Сұрақтарға жауап бер. *Астроном ғалым болғың келе ме? Айтылым «Оймоншақ». |
«Смайликтер» Дескриптор 3 балл -Сұрақтарға жауап береді «Алма ағашы» Дескриптор 3 балл -Сәйкестендіреді -Сөйлем құрайды «Қоқыс жәшігі» Дескриптор 5 балл -Түсіндіреді -Талдайды «Екі жұлдыз, бір тілек» Дескриптор 3 балл -Жалпы есімдерді теріп жазады. «Табыс баспалдағы»
Сұрақтарға жауап береді,кезек-кезек тақтаға шығып жұлдызшаларын іледі, жаңа сабақтың тақырыбын болжайды |
Оқулық сөздік слайд Оқулық Оқулық 10- бет Кесте Таратпалар |
||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Үй тапсырмасын беру : 9- тапсырма, 58-бет |
|
||||
|
Кері байланыс |
Өз деңгейлерін анықтайды. Мен ... үйрендім. Мен ... білдім. Маған ... қиын болды. |
|
||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |
|||||
шағым қалдыра аласыз














