Сабақ жоспары. «Шытырманда» бөлімі 11 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Сабақ жоспары. «Шытырманда» бөлімі 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
«Шытырманда» бөлімі
Материалдың қысқаша нұсқасы

08.02.2024

11-сынып Әдебиет

Сабақ тақырыбы

«Шытырманда» бөлімі

Оқу мақсаты

11.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау;

Сабақ мақсаты

Оқушылардың барлығы

«Шытырманда» бөлімінің жанрлық ерекшелігін талдайды.

Роман-эпопеяны өзге жанрлармен салыстырады.

Бағалау критерийлері

Кейіпкерлер жүйесі образы арқылы жанрлық ерекшелігін көрсету;

Уақыт пен кеңістік арқылы жанрлық ерекшелігін көрсету

Роман-эпопеяны роман жанрымен салыстыру.

Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Сабақ басы


1-тапсырма. Графикалық органайзер.

Мақсаты: «Шытырманда» бөлімінің жанрлық ерекшелігін талдау;

Нұсқаулық: Бөлімдегі басты оқиғалардың себебі болатын мәселелерді жазыңыз.


Басты оқиға

Оқиғадағы мәселе

1

Абайды Құлыншаққа (Торғау руы) жіберуі

Бетқұдықты Ақпердіге бергендіктен, Құлыншаққа ол жерді қоныстанбауын әмір ету.

2

Абайды Сүйіндікке (Бөкенші руы) жіберуі

Бөкенші руын Қарашоқыдан көшiргендіктен, Құнанбай Жiгiтек жерiнiң жапсарынан жайлау берген.

3

Абайды Байдалыға (Жігітек руы) жіберуі

Байдалының Қаршығалы, Қопа деген қоныстарына Сүгiр мен Сүйiндiк ауылдарының қоныстанатынын ескерту.

4

Кәмшатты Бөжей үйіндегі жағдайы

Бітістіру үшін мал алуға дәмеленген Бөжейге кішкентай қызды беріп, көңілін қалдыру.

5

Бөжейдің өлімі

Жер дауы үшін тартыстан қайғыға түсуі.

Дескриптор:

1. Абайдың Құлыншаққа бару себебін көрсетеді;

2. Абайдың Сүйіндікке бару себебін көрсетеді;

3. Абайды Байдалыға (бару себебін көрсетеді;

4. Кәмшаттың жағдайының себебін көрсетеді;

5. Бөжейдің өліміне себепті көрсетеді.

Сабақ ортасы



2-тапсырма.

Мақсаты: Роман-эпопеяны өзге жанрлармен салыстыру.

Нұсқаулық: Кестені толтырыңыз;

Салыстыру аспектілері

Роман-эпопея

(бөлім бойынша)

Оқыған шығармаңыз

Фабула

Абайдың Құлыншаққа, Сүйіндікке және Байдалыға әкесінің сәлемін жеткізуі, Кәмшат пен Бөжей өлімі.


Кейіпкерлері

15 кейіпкер

7 кейіпкер

Қамтитын уақыты

Үзіндіде көктемгі мезгіл, 1-2 ай аралығы


Басты мәселе

Жер мәселесі:

1) Құлыншаққа Бетқұдыққа қоныстанбауын әмір ету.

2) Байдалының Қаршығалы, Қопа деген қоныстарына Сүгiр мен Сүйiндiк ауылдарын қоныстандыру


Лирикалық шегініс

Абайдың кітап оқумен қызығуы.

Халықтың ауа райы туралы білімі. Тоғжанға деген алғашқы махаббат сезімдерінің пайда болуы.


Көркемдік ерекшелігі

Автордың баяндауы, диалог, ішкі монолог, пейзаж, интерьер


Көлемі

45 бет


Дескриптор:

«Шытырманда» бөлімінің өзге шығармамен ұқсастығы мен айырмашылығын көрсетеді.


3-тапсырма:

Мақсаты: Келіссөз жүргізу әдістерін талқылау

Нұсқаулық: Сұрақтарға жауап беріңіз;

Сұрақтар

1

«Шытырманда» бөлімі негізінде роман-эпопеяның қандай жанрлық ерекшеліктерін атар едіңіз?

2

Бөлімді оқуда сіз Абайдың бойындағы қандай қасиетті байқадыңыз? Оған мысал келтіріңіз.

3

Сіз Абайдың бойындағы қасиетті өз бойыңызда дамыту үшін не істеуіңіз керек деп ойлайсыз?

4

Құнанбайдың бойынан қандай ерекшеліктерді байқадыңыз?

5

Құнанбайдың өзге рулардан қоныстарын алып қоюы бойынша өзіңізге қандай ой түйдіңіз?

6

Не себептен Құнанбай руластарымен жер үшін таласты?

7

Қазақстанда 18-ғасырдағы тарихи қандай оқиғалар орын алды?

8

Билікті асыра пайдаланудың қазіргі кезде кездесетін қандай түрлерін атар едіңіз?

9

Жалпы биліктің негізгі мақсаты не деп ойлайсыз?

Дескриптор:

Жауаптарын аргументтейді.

Сабақ соңы


Рефлексия «Шығарға билет» әдісі.

Мақсаты: Сабақ барысындағы жұмысын бағалау.

Төмендегі сұрақтарға жауап беріп жазыңыз.

  1. Бүгінгі сабақта маған не қызықты болды?

  2. Бүгінгі сабақта маған не қиын болды?

Бүгінгі сабақта маған не оңай болды?







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
17.01.2025
395
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі