Материалдар / Сабақ жоспары "Ы" дыбысы мен әріпі даярлық сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары "Ы" дыбысы мен әріпі даярлық сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепалды даярлық топтарында сабаққа қолдануға арналған сабақ жоспары. Жаңартылған білім бағдарламасы бойынша әр тапсырма бойынша қалыптастырушы бағалау жүріп отырады. Қалыптастырушы бағалау бойынша бағдаршам, сұқсаусақ, жұлдызшы, алма ағашы,шапалақ және смайликтер арқылы бағалау түрелі қолданылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2019
1037
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Мектеп«Сейтқамза Ластаев атындағы орта мектебі» КММТәрбиеші: Кусаинова Гульзира Актаевна
Күні:

Сынып: 0 «А»Қатысқандар: 10 Қатыспағандар саны: 0
Сабақтың тақырыбы:Жануарлардың достығы. Ыдыбысы мен əрпі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)0.1.1.1. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау. 0.1.1.2. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау. 0.1.2.1. Жазу жолдарына Ы əрпінің баспа түрін жазу.
Сабақтың мақсаты





Бағалау критерийлері:Білу: Талқылау барысында қойылған сұрақтарға нақты жауап береді. Түсіну: Ы дыбысының қай жерде қолданылытынын айтып,дауысты және дауыссыз дыбыс екенін ажыратып айта алады.Қолдану: Ы дыбысын қатыстырып сөздер және сөйлемдер құрастыра алады. Сөздердің ішіндегі дауысты дыбыстардың жуан және жіңішке екенін ажырата алады.

Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуге тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстарКөркем әдебиет-жұмбақ жасыруМатематика –сөздегі буындарды санауға
АКТ қолдану дағдыларыТаныстырылым
Тілдік мақсаттарТәрбиеленушілер талқылау барысында сұрақтарға толық жауап береді. Ы дыбысының қай жерде қолданылатынын айта алады. Сөзді буынға бөліп, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтай алады.
Алдыңғы меңгерілген білім Дауысты және дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстыларды ажырата алады. Сөздерді буынға бөліп, буын санын анықтай алады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар
Сабақтың басы2 мин























5 мин
Ынталандыру, амандасу психологиялық ахуал туғызу.Мына сұлу əлемде Адам өмір сүреді.Үлкен менен кішіге, Күн сəулесін төгеді-Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап,алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша,солай емеспе.
  • Топқа бөлу.Тәрбиеленушілерге үй және жабайы жануарлардың суреттері таратылады.Сол суреттер арқылы екі топқа бөлінеді.










  • Шаттық шеңбері



    Сабақ ортасы 15мин





















    1тапсырма: Сабақтың тақырыбын шығару мақсатында жұмбақ жасырамын.Бәріміз мұқият тыңдаймыз.Кесе, шыны, пиала .Оларсыз шай құя ма?Қасықсыз ас жемейміз,-Бәрінің атын не дейміз? (ыдыс) жарайсыңдар. Осы ыдыс сөзіндегі бірінші дыбысты атаңдар.Сұрақ:- Сонымен бүгінгі сабағымыз не туралы болмақ? Ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы Ы дыбысы мен әріпі.-Ендеше ы дыбысы кездесетін сөздерді атаңдар?Ыдыс, ынтымақ, алды, сырмақ, ырыс. Ы дыбысы сөздің басында, ортасында, соңында кездесіп тұрен сендерге стикерлер таратып беремін. Сол стикерлерді сабақты жақсы түсінсендер, бағдаршамның жасыл көзіне, біраз қиналсаңдар сары көзіне,түсінбесендер қызыл көзіне жапсырасыңдар.2тапсырма:Ы дыбысы естілген сөздерді буынға бөледі.Ы-дыс екі буын,төрт дыбыс, ын-ты-мақ үш буын, жеті дыбыс, ал-ды екі буын, төрт әріп, сыр-мақ екі буын, алты дыбыс, ы-рыс екі буын, төрт дыбыс.Қазақ және орыс тілінде ыдыс сөзін айтады.ыдыс-посуда.Балалар өзін-өзі бағалайды.



    Жұмбақ жасыру



























































    Сергіту сәті1 минМына сұлу əлемде Адам өмір сүреді.Үлкен менен кішіге, Күн сəулесін төгеді

















    3 тапсырма: Ы дыбысын санағыштарды қолданып жасау. Ы дауысты дыбыс.Әріптің жазылуын түсіндіру,ауада жазу,тақтаға жазу. Үлгіні бастыру. Жұппен жазуларын бағалау. Сұқ саусақ әдісімен бағалау.

    санағыштар

    Оқулықпен жұмыс.





    Сабақтың соңы Рефлекция7 мин















































    Педогог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды. Сабақтағы өз жұмысын «Көңіл күйді таңда» смайликтер арқылы бағалауды ұсынады. Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, жасыл алманы алуға болады, қателіктер аз болса сары алманы алуға болады, қателіктер болмаса және бала барлығын жақсы түсінсе, қызыл алманы алуға болады.



    Бағалау- сіз тәрбиеленушілердің материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Сабақ бойында әр тапсырма сайын мадақтап отыру.қол соғу арқылысмайликтер арқылы бағалаужұлдызша арқылы бағалау


















    Жеміс ағашы































    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау-топ ережесін сақтау-сергіту сәті кезіндегі қауіпсіздікті сақтау















    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!