Материалдар / Сабақ жоспары: "Туған күнді тойлаймыз"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары: "Туған күнді тойлаймыз"

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға әнді жаттату
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2019
1969
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Cауат ашуКүні: 27.11.18ж.Педагогтің аты – жөні: Жарылғасова Ж
Тақырыбы: М дыбысы мен әрпі
Сабақтың мақсатыСөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу
Күтілетін нәтиже Барлық тəрбиеленушілер:Сөздегі дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылардыажыратады. М дыбысы– дауыссыз дыбыс, м дыбысының айтылуындұрыс дыбыстайды. Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі мдыбысының орнын ажыратады. М əрпінің баспа түрін жазады.

Тілдік мақсатТəрбиеленушілер:Сурет бойынша сөйлем құрастырады. М əрпін ұқсатыпзаттарды табады.
Өткен сабақтан алған білімСөздерге дыбыстық талдау жасатып,
Жоспарланған уақытЖоспарланған іс әрекет



Дұрыс әсерлі көңіл күй орнатуБалалар ортаға тұрып өлең жолдарын қимылменқайталайды. Біз əдепті баламыз, Айтқан тілді аламыз. Үлкенге де–«сіз» Кішіге де– «сіз» Бас иеміз біз!
Мақсатты болжамбалаларға сұрақ қояды. Балалар біз айнаны не үшін қолданамыз? Ал айнаға қарап өзімізді қарайықшы! Балалар айнаға қарап шаштарын, киімдерінтүзетеді. Айнаға күлімсіреп қарайды. Əдеміліктуралы əңгімелеседі.
Тақырып бойынша жұмысБалалар суреттегі балалардың іс-əрекетінəңгімелейді. 1.Балалар суреттегі қай баланың қылығы ұнайды? 2-тапсырма. Сөйлемдерді аяқтайды. Педагогоқиды, балалар тиісті сөзді тауып, сөйлемдітолықтырады. Мысалы: Жерге қоқыс тастауғаболмайды. Дөрекі ойнауға болмайды. Балаларға болады, болмайды сөздерініңмағынасын түсіндіреді. «Болады, болмайды!» дидактикалық ойын. Ойын шарты: педагог ортада тұрған балағасөйлем айтады, сөйлем соңын балалар болады, болмайды сөздерімен жалғастырып айтады. Қателескен жағдайда, келесі бала жалғастырады. Нан қоқымын шашуға... . Қатты дауыстап сөйлеуге... . Үлкенге сəлемдесуге... . Кіші балаларды ренжітуге... . Досына көмектесуге... . Топта жүгіруге... . Апайды тыңдауға... . Ойын осылай жалғаса береді. 3-тапсырма. Мысық, құлын, лақ сөздерінедыбыстық талдау жасатады. (Ұ) Сергіту сəтіБала, бала, баламыз, Біз айнаға қараймыз. Шашымызды тараймыз, Əп-əдемі боламыз! 4-тапсырма. М дыбысын педагог3-4 қайталапайтады. Балалар қандай дыбыс естіп тұрсыңдар? Балалар М дыбысын қайталап айтады. – Ерін бір-біріне қатты тиеді. Тіл дауысқуысында еркін жатады. «М» дыбысы кішкенетілдің төмен түсіп, демнің мұрын арқылышығуынан жасалады. М–үнді дауыссыз дыбыс. Түйенің суретіне қарап, м дыбысына ұқсайтындене мүшесін атайды. Түйенің өркеші мдыбысына ұқсайтынын табады. Педагог түйе жануары туралы əңгімелейді. Мəрпін көрсетіп, қасына түйенің өркешінің суретінқояды. Балалар ұқсастығын табады. 5-тапсырма. Ж. Əбдірашовтың өлеңін педагогмəнерлеп оқиды. М-ның сырын көр ұғып, Əріп екен бұл қандай? Екі оқушы жолығып, Қол алысып тұрғандай. Өлеңді мазмұндайды. Педагог екі баланы ортағашақырып өлең мазмұнындағыдай тұрғызады. Екі бала қол алысып тұрғандағы бейнесі неге ұқсайды? (М əрпіне). 6-тапсырма– «М» əрпі мүсінін қалай түзеді? – М əрпінің алғашқы бейнесі неге ұқсайды? Педагог балаларға партада қалай отыру керек-тігін түсіндіреді. «М» əрпінің баспа түрін жазады. ұқсайды? (М əрпіне). 6-тапсырма– «М» əрпі мүсінін қалай түзеді? – М əрпінің алғашқы бейнесі неге ұқсайды? Педагог балаларға партада қалай отыру керек-тігін түсіндіреді. «М» əрпінің баспа түрін жазады.
ҚорытындыПедагог балалардың үлгерім деңгейін талқылап, оқу қызметін қорытындылайды. Белсенді жəне тапсырманы дұрыс орындағанбалаларды мадақтайды. (Ұ,Ө) Рефлексия. Балалар өз білімдерін смайликарқылы бағалайды.
Оқу ісінің меңгерушісі: Сағызбаева А.





Музыка.Тақырыбы: «Туған күнді тойлаймыз»Мектеп/Мұ:

күні:27.11.2018Педагогтің аты-жөні: Жарылғасова Ж

СыныП/ТОП:Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
ұОҚ-нің оқытылу мақсаты:Музыкалық мамандықтарды (орындаушы, әнші, солист, оркестр, дирижер) ажырат у. Музыкалық шығарманың сипатына (көңілді, салтанатты, қуанышты, ашық-жарқын, көңілсіз, мұңды, қайғылы) қарқынының өзгеруіне сәйкес ән салу.0.3.1.1. Музыкаға қосылып, оның сипатына сәйкес ырғақты, мәнерлі қозғалыстар орындау.

күтілетін нәтижеБарлық балалар:Музыкалық мамандықтарды (орындаушы, әнші, солист, оркестр, дирижер) ажырата алады.көпшілік балалар:Музыкалық шығарманың сипатына (көңілді, салтанатты, қуанышты, ашық-жарқын, көңілсіз, мұңды, қайғылы), қарқынына, динамикасына, ырғақтық суретіне сәйкес ән сала алады.кейбір балалар:Музыкаға қосылып, оның сипатына сәйкес ырғақты, мәнерлі қозғалыстар жасай алады.

Тілдік мақсатБалалар:Достары туралы, өздері туралы әңгімелей алады.«Достар» мен «достық» сөзінің айырмашылықтарын ұғынады. Көптілділік: туған күн – день рождения – birthday.негізгі терминдер мен сөз тіркестері: Ырғақ, әуен, музыкалық дыбыс. Пікір алмасу сұрақтары:Музыка тыңдай отырып оны қалай сипаттар едің?Ән мазмұны не туралы?Достар туралы ән қалай орындалуы керек деп ойлайсың?

Өткен сабақтарда алған білімБалалар өткен сабақта айтқан әндері мен тыңдаған музыкалары жайында әңгімелейді.Қандай қимыл-қозғалыс жасағандарын естеріне алады.





Оқу ісінің меңгерушісі: Сағызбаева А.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!