Сабақ жоспары. Тақырыбы:Абай Құнанбайұлының қара сөздері «Жетінші сөз»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары. Тақырыбы:Абай Құнанбайұлының қара сөздері «Жетінші сөз»

Материал туралы қысқаша түсінік
Абай Құнанбайұлының қара сөздері «Жетінші сөз»
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін__________

Қысқа мерзімді жоспар Қазақ әдебиеті 9-сабақ

Бөлім:

2 - бөлім Абайды оқы, таңырқа

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты :


Күні:

Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Абай Құнанбайұлының қара сөздері «Жетінші сөз»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

6.3.2.1 кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға беру;

Сабақтың мақсаты

кейіпкерлер жүйесінің заманауи жаңашылдығын өзара салыстырып баға береді

Құндылыққа баулу

Жақсы мінез арқылы жақсылыққа жетуге болатынын ұғындыру

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басталуы

5 минут





























Сабақтың ортасы

15 минут





























5 минут







10 минут

























Сабақтың соңы

5 минут
















Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу.

Психологиялық ахуал

«Атомдар мен молекулалар»

Үй тапсырмасын қайталауға араналған сұрақтар арқылы пысықтау

Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру

Ойтүрткі

Абайдың­ қа­ра­сөз­дері­нің­ бір­не­шеуі­ ең­ алғаш­ 1918­ жы­лы­ Се­мей­де­ «Абай»­

жур­на­лын­да­ жарық­ көр­ді.­ То­лық­

нұс­қасы­ 1933­ жы­лы­ М.Әуе­зов құ­рас­тыр­ған­ екі­ том­дық ака­де­мия­лық­ жи­нақ­та жа­рия­лан­ған.­ Қа­ра­сөз­дер орыс,­қы­тай,­ фран­цуз,­тағы­ да­ бас­қа­ көп­те­ген­ әлем тіл­де­рі­не­ ау­да­рыл­ды.

«Абай»­ журналынан



1-тапсырма

Топтық жұмыс

Топ ішінде «Әдеби шеңберге» қатысыңыз. Мына рөлдердің бірін таңдап, шығарманы талқыла.

1) Талқы себепшісі қара сөз бойынша (кейіпкерлері, сюжеті, қарым-қатынасы, автор позициясы, т.б. бойынша) сұрақтар құрастырады.

2) Белгілеуші – шығарманың қай бөлімі ең маңызды деп санайды, ойын дәлелдейді.

3) Байланыстырушы – шығармадағы көтерілген мәселені өмірмен байланыстырады, дәлелдейді.

4) Қорытындылаушы – көтерілген мәселені қорытындылайды.

2-тапсырма. (оқулықтан)

Ақынның көздеген мақсаты мен көңіл күйін білдіретін жолдарды тауып жазыңдар.











4-тапсырма.

Адам мінезіне қатысты ойларды тауып оқы





Үйге тапсырма: 7-тапсырма

Кері байланыс

«Атомдар мен молекулалар»
Әр қатысушы - жеке атомдар. Жүргізушінің айтуы бойынша атомдар қозғалысқа түседі, бір - бірімен жеңіл қақтығысқа түседі. Жүргізуші қанша атомның қосындысынан молекула құралатынын айтады, сол кезде сол санға сай бірігіп тұра қалу керек. Молекула құрамына кірмей қалғандар ойыннан шығады.





Топ ішінде «Әдеби шеңберге» қатысады. Берілген рөлдердің бірін таңдап, шығарманы талқылайды.



















Ақынның көздеген мақсаты мен көңіл күйін білдіретін жолдарды тауып жазады.



Адам мінезіне қатысты ойларды тауып оқиды.







Сабақтан қандай әсер алғанын, не ұнағанын айтып, «Ашық микрофон» әдісі бойынша рефлексия жасайды.

10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.



Дескриптор

үй тапсырмасына байланысты сұрақтарға жауап береді-1

Дескриптор

- рөлдік тапсырмаға қатысады-1

- шығарманың

бөлімдерін талқылайды-1

-қара сөздің тақырыбы мен идеясын ажыратады-1

-негізгі мәнін анықтайды-1

Ақынның көздеген мақсаты мен көңіл күйін білдіретін жолдарды тауып жазады-1

Адам мінезіне қатысты ойларды тауып оқиды-1

Асық арқылы бағалау



Алшы – (9-10 балл)

Тәйке (7-8 балл)

Бүге  (4-6 балл)

Шіге (шік) – (1-4 балл)




Оқулық

6-сынып

Алматы

«Атамұра» баспасы

2018жыл





https://youtu.be/HipHeVDgc0c

























































Қалыптас

тырушы бағалауға арналған



тапсырма

лар жинағы

6-сынып













https://docs.google.com/document/d/1PC32-2R7AHnkK6i2Z9nm7JZJlV_g7hHf/edit?usp=sharing&ouid=102728156180420015505&rtpof=true&sd=true










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.11.2025
31
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі