Мектепалды даярлық тобына
арналған технологиялық картасы.
Білім беру
саласы:
Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс –
әрекетінің түрі: Қазақ
тілі
Тақырыбы:Оң қолымда бес
саусак
Мақсаты: оң қол,сол қолдарын ажыратуға
үйрету. сергіту мен қимыл қозғалысы сәйкестендіріп ойнай алу
дағдысын қалыптастыру. Басқа балаларды тыңдау білуге,олармен
бірлесіп қимыл – қозғалыстар жасауға
тәрбиелеу.
Оқу
іс–ә.к
|
Мұғалімнің іс
–әрекеті
|
Балалардың
іс –
әрекеті
|
Мотициял
ық
қозғаушы
|
Сәлеметсіңдер
ме!
Балаларды шаттық
щеңберіне тұрғызып,төмендегі өлең жолдарын хормен
айтқызу.
Армысын алтын
күн
Армысын көк
аспан
Армысын
достарым
Сендерді көрсем
қуанамын!
|
Сәлеметсіз
бе!
Балалар қол ұстасып тұрып,өлең
жолдарын бірге қосылып қайталайды,өлең мазмұнына сәйкес қимылдар
жасайды.
|
Ұйымдастырушылық
|
Әрбір жаңа тақырып
әліппе – дәптерде берілген алғашқы суретке оқушылардың назарын
аудару арқылы ұсынылады. Мұғалім осы сурет оқушылардың назарын
аудару арқылы ұсынылады. Осы сурет бойынша тақырыпты
түсіндіру.
Мұғалім балаларға
саусақтарын санау арқылы сандарды қайталатады,оң қол,сол қол
сөздерін қайталатып үйрету. осыдан кейін балалармен оң қол мен сол
қолдарын көтеріп ойнату. Осыдан ойынды оң көзі мен сол көзін,лң
аяғы мен сол аяғын көрсету арқылы жалғастыру. Балалар қайталау
арқылы оң,сол сөздерінесте сақтаға жаттығу. Мазмұның
түсіндіріп,бірнеше рет қайталату..
Осыдан кейінбалалар
әліппе – дәптердегі суреттерді қарап суреттермен жұмыс
жасалады.
Сергіту
сәті
«Ұшты - ұшты» ойынның шарты:
құстардың суреттерін көрсету арқылы сөздерді қайталап,ойын арқылы
тақырыпты бекіту.
|
Балалар мұғалімнің
көрсеткен суретімен танысады.
Балалар хормен,кейін
жеке қайталап айтып шығады
Балалар қойған
сұрақтарға жауап береді.
Балалар сергіту сәтін өздері
айтып, қайталайды.
|
Рефлексиялық
түзету
|
Мұғалім балалармен оқу іс
әрекеті барысынан алған әсерлері туралы еркін әңгіме жүргізу арқылы
сабақты қорытындылау.
|
Бірге және жеке
қайталау.
|
Күтілетін
нәтиже:
біледі: оң қол,сол қол, оң аяқ,сол
аяқ,оң көз,сол көз