Материалдар / сабақ жоспары тақырыбы :"Менің атым Қожа" 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

сабақ жоспары тақырыбы :"Менің атым Қожа" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа арналған әдебиет пәнінен сабақ жоспары жаңартылган білім бойынша сабақа беретін мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Маусым 2018
2197
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ жоспары

Пәні: әдебиет Мұғалім: Шынжырбаева Г

Сыныбы: 5 «Е» Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Б.Соқпақбаев «Менің атым Қожа»

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

5.А/И1.Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табу

Сабақ мақсаттары:

Оқушыларың көпшілігі: шығармадағы қарама-қарсы ұғымдарды салыстырады.

Оқушылардың басым бөлігі: кейіпкер сөздеріндегі қарама-қарсы суреттеулердің арақатынасын анықтайды.

Оқушылардың кейбірі: шығармадағы көтерілген мәселеге анализ жасай отырып, өмірдегі шындыққа өзіндік көзқарасын қалыптастырады.

Бағалау критерийлері:

  • Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра алады, қарама-қарсы суреттеулерді таба алады;

  • Кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра алады.

Коммуникативтік дағдылар

Анализ және интерпритация

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану, жинақтау

Тілдік мақсат :пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер

Титықтап, дәйектеме, композиция, сюжет, т.б.

Құндылықтарға баулу


- Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;

- Ынтымақтастық, жауапкершілік;

- Ұлттық және адами құндылықтарға құрмет

Пәнаралық байланыс

Өзін-өзі тану

Алдыңғы оқу

Б.Соқпақбаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі. «Менің атым Қожа» шығармасының мазмұнын түсінеді

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Сабақта жоспарланған жаттығулар


Ресурстар

Басталуы

2 минут




Үй тапсырма-

сын сұрау:





5 минут



















Оқушылар «Шаттық шеңберін» құрып, бір-біріне гүл беру арқылы ыстық лебіздерін білдіреді. Перемен уақытында топтарға бөлініп қойылады (уақыт алмас үшін). 1топ. Қожа

2топ. Жантас

  1. топ. Жанар

Үй тапсырмасын тексеру. Хикаятта берілген «Менің атым... » бөлімі бойынша өз есіміңнің мағынасын баяндап жазып келу.

Балалар «Мынау кім?» әдісі бойынша шығармадағы басты кейіпкерлерді еске түсіріп алайық.
1. Біреуді біреуге атыстырып, от тастап жүретін қу, сабақ үстінде сыбырлап – сыпсыңдағыш кім? (Жантас)

2. Мен оқулық емес, қант аламын. Сіздің не шаруаңыз бар, қоя беріңіз. (Қожа)

3. Біз екеуміз таныс шығармыз деймін? (С. Майқанова)

4. Қожа жаман бала емес (Жанар)

5. Мен сенің әкеңе қарыздар адаммын. Менің мойнымда оның тиыны емес, теңге емес, бақандай бір қарасы жүр. (Мектеп күзетшісі Сәйбек қарт)

6. Келесі сабаққа қайыссың бақа ұстап әкелесіңдер? (Зоология пәнінің мұғалімі Оспанов)

7. “Сен оқуды тастасаң, маған ілесіп тастады деп екеуімізді бірдей қудалап пәле қылады. Оқи бер. Оқудың түбіне сен-ақ жет. Мүмкін кейін дырдай бастықтың бірі болып шығарсың.Сонда маған шапағатың тиер.” (Сұлтан)

8. Жолама. Мама деуші болма маған (Анасы )

Дескриптор:

1.Шығарма мазмұнын түсінеді.

2. Мәтін мазмұнына тұжырым жасай алады

3.Шығармадағы оқиғалар тізбегін суретпен сәйкестендіре алады

Осы аталған кейіпкерлерге тоқтала келе, бүгінгі сабақ мақсатымен таныстыру.






Слайд №1























Ортасы

4 минут

















6 минут


























6 минут






















8 минут























5 мин

Интербелсенді тақтадан «Менің атым Қожа» фильмінен үзінді көрсету. «Сұрақтар бұрқасыны» әдісі арқылы сұрақтарға жауап алу

1. «Менің атым Қожа»фильмінің режиссері кім? (Абдулла Қарсақбаев)

2.Сіз үшін үлгілі бала кім?

3.Қожаны өзіңмен және басқа балалармен салыстырып көр?

4.Өздеріңде осындай Қожаның басында болған сәттер кездесті ме?

5.Егер сен Қожаның орнында болсаң не істер едің?

6.Сен Қожаның бойынан қандай қасиеттерін алар едің?

Дескриптор

- Бейнефильмдегі оқиғаға қысқаша сипаттама бере отырып, сұрақтарға жауап бере алады

1-тапсырма «Сәйкестендір»

«Менің атым Қожа» кинофильмінде басты рөлдерде ойнаған әртістерді берілген сызба арқылы сәйкестендіріп,олар туралы білетін мәліметтеріңді айт.

1.Мұғалім Сабира Майханова

1.Кененбай Қожабеков

2.Қожа Қадыров

2.Раиса Мұхамедиярова

3.Қожаның анасы Милат

3.Юсуф Шамузов

4.Сауықшыл Сұлтан

4.Гүлнар Қарабаева

5.Рахманов Мұғалім

5.Бекен Римова

6.Үздік оқушы Жанар

6.Нұрлан Сегізбаев

7.Қонақжайбала Дәулет

7.Марат Көкенов

Дескриптор

1.Фильмдегі рөлде ойнаған әртістерді және олар туралы мәлімет біледі

2.Өмірдегі өз аттарымен сәйкестендіре алады

Қалыптастырушы бағалау

«Қызыл,жасыл,көк» белгілерді жабыстыру арқылы

2-тапсырма (Ұ) (Постермен жұмыс) Қос диаграмманы толтыру арқылы кейіпкерлерге салыстырмалы мінездеме беру
Алғыр, пысық, өтірікші, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді, қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз, әділетті, ақын, әзілқой, арамза, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі, жағымсыз
Қожа – алғыр, пысық, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді, әділетті, ақын, әзілқой, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі.
Жантас – өтірікші, қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз, арамза, жағымпаз

Дескриптор

Әңгімедегі кейіпкерлерге салыстырмалы мінездеме бере алады


Қалыптастырушы бағалау.

жеттім талпындым


3- тапсырма. «Т кестесі» әдісі

Әңгімедегі әр себептің мағынасын ашып, қарама-қарсы суреттеулерді табады.

Shape1 Қожаның сотқар болуына “Қожаның әдепті жолға түсуіне

не себеп болды ? ” не себеп болды?


Shape2 1. Әжесінің еркелетуі 1. Анасын аяуы
2. Әкесін сағынуы 2. Сәйбек қарт, Оспанов айтқан естеліктер

3. Анасын қызғануы 3. Майқанованың педагогикалық кеңестен

4 Жантас сияқтыларды жек шығып бара жатып айтқан сөздері

көруі 4. Әжесін сыйлауы
5 Өзінің менмендігі 5. Болашағын ойлауы
6 Еркелігі, балалығы 6. Жанарға ұнау үшін

Дескриптор:

Әңгімедегі әр себептің қарама-қарсы суреттеулерін таба алады

Қалыптастырушы бағалау. «Бағдаршам» әдісі


4- тапсырма. Саралау тапсырмасы «Крест-нөл» әдісі

Қожаға сыныптастарымен тіл табысуға көмек беретін кеңестеріңді айтып хат жаз

«Сиквейн» (бес жолды өлең)әдісі бойынша тақырыпты сипатта

«Буриме»әдісі бойынша басты кейіпкер, Қожа туралы өлең жазыңыз.

3. Сіз «портрет жасаушысыз». Кейіпкердің жеке

қасиеттеріне назар аудара отырып,

қызықты кейіпкердің толық əрі пайдалы бейнесін көрсетіп беріңіз

Дескриптор

Берілген тапсырмалар бойынша өз деңгейлеріне байланысты тапсырмалар орындай алады

ҚБ

Бейне-фильм















Слайд



Үлестірмелі қағаздар






















Слайд





















Соңы.

4 минут



Рефлексия: «3Қ» әдісі бойынша


Қызық


Құнды

Қиын





Үйге тапсырма: 2008 жылы шыққан жаңадан шыққан «Менің де атым Қожа»фильмін көріп,

бұрынғы «Менің атым Қожа »фильімімен (айырмашылығы мен ұқсастығын) салыстырып келу


Бағалау

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Оқушылардың оқуға деген қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін сабақта әр түрлі тапсырмалар, әдістер арқылы сараланған тапсырмалар беріледі.

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді қалай

жоспарлайсыз?

Әр тапсырмадан кейін қалыптастырушы бағалау жүзеге асады.

«Бас бармақ», «Көңіл күй таразысы», «Қошемет»

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті

қорғау ережелері

АКT-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс



























































Тапсырмалар бойынша дескрипторлар

1-тапсырма Үй тапсырмасы

2-тапсырма

Бейнефильмдегі оқиғаға қысқаша сипаттама бере отырып , сұрақтарға жауап бере алады

3-тапсырма

Әңгімедегі кейіпкерлерге салыстырмалы мінездеме бере алады


4-тапсырма

Әңгімедегі әр себептің қарама-қарсы суреттеулерін таба алады

5-тапсыма

Берілген тапсырмалар бойынша өз деңгейлеріне байланысты тапсырмалар орындай алады



















Тапсырмалар бойынша дескрипторлар

1-тапсырма Үй тапсырмасы

2-тапсырма

Бейнефильмдегі оқиғаға қысқаша сипаттама бере отырып , түсіндіре алады

3-тапсырма

Әңгімедегі кейіпкерлерге салыстырмалы мінездеме бере алады


4-тапсырма

Әңгімедегі әр себептің қарама-қарсы суреттеулерін таба алады

5-тапсыма

Берілген тапсырмалар бойынша өз деңгейлеріне байланысты тапсырмалар орындай алады





















Тапсырмалар бойынша дескрипторлар

1-тапсырма Үй тапсырмасы

2-тапсырма

Бейнефильмдегі оқиғаға қысқаша сипаттама бере отырып , түсіндіре алады

3-тапсырма

Әңгімедегі кейіпкерлерге салыстырмалы мінездеме бере алады


4-тапсырма

Әңгімедегі әр себептің қарама-қарсы суреттеулерін таба алады

5-тапсыма

Берілген тапсырмалар бойынша өз деңгейлеріне байланысты тапсырмалар орындай алады





















XI. Кері байланыс:
1. Өздеріңде осындай Қожаның басында болған сәттер кездесті ме?
2. Егер сен Қожаның орнында болсаң не істер едің?

XIII. «Ой тастау»
- Қазіргі кезде Қожа сияқты балалар бар ма?



  1. Повесть сендерге ұнады ма?

  2. Қандай әсер алдыңдар?

  3. Қожа қандай кейіпкер?

  4. Майқанова апайы неге “Түбі адам болатын бала” деп айтты?

  5. Қожа қандай бала, мінездеме бер

  6. Кітап оқып отырып басынан қандай оқиғалар өткізді?

  7. Сен Қожаның бойынан қандай қасиеттерін алар едің?



2-тапсырма 4+2/6 мин

1-топ Қожаның оқулық сатып алуда кезекші мұғалім Сәбира Майқановаға өтірік айтуы дұрыс па? Сендер не істер едіңдер?

2-топ Майқановамен ерегесуі, жолдама жөніндегі тілегін орындамағаны үшін кінәлауына қалай қарайсың?

3-топ Сұлтанға еріп, «бұзық бала» атануына көзқарасың.

4-топ Бұндай балалар бүгінде араларыңда кездесе ме? Егер Қожаның орында сен болсаң, қандай әрекет етер едің?

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!