Материалдар / Сабақ жоспары.Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы. 9-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары.Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы. 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлы ақын Абай өмірі мен шығармашылығы туралы білетіндерін еске түсіре отырып, шығармаларына талдау жасайды, ойшыл көтерген проблемалар тағылымынан үлгі алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қаңтар 2019
697
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

АШЫҚ САБАҚ ЖОСПАРЫ

Қазақ әдебиеті 9 «б»-сыныпКүні:_________

Ашық сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығыАшық сабақтың мақсаты: Ұлы ақын Абай өмірі мен шығармашылығы туралы білетіндерін еске түсіре отырып, шығармаларына талдау жасайды, ойшыл көтерген проблемалар тағылымынан үлгі алады.

Міндеттері:1.Мазмұнға байланысты міндет: Ақын шығармаларының тәрбиелік мәнін түсінеді, адамгершілік тәрбие берудегі ақынның философиялық шолуларының маңызын түсінеді.2.Сыни ойлауды дамытуға байланысты міндет: Оқушының дүниетанымы қалыптасады, шығармашылық қабілеттері шыңдалады, оқушының азаматтық бейнесі қалыптасады.3. Топтық міндет: Оқушылар өз беттерімен ой түйеді, ізденеді, ойын ашық айтады.Сабақтың түрі: танымдық ізденіс сабағыСабақтың әдісі: «Түртіп алу», «Топтастыру», «Еркін жазу», «Бір айналым сөйлесу», «ойын»стратегиялары. Көрнекілігі: Абайдың өмірі мен шығармашылығына арналған слайдтар жиынтығы, сөзжұмбақтар мен кестелер және т.б Сабақтың барысы: Ұйымдастыру а) сәлемдесу; ә)оқушыларды түгендеу; б)оқушылардың зейінін сабаққа аудару.Сабақ құрылымы:І. Қызығушылығын ояту

Жүрегіңнің түбіне терең бойла,Мен бір жұмбақ адаммын, оны да ойла.Соқтықпалы, соқпақсыз жерде өстім,Мыңмен жалғыз алыстым кінә қойма,- деп ақынның өзі айтқандай «соқтықпалы, соқпақсыз жерде өсіп», тар жол, тайғақ кешу өмірін кешкен, өкініш пен өксігі көп, қайғысы мен қасіреті мол қараңғы қапас өлкеде де ел мұңын «асау жүрегінен» ағыта, шабытты жыр ғып төккен алып Абай туралы сабағымызды жыр алыбы Жамбылдың өлеңімен бастағанды жөн көріп тұрмын.Абайдың суретін көрген ол:Мына тұрған Абайдың суреті ме?Өлең сөздің ұқсаған құдіретіне.Ақыл, қайрат, білімді тең ұстағанӨр Абайдың төтеген кім бетіне? – деп айтқан екен.II. Мағынаны тануҚазақтың бас ақыны – Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы туралы білмейтін қазақ жоқ шығар. Қазақтың заңғар жазушысы М.Әуезов «Абай – қазақтың классик әдебиетінің атасы, қазақ поэзиясының күн шуақты асқар биігі» деп баға берген еді. Бүгінгі тақырып бойынша сынып оқушыларына алдын-ала Абай Құнанбайұлы туралы деректер жинау тапсырылған еді.1. «Білімге бастап ел-жұртын»Оқушылар слайд арқылы Абай Құнанбайұлының өмірімен, шығармашылығымен таныстырады).2. Абай – ақына)Абайдың өлеңдерін тақырыптарға бөле отырып, талдау жұмысын жүргізеді.ә)Абайдың өлеңдері сұралады.б)Өлеңдерінің шығу тарихы сұралады.3. Абай – аудармашыСлайд арқылы Абайдың аудармалары туралы айтылады.4. Абай – қарасөз шеберіа)Қарасөздерінің жазылу ерекшеліктері туралы айтады;ә)Бейнетаспадан Абайдың қарасөзі тыңдатылады.5. Абай – сазгер.а)Абайдың әндер мен күйлері туралы айтылады.ә) «Сегіз аяқ» әні тыңдатылады.III. Ой-толғаныс Оқушылардың бүгінгі сабақтан алған білімдерін тексеру мақсатында «Толықтыру» сынамасы беріледі.1. Абай Құнанбайұлы 1845жылы қазіргі Шығыс Қазақстан облысы, Абай ауданында дүниеге келген.2. Абай бос уақытында Шығыстың ұлы ақындары – Низами, Сағди, Қожа Хафиз, Навой, Физули, Фирдоуси шығармаларын өз бетімен оқиды.3. Абай 1885жылы алғаш білім туралы «Жасымда ғылым бар деп ескермедім» өлеңін жазды.4. Тіршіліктің тұтқасы еңбек пен білімде ғана деп түсінген ақын «Түбінде баянды еңбек егін салған» өлеңін жазды.5. Абайдың қырық бес қара сөзі бар, қырық алтыншы сөзі - өз алдына жеке тарихи шығарма.6. Абайдың «Көзімнің қарасы», «Желсіз түнде жарық ай», «Айттым сәлем, Қаламқас», «Бой бұлғаң» т.б. әндері бар.7. Әлихан Бөкейханов Абайдың өмірі мен шығармашылығы жөнінде алғаш зерттеу мақаласын жазды.Оқушылар өз жұмыстарын тексереді, бағалайды.

ІV.Сергіту:«Қазақ әдебиеті» сөзжұмбағын шешу.«Ыстық ұя» ойынының сұрақтарына жауап беру.V.Сабақты Сағынғали Сейітовтың « Кім?» өлеңімен аяқтау.Жүрегін шырақ етіп жандырған кім?Жырымен жан сусынын қандырған кім?Өзіне өзі орнатып ескерткіштіМұра ғып кейінгіге қалдырған кім?Ерте оянып, ойланып ержеткен кім?Талабын тас қияға өрлеткен кім?Құба жон, құбақан құм құла қырдыӨлеңнің бесігінде тербеткен кім?Соқтықпалы, соқпақсыз жерде өскен кім?Үнінен әділдіктің лебі ескен кім?Арманын аттандырған келешеккеБіздермен осы күнді тербеткен кім?Тайсалмай мыңмен жалғыз алысқан кім?Өзендей құйған барып көк теңізгеЛермонтов, Пушкиндермен табысқан кім?Көрікті көңілде жыр, қолда қаламӨмірдің өріне өрлей басқан қадамҚазақтың өлеңінің ұлы атасы,Ол – Абай, Ұлты – қазақ, Аты –Адам.VI. Қорытындымен бекіту.Абай Әлемін бүкіл дүниеге таратушы кемеңгер Ұлы Мұхтар Әуезов «Мен Абай тереңінен шөміштеп қана іштім» деген екен. Ал біз Ұлы ғұлама тереңіне бас қойғанымызбен тек қана сол тереңнен дәм таттық қой деп ойлаймын. Сол себептен оқудан, білуге ұмытушылықтан, ізденуден жалықпайық.VII. Үйге тапсырма беру :« Абай – қазақ поэзиясының асқар биігі» ой толғау жазу, өлеңін жаттап келу, қарасөздерін оқу.VIII БағалауОқушыларды еңбектеріне қарай бағалау.















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!