Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Термодинамика негіздері | Мектеп:Үржар ауданы « М.Хасенов атындағы Бестерек орта мектеп-бақша және мектеп жанындағы интернат»КММ |
|
Күні: | Мұғалімніңаты-жөні: Асанова Мейрамгуль Назаркановна |
|
СЫНЫП:8 | Қатысқандар : | Қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы: | Жылу қозғалтқыштары |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты | 8.3.2.22-Жылу қозғалтқыштарындағы энергияның түрленуін сипаттау8.3.2.20 – Іштен жану қозғалтқышының, бу турбинасының жұмыс істеу принципін сипаттау |
|
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
|
| Жылу қозғалтқыштарының түрлерін, іштен жану қозғалтқышының, бу турбинасының,тоңазытқыш машиналардың негізгі бөліктерін біледі |
|
| Оқушылардың басым бөлігі: |
|
| Жылу қозғалтқыштарындағы энергияның түрленуін сипаттайды,олардың барлық түрлерінің жұмыс істеу ерекшелігін түсінеді. |
|
| Кейбір оқушылар: Іштен жану қозғалтқышының, бу турбинасының жұмыс істеу принципін бір-бірімен салыстырады, артықшылығын, кемшілігін сипаттайды,пайдасы мен зиянын ажыратады және күнделікті өмірде қолданады |
|
|
|
|
Ойлау дағдысы | Білу, түсіну, қолдану |
|
Бағалау критерийі | 1.Жылу қозғалтқыштарындағы энергияның түрленуін пайымдайды.2.Іштен жану қозғалтқышының, бу турбинасының жұмыс істеу принципін сипаттайды |
|
Тілдік мақсаттар |
|
|
| Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|
| Цилиндр,шатун,поршень жүрісі, қозғалтқыш тактісі,ротор, дискі, дизель козғалтқышы,бу турбинасы,компрессор т.б |
|
Құндылықтарға баулу | Жылу машиналарының жетістіктері мен маңызы,экологиялық мәселелер және қоршаған ортаны қоғау барысында түсінік қалыптастыру. |
|
Пәнаралық байланыс | география |
|
Алдыңғы оқу | Термодинамиканың бірінші заңы,газдың және будың жұмысы.Жылу үдерістерінің қайтымсыздығы,термодинамиканың екінші заңы. |
|
Сабақ барысы |
|
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жұмыс |
| Ресурстар |
Сабақтың басы6 мин
|
1 мин5 мин
| Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгелдеу.
Үй тапсырмасын тексеру. «Стикерлер диалогы» әдісі Топқа бөлу.
Бағалау «Бас бармақ» | Психологиялық ахуал туғызу.Жұбына жақсы тілек айту.Әртүрлі стикерлерге үй тапсырмасына берілген тақырыпқа байланысты сұрақтар жазып тақтаға ілемін.Оқушылар сұрақтарға жауап береді де, стикерлердің түсі бойынша топқа бөлінеді.
| Қосымша 1 |
Сабақтыңортасы25 мин |
5 мин
20 мин
мин | «Миға шабуыл»1690 жылы француз технигі Д.Папен алғашқы бу машинасын ойлап тапты.1763 -1766 жылдары орыс технигі И.Ползунов бу машинасын жетілдірген түрін жасап шықты.1897 жылы неміс технигі Р.Дизель іштен жану қозғалысын жасады.1871 жылы К.Линде салқындатқыш машинасын ойлап тапты.Бүгінгі сабақ мақсатын білім алушыларға таныстырамын:
«Джигсо» әдісіТоп. «Іштен жану қозғалтқышы»Топ «Реактивті қозғалтқыштар»Топ. «Тоңазытқыш машиналар»
Бағалау «Бас бармақ»
Жұптық жұмыс «Меннен сізге ,сізден бізге» әдісі
1.Жылу қозғалтқыштарының мынадай түрлері белгілі. .......................................................................................2.Кез келген жылу қозғалтқышы негізгі үш бөліктен тұрады:...........................................................3.І.Ж.Қ.-тың бір толық циклі мынадай төрт тактілерден тұрады:.................................................................
| Ғаламтордан алынған «Жылу қозғалтқыштарының»ашылу тарихын көрсету
Әр топ тақырыпты оқиды, топта талдайды.Топтар басқа топтан кімді тыңдағысы келеді соны сұк саусақпен көрсетеді
Топтың ішінде жұптасып отырып,дәптерлеріне сұрақтар дайындайды.
| Ғаламтор
Оқулықпен жұмыс
Дәптермен жұмыс |
Сабақтыңсоңы7 мин |
4мин
3мин
| Үй тапсырмасы:
Рефлексия«Өрмекші торы » әдісі . .
| Жылу қозғалтқыштары |
|