ПӘНІ: ҚМҰҚТАҚЫРЫБЫ: Менің қонақтарым. Заттар тобын салыстырамын. Артық, кем, тең(>, <, =)белгілері | Мектеп №63 ЖББОМЛ |
Күні: | Педагогтің аты-жөні: Бошанова Г.А. |
Даярлық сынып | Қатысқандардың саны: | Қатыспағандардың саны: |
Сабақтың оқытылу мақсаттары | 0.2.1.3. Топтардағы заттарды алып тастап немесе қоса отырып санын салыстыру/теңдік пен теңсіздікті анықтау, топтарды салыстыру және сану негізінде сандық мәнін жалпылау0.4.1.2. Белгілерді танып білу (><=) |
Күтілетін нәтижелер | Барлық тәрбиеленушілер: *топтардағы заттарды алып тастап немесе қоса отырып теңдік пен теңсіздік құрастырады; *белгілерді танып біледі. ((><=) |
| Көптеген тәрбиеленушілер: топтарды салыстыру және санау негізінде сандық мәнін жалпылайды, санын салыстырады. |
| Кейбір тәрбиеленушілер: (> < =) белгілер мен сандар карточкасы көмегімен салымтырады және өз бетімен салыстыру топтарын құрайды. |
Тілдік мақсаттар | Тәрбиеленушілер:*көп заттың сандық мәнін салыстыру негізінде нақты сәйкестендіру жолымен заттар тобының теңдік немесе теңсіздіктері туралы ой қалыптастыра алады. Пәндік лексика және терминология: артық, кем, тең (> < =) белгілері.Диалог/ жазуда қажетті сөздер топтамасы Екі топ заттарын қалай салыстыру керектігін айта аласыңба? Артық немесе кем затты қалай білуге болады? Екі зат тобын (көп заттарды)қалай салыстыруға болатынын айта аласың ба? |
Алдыңғы білім | 1-5 сандары , артық, кем, тең ұғымдары. |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған іс әрекет | Ресурстар |
0-3 минут
| Мотивациялық Педагог «Туған күнге қонақтар келді» ойынымен балаларды қызықтырады. 1-тапсырмадағы суреттерді қарауға болады немесе осындай сюжеті бар суретті көрсетуге болады. -Туған күнге кім келеді? Туған күнге кімді шақырасыңдар?(Ең жақын туыстар мен достарды |
|
4-6 | Өзектендіру Анамызға үстел үстін әзірлеуге және туған күнді әрлеп сәндеуге көмектесейік. Жиынтық тақтада қонақтар ретінде 5 адам шығарылады. Қонақтарды санап шығуды сұрайды. Педагог балалармен 4 тәрелке, 5 кесе, бір түсті қақпақтан 3 және басқа түстен де 3-еуін қойып шығады. Кеселерді санап шығуын сұрайды. (5 кесе) -Кесе барлығына жете ме? Тәрелкелер ше? Тәрелке барлығына жете ме? Қайсысы артық, кем? | Әліппе-дәптер. Жиынтық тақта |
7-11 ортасы | Мақсат қою (проблемдік жағдаят) Осы жағдаятты математикадағы таңбалардың көмегімен қалай көрсетуге болады? Әліппе-дәптердегі 1-тапсырманы қарастырайық. Педагог суретті сюжет бойынша әңгіме жүргізіп, заттарды санап шығуды сұрайды. Заттар тобын салыстыру. | Әліппе-дәптер. Жиынтық тақта |
12-18 | Жаңаны ашуПедагог диалогын жалғастырады. > ,< ,= белгілер нені білдіреді? -Таңбаларды есте жақсы сақтау үшін мынадай суреттерді қолдануға болады. Тауық балапанын қоректендіріп жатыр. Артық таңбасы тауық жақта. Оң жақ немесе сол жақ қолдың саусақтарын бүгу арқылы есте сақтауға болады. Көбісі оң қолмен жұмыс істейді. Шынтақтарды бүгу арқылы да артық кем таңбаларын есте сақтай аламыз. Сергіту сәті: Өсіп біз келеміз, Төбеге қолмен жетеміз.Бір, екі-көтерілеміз, Үш, төрт –қолды біз түсіреміз. | Әліппе-дәптер. |
18-27 | Жаңаны қолдану2- тапсырма. Педагог қажетті цифрды санап, бастырып шығуды тапсырады. | Әліппе-дәптер. |
27-30 | РефлексияҚандай белгілермен таныстыңдар? Карточкадан көрсетіңдер. Әрбір белгі қалай аталады? | Сәттілік баспалдағы |