Қысқа мерзімді жоспар ( 1сабақ)
|
|
Әдебиет |
9 «Ә»-сынып |
|
Сабақтың тақырыбы: |
М.Жұмабаев өмірі мен шығармашылығы |
|
|
Жалпы мақсаты: |
М.Жұмабаев өмірі мен
шығармашылығы жайында ақпарат беру,ізденіс жұмыстарына баулу арқылы
ойлау қабілеттерін ашық сұрақтар арқылы
жетілдіру. |
|
|
Сілтеме: |
Әдістемелік нұсқаулық 9-сынып Әдебиет оқулығы 9- сынып |
|
|
Күтілетін нәтиже: |
Ақынның өмірі мен шығармашылығы жайында толық ақпарат алады.Әр оқушы өзіндік пікірлерін жеткізуге дағдыланады,топта жұмыс жасап үйренеді. |
|
|
Негізгі идеялар: |
Оқушылардың ізденіс нәтижесі анықталады; Өздігінен бағалау қабілеттері анықталады; Алған материалдарды тиянақтай алады,өздігінен ой қорыта алады; |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
|
|
|
Оқыту әдістері: |
АКТ, Оқу үшін бағалау, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту,оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, дарынды және талантты балаларды оқыту. |
Жеке жұмыс Топтық жұмыс |
|
Дереккөздер: |
Әдебиет кітабы, әдістемелік нұсқаулық, |
|
|
Тапсырмалар: |
1.Деңгейлік тапсырмалар 2. Жаңа сабақты меңгеру үшін берілетін тапсырма 3.Сабақты қорытындылау үшін берілетін тапсырма 4.Синквейн стратегиясы |
|
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
|
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті |
Уақыты |
|
|
Ұйымдастыру |
Оқушыларды сабаққа жұмылдыру,оқу жағдайын туғызу. Оқушыларды топқа бөлу (пішіндер бойынша) топ басшысын сайлау. Сыныпқа ынтымақтастық атмосферасын «Есіміңе сын есім қосып айт»тренингімен бастау |
Өздерінің сабаққа дайындығы туралы хабар береді. Мұғалім «Қандай пішіндер?» деп бір затты оқушыға береді, Оқушылар шетінен пішін түрлерін айтып топқа бөлінеді, топ басшысын сайлайды.Оқушылар есімдеріне сын есім қосып айтады. |
3 минут |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау |
Үй тапсырмасын 1) Слайдпен жасалған «Сұрақтар әлемі» атты деңгейлік сұрақтар арқылы бағалау. 2) С.Торайғыровтың «Таныстыру» поэмасын жатқа сұрау |
Әр топ үш деңгейдегі сұрақтарды таңдап жауап береді. «Таныстыру» поэмасын жатқа айтады. |
5 минут |
|
|
Білу |
Қызығушылығын ояту Жыр пырағы Мағжанның өмірбаянын слайд арқылы түсіндіріп беремін. |
Жаңа тақырыпты топ болып тыңдайды. |
5 минут |
|
|
|
Түсіну |
Жаңа сабақты слайдпен ұштастыру Абай мен Мағжан шығармаларында қандай ұқсастық бар? |
Жаңа тақырыпты топ болып ЖАДА ұйымдастыру арқылы бір-біріне көмек көрсетеді.Сұрақтарға жауап береді. |
5 минут |
|
|
Қолдану |
Интерактивті тақтадан көрсетілген слайдтан постер қорғауды тапсырамын. |
1 топ Ақын меңгерген ғылым салалары бойынша; 2 топ «Ақынның алғашқы өлеңдері қандай тақырыпта жазылған?» 3 топ Ақынның елін өнер-білімге үндеуі |
10 минут |
|
Талдау |
Өлеңдеріне сатылай кешенді талдау жүргізу Ал,балалар,қай топ өлеңді бірінші болып талдайды? Іске сәт! |
1 топ «Туған жерім Сасықкөл»; 2 топ «Мен жастарға сенемін»; 3 топ «Сағындым» өлеңдеріне талдау жүргізеді |
5 минут |
|
|
Сергіту сәті |
Мағжанның «Сен сұлу» әнін орындату |
Әнді оқушылар орындайды. |
2 минут |
|
|
Жинақтау |
Синквейн стратегиясы бойынша ақынға арнап бес жолды өлең шығаруды тапсырамын. |
Өз бетімен шығармашылық жұмыс жүргізеді,өз ойымен әрі қарай өрбіту |
6 минут |
|
|
Бағалау |
Вербальді бағалау:Жарайсың,Тамаша,Өте жақсы бағалау |
2 минут топ мүшелері берілген тапсырмалар бойынша жинақтап,бір-бірін бағалады,топ бір-бірін бағалады. |
2 минут |
|
|
|
Рефлексия |
|
Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін рефлексия парағы бойынша толтырады:
|
1минут |
|
|
Үйге тапсырма |
«Мағжан-сыршыл ақын» тақырыбына шығарма жазуға беремін |
Үй тапсырмаларын жазып алады. |
1 минут |

Қысқа мерзімді жоспар (2 сабақ)
|
|
Әдебиет |
9 «Ә»сынып |
|
Сабақтың тақырыбы: |
М.Жұмабаев «Пайғамбар», «От» өлеңдері |
|
|
Жалпы мақсаты: |
М.Жұмабаев өмірі мен
шығармашылығы жайында ақпарат беру,ізденіс жұмыстарына баулу арқылы
ойлау қабілеттерін ашық сұрақтар арқылы
жетілдіру. |
|
|
Сілтеме: |
Әдістемелік нұсқаулық 9-сынып Әдебиет оқулығы 9- сынып оқулығы |
|
|
Күтілетін нәтиже: |
Әр оқушы өзіндік пікірлерін жеткізуге дағдыланады,топта жұмыс жасап үйренеді. |
|
|
Негізгі идеялар: |
Оқушылардың ізденіс нәтижесі анықталады; Өздігінен бағалау қабілеттері анықталады; Алған материалдарды тиянақтай алады,өздігінен ой қорыта алады; |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
1.Суреттер топтамасы 2.Үлестірмелі материалдар 3.Презентация (слайд) 4.Мағжанның шығармалар жинағы 5.плакат,маркер,топтық тапсырмалар,стикерлер |
|
|
Оқыту әдістері: |
АКТ, Оқу үшін бағалау, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту,оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, дарынды және талантты балаларды оқыту. |
Жеке жұмыс Топтық жұмыс Жұптық жұмыс |
|
Дереккөздер: |
Әдебиет кітабы, әдістемелік нұсқаулық |
|
|
Тапсырмалар: |
1.Деңгейлік тапсырмалар 2. Жаңа сабақты меңгеру үшін берілетін тапсырма 3.Сабақты қорытындылау үшін берілетін тапсырма 4.Венн-диаграммасы 5. «5 минуттық эссе» тапсырмасы 6. Екі жақты күнделік |
|
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
|
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті |
Уақыты |
|
|
Ұйымдастыру |
Оқушыларды сабаққа жұмылдыру,оқу жағдайын жасау.Оқушыларды топқа бөлу.Қолдарына қағаз қиындылары таратылады.Қағазда Мағжанның өлеңдері жазылған. 1 топ «Түркістан» 2 топ «Алыстағы бауырыма» 3 топ «Өткен күн» 4 топ «Орал тауы» |
Өздерінің сабаққа дайындығы туралы хабар беред. Оқушылар қиындыларда жазылған өлеңнің жалғасын табу арқылы топқа бөлінеді, топ басшысын сайлайды. |
3 минут |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау |
Үй тапсырмасын сұрау Жазып келген шығармаларын оқуларын талап етемін. |
Әр топтан оқушылар жазып келген шығармаларын тиянақты түрде оқып шығады. |
5 минут |
|
|
Білу |
Сөзжұмбақ жасыру Ортасынан «Пайғамбар» деген сөз шығады |
Оқушылар Сөзжұмбақты еркін түрде шеше алды. |
5 минут |
|
|
, |
Түсіну |
Кіріспе сөз Күннен туған баламын, Жарқыраймын жанамын, Күнге ғана бағынам Өзім –Күнмін,өзім-От Қане,оқушылар, «От» туралы не білеміз? Ортаға ой тастау |
Жаңа тақырыпты топ болып,бірлескен түрде жауап береді,мазмұнын ашады.Оттың қасиеті жайында интернеттен көптеген мәліметтер алып толықтырды. |
5 минут |
|
|
Қолдану |
«Терме диктант» жазу Өлеңнен синоним сөздерді теріп жазуды тапсырамын. «Екі жақты күнделік» С.Мұқанов пен М.Әуезов пікірлерін айтуды сұрау |
Оқушылардың жауабы.Дәптермен жұмыс. Ақын үнемі:Күнге ұмтылып,алда бір жарқыраған өмір бар екеніне нық сеніммен қарайды.Түн бойында уайым,қайғы,түнек жататынын айта келіп,Күнде-жарық,жылу,мейірім бар екенін аңғартады. Оқушылар пікірлерін айтып шығады. |
10 минут |
|
Талдау |
«5 минуттық эссе» жазу Тақырыбы:«Мен -Күн баласымын» |
Оқушылар тақырыпқа сай шығарманы жазды,бір-бірінің шығармасына баға қойды. |
5 минут |
|
|
Сергіту сәті |
Үнтаспадан «Қаражорға» биін қою |
Оқушылар биді билеп,сергіту сәтін жасады. |
2 минут |
|
|
Жинақтау |
Ашық сұрақтар қою арқылы ойларын жинақтау Венн-диаграмма С.Торайғыров пен М.Жұмабаевты салыстыру |
Өз ойларын жинақтап, әрі қарай өрбітеді |
6 минут |
|
|
Бағалау |
Вербальді:Жұлдызшалар арқылы бағалау Екі жұлдыз,бір тілек |
Бір-бірін бағалады,топ бір-бірін бағалады. |
2 минут |
|
|
|
Рефлексия |
Стикерге пікірлерін жазып, «Білім ағашына» кері байланыстарын береді. |
Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін рефлексия парағы бойынша толтырады:
|
1минут |
|
|
Үйге тапсырма |
Өлеңді жаттау |
Үй тапсырмаларын жазып алады. |
1 минут |
Қысқа мерзімді жоспар (3 сабақ)
|
|
Әдебиет
|
9 «Ә»сынып |
|
Сабақтың тақырыбы: |
І.Жансүгіров өмірі мен шығармашылығы |
|
|
Жалпы мақсаты: |
І.Жансүгіров өмірі мен
шығармашылығын терең түсіне білуге,қызыға оқуға жетелеу, ойлау
қабілеттерін ашық сұрақтар арқылы
жетілдіру. |
|
|
Сілтеме: |
Әдістемелік нұсқаулық 9-сынып Әдебиет оқулығы 9- сынып |
|
|
Күтілетін нәтиже: |
Өз бетімен жұмыс жасай алатын шығармашыл шәкірт,білімпаз оқушы |
|
|
Негізгі идеялар: |
Оқушылардың ізденіс нәтижесі анықталады; Өздігінен бағалау қабілеттері анықталады; Алған материалдарды тиянақтай алады,өздігінен ой қорыта алады; |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
1.Суреттер топтамасы 2.Үлестірмелі материалдар 3. Презентация (слайд) |
|
|
Оқыту әдістері: |
АКТ, Оқу үшін бағалау, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту,оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, дарынды және талантты балаларды оқыту. |
Жеке жұмыс Топтық жұмыс |
|
Дереккөздер: |
Әдебиет кітабы, әдістемелік нұсқаулық |
|
|
Тапсырмалар: |
1.Деңгейлік тапсырмалар 2. Жаңа сабақты меңгеру үшін берілетін тапсырма 3.Сабақты қорытындылау үшін берілетін тапсырма 4.Ой қозғау тапсырмалары |
|
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
|
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті |
Уақыты |
|
|
Ұйымдастыру |
Оқушыларды сабаққа жұмылдыру,оқу жағдайын жасау. Оқушыларды топқа бөлу (түрлі-түсті боулинг бойынша) ,топ басшысын сайлау. Сыныпқа «Мен кіммін?» жаттығуымен ынтымақтастық атмосферасын орнатуын қамтатмасыз етемін |
Өздерінің сабаққа дайындығы туралы хабар береді. Оқушылар шетінен қазақ үйдің ішінен түрлі-түсті боулингтерді таңдап алып,4 топқа бөлінеді, топ басшысын сайлайды. |
3 минут |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау |
Үй тапсырмасын сұрау «От», «Пайғамбар» өлеңдерін жатқа сұрау |
Оқушылар өлеңді жатқа айтады,бір-біріне сұрақтар қояды |
5 минут |
|
|
Білу |
«Ой шақыру». Слайдтан «Үш бәйтеректі»көрсетіп, қане,балалар,интерактивті тақтадан кімдерді көріп тұрмыз? «Жылдар сөйлейді» көрнекілігі арқылы өмір жолын,шығармашылығымен таныстыру,түсіндіру. |
Оқушылардың жауабы:Қазақтың маңдайына біткен үш бәйтерегі: І.Жансүгіров, С.Сейфуллин, Б.Майлин. Берілген деректерді дәптерлеріне жазып алды. |
5 минут |
|
|
|
Түсіну |
Қазақ поэзиясының сұлу сарайы-Ілияс.Ақынға поэзияда «Сөз Құлагері», «Өнер жыршысы», «Күй жыршысы», «Құдіретті өрт ақын» деген атақтар берілген «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі бойынша постер жасауды тапсырамын. 1 топ Өлеңдері 2 топ Еңбектері 3 топ Жылдар сөйлейді |
Жаңа тақырыпты топ болып ЖАДА ұйымдастыру арқылы бір-біріне көмек көрсетеді.Сұрақтарға жауап береді.Берілген ресурс бойынша жұмыстанады.Жұмыстану арқылы көптеген мәліметтер жинайды. |
5 минут |
|
|
Қолдану |
Интерактивті тақтадан көрсетілген слайдтан постер қорғауды тапсырамын. |
1 топ «Ақын меңгерген ғылым салалары бойынша»; 2 топ «Ақынның алғашқы өлеңдері қандай тақырыпта жазылған?» 3 топ «Ақынның елін өнер-білімге үндеуі» |
10 минут |
|
Талдау |
Өлеңдеріне сатылай кешенді талдау жүргізу Ал,балалар,қай топ өлеңді бірінші болып талдайды? Іске сәт! |
1 топ «Туған жерім Сасықкөл»; 2 топ «Мен жастарға сенемін»; 3 топ «Сағындым» өлеңдеріне талдау жүргізеді |
5 минут |
|
|
Сергіту сәті |
Менің қалпағым үшбұрышты, Үшбұрышты менің қалпағым, Егер менің қалпағым үшбұрышты болмаса, Онда ол менің қалпағым емес. |
Оқушылар бірге орындайды. Оқушылардың ойлау қабілеттері артады |
2 минут |
|
|
Жинақтау |
Ашық сұрақтар қою 1.Ілияс қаламынан туған көлемді поэмаларын ата және әрқайсысының мазмұнын айтып бер 2. «Күй» поэмасының шығу тарихы жайында не білесіңдер? 3.Ақынның шығармашылығында «Күй», «Дала» поэмасының поэмалары шарықтау шегі болды дегенге көзқарасың қандай? |
Өз бетімен шығармашылық жұмыс жүргізеді,өз ойларымен әрі қарай өрбітеді. Сұрақтарға нақты жауап береді. Топпен сұрақтардың жауабын табады. Жұппен жауап береді. |
6 минут |
|
|
Бағалау |
Вербальді:Жарайсыңдар,Өте жақсы,Тамаша! Екі жұлдыз,бір тілек |
То басшысы топты бағалайды,бір-бірін бағалады,топ бір-бірін бағалады. |
2 минут |
|
|
|
Рефлексия |
Стикерге кері байланыс жазып,тақтаға іледі. |
Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін рефлексия парағы бойынша толтырады:
|
1минут |
|
|
Үйге тапсырма |
«Күй» поэмасынан үзінді жаттау.Шығармашылығын оқып келу |
Үй тапсырмаларын жазып алады. |
1 минут |

Қысқа мерзімді жоспар (4 сабақ)
|
|
Әдебиет |
9 «Ә»-сынып |
|
Сабақтың тақырыбы: |
І.Жансүгіров «Күйші» поэмасы |
|
|
Жалпы мақсаты: |
Шығарманың идеясы мен
пақырыптарын аша білу,шығармадағы өнер құдіреті арқылы адамдар
арасындағы психологиялық тартысты,оқиға шиеленістерін зерделеуге
үйрету. |
|
|
Сілтеме: |
Әдістемелік нұсқаулық 9-сынып Әдебиет оқулығы 9- сынып |
|
|
Күтілетін нәтиже: |
Әр оқушы өзіндік пікірлерін жеткізуге дағдыланады,топта жұмыс жасап үйренеді,өздігінен ой қорытады. |
|
|
Негізгі идеялар: |
Оқушылардың ізденіс нәтижесі анықталады; Өздігінен бағалау қабілеттері анықталады; Алған материалдарды тиянақтай алады,өздігінен ой қорыта алады; |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
1.Ақын портреті 2.Презентация слайд. 3 .Суреттер топтамасы 4. Үлестірмелі материалдар
|
|
|
Оқыту әдістері: |
АКТ, Оқу үшін бағалау, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту,оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, дарынды және талантты балаларды оқыту. |
Жеке жұмыс Топтық жұмыс |
|
Дереккөздер: |
Әдебиет кітабы, әдістемелік нұсқаулық, |
|
|
Тапсырмалар: |
1.Деңгейлік тапсырмалар 2. Жаңа сабақты меңгеру үшін берілетін тапсырма 3.Сабақты қорытындылау үшін берілетін тапсырма 4.Синквейн стратегиясы |
|
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
|
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті |
Уақыты |
|
|
Ұйымдастыру |
Оқушыларды сабаққа дайындау,зейіндерін сабаққа аудару,қиық қағаздар арқылы топқа бөлу.Сәлемдесу тренингі. «Саңырау телефон» шеңберге тұрып,бір оқушының құлағына сөз айтамын,оқушы әрі қарай бұл сөзді басқаларына жеткізеді. |
Оқушылар тренинг арқылы тілдерін жаттықтырады,бір-біріне тілек айтып,сабаққа кіріседі. Қиық қағаздарды алып,Бейімбет,Сәкен,Ілияс ауылы болып,3 топқа бөлінеді. |
3 минут |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау |
Үй тапсырмасын «Күй» поэмасынан үзінді жатқа сұрау . «Ыстық орындық» үй тапсырмасы бойынша үш оқушы шығару.Тағы үш оқушы топқа қарсы сұрақ қою. |
Үзіндіні жатқа айтады жауап береді. Ыстық орындықта өз ойларымен бөліседі. |
5 минут |
|
|
Білу |
«Ой шақыру» Балалар,слайдтан кімдерді көріп тұрмыз?Жаңа сабақты слайдпен ұштастыру |
Оқушылар сұрақтарға жауап берді. |
5 минут |
|
|
|
Түсіну |
«Күйші» поэмасының мазмұнын түсіндіру |
Оқушылар жаңа сабақты бар ынтасымен түсінеді. |
5 минут |
|
|
Қолдану |
«Күйші» поэмасы өмірдің мәні мен маңызын толғайтын әлеуметтік-психологиялық поэма Күйші,Қарашаш бейнелеріне постер қорғау |
Оқушылар топпен бірлесіп,постер жасадыжәне оны қорғады. |
10 минут |
|
Талдау |
Шығарманың композициялық құрылысына талдау жүргізу. 1.Оқиғаның басталуы 2.Оқиғаның байланысы 3.Оқиғаның дамуы 4.Оқиғаның шиеленісуі 5.Оқиғаның шарықтау шегі 6.Оқиғаның шешімі |
1.Оқушылар талдау жүргізеді Қарашаштың хан Кенеден күйші сұрап алуы; 2.Күй құдіретінен өрбіген сезім. 3.Күйші мен қыз арасындағы жұмбақ сезім; 4.Бозбалалшылықтың соңы дауға ұласады; 5.Сапақты жазаға тартуы; 6.Күйші сезімімен бірге күй әуенінің өзгеруі |
5 минут |
|
|
Сергіту сәті |
«Көңіл толқыны» күйін қою. |
Оқушылар күйді тыңдайды,әуеніне билейді |
2 минут |
|
|
Жинақтау |
Ашық сұрақтар қоямын 1.Хан Кене тарихта,әдебиетте,өз орнын табуға лайық тұлға ма? 2. «Балбырауын» күйінің шығу тарихы жайында не білесіңдер? 3. «Күйші» поэмасы мен «Күй» поэмасын салыстырыңдар |
Өз бетімен шығармашылық жұмыс жүргізеді,өз ойымен әрі қарай өрбітеді. Қойылған ашық сұрақтарға топпен бірлесе отырып жауап береді. |
6 минут |
|
|
Бағалау |
Екі жұлдыз,бір тілек арқылы бағалаймын. |
Топ мүшелері топты бағалады,бір-бірін бағалады,топ бір-бірін бағалады. |
2 минут |
|
|
|
Рефлексия |
Стикерге сабақ туралы пікірлерін жазып, Білім ағашына іледі. |
Білдім, үйрендім
|
1минут |
|
|
Үйге тапсырма |
«Өнер-өшпес мұра» тақырыбында шығарма жазып келу |
Үй тапсырмаларын жазып алады. |
1 минут |

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары.М.Жұмабаев өмірі мен шығармашылығы
Сабақ жоспары.М.Жұмабаев өмірі мен шығармашылығы
Қысқа мерзімді жоспар ( 1сабақ)
|
|
Әдебиет |
9 «Ә»-сынып |
|
Сабақтың тақырыбы: |
М.Жұмабаев өмірі мен шығармашылығы |
|
|
Жалпы мақсаты: |
М.Жұмабаев өмірі мен
шығармашылығы жайында ақпарат беру,ізденіс жұмыстарына баулу арқылы
ойлау қабілеттерін ашық сұрақтар арқылы
жетілдіру. |
|
|
Сілтеме: |
Әдістемелік нұсқаулық 9-сынып Әдебиет оқулығы 9- сынып |
|
|
Күтілетін нәтиже: |
Ақынның өмірі мен шығармашылығы жайында толық ақпарат алады.Әр оқушы өзіндік пікірлерін жеткізуге дағдыланады,топта жұмыс жасап үйренеді. |
|
|
Негізгі идеялар: |
Оқушылардың ізденіс нәтижесі анықталады; Өздігінен бағалау қабілеттері анықталады; Алған материалдарды тиянақтай алады,өздігінен ой қорыта алады; |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
|
|
|
Оқыту әдістері: |
АКТ, Оқу үшін бағалау, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту,оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, дарынды және талантты балаларды оқыту. |
Жеке жұмыс Топтық жұмыс |
|
Дереккөздер: |
Әдебиет кітабы, әдістемелік нұсқаулық, |
|
|
Тапсырмалар: |
1.Деңгейлік тапсырмалар 2. Жаңа сабақты меңгеру үшін берілетін тапсырма 3.Сабақты қорытындылау үшін берілетін тапсырма 4.Синквейн стратегиясы |
|
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
|
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті |
Уақыты |
|
|
Ұйымдастыру |
Оқушыларды сабаққа жұмылдыру,оқу жағдайын туғызу. Оқушыларды топқа бөлу (пішіндер бойынша) топ басшысын сайлау. Сыныпқа ынтымақтастық атмосферасын «Есіміңе сын есім қосып айт»тренингімен бастау |
Өздерінің сабаққа дайындығы туралы хабар береді. Мұғалім «Қандай пішіндер?» деп бір затты оқушыға береді, Оқушылар шетінен пішін түрлерін айтып топқа бөлінеді, топ басшысын сайлайды.Оқушылар есімдеріне сын есім қосып айтады. |
3 минут |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау |
Үй тапсырмасын 1) Слайдпен жасалған «Сұрақтар әлемі» атты деңгейлік сұрақтар арқылы бағалау. 2) С.Торайғыровтың «Таныстыру» поэмасын жатқа сұрау |
Әр топ үш деңгейдегі сұрақтарды таңдап жауап береді. «Таныстыру» поэмасын жатқа айтады. |
5 минут |
|
|
Білу |
Қызығушылығын ояту Жыр пырағы Мағжанның өмірбаянын слайд арқылы түсіндіріп беремін. |
Жаңа тақырыпты топ болып тыңдайды. |
5 минут |
|
|
|
Түсіну |
Жаңа сабақты слайдпен ұштастыру Абай мен Мағжан шығармаларында қандай ұқсастық бар? |
Жаңа тақырыпты топ болып ЖАДА ұйымдастыру арқылы бір-біріне көмек көрсетеді.Сұрақтарға жауап береді. |
5 минут |
|
|
Қолдану |
Интерактивті тақтадан көрсетілген слайдтан постер қорғауды тапсырамын. |
1 топ Ақын меңгерген ғылым салалары бойынша; 2 топ «Ақынның алғашқы өлеңдері қандай тақырыпта жазылған?» 3 топ Ақынның елін өнер-білімге үндеуі |
10 минут |
|
Талдау |
Өлеңдеріне сатылай кешенді талдау жүргізу Ал,балалар,қай топ өлеңді бірінші болып талдайды? Іске сәт! |
1 топ «Туған жерім Сасықкөл»; 2 топ «Мен жастарға сенемін»; 3 топ «Сағындым» өлеңдеріне талдау жүргізеді |
5 минут |
|
|
Сергіту сәті |
Мағжанның «Сен сұлу» әнін орындату |
Әнді оқушылар орындайды. |
2 минут |
|
|
Жинақтау |
Синквейн стратегиясы бойынша ақынға арнап бес жолды өлең шығаруды тапсырамын. |
Өз бетімен шығармашылық жұмыс жүргізеді,өз ойымен әрі қарай өрбіту |
6 минут |
|
|
Бағалау |
Вербальді бағалау:Жарайсың,Тамаша,Өте жақсы бағалау |
2 минут топ мүшелері берілген тапсырмалар бойынша жинақтап,бір-бірін бағалады,топ бір-бірін бағалады. |
2 минут |
|
|
|
Рефлексия |
|
Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін рефлексия парағы бойынша толтырады:
|
1минут |
|
|
Үйге тапсырма |
«Мағжан-сыршыл ақын» тақырыбына шығарма жазуға беремін |
Үй тапсырмаларын жазып алады. |
1 минут |

Қысқа мерзімді жоспар (2 сабақ)
|
|
Әдебиет |
9 «Ә»сынып |
|
Сабақтың тақырыбы: |
М.Жұмабаев «Пайғамбар», «От» өлеңдері |
|
|
Жалпы мақсаты: |
М.Жұмабаев өмірі мен
шығармашылығы жайында ақпарат беру,ізденіс жұмыстарына баулу арқылы
ойлау қабілеттерін ашық сұрақтар арқылы
жетілдіру. |
|
|
Сілтеме: |
Әдістемелік нұсқаулық 9-сынып Әдебиет оқулығы 9- сынып оқулығы |
|
|
Күтілетін нәтиже: |
Әр оқушы өзіндік пікірлерін жеткізуге дағдыланады,топта жұмыс жасап үйренеді. |
|
|
Негізгі идеялар: |
Оқушылардың ізденіс нәтижесі анықталады; Өздігінен бағалау қабілеттері анықталады; Алған материалдарды тиянақтай алады,өздігінен ой қорыта алады; |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
1.Суреттер топтамасы 2.Үлестірмелі материалдар 3.Презентация (слайд) 4.Мағжанның шығармалар жинағы 5.плакат,маркер,топтық тапсырмалар,стикерлер |
|
|
Оқыту әдістері: |
АКТ, Оқу үшін бағалау, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту,оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, дарынды және талантты балаларды оқыту. |
Жеке жұмыс Топтық жұмыс Жұптық жұмыс |
|
Дереккөздер: |
Әдебиет кітабы, әдістемелік нұсқаулық |
|
|
Тапсырмалар: |
1.Деңгейлік тапсырмалар 2. Жаңа сабақты меңгеру үшін берілетін тапсырма 3.Сабақты қорытындылау үшін берілетін тапсырма 4.Венн-диаграммасы 5. «5 минуттық эссе» тапсырмасы 6. Екі жақты күнделік |
|
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
|
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті |
Уақыты |
|
|
Ұйымдастыру |
Оқушыларды сабаққа жұмылдыру,оқу жағдайын жасау.Оқушыларды топқа бөлу.Қолдарына қағаз қиындылары таратылады.Қағазда Мағжанның өлеңдері жазылған. 1 топ «Түркістан» 2 топ «Алыстағы бауырыма» 3 топ «Өткен күн» 4 топ «Орал тауы» |
Өздерінің сабаққа дайындығы туралы хабар беред. Оқушылар қиындыларда жазылған өлеңнің жалғасын табу арқылы топқа бөлінеді, топ басшысын сайлайды. |
3 минут |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау |
Үй тапсырмасын сұрау Жазып келген шығармаларын оқуларын талап етемін. |
Әр топтан оқушылар жазып келген шығармаларын тиянақты түрде оқып шығады. |
5 минут |
|
|
Білу |
Сөзжұмбақ жасыру Ортасынан «Пайғамбар» деген сөз шығады |
Оқушылар Сөзжұмбақты еркін түрде шеше алды. |
5 минут |
|
|
, |
Түсіну |
Кіріспе сөз Күннен туған баламын, Жарқыраймын жанамын, Күнге ғана бағынам Өзім –Күнмін,өзім-От Қане,оқушылар, «От» туралы не білеміз? Ортаға ой тастау |
Жаңа тақырыпты топ болып,бірлескен түрде жауап береді,мазмұнын ашады.Оттың қасиеті жайында интернеттен көптеген мәліметтер алып толықтырды. |
5 минут |
|
|
Қолдану |
«Терме диктант» жазу Өлеңнен синоним сөздерді теріп жазуды тапсырамын. «Екі жақты күнделік» С.Мұқанов пен М.Әуезов пікірлерін айтуды сұрау |
Оқушылардың жауабы.Дәптермен жұмыс. Ақын үнемі:Күнге ұмтылып,алда бір жарқыраған өмір бар екеніне нық сеніммен қарайды.Түн бойында уайым,қайғы,түнек жататынын айта келіп,Күнде-жарық,жылу,мейірім бар екенін аңғартады. Оқушылар пікірлерін айтып шығады. |
10 минут |
|
Талдау |
«5 минуттық эссе» жазу Тақырыбы:«Мен -Күн баласымын» |
Оқушылар тақырыпқа сай шығарманы жазды,бір-бірінің шығармасына баға қойды. |
5 минут |
|
|
Сергіту сәті |
Үнтаспадан «Қаражорға» биін қою |
Оқушылар биді билеп,сергіту сәтін жасады. |
2 минут |
|
|
Жинақтау |
Ашық сұрақтар қою арқылы ойларын жинақтау Венн-диаграмма С.Торайғыров пен М.Жұмабаевты салыстыру |
Өз ойларын жинақтап, әрі қарай өрбітеді |
6 минут |
|
|
Бағалау |
Вербальді:Жұлдызшалар арқылы бағалау Екі жұлдыз,бір тілек |
Бір-бірін бағалады,топ бір-бірін бағалады. |
2 минут |
|
|
|
Рефлексия |
Стикерге пікірлерін жазып, «Білім ағашына» кері байланыстарын береді. |
Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін рефлексия парағы бойынша толтырады:
|
1минут |
|
|
Үйге тапсырма |
Өлеңді жаттау |
Үй тапсырмаларын жазып алады. |
1 минут |
Қысқа мерзімді жоспар (3 сабақ)
|
|
Әдебиет
|
9 «Ә»сынып |
|
Сабақтың тақырыбы: |
І.Жансүгіров өмірі мен шығармашылығы |
|
|
Жалпы мақсаты: |
І.Жансүгіров өмірі мен
шығармашылығын терең түсіне білуге,қызыға оқуға жетелеу, ойлау
қабілеттерін ашық сұрақтар арқылы
жетілдіру. |
|
|
Сілтеме: |
Әдістемелік нұсқаулық 9-сынып Әдебиет оқулығы 9- сынып |
|
|
Күтілетін нәтиже: |
Өз бетімен жұмыс жасай алатын шығармашыл шәкірт,білімпаз оқушы |
|
|
Негізгі идеялар: |
Оқушылардың ізденіс нәтижесі анықталады; Өздігінен бағалау қабілеттері анықталады; Алған материалдарды тиянақтай алады,өздігінен ой қорыта алады; |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
1.Суреттер топтамасы 2.Үлестірмелі материалдар 3. Презентация (слайд) |
|
|
Оқыту әдістері: |
АКТ, Оқу үшін бағалау, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту,оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, дарынды және талантты балаларды оқыту. |
Жеке жұмыс Топтық жұмыс |
|
Дереккөздер: |
Әдебиет кітабы, әдістемелік нұсқаулық |
|
|
Тапсырмалар: |
1.Деңгейлік тапсырмалар 2. Жаңа сабақты меңгеру үшін берілетін тапсырма 3.Сабақты қорытындылау үшін берілетін тапсырма 4.Ой қозғау тапсырмалары |
|
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
|
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті |
Уақыты |
|
|
Ұйымдастыру |
Оқушыларды сабаққа жұмылдыру,оқу жағдайын жасау. Оқушыларды топқа бөлу (түрлі-түсті боулинг бойынша) ,топ басшысын сайлау. Сыныпқа «Мен кіммін?» жаттығуымен ынтымақтастық атмосферасын орнатуын қамтатмасыз етемін |
Өздерінің сабаққа дайындығы туралы хабар береді. Оқушылар шетінен қазақ үйдің ішінен түрлі-түсті боулингтерді таңдап алып,4 топқа бөлінеді, топ басшысын сайлайды. |
3 минут |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау |
Үй тапсырмасын сұрау «От», «Пайғамбар» өлеңдерін жатқа сұрау |
Оқушылар өлеңді жатқа айтады,бір-біріне сұрақтар қояды |
5 минут |
|
|
Білу |
«Ой шақыру». Слайдтан «Үш бәйтеректі»көрсетіп, қане,балалар,интерактивті тақтадан кімдерді көріп тұрмыз? «Жылдар сөйлейді» көрнекілігі арқылы өмір жолын,шығармашылығымен таныстыру,түсіндіру. |
Оқушылардың жауабы:Қазақтың маңдайына біткен үш бәйтерегі: І.Жансүгіров, С.Сейфуллин, Б.Майлин. Берілген деректерді дәптерлеріне жазып алды. |
5 минут |
|
|
|
Түсіну |
Қазақ поэзиясының сұлу сарайы-Ілияс.Ақынға поэзияда «Сөз Құлагері», «Өнер жыршысы», «Күй жыршысы», «Құдіретті өрт ақын» деген атақтар берілген «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі бойынша постер жасауды тапсырамын. 1 топ Өлеңдері 2 топ Еңбектері 3 топ Жылдар сөйлейді |
Жаңа тақырыпты топ болып ЖАДА ұйымдастыру арқылы бір-біріне көмек көрсетеді.Сұрақтарға жауап береді.Берілген ресурс бойынша жұмыстанады.Жұмыстану арқылы көптеген мәліметтер жинайды. |
5 минут |
|
|
Қолдану |
Интерактивті тақтадан көрсетілген слайдтан постер қорғауды тапсырамын. |
1 топ «Ақын меңгерген ғылым салалары бойынша»; 2 топ «Ақынның алғашқы өлеңдері қандай тақырыпта жазылған?» 3 топ «Ақынның елін өнер-білімге үндеуі» |
10 минут |
|
Талдау |
Өлеңдеріне сатылай кешенді талдау жүргізу Ал,балалар,қай топ өлеңді бірінші болып талдайды? Іске сәт! |
1 топ «Туған жерім Сасықкөл»; 2 топ «Мен жастарға сенемін»; 3 топ «Сағындым» өлеңдеріне талдау жүргізеді |
5 минут |
|
|
Сергіту сәті |
Менің қалпағым үшбұрышты, Үшбұрышты менің қалпағым, Егер менің қалпағым үшбұрышты болмаса, Онда ол менің қалпағым емес. |
Оқушылар бірге орындайды. Оқушылардың ойлау қабілеттері артады |
2 минут |
|
|
Жинақтау |
Ашық сұрақтар қою 1.Ілияс қаламынан туған көлемді поэмаларын ата және әрқайсысының мазмұнын айтып бер 2. «Күй» поэмасының шығу тарихы жайында не білесіңдер? 3.Ақынның шығармашылығында «Күй», «Дала» поэмасының поэмалары шарықтау шегі болды дегенге көзқарасың қандай? |
Өз бетімен шығармашылық жұмыс жүргізеді,өз ойларымен әрі қарай өрбітеді. Сұрақтарға нақты жауап береді. Топпен сұрақтардың жауабын табады. Жұппен жауап береді. |
6 минут |
|
|
Бағалау |
Вербальді:Жарайсыңдар,Өте жақсы,Тамаша! Екі жұлдыз,бір тілек |
То басшысы топты бағалайды,бір-бірін бағалады,топ бір-бірін бағалады. |
2 минут |
|
|
|
Рефлексия |
Стикерге кері байланыс жазып,тақтаға іледі. |
Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін рефлексия парағы бойынша толтырады:
|
1минут |
|
|
Үйге тапсырма |
«Күй» поэмасынан үзінді жаттау.Шығармашылығын оқып келу |
Үй тапсырмаларын жазып алады. |
1 минут |

Қысқа мерзімді жоспар (4 сабақ)
|
|
Әдебиет |
9 «Ә»-сынып |
|
Сабақтың тақырыбы: |
І.Жансүгіров «Күйші» поэмасы |
|
|
Жалпы мақсаты: |
Шығарманың идеясы мен
пақырыптарын аша білу,шығармадағы өнер құдіреті арқылы адамдар
арасындағы психологиялық тартысты,оқиға шиеленістерін зерделеуге
үйрету. |
|
|
Сілтеме: |
Әдістемелік нұсқаулық 9-сынып Әдебиет оқулығы 9- сынып |
|
|
Күтілетін нәтиже: |
Әр оқушы өзіндік пікірлерін жеткізуге дағдыланады,топта жұмыс жасап үйренеді,өздігінен ой қорытады. |
|
|
Негізгі идеялар: |
Оқушылардың ізденіс нәтижесі анықталады; Өздігінен бағалау қабілеттері анықталады; Алған материалдарды тиянақтай алады,өздігінен ой қорыта алады; |
|
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
1.Ақын портреті 2.Презентация слайд. 3 .Суреттер топтамасы 4. Үлестірмелі материалдар
|
|
|
Оқыту әдістері: |
АКТ, Оқу үшін бағалау, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту,оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, дарынды және талантты балаларды оқыту. |
Жеке жұмыс Топтық жұмыс |
|
Дереккөздер: |
Әдебиет кітабы, әдістемелік нұсқаулық, |
|
|
Тапсырмалар: |
1.Деңгейлік тапсырмалар 2. Жаңа сабақты меңгеру үшін берілетін тапсырма 3.Сабақты қорытындылау үшін берілетін тапсырма 4.Синквейн стратегиясы |
|
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
|
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті |
Уақыты |
|
|
Ұйымдастыру |
Оқушыларды сабаққа дайындау,зейіндерін сабаққа аудару,қиық қағаздар арқылы топқа бөлу.Сәлемдесу тренингі. «Саңырау телефон» шеңберге тұрып,бір оқушының құлағына сөз айтамын,оқушы әрі қарай бұл сөзді басқаларына жеткізеді. |
Оқушылар тренинг арқылы тілдерін жаттықтырады,бір-біріне тілек айтып,сабаққа кіріседі. Қиық қағаздарды алып,Бейімбет,Сәкен,Ілияс ауылы болып,3 топқа бөлінеді. |
3 минут |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау |
Үй тапсырмасын «Күй» поэмасынан үзінді жатқа сұрау . «Ыстық орындық» үй тапсырмасы бойынша үш оқушы шығару.Тағы үш оқушы топқа қарсы сұрақ қою. |
Үзіндіні жатқа айтады жауап береді. Ыстық орындықта өз ойларымен бөліседі. |
5 минут |
|
|
Білу |
«Ой шақыру» Балалар,слайдтан кімдерді көріп тұрмыз?Жаңа сабақты слайдпен ұштастыру |
Оқушылар сұрақтарға жауап берді. |
5 минут |
|
|
|
Түсіну |
«Күйші» поэмасының мазмұнын түсіндіру |
Оқушылар жаңа сабақты бар ынтасымен түсінеді. |
5 минут |
|
|
Қолдану |
«Күйші» поэмасы өмірдің мәні мен маңызын толғайтын әлеуметтік-психологиялық поэма Күйші,Қарашаш бейнелеріне постер қорғау |
Оқушылар топпен бірлесіп,постер жасадыжәне оны қорғады. |
10 минут |
|
Талдау |
Шығарманың композициялық құрылысына талдау жүргізу. 1.Оқиғаның басталуы 2.Оқиғаның байланысы 3.Оқиғаның дамуы 4.Оқиғаның шиеленісуі 5.Оқиғаның шарықтау шегі 6.Оқиғаның шешімі |
1.Оқушылар талдау жүргізеді Қарашаштың хан Кенеден күйші сұрап алуы; 2.Күй құдіретінен өрбіген сезім. 3.Күйші мен қыз арасындағы жұмбақ сезім; 4.Бозбалалшылықтың соңы дауға ұласады; 5.Сапақты жазаға тартуы; 6.Күйші сезімімен бірге күй әуенінің өзгеруі |
5 минут |
|
|
Сергіту сәті |
«Көңіл толқыны» күйін қою. |
Оқушылар күйді тыңдайды,әуеніне билейді |
2 минут |
|
|
Жинақтау |
Ашық сұрақтар қоямын 1.Хан Кене тарихта,әдебиетте,өз орнын табуға лайық тұлға ма? 2. «Балбырауын» күйінің шығу тарихы жайында не білесіңдер? 3. «Күйші» поэмасы мен «Күй» поэмасын салыстырыңдар |
Өз бетімен шығармашылық жұмыс жүргізеді,өз ойымен әрі қарай өрбітеді. Қойылған ашық сұрақтарға топпен бірлесе отырып жауап береді. |
6 минут |
|
|
Бағалау |
Екі жұлдыз,бір тілек арқылы бағалаймын. |
Топ мүшелері топты бағалады,бір-бірін бағалады,топ бір-бірін бағалады. |
2 минут |
|
|
|
Рефлексия |
Стикерге сабақ туралы пікірлерін жазып, Білім ағашына іледі. |
Білдім, үйрендім
|
1минут |
|
|
Үйге тапсырма |
«Өнер-өшпес мұра» тақырыбында шығарма жазып келу |
Үй тапсырмаларын жазып алады. |
1 минут |

шағым қалдыра аласыз














