Тақырыбы: Мамандықтың бәрі жақсыБ: Балалардың ойлау қабілеттерін дамыта отырып, болашақ мамандыққа байланысты ұғымын тереңдетіп, қызығушылықтарын арттыру.Д: Көлік, мамандық туралы білімдерін тиянақтау. Сурет бойынша әңгіме құрастыруға, жұмбақ шешіп, тақпақ айту арқылы толық сөйлеуге баулып, сөздік қорларын дамыту.Т: еңбекке деген қызығушылықтарын ояту, үлкендердің еңбегін бағалауға тәрбиелеуСөздік жұмыс: МамандықӘдіс тәсілдер: Слайд көрсету, түсіндіру, сұрақ - жауап, ойындарКөрнекіліктер: слайд, видео, мамандар суреті, үлестірмелі материалдарБилингвалды компонент: Мамандық - профессия, дәрігер - врач, аспазшы - повар, құрылысшы – стройтельБалаларды ізденушілікке қызықтыруҚуанамын мен деҚуанасың сен деҚуанайық достарымАрайлап атқан күнгеБалаларды ізденушілікке ұйымдастыруБалалар, мен сендерге жұмбақ жасырайын сендер мұқият тыңдап кім туралы екенін айтасыңдар?1. Қолында қайшы тарағы,Тәртіпке шашты салады(шаштараз)2. Сауықтырар сырқаттыЖылы үнімен тіл қатты (дәрігер).Ендеше бүгінгі жаңа өтетін жаңа тақырыбымыз «Мамандықтың бәрі жақсы»деп аталады.Мамандықтың түрлері көп: Дәрігер, мұғалім, ұшқыш, тәрбиеші, құрылысшы, шаштараз,, жүргізуші, аспаз, әнші, биші, журналист, т. б көптеген мамандықтар бар.Мамандықтың жаманы жоқ, тек оны дұрыс таңдай білу керек. Қалаған мамандықтың иесі болу үшін білім мен еңбекке деген сүйіспеншілік қажет.Тақтадан балапан арнасын көру«Мамандықтар» мультфильмін көрсету.Слайд көрсету арқылы әңгімелеу, түсінік беру. балалардан сұрауШаштараз - бұл мамандық иесі адамдардың шашын қиып сәнін келтіредіДәрігер - ақ қалатты абзал жан, адам баласының арашасы адамдарды емдейді, шипасын тигізеді.Мұғалім - әріп үйретіп, білім нәрімен сусындататын абзал адам.Аспазшы - дәмді тағам пісіретін(маман иесі). Жүргізуші - баратын жеріңе тез жеткізіп салатын, адамға қамқор болатын жан.Құрылысшы - зәулім ғимараттар, қабат - қабат үйлер салатын маман иесі.Міне мамандық иесінің өзіндік ерекшелігі, әр маман өзіне тиесілі жұмыстарымен шеберліктерімен ерекшеленеді. Ал енді балалар сендер маман иелерін тек тақтадан көрдіңдер. Осы маман иесінің осында келгенін қалайсыңдар ма?Қандай маманды шақырғыларың келеді?Олай болса дәрігер бөлімшесіне 103 ке телефон соғайық(бір балаға тел соққызу)Құрылысшы ағайдың номері менің қалта телефонымда бар. Мен өзім тел соға қояйын.Тосын сәт: Жедел жәрдем машинасының дауысы.Дәрігер мен құрылысшы келуі.Дәрігер: Сәлеметсіздер ме! Дәрігерлік бөлімшеге телефон соғыпсыздар. Жол жиегінде қол көтерген құрылысшы ағайды мінгізіп алсақ бұл кісіде осында келе жатыр екен.Тәрбиеші: саламатсыздар ма? Қош келдіңіздер.Құрылысшы: Сәлем балақайлар.Екі топқа бөлініп дәрігер қыздармен ал құрылысшы ұлдармен жұмыс жасайды, ойын ойнайдыДәрігер: Сіздің бір жеріңіз ауырып мазалап жүрген жоқ па. дәрігерге соңғы рет қашан қаралдыңыз?Науқас: Саламатсыз ба! Мені мазалап тұрған жерім ішім ауырып, сізге қаралуға келдім, маған қандай кеңес бере аласыз?Дәрігер: сараптама қорытындысы керек. Мазалаған жеріңізге көп уақыт болды ма?Сараптама қорытындысы, соңынан сізге ем беріледі?Науқас: рахмет, дәрігер міндетті түрде келемін. Сау болыңыз Дәрігер кеңес беру: балалар ата - ананың рұқсатынсыз, үйдегі дәрі - дәрмектерді алуға болмайды.Ауруға ем іздегенше, ауырмайтын жол – ізде.Құрылысшы: Мен сендерге өзімнің жұмысымның бір бөлігімен таныстырайын. Мен осылай тас қалаймын. Кәне кім тас қалағысы келеді.Құрылысшы балалармен бірге тасты қалап жасап көрсетеді.(шелекке салынған цементті кішкентай күрекшемен алып тас қалайды)Сендер жақсы балалар екенсіңдер. Бірақ біздің жұмысқа баратын уақытымыз болды. Сау болыңдар.