жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары: Заман қасіреті 8 сынып М.Дулатов "Бақытсыз Жамал"
Сабақ жоспары: Заман қасіреті 8 сынып М.Дулатов "Бақытсыз Жамал"
|
Күні: 20.01.2025 |
Мұғалімнің аты-жөні: Ильясова Х.Н. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 8 А |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Заман қасіреті |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
8.2.1.1композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау 8.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы: композицияны тұтастан бөлшекке, бөлшектен тұтасқа қарай талдайды; шығармадағы көркемдегіш құралдардың (психологиялық параллелизм, перифраз, сатира, ирония, гротеск, эллипсис) қолданысын талдай отырып, автор стилін анықтайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 10 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: Амандасу. Көтерiңкi көңiл-күй oрнaту үшiн «Менің көңіл - күйім» жаттығуы орындалады. Мақсаты: оқушылардың көңіл - күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу Оқушылар алдарыңдағы бланкіге өз көңіл – күйлерін суреттеп салады. Үй жумысын тексеру. |
ҚБ. «Үш шапалақ» әдісі.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 20 минут |
Екі топ берілген кесте бойынша жұмыстарын талқылап қорғайды. (13 минут) Әр топ өзіне берілген тапсырмаға тиесілі тақырыпты постерге салып, қорғайды. (постерге – 10 минут, қорғауға –3 минут) І топ. (Талқылау кестесі)
ІІ топ. ( Тұжырым кестесі)
ІІІ топ. (Салыстыру кестесі)
Миға шабуыл (5 минут) Жазушының «Бақытсыз Жамал» романына тоқталайық. Ол үшін тірек –сызбаға сүйене отырып, өзіміз іздеген тың деректермен кестені толтырады жинақтайды толықтырайық. Оқушылар әңгімелейді.
Теріп алу және тұжырым кестесі Жұптық жұмыс Дескриптор: Автор бейнесі мен кейіпкер бейнесін ашу
|
«Балық қаңқасы» әдісі, сұрақтар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез Романның құрылысы, тілдік ерекшелігі Венн диаграммасы бойынша.
Еңлік -------кебек Бақытсыз Жамал
Қортынды «сұрақ-жауап» ( 3 минут). Топ мүшелері сұраққа жауап береді. 1.Ауыл өмірі қай жерде өтеді? ( Саумалкөл) 2.Сәрсенбай шаңырағына шыр етіп дүниеге келген сәбидің есімі? ( Жамал) 3.Жамалдың анасының есімі кім? .( Шолпан) 4.Жамал қандай қыз? ( ақылды, сұлу, оқыған) 5.Жамал қалай киінген? ( еркек балаша) 6.Жамалдың оқытушысының есімі кім? (Ғазиз ) 7.Ғазиз есімді жігіт қай қалада білім алған? (Уфа) 8. Сәрсенбай өз қызын қай байдың ұлына ұзатады? ( Байжан) 9. Байжанның ұлының есімі және жасы нешеде? ( Жұман , жасы-17) 10.Жұман қандай бала? ( ақылсыз) 11. Жұманды ауылда қалай атайды? ( «Таз Жұман») 12.Сәрсенбай қызын Байжанның баласына не үшін ұзатады? ( Байлығы үшін) 13.Жамал жиын- тойда қандай жігітті кездестіреді? ( Ғали) 14. Қос ғашық бір- біріне не арқылы сезімдерін жеткізеді? (Өлең арқылы ) 15.Романдағы жағымсыз кейіпкерді ата? ( Жұман, Байжан, Сәрсенбай) 16.Романдағы ең басты кейіпкер кім? (Жамал) 17.Романның авторы? ( М.Дулатов) 18.Роман қай жылы жарық көрді? (1910 жылы) 19.Романдағы Ғали бейнесі? ( оқыған, мәдениетті) 20.Роман қай қалада басылып шықты? ( Қазан қаласы) 21.Ғали Жамалды алып қашып кімнің үйінде паналайды? ( Фатихолланың) 22.Жамал қай мезгілде үйінен қашып шығады? ( Қыс мезгілінде) 23.Романның тегі? (Эпос) 24.Романның тақырыбы? ( Әйел теңсіздігі) 25.Жамал қандай рудан шыққан? (Атығай руы)
|
Графикалық органайзер: «Венн» диаграммасы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау
5 минут
Кері байланыс
|
(Ж) Рефлексия Чемодан-салып аламын, алдағы уақытта қолданамын. Еттартқыш-алған ақпаратты өңдеймін . Себет-керек емес ақпарат, лақтырып жіберемін.
|
Кері байланыс кемесі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














