Интербелсенді
тақтадан «Менің атым
Қожа» фильмінен үзінді
көрсету. «Сұрақтар
бұрқасыны» әдісі арқылы сұрақтарға жауап
алу
1. «Менің атым Қожа»фильмінің
режиссері кім? (Абдулла
Қарсақбаев)
2.Сіз үшін үлгілі бала
кім?
3.Қожаны өзіңмен және басқа
балалармен салыстырып
көр?
4.Өздеріңде осындай Қожаның
басында болған сәттер кездесті
ме?
5.Егер сен Қожаның орнында
болсаң не істер едің?
6.Сен Қожаның бойынан қандай қасиеттерін алар
едің?
Дескриптор
- Бейнефильмдегі оқиғаға
қысқаша сипаттама бере отырып, сұрақтарға жауап бере
алады
1-тапсырма
«Сәйкестендір»
«Менің атым Қожа»
кинофильмінде басты рөлдерде ойнаған әртістерді берілген сызба
арқылы сәйкестендіріп,олар туралы білетін мәліметтеріңді
айт.
1.Мұғалім Сабира
Майханова
|
1.Кененбай
Қожабеков
|
2.Қожа
Қадыров
|
2.Раиса
Мұхамедиярова
|
3.Қожаның анасы
Милат
|
3.Юсуф
Шамузов
|
4.Сауықшыл
Сұлтан
|
4.Гүлнар
Қарабаева
|
5.Рахманов
Мұғалім
|
5.Бекен
Римова
|
6.Үздік оқушы
Жанар
|
6.Нұрлан
Сегізбаев
|
7.Қонақжайбала
Дәулет
|
7.Марат
Көкенов
|
Дескриптор
1.Фильмдегі рөлде ойнаған
әртістерді және олар туралы мәлімет
біледі
2.Өмірдегі өз аттарымен
сәйкестендіре
алады
Қалыптастырушы
бағалау
«Қызыл,жасыл,көк»
белгілерді жабыстыру
арқылы
2-тапсырма (Ұ) (Постермен жұмыс) Қос
диаграмманы толтыру арқылы кейіпкерлерге салыстырмалы мінездеме
беру
Алғыр, пысық, өтірікші, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді, қу,
зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз, әділетті, ақын, әзілқой, арамза,
тапқыр, қателіктерін түсіне біледі, жағымсыз
Қожа – алғыр, пысық, ақылды, сотқар, тентек, мейірімді, әділетті,
ақын, әзілқой, тапқыр, қателіктерін түсіне біледі.
Жантас – өтірікші, қу, зымиян, шыдамсыз, тиянақсыз, арамза,
жағымпаз
Дескриптор
Әңгімедегі кейіпкерлерге
салыстырмалы мінездеме бере
алады
Қалыптастырушы
бағалау.
жеттім талпындым
3-
тапсырма.
«Т
кестесі» әдісі
Әңгімедегі әр
себептің мағынасын ашып, қарама-қарсы суреттеулерді
табады.
“
Қожаның сотқар
болуына “Қожаның әдепті жолға
түсуіне
не себеп болды ? ”
не себеп болды?
1. Әжесінің еркелетуі 1. Анасын аяуы
2. Әкесін сағынуы 2. Сәйбек қарт, Оспанов айтқан
естеліктер
3. Анасын қызғануы
3. Майқанованың педагогикалық
кеңестен
4 Жантас сияқтыларды
жек шығып бара жатып айтқан
сөздері
көруі 4. Әжесін
сыйлауы
5 Өзінің менмендігі 5. Болашағын ойлауы
6 Еркелігі, балалығы 6. Жанарға ұнау
үшін
Дескриптор:
Әңгімедегі әр
себептің қарама-қарсы суреттеулерін таба
алады
Қалыптастырушы
бағалау. «Бағдаршам»
әдісі
4- тапсырма.
Саралау тапсырмасы «Крест-нөл»
әдісі
Қожаға
сыныптастарымен тіл табысуға көмек беретін кеңестеріңді айтып хат
жаз
|
«Сиквейн»
(бес жолды өлең)әдісі бойынша
тақырыпты сипатта
|
«Буриме»әдісі бойынша басты кейіпкер,
Қожа туралы өлең жазыңыз.
|
3. Сіз
«портрет
жасаушысыз». Кейіпкердің
жеке
қасиеттеріне назар аудара
отырып,
қызықты кейіпкердің
толық əрі пайдалы бейнесін көрсетіп
беріңіз
|
Дескриптор
Берілген тапсырмалар
бойынша өз деңгейлеріне байланысты тапсырмалар орындай
алады
ҚБ
|