Күн тәртібі | Дүйсенбі | Сейсенбі | Сәрсенбі
| Бейсенбі
| Жұма
|
|
|
|
|
|
|
Балаларды қабылдауАта-аналармен әңгімелесу
Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )
Таңертеңгі гимнастика (5 мин) | Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: балалардың бойында балабақшаға, балаларға, ересектерге сүйіспеншілік сезімді қалыптастыруға; бірлескен әрекетке қызығушылықты дамытуға жағдай орнату. |
| Үстел үсті, саусақ және т.б. ойындар. | Құрылыс ойындары «Үй жиһаздары», «Қуыршақтарға үй құрастырамыз». | Фотосуреттер қарастыру «Менің отбасым».Фотосуретте бейнеленген отбасы мүшелерін атау. | Саусақ ойыны «Әжемнің ертегілері».Отбасылық фотосуреттерді қарастыру. Жақындары туралы әңгімелеп беру . | Үстел үсті ойыны – пазл: «Үйшік құрастыр»Балалармен отбасы туралы әңгімелесу. |
| Жаттығулар кешені |
Таңғы жаттығу | Ойын- жаттығу: Сылдырлайды мөлдір су,Мөлдір суға қолыңды жу.Жуынсаңсаң сен әрдайым,Таза бетің, маңдайың. |
Ойындар, ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық | Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар |
| Дидактикалық ойын «Жануарлардың төлдерін тауып, оларды атап бер» | Дидактикалық ойын«Мен қайда және кім болып жұмыс істеймін» | «Менің отбасым» картиналар топтамасынан суреттер қарастыру | Ана мен әжеге көмектесу туралы әңгімелесу | Сөздік ойын «Қимылын көрсет» |
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметтері | 1. Дене шынықтыру2. Сауат ашу3. Жаратылыстану4. Сурет салу5. Логика | 1. Сөйлеуді дамыту2.Орыс тілі3. Музыка4. Денешынықтыру5. Ертегілер елінде | 1. Көркем әдебиет 1 – 3 апта2. Қарапайым математика3. Мүсіндеу4. Денешынықтыру 1 – 3 апта5..Шебер қолдар | 1. Қарапайым математика2. Ағылшын тілі3. Өзін-өзі тану4. Музыка5. Ойна да,ойла | 1. Сауат ашу 1-3 апта2. Қоршаған ортамен танысу 1 – 3 апта3. Орыс тілі4.Жапсыру
|
Серуенге дайындық | Киіну: реттілік, серуенге шығу |
Серуен: | Балалардың серуенге қызығушылығын туғызу; серуенге ойын материалдарын таңдау; балалармен жеке әңгімелесу. 1.Аулаға ұшып келетін құстарды бақылау. Мақсаты: құстарды тануға, дене бөліктерін атауға үйрету; құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеу2.Ересектің көмегімен қарапайым еңбек тапсырмаларын орындау (мысалы, гүлдерді суару)Мақсаты : қарапайым тапсырмаларды орындауға үйрету. 3.Қимылды ойындар «Мені қуып жет», «Күннің көзі мен жаңбыр» (2-3рет қайталау);Мақсаты: Бір-біріне қақтығысып қалмай жүгіруге үйрету. 4.Дербес ойын әрекеті, серуенге алып шыққан материалдармен ойындарМақсаты: қызығушылықтары бойынша ойындарды таңдауды қамтамасыз ету және құрдастарымен қарым-қатынасты қалыптастыру. |
Серуеннен оралу | Балалардың реттілікпен киімдерін шешіп, жинастыруы, қолдарын жуу . |
Балалардың үйге қайтуы | Ата-аналарға кеңес: «Үйде ойын бұрышын ұйымдастыру». | Тәрбиешінің кеңесі: мысалы: «Егер ата-аналар дүкеннен баланың ұнатқан ойыншығын сатып әпермеген жағдайда, өзін қалай ұстау қажет. | Балалар отбасында өздері не істей алатындары туралы әңгімелесу. | Кеңес: «Бала өміріндегі ойыншықтың маңызы». | Жобаны таныстыру.«Менің отбасым тақырыбына көрме ұйымдастыру. |