Сабақ жоспары: Заман қасіреті 8 сынып М.Дулатов "Бақытсыз Жамал"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары: Заман қасіреті 8 сынып М.Дулатов "Бақытсыз Жамал"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары: Заман қасіреті 8 сынып М.Дулатов "Бақытсыз Жамал"
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні: 20.01.2025

Мұғалімнің аты-жөні: Ильясова Х.Н.

СЫНЫП: 8 А


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Заман қасіреті

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

8.2.1.1композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау

8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы: композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдайды; шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтайды.


Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

10 минут

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Амандасу. Көтерiңкi көңiл-күй oрнaту үшiн «Менің көңіл - күйім» жаттығуы орындалады.

Мақсаты: оқушылардың көңіл - күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу

Оқушылар алдарыңдағы бланкіге өз көңіл – күйлерін суреттеп салады.


Үй жумысын тексеру.



ҚБ. «Үш шапалақ» әдісі.



Ортасы

20 минут







Екі топ берілген кесте бойынша жұмыстарын талқылап қорғайды. (13 минут) Әр топ өзіне берілген тапсырмаға тиесілі тақырыпты постерге салып, қорғайды. (постерге – 10 минут, қорғауға –3 минут)

І топ. (Талқылау кестесі)

Шығарманың тақырыбы

Талқылау

«Бақытсыз Жамал» романы

Негізгі кейіпкер


Тақырып


Әрекет


Осы әрекетке итермелеген нәрсе


Жазалаушы тарап


Олардың бойындағы қасиет


Шығарманың аяқталуы



ІІ топ. ( Тұжырым кестесі)

Кейіпкердің аты

Мінездеме

Кейіпкер әрекетіне баға

Жамал



Ғали



Сәрсенбай



Байжан



Шолпан



Жұман




ІІІ топ. (Салыстыру кестесі)

Ескі әлем


Жаңа әлем

Сауатсыздық


Жасы үлкен кісіге тұрмысқа шығу


Қалың мал


Әлеуметтік теңсіздік


Қазақ қыздарының бас бостандығы



Миға шабуыл (5 минут)

Жазушының «Бақытсыз Жамал» романына тоқталайық. Ол үшін тірек –сызбаға сүйене отырып, өзіміз іздеген тың деректермен кестені толтырады жинақтайды толықтырайық. Оқушылар әңгімелейді.


Теріп алу және тұжырым кестесі Жұптық жұмыс

Дескриптор:

Автор бейнесі мен кейіпкер бейнесін ашу

Кейіпкерге тән қасиеттер

Дәлел (өлең жолдары)







«Балық қаңқасы» әдісі, сұрақтар

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

Синтез

Романның құрылысы, тілдік ерекшелігі Венн диаграммасы бойынша.


Еңлік -------кебек Бақытсыз Жамал



Қара сөзбен


және өлеңмен


жазылған


поэзиялық


шығарма


яғни,

поэма



Оқиға


жемісі


бірдей,


қайғылы


оқиғамен


аяқталады.



Қара сөзбен


прозалық


шығарма


яғни,


роман

Қортынды «сұрақ-жауап» ( 3 минут). Топ мүшелері сұраққа жауап береді.

1.Ауыл өмірі қай жерде өтеді? ( Саумалкөл)

2.Сәрсенбай шаңырағына шыр етіп дүниеге келген сәбидің есімі? ( Жамал)

3.Жамалдың анасының есімі кім? .( Шолпан)

4.Жамал қандай қыз? ( ақылды, сұлу, оқыған)

5.Жамал қалай киінген? ( еркек балаша)

6.Жамалдың оқытушысының есімі кім? (Ғазиз )

7.Ғазиз есімді жігіт қай қалада білім алған? (Уфа)

8. Сәрсенбай өз қызын қай байдың ұлына ұзатады? ( Байжан)

9. Байжанның ұлының есімі және жасы нешеде? ( Жұман , жасы-17)

10.Жұман қандай бала? ( ақылсыз)

11. Жұманды ауылда қалай атайды? ( «Таз Жұман»)

12.Сәрсенбай қызын Байжанның баласына не үшін ұзатады? ( Байлығы үшін)

13.Жамал жиын- тойда қандай жігітті кездестіреді? ( Ғали)

14. Қос ғашық бір- біріне не арқылы сезімдерін жеткізеді? (Өлең арқылы )

15.Романдағы жағымсыз кейіпкерді ата? ( Жұман, Байжан, Сәрсенбай)

16.Романдағы ең басты кейіпкер кім? (Жамал)

17.Романның авторы? ( М.Дулатов)

18.Роман қай жылы жарық көрді? (1910 жылы)

19.Романдағы Ғали бейнесі? ( оқыған, мәдениетті)

20.Роман қай қалада басылып шықты? ( Қазан қаласы)

21.Ғали Жамалды алып қашып кімнің үйінде паналайды? ( Фатихолланың)

22.Жамал қай мезгілде үйінен қашып шығады? ( Қыс мезгілінде)

23.Романның тегі? (Эпос)

24.Романның тақырыбы? ( Әйел теңсіздігі)

25.Жамал қандай рудан шыққан? (Атығай руы)




Графикалық органайзер: «Венн» диаграммасы


Бағалау


5 минут


Кері байланыс


(Ж) Рефлексия

Чемодан-салып аламын, алдағы уақытта қолданамын.

Еттартқыш-алған ақпаратты өңдеймін .

Себет-керек емес ақпарат, лақтырып жіберемін.




Кері байланыс кемесі


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.01.2025
299
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі