Материалдар / сабақ жоспары.Жылу қозғалтқыштары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

сабақ жоспары.Жылу қозғалтқыштары

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға арналған әдістемелік құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2019
622
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Термодинамика негіздері

Мектеп:Үржар ауданы « М.Хасенов атындағы Бестерек орта мектеп-бақша және мектеп жанындағы интернат»КММ


Күні:

Мұғалімніңаты-жөні: Асанова Мейрамгуль Назаркановна


СЫНЫП:8

Қатысқандар :

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

Жылу қозғалтқыштары


Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.3.2.22-Жылу қозғалтқыштарындағы энергияның түрленуін сипаттау

8.3.2.20 – Іштен жану қозғалтқышының, бу турбинасының жұмыс істеу принципін сипаттау


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:


Жылу қозғалтқыштарының түрлерін, іштен жану қозғалтқышының, бу турбинасының,тоңазытқыш машиналардың негізгі бөліктерін біледі


Оқушылардың басым бөлігі:


Жылу қозғалтқыштарындағы энергияның түрленуін сипаттайды,олардың барлық түрлерінің жұмыс істеу ерекшелігін түсінеді.


Кейбір оқушылар: Іштен жану қозғалтқышының, бу турбинасының жұмыс істеу принципін бір-бірімен салыстырады, артықшылығын, кемшілігін сипаттайды,пайдасы мен зиянын ажыратады және күнделікті өмірде қолданады




Ойлау дағдысы

Білу, түсіну, қолдану


Бағалау критерийі

1.Жылу қозғалтқыштарындағы энергияның түрленуін пайымдайды.

2.Іштен жану қозғалтқышының, бу турбинасының жұмыс істеу принципін сипаттайды


Тілдік мақсаттар



Негізгі сөздер мен тіркестер:


Цилиндр,шатун,поршень жүрісі, қозғалтқыш тактісі,ротор, дискі, дизель козғалтқышы,бу турбинасы,компрессор т.б


Құндылықтарға баулу

Жылу машиналарының жетістіктері мен маңызы,экологиялық мәселелер және қоршаған ортаны қоғау барысында түсінік қалыптастыру.


Пәнаралық байланыс

география


Алдыңғы оқу

Термодинамиканың бірінші заңы,газдың және будың жұмысы.Жылу үдерістерінің қайтымсыздығы,термодинамиканың екінші заңы.


Сабақ барысы


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жұмыс


Ресурстар

Сабақтың басы

6 мин



1 мин

5 мин








Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгелдеу.



Үй тапсырмасын тексеру. «Стикерлер диалогы» әдісі
Топқа бөлу.











Бағалау «Бас бармақ»

Психологиялық ахуал туғызу.Жұбына жақсы тілек айту.
Әртүрлі стикерлерге үй тапсырмасына берілген тақырыпқа байланысты сұрақтар жазып тақтаға ілемін.Оқушылар сұрақтарға жауап береді де, стикерлердің түсі бойынша топқа бөлінеді.



Қосымша 1

Сабақтыңортасы

25 мин


5 мин









20 мин










мин

«Миға шабуыл»

  1. 1690 жылы француз технигі Д.Папен алғашқы бу машинасын ойлап тапты.

  2. 1763 -1766 жылдары орыс технигі И.Ползунов бу машинасын жетілдірген түрін жасап шықты.

  3. 1897 жылы неміс технигі Р.Дизель іштен жану қозғалысын жасады.

  4. 1871 жылы К.Линде салқындатқыш машинасын ойлап тапты.

Бүгінгі сабақ мақсатын білім алушыларға таныстырамын:





«Джигсо» әдісі

  1. Топ. «Іштен жану қозғалтқышы»

  2. Топ «Реактивті қозғалтқыштар»

  3. Топ. «Тоңазытқыш машиналар»



Бағалау «Бас бармақ»









Жұптық жұмыс «Меннен сізге ,сізден бізге» әдісі






1.Жылу қозғалтқыштарының мынадай түрлері белгілі. .......................................................................................

2.Кез келген жылу қозғалтқышы негізгі үш бөліктен тұрады:...........................................................

3.І.Ж.Қ.-тың бір толық циклі мынадай төрт тактілерден тұрады:.................................................................





Ғаламтордан алынған «Жылу қозғалтқыштарының»ашылу тарихын көрсету








Әр топ тақырыпты оқиды, топта талдайды.Топтар басқа топтан кімді тыңдағысы келеді соны сұк саусақпен көрсетеді






Топтың ішінде жұптасып отырып,дәптерлеріне сұрақтар дайындайды.





Ғаламтор











Оқулықпен жұмыс








Дәптермен жұмыс

Сабақтыңсоңы

7 мин


4мин


3мин


Үй тапсырмасы:


Рефлексия

«Өрмекші торы » әдісі . .


Жылу қозғалтқыштары




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!