Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Термодинамика
негіздері
|
Мектеп:Үржар ауданы « М.Хасенов
атындағы Бестерек орта мектеп-бақша және мектеп жанындағы
интернат»КММ
|
|
Күні:
|
Мұғалімніңаты-жөні:
Асанова Мейрамгуль
Назаркановна
|
|
СЫНЫП:8
|
Қатысқандар
:
|
Қатыспағандар:
|
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Жылу
қозғалтқыштары
|
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу
мақсаты
|
8.3.2.22-Жылу
қозғалтқыштарындағы энергияның түрленуін
сипаттау
8.3.2.20 – Іштен жану қозғалтқышының, бу турбинасының жұмыс
істеу принципін сипаттау
|
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар:
|
|
Жылу
қозғалтқыштарының түрлерін, іштен жану қозғалтқышының, бу
турбинасының,тоңазытқыш машиналардың негізгі бөліктерін
біледі
|
|
Оқушылардың
басым бөлігі:
|
|
Жылу
қозғалтқыштарындағы энергияның түрленуін сипаттайды,олардың барлық
түрлерінің жұмыс істеу ерекшелігін
түсінеді.
|
|
Кейбір оқушылар: Іштен жану қозғалтқышының, бу
турбинасының жұмыс істеу принципін бір-бірімен салыстырады,
артықшылығын, кемшілігін сипаттайды,пайдасы мен зиянын ажыратады
және күнделікті өмірде
қолданады
|
|
|
|
Ойлау дағдысы
|
Білу, түсіну,
қолдану
|
|
Бағалау
критерийі
|
1.Жылу қозғалтқыштарындағы
энергияның түрленуін пайымдайды.
2.Іштен жану қозғалтқышының, бу
турбинасының жұмыс істеу принципін сипаттайды
|
|
Тілдік мақсаттар
|
|
|
Негізгі
сөздер мен
тіркестер:
|
|
Цилиндр,шатун,поршень жүрісі, қозғалтқыш тактісі,ротор,
дискі, дизель козғалтқышы,бу турбинасы,компрессор
т.б
|
|
Құндылықтарға баулу
|
Жылу
машиналарының жетістіктері мен маңызы,экологиялық мәселелер және
қоршаған ортаны қоғау барысында түсінік
қалыптастыру.
|
|
Пәнаралық
байланыс
|
география
|
|
Алдыңғы
оқу
|
Термодинамиканың
бірінші заңы,газдың және будың жұмысы.Жылу үдерістерінің
қайтымсыздығы,термодинамиканың екінші
заңы.
|
|
Сабақ барысы
|
|
Жоспарланған уақыт
|
Жоспарланған
жұмыс
|
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
6 мин
|
1
мин
5
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі: Оқушыларды
түгелдеу.
Үй тапсырмасын тексеру.
«Стикерлер диалогы» әдісі
Топқа бөлу.
Бағалау «Бас бармақ»
|
Психологиялық ахуал
туғызу.Жұбына жақсы тілек айту.
Әртүрлі стикерлерге үй тапсырмасына берілген тақырыпқа байланысты
сұрақтар жазып тақтаға ілемін.Оқушылар сұрақтарға жауап береді де,
стикерлердің түсі бойынша топқа
бөлінеді.
|
Қосымша
1
|
Сабақтыңортасы
25
мин
|
5
мин
20
мин
мин
|
«Миға
шабуыл»
-
1690 жылы француз технигі
Д.Папен алғашқы бу машинасын ойлап тапты.
-
1763 -1766 жылдары орыс
технигі И.Ползунов бу машинасын жетілдірген түрін жасап
шықты.
-
1897 жылы неміс технигі
Р.Дизель іштен жану қозғалысын жасады.
-
1871 жылы К.Линде салқындатқыш
машинасын ойлап тапты.
Бүгінгі сабақ мақсатын білім
алушыларға таныстырамын:
«Джигсо»
әдісі
-
Топ. «Іштен жану
қозғалтқышы»
-
Топ «Реактивті
қозғалтқыштар»
-
Топ. «Тоңазытқыш
машиналар»
Бағалау «Бас
бармақ»
Жұптық жұмыс «Меннен
сізге ,сізден бізге» әдісі
1.Жылу қозғалтқыштарының мынадай түрлері белгілі.
.......................................................................................
2.Кез келген жылу
қозғалтқышы негізгі үш бөліктен
тұрады:...........................................................
3.І.Ж.Қ.-тың бір толық
циклі мынадай төрт тактілерден
тұрады:.................................................................
|
Ғаламтордан алынған «Жылу
қозғалтқыштарының»ашылу тарихын
көрсету
Әр топ тақырыпты оқиды, топта
талдайды.Топтар басқа топтан кімді тыңдағысы келеді соны сұк
саусақпен көрсетеді
Топтың ішінде жұптасып
отырып,дәптерлеріне сұрақтар
дайындайды.
|
Ғаламтор
Оқулықпен жұмыс
Дәптермен
жұмыс
|
Сабақтыңсоңы
7
мин
|
4мин
3мин
|
Үй
тапсырмасы:
Рефлексия
«Өрмекші торы » әдісі
. .
|
Жылу
қозғалтқыштары
|
|