Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Ильясова
Х
|
Пән/Сынып:
|
қазақ тілі, 6
А
|
Күні
|
17.02.2025
|
Тарау немесе бөлім
атауы:
|
7-бөлім: Спорт. Белгілі спорт
жұлдыздары
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
«Зияткерлік спорт – білімді
ұрпақтың негізі». Өзгелік
етіс.
|
Оқу
мақсаттары:
|
Ж1. Әртүрлі жанрдағы
мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, қарапайым жоспар
құру;
ӘТН4. Етістіктің етіс түрлері
мен салт, сабақты етістіктердің тіркесімдік мүмкіндігін ауызша және
жазбаша тілдесім барысында
қолдану.
|
Сабақ
мақсаты:
|
«Зияткерлік спорт – білімді
ұрпақтың негізі» тақырыбында эссе жазу үшін қарапайым жоспар
құру.
Өзгелік етістің тіркесімдік
мүмкіндігін ауызша және жазбаша тілдесім барысында
қолдану.
|
Бағалау
критериі:
|
|
Саралап оқыту
тапсырмалары
|
Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
|
Бірлескен жұмыс (1, 2, 3
тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс
жауапты ұсыну арқылы үйрету
|
Уақыты
|
Кезеңдері
|
Сабақтың
мазмұны
|
Мұғалімнің бақылауы мен
зерттеуі не?
|
Ресурстар
|
1
минут
|
Сабақтың
басы
|
Сәлеметсіңдер ме,
оқушылар?!
6-сыныптың қазақ тілі пәніне
қош келдіңіздер!
Бөлім тақырыбы: «Спорт.
Белгілі спорт жұлдыздары»
Сабақтың тақырыбы: «Зияткерлік
спорт – білімді ұрпақтың негізі». Өзгелік
етіс.
Бүгінгі
сабақта:
Сенің
білетінің:
• Зияткерлік ойын
түрлері
Сенің
меңгеретінің:
|
|
Слайд №1,2,3,
4
|
3-5
минут
|
|


|
|
Слайд №5,
6
|
1-3
минут
|
Сабақтың
ортасы
|
1-тапсырма. Берілген
сөздерден өзгелік етіс
жасаңдар.

Дескрипторы:
Өзіңді
тексер!
Ки – кигіз, кидір;
сат – сатқыз, саттыр; жаса – жасат, жасаттыр, жасатқыз; іл – ілгіз,
ілдір; сал – салғыз, салдыр.
2-тапсырма. Өлеңді мәнерлеп
оқы. Өзгелік етіс қосымшасы жалғанған етістікті тап. Өлең
жолдарында қолданылған басқа етістіктердің де түбірін анықтап,
өзгелік етіс қосымшасын жалғап
жаз.

Дескрипторы:
-
Өзгелік етістің жасалу жолын
біледі;
-
Өлеңнен өзгелік етіс қосымшасы
жалғанған етістікті табады.
-
Өлеңдегі басқа етістіктердің
түбіріне өзгелік етістің қосымшасын жалғап
жазады.
Өзіңді
тексер!
Өлеңдегі өзгелік етіс
қосымшасы жалғанған етістік: жаттықтыр
Өлеңдегі басқа
етістіктер: секір –
секірткіз,секірттір; жүгір – жүгірткіз, жүгірттір; теп – тепкіз,
тептір; ойна – ойнатқыз, ойнаттыр; ал – алғыз,
алдырт.
|
|
Слайд
№7
Слайд
№8
Слайд
№9
Слайд
№10
|
1-3
минут
|
|
Ойтүрткі
сұрақтары:

Спорттық ойындардың ішінде
қимыл - қозғалысты ширататындарымен қатар, ақыл - ойды
жетілдіретіндері де
жетерлік.
Қай спорт түрі болмасын
денсаулыққа пайдалы екені баршамызға мәлім, ал зияткерлік спорт
жастарымыздың білімді, алғыр болып қалыптасуына өз септігін
тигізеді.
Зияткерлік спорт түрлеріне
түрлі IQ додаларды, сұрақ - жауап ойындарын, шахматты, қазақтың
ұлттық ойыны саналатын тоғызқұмалақты және дойбыны жақызуға
болады.
3-тапсырма. «Зияткерлік
ойын – білімді ұрпақ негізі» тақырыбында эссе жазу үшін, қарапайым
жоспар құр, әр бөлімге ат
қой.
Эссе
құрылымы
|
Бөлім
тақырыбы
|
Кіріспе
|
|
Негізгі
бөлім
|
|
Қорытынды
|
|
Дескрипторы:
-
Эссе құрылымына сай кіріспеге
тақырып қояды;
-
Эссе құрылымына сай негізгі
бөлімге тақырып қояды;
-
Эссе құрылымына сай қорытынды
бөлімге тақырып қояды.
Өзіңді
тексер!
Эссе
құрылымы
|
Бөлім
тақырыбы
|
Кіріспе
|
Зияткерлік ойын -
дүниетаным баспалдағы
|
Негізгі
бөлім
|
Ұлттық және қазіргі ақыл-ой
спорты
|
Қорытынды
|
Интеллектуалды ұлт негізі –
зияткерлік ойын
|
|
|
Слайд
№11
Слайд
№12
Слайд
№13
Слайд
№14
|
2
минут
|
Сабақтың
соңы
|
Бекіту:
-
Өзгелік етістің
жасалу жолын меңгердіңіздер.
-
«Зияткерлік ойын –
білімді ұрпақ негізі» тақырыбында эссе жазу үшін қарапайым жоспар
құрдыңыздар.
|
|
Слайд
№15
|
1
мин
|
Қосымша
тапсырма:
«Зияткерлік ойын – білімді
ұрпақ негізі» тақырыбында эссе жазыңдар.
Эссе мәтінінде өзгелік етіс түрлерін
пайдаланыңдар.

|
|
Слайд
№16
|