Мектеп | «Сейтқамза Ластаев атындағы орта мектебі» КММТәрбиеші: Кусаинова Гульзира Актаевна |
Күні: |
|
Сынып: 0 «А» | Қатысқандар: 10 Қатыспағандар саны: 0 |
Сабақтың тақырыбы: | Жануарлардың достығы. Ыдыбысы мен əрпі |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 0.1.1.1. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау. 0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау. 0.1.2.1. Жазу жолдарына Ы əрпінің баспа түрін жазу. |
Сабақтың мақсаты
|
|
Бағалау критерийлері: | Білу: Талқылау барысында қойылған сұрақтарға нақты жауап береді. Түсіну: Ы дыбысының қай жерде қолданылытынын айтып,дауысты және дауыссыз дыбыс екенін ажыратып айта алады.Қолдану: Ы дыбысын қатыстырып сөздер және сөйлемдер құрастыра алады. Сөздердің ішіндегі дауысты дыбыстардың жуан және жіңішке екенін ажырата алады.
|
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуге тәрбиелеу.
|
Пәнаралық байланыстар | Көркем әдебиет-жұмбақ жасыруМатематика –сөздегі буындарды санауға |
АКТ қолдану дағдылары | Таныстырылым |
Тілдік мақсаттар | Тәрбиеленушілер талқылау барысында сұрақтарға толық жауап береді. Ы дыбысының қай жерде қолданылатынын айта алады. Сөзді буынға бөліп, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтай алады. |
Алдыңғы меңгерілген білім | Дауысты және дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстыларды ажырата алады. Сөздерді буынға бөліп, буын санын анықтай алады. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы2 мин
5 мин | Ынталандыру, амандасу психологиялық ахуал туғызу.Мына сұлу əлемде Адам өмір сүреді.Үлкен менен кішіге, Күн сəулесін төгеді-Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап,алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша,солай емеспе. Топқа бөлу.Тәрбиеленушілерге үй және жабайы жануарлардың суреттері таратылады.Сол суреттер арқылы екі топқа бөлінеді.
|
Шаттық шеңбері
|
Сабақ ортасы 15мин
| 1тапсырма: Сабақтың тақырыбын шығару мақсатында жұмбақ жасырамын.Бәріміз мұқият тыңдаймыз.Кесе, шыны, пиала .Оларсыз шай құя ма?Қасықсыз ас жемейміз,-Бәрінің атын не дейміз? (ыдыс) жарайсыңдар. Осы ыдыс сөзіндегі бірінші дыбысты атаңдар.Сұрақ:- Сонымен бүгінгі сабағымыз не туралы болмақ? Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы Ы дыбысы мен әріпі.-Ендеше ы дыбысы кездесетін сөздерді атаңдар?Ыдыс, ынтымақ, алды, сырмақ, ырыс. Ы дыбысы сөздің басында, ортасында, соңында кездесіп тұр.Мен сендерге стикерлер таратып беремін. Сол стикерлерді сабақты жақсы түсінсендер, бағдаршамның жасыл көзіне, біраз қиналсаңдар сары көзіне,түсінбесендер қызыл көзіне жапсырасыңдар.2тапсырма:Ы дыбысы естілген сөздерді буынға бөледі.Ы-дыс екі буын,төрт дыбыс, ын-ты-мақ үш буын, жеті дыбыс, ал-ды екі буын, төрт әріп, сыр-мақ екі буын, алты дыбыс, ы-рыс екі буын, төрт дыбыс.Қазақ және орыс тілінде ыдыс сөзін айтады.ыдыс-посуда.Балалар өзін-өзі бағалайды.
|
Жұмбақ жасыру
|
Сергіту сәті1 мин | Мына сұлу əлемде Адам өмір сүреді.Үлкен менен кішіге, Күн сəулесін төгеді
|
|
| 3 тапсырма: Ы дыбысын санағыштарды қолданып жасау. Ы дауысты дыбыс.Әріптің жазылуын түсіндіру,ауада жазу,тақтаға жазу. Үлгіні бастыру. Жұппен жазуларын бағалау. Сұқ саусақ әдісімен бағалау.
| санағыштар
Оқулықпен жұмыс.
|
Сабақтың соңы Рефлекция7 мин
|
Педогог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды. Сабақтағы өз жұмысын «Көңіл күйді таңда» смайликтер арқылы бағалауды ұсынады. Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, жасыл алманы алуға болады, қателіктер аз болса сары алманы алуға болады, қателіктер болмаса және бала барлығын жақсы түсінсе, қызыл алманы алуға болады.
Бағалау- сіз тәрбиеленушілердің материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Сабақ бойында әр тапсырма сайын мадақтап отыру.қол соғу арқылысмайликтер арқылы бағалаужұлдызша арқылы бағалау |
Жеміс ағашы
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау-топ ережесін сақтау-сергіту сәті кезіндегі қауіпсіздікті сақтау
|