|
08.02.2024 |
11-сынып Әдебиет |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
«Шытырманда» бөлімі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
11.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Оқушылардың барлығы «Шытырманда» бөлімінің жанрлық ерекшелігін талдайды. Роман-эпопеяны өзге жанрлармен салыстырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Кейіпкерлер жүйесі образы арқылы жанрлық ерекшелігін көрсету; Уақыт пен кеңістік арқылы жанрлық ерекшелігін көрсету Роман-эпопеяны роман жанрымен салыстыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ басы |
1-тапсырма. Графикалық органайзер. Мақсаты: «Шытырманда» бөлімінің жанрлық ерекшелігін талдау; Нұсқаулық: Бөлімдегі басты оқиғалардың себебі болатын мәселелерді жазыңыз.
Дескриптор: 1. Абайдың Құлыншаққа бару себебін көрсетеді; 2. Абайдың Сүйіндікке бару себебін көрсетеді; 3. Абайды Байдалыға (бару себебін көрсетеді; 4. Кәмшаттың жағдайының себебін көрсетеді; 5. Бөжейдің өліміне себепті көрсетеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ ортасы |
2-тапсырма. Мақсаты: Роман-эпопеяны өзге жанрлармен салыстыру. Нұсқаулық: Кестені толтырыңыз;
Дескриптор: «Шытырманда» бөлімінің өзге шығармамен ұқсастығы мен айырмашылығын көрсетеді. 3-тапсырма: Мақсаты: Келіссөз жүргізу әдістерін талқылау Нұсқаулық: Сұрақтарға жауап беріңіз;
Дескриптор: Жауаптарын аргументтейді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ соңы |
Рефлексия «Шығарға билет» әдісі. Мақсаты: Сабақ барысындағы жұмысын бағалау. Төмендегі сұрақтарға жауап беріп жазыңыз.
Бүгінгі сабақта маған не оңай болды? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары. «Шытырманда» бөлімі 11 сынып
Сабақ жоспары. «Шытырманда» бөлімі 11 сынып
|
08.02.2024 |
11-сынып Әдебиет |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
«Шытырманда» бөлімі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
11.1.2.1 әдеби шығарманың жанрлық ерекшелігін өзге жанрлармен салыстыра отырып талдау; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Оқушылардың барлығы «Шытырманда» бөлімінің жанрлық ерекшелігін талдайды. Роман-эпопеяны өзге жанрлармен салыстырады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Кейіпкерлер жүйесі образы арқылы жанрлық ерекшелігін көрсету; Уақыт пен кеңістік арқылы жанрлық ерекшелігін көрсету Роман-эпопеяны роман жанрымен салыстыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ басы |
1-тапсырма. Графикалық органайзер. Мақсаты: «Шытырманда» бөлімінің жанрлық ерекшелігін талдау; Нұсқаулық: Бөлімдегі басты оқиғалардың себебі болатын мәселелерді жазыңыз.
Дескриптор: 1. Абайдың Құлыншаққа бару себебін көрсетеді; 2. Абайдың Сүйіндікке бару себебін көрсетеді; 3. Абайды Байдалыға (бару себебін көрсетеді; 4. Кәмшаттың жағдайының себебін көрсетеді; 5. Бөжейдің өліміне себепті көрсетеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ ортасы |
2-тапсырма. Мақсаты: Роман-эпопеяны өзге жанрлармен салыстыру. Нұсқаулық: Кестені толтырыңыз;
Дескриптор: «Шытырманда» бөлімінің өзге шығармамен ұқсастығы мен айырмашылығын көрсетеді. 3-тапсырма: Мақсаты: Келіссөз жүргізу әдістерін талқылау Нұсқаулық: Сұрақтарға жауап беріңіз;
Дескриптор: Жауаптарын аргументтейді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ соңы |
Рефлексия «Шығарға билет» әдісі. Мақсаты: Сабақ барысындағы жұмысын бағалау. Төмендегі сұрақтарға жауап беріп жазыңыз.
Бүгінгі сабақта маған не оңай болды? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













