Материалдар / Сабақ жоспары "Зар заман" толғауы 7 класс
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары "Зар заман" толғауы 7 класс

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша құрылған. 7 класс оқу бағдарламасы бойынша 2 сабақ. Зар Заман толғауын талдау. Әдебиет пәніне арналған тақырып. Сабақ жоспарында өлеңді оқып талдау жұмыстары туралы жазылған. әріптестеріме көмек құрал ретінде ұсынып отырмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
805
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: «Толғауы тоқсан қызыл тіл»Мектеп:№27 орта мектеп-лицейі

Күні: 13.11.18Мұғалімнің аты-жөні: Бакитжанова Г.Ш.
СЫНЫП:7 Қатысқандар :

Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы: Шортанбай Қанайұлының «Зар заман» толғауы (өліңді талдау)
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру (7.Б/С2).көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау (Т/Ж3).
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:


Шығармадағы кейіпкерлерді анықтай алады


Оқушылардың басым бөлігі:


Шығармадағы сипаттамалар бере алады


Кейбір оқушылар:


Заманауи тұрғыдан баға береді
Ойлау деңгейіТалдау, қолдану
Бағалау критерийі Заманға деген өз көзқарасын білдіреді. Қазіргі заманның салыстырмалы сыни бағасын береді
Құндылықтарға баулуШығармашылық және сын тұрғыдан ойлау
Пәнаралық байланысҚазақстан тарихы : ХІХ ғасырдағы тарихи оқиғалар, қазақ тілі
Тілдік мақсаттарОқушылартақырыпты түсініп, сабақ барысында берілген тапсырмаларды орындайды.


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Кек, заманақыр, қоңсы, қайыр, пара, азулы, кәпір, жарлы, зар заман


Сыныптағы диалог /жазылым үшін пайдалы тілдік тіркестер : зар заман, тар заман, хал кету, пара алу, тәубеден жаңылу.
Алдыңғы оқу

Зар заман өлеңі

Сабақ барысы



Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар



Сабақтың басыҰйымдастыру кезеңіПсихологиялық ахуал.►«Сәлем сөздің анасы» жаттығуы арқылы сәлемдеседі «Бір күнгі танысыңа, қырық күн сәлем» дегендей амандасып алайық.Қатысушылардың орындықтарының арқасында , сары, қызыл, көк, түсті қағаздар ілінеді.Түстері сәйкес келген адамдар бір- бірімен амандасады.1- топ (көк түстілер) Сәлем! деп екі қолдарын жоғары көтеріп амандасады2- топ-(сары түстілер) Нai- деп оң қолдарын көтеріп амандасады3 -топ- (қызыл түстілер) қолдарын кеуделеріне қойып бастарын иеді►«Жетістікке жету» тренингіне қатысады.Мұғалімнің кіріспе сөзі:Жетістік дегеніміз – рухани әрі дене қуатының бір мақсатқа бағыттау және сол мақсатқа жету. Қандай да бір істі тындырымды әрі тыңғылықты істеу де – жетістік. Ойдағыдай істелген іс, жоспарланғандай атқарылған жұмыс, мұрат етілгендей орындалған арман – жетістіктің нақ өзі. Сондықтан жетістік – адам  бақытының қайнар көзі. Жетістікке жетудің екі жолы бар: өз ақылыңды пайдалану және басқалардың ақылынан пайдалану. Ле БРУЙЕР       -   Адамның көңіл күйі сергек болса, айналасындағы болып жатқан өзгерістерді жақсы оймен қабылдайды демекші, қазіргі уақыттағы көңіл күйлеріңіз қалай?(  Екі қолыңызды жоғары көтеріп 3 рет шапалақтап көңіл –күйлерін білдіріп қояды)

Жетістік суреті
Сабақтың ортасы «TeD әңгімелері (talks)» Оқушыларға «Мына заман қай заман» тақырыбына қатысты 3-5 минуттық TED әңгімелерін (talks) жеке немесе топтарда дайындау тапсырылады. Егер топтарда дайындалса, топтардан бір спикер сайланады. Спикерлер әрдайым ауысып отырса, оқушылардың барлығын оқумен қамтуға мүмкіндік туады. Оқушыларға 5 минуттық сөз дайындауға беретін тақырыптың өзектілігіне мән беріледі, себебі, тақырып оқушыларды креативті ойлауға , шығармашылыққа жетелесе сәтті болады.







«Қазына іздеу» жаттығуын жүргізу үшін оқушыларға мәтін немесе бөлім мазмұны бойынша олардың іздейтін қазыналарының сипаттамалары беріледі. Қазына ретінде кейіпкер бейнесін айқындайтын түйінді сөздер, сөйлемдері бар үзінділер алынуы мүмкін. Оқушылар әрбір қазынаны тапқаннан кейін, өлеңдегі лирикалық кейіпкердің жиынтық бейнесін құрастырады. Ж.
Мұғалім оқушыларға аталған тұлғалардан басқа жергілікті тарихи тұлғаларды зерттеуге мүмкіндік бере алады.Оқушылардың зерттеу жазбалары арқылы бақылау.Оқушылар зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін онлайн ресурстар да қолдана алады

Кейбір сөздердің мағынасын мұғалім айтады, қалғандарын оқушылар «белсенді» тапсырма арқылы (түсіндірме сөздікпен жұмыс) өздері табады.

Сабақтың соңы















«Синкуэйн» тәсілі «Мен ақынша толғаймын» қазына ретінде берілген түйінді сөздерді қолданып, бес жолды өлең құрастыру.«Екі жұлдыз бір тілек»Кері байланыс: Ұнады; ұнамады Үйге тапсырма:  қайталау





Екі жұлдыз









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!