Материалдар / Сабақ жоспары Туристік компаниялармен саяхаттау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары Туристік компаниялармен саяхаттау

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас тілшілерге арналған сабақ жоспары тілшілерге керек деген оймен салып отырмын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қараша 2018
1493
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

9ста Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тақырыбы:10-бөлім Ғылым мен технология жетістіктері

Мектеп : «№17 «Түркістан» ЖОМ


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Туребаева Лаззат


Сынып: 5

Такырыбы:Туристік компаниялармен саяхаттау

Қатысқаны :20 Қатыспағандар:0


Сабаққанегізделгеноқумақсаты.

5.О3.Хат, хабарлама, жарнама, нұсқаулық, хабарландырудың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату .

5Ж2. Әртүрлі жанрда мәтіндер құрастыру: Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап, хат, жарнама, хабарландыру құрастырып жазу.



Сабақмақсаттары:

Барлықоқушылар:


Мәтіннің құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшелігін түсіну;


Оқушылардыңбасымбөлігі:


Мәтіннің құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырата алу;


Кейбіроқушылар:


Мәтіннің құрылымы мен рәсімделуі арқылы ерекшелігін анықтау арқылы әр түрлі жанрда мәтіндер құрастыру.



Бағалаукритерийі

Мәтіннің құрылымы мен рәсімделуін түсіну;

Мәтіннің құрылымы мен рәсімделуі арқылы ерекшелігін ажыратып,анықтау;

Әр түрлі жанрда рәсімделуі мен құрылымын сақтай отырып,мәтіндер құрастырады.


Ойлауу деңгейі

ТүсінуҚолдану


Пәнаралық байланыс

География, өлкетану


Құндылыққа баулу

Қазақстандық отансүйгіштік және азаматтық жауапкершілікМәдениет тіл қарым-қатынас сынды ұлттық немесе жалпыадамзаттық құндылықтарға баулу ішінара іске асыру


Алдыңғы оқу

Табиғатта демалудың пайдасы туралы мәтін жазады.



Жоспар


Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтажоспарланғантапсырматүрлері.

Ресурстар

Жоспарланғанжаттығуларуларменқатарескертпелердіжазыңыз)

Сабақтыңбасы:

5мин

Ұйымдастыру кезеңі.

Мозайкалар арқылы топқа бөленеді.

«Бурабай» «Оқжетпес» «Жұмбақтас»

Ширату жаттығуы: «Бір минуттық әңгіме» тәсілі

(Иен Майлс бойынша) арқылы сұрақтар беріледі.

1. Саяхатқа жиі шығасыңдар ма?

2. Саяхатқа кіммен шыққанды ұнатасыңдар?

3. Саяхатқа шығудағы қауіпсіздік ережелерін білесіңдер ме?

4. Ережелер бұзылған жағдайда қандай әрекет жасаған болар едіңдер?Дескриптор

-Сұрақтарға мұқият назар аударады,толық жауап береді

ҚБ: «Басбармақ» арқылы бірін-бірі бағалау



С абақтыңортасы:


10 мин
































13мин

1-тапсырма.ТЖ.

Оқылым алды тапсырма.Ойтүрткі.Ребус шешу



,









,

,

,








Дескриптор:

-Суретке мұқият назар аударады.

-Сөздің жауабын суреттер негізінде табады.

ҚБ. «Бағдаршам» арқылы өзара бағалау

2-тапсырма. ЖЖ.«5-5-1»әдісі арқылы тұтас мәтінді оқып, құрылымы мен рәсімделуі арқылы ерекшелігін анықтайды.

Саяхат ережесі

Әлем елдеріне саяхат жасау – бүгінде әрбір заманауи адамның арманына айналды десек, артық айтқандық емес. Әрине, ел көру, жер аралаудың, адам танудың пайдасы да жоқ емес. Саяхат барысында жаңа дүниелерді көріп, танымыңды кеңейтуге, жаңа

көзқарастарға ие болуға мүмкіндік бар. Тек саяхат ережелерін жақсы білу керек.

- Ойын-сауық орталықтарына бар. Ол жерден қаланың, адамдардың нағыз өмірін көре аласың, ой түйесің.

- Ашық бол. Ең мықты гид – жергілікті тұрғын. Олар арнайы қызметте істемегенімен, бәрін біледі, өз қаласын жақсы көреді. Көшеге шық та, "Қалай баруға болады?" сындысұрақтарды кез келген адамға бағытта, біріншісімен үйлеспесең, екіншісі сенің көңіліңнен шығады. - Жалғыз саяхатта. Топ болып жүретін болсаң, өз тіліңде сөйлеуді жалғастыра бересің және жаңа орындарға емес,

айналаңдағы жолдастарыңның әңгімелеріне көп назар аударасың.

- Салыстырма. Ештеңеге салыстырмалы түрде қарама: бағасына, тазалыққа, өмір

сапасына, транспортқа.

- Сені бәрі түсінеді. Өзің барған елдің тілінде сөйлей алмасаң да, қорқушы болма. Көп адамдар жалғыз жүргенде адасып кетеміз деп ойлайды.

- Тым көп сауда жасама. Анда-мұнда тасып әуре болмайтын заттарға ақша жұмсамағаның жөн. Мәселен, театр билеттері, мейрамханалар, ойын-сауық орталықтарына барып көр. Мұнда бәрін көру керек!



Дескриптор

-Мәтінді оқиды.

-Мәтіннің түрін ажыратады;

- мәтіннің құрылымын анықтайды;

- мәтіннің рәсімделуін көрсетеді.

ҚБ.«Мадақ» сөздер арқылы бірін-бірі бағалау.

3-тапсырма.ТЖ

Жазылым алды тапсырма«Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы үш топқа Қазақстанның көрікті жерлері мен демалыс орындары бейнеленген суреттер таратылады.

Әр топ суреттерден өз жарнамасына арқау болар негіздер іздейді;

Көпшіліктің назарын аудару үшін қандай тәсілдер арқылы жарнаманы жандандыруға болатынын

ақылдасады;

(тілі, тартылымдылығы, заманауйлығыт.б.)

Жазылым тапсырмасы ЖЖ

Туристік компаниялармен саяхаттау мақсатында Қазақстаның көрікті жерлеріннің сұлулығын жарнамалау тапсырылады. (60-80 сөз).

Дескриптор

- жарнама жанрының талаптарын еске түсіреді;

- жарнама үшін Қазақстаның көрікті жерлері туралы ақпарат береді;

- мәтін мазмұнында оқырманның назарын аударатын лепті сөйлемдерді қолданады.

ҚБ. Жұптар бірін-бірі қол соғу арқылы бағалайды



Қазақ тілі оқулығы 5-сынып «Арман-ПВ» 2017ж.
















Ғаламтор желісінен


.


















































С абақтыңсоңы

Керібайланыс

5мин

Бағалау

Бағалау критерийімен бағалау, оқушыларға өзін-өзі критерийге қарай бағалату.




Үйге тапсырма:

Үйге тапсырма: «Егер мен саяхатшы болсам...» тақырыбында өз саяхатыңның қысқаша жоспарын

жасаңдар .




Қосымшаақпарат


Саралау– Сізқандайтәсілмен

Көбірек қолдау көрсетпексіз:

Өз бетінше жазудың алдындаҚазақстанның көрікті жерлері мен демалыс орындары бейнеленген суреттер бойынша мәтін құрастырады.

Қабілетті оқушыға

тапсырманы

қалай түрлендіресіз:


Жазылым барысындаҚазақстаның көрікті жерлеріннің сұлулығын жарнамалау тапсырылады.


Бағалау – сіз оқушылардың материалдарды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Бірін-бірі бағалау, «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалау.

ҚБ. «Бағдаршам» арқылы өзара бағалау

ҚБ.«Мадақ» сөздер арқылы бірін-бірі бағалау

ҚБ. Жұптар бірін-бірі қол соғу арқылы бағалайды




Пәнаралық байланыс –

Денсаулық және қауіпсіздік,

АКТ-мен байланыс.

Құндылықтар мен байланыс

(тәрбие элементі).


Пәнаралық байланыс География,өлкетану


Қазақстандық отансүйгіштік және азаматтық жауапкершілікМәдениет тіл қарым-қатынас сынды ұлттық немесе жалпыадамзаттық құндылықтарға баулу ішінара іске асыру


Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандайболды?

Мен жоспарлаған

саралаушаралары

тиімдіболдыма?

Мен берілген

уақытішінде

үлгердімбе? Мен

өзжоспарыма

қандайтүзетулер

енгіздімжəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетінсұрақтарғажауапберіңіз.

Қорытындыбағамдау

Қандайекінəрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақбарысында мен сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымды

жетілдіругекөмектесетін не білдім?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!