Материалдар / Сабақ Қазақстан халқы Ассамблеясы

Сабақ Қазақстан халқы Ассамблеясы

Материал туралы қысқаша түсінік
• «Ассамблея – халықтар бірлігінің кепілі» тақырыбына байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдарына дискуссивті эссе жазу; • Еліктеуіш сөздердің өзіндік ерекшеліктерін ажырату.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Ақпан 2023
506
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Қазақстандағы ұлттар достығы

Білім беру ұйымы

«Қарғалы №3 орта мектеп»КММ

Педагогтің аты-жөні

Тастанкулова С.С

Күні


Сыныбы: 7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қазақстан халқы Ассамблеясы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

7.3.4.1. Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе)

7.4.4.2 Еліктеуіш сөздердің мәнмәтіндегі қолданысын түсіну.

Сабақтың мақсаты:

  • «Ассамблея – халықтар бірлігінің кепілі» тақырыбына байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдарына дискуссивті эссе жазу;

  • Еліктеуіш сөздердің өзіндік ерекшеліктерін ажырату.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі / Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут

«Мені не үшін сыйлайсыз?» атты психологиялық ахуал жүргізеді.

Мұғаліммен амандасады.

Жұпта бірін бірі не үшін сыйлайтынын айтып, көңілдері көтеріледі.






8 минут









Үй тапсырмасын тексеру. «Ең үздік әңгіме» әдісі. 11-тапсырма.120-бет.Үш қатардан үш сарапшы оқушылардың әңгімелерін оқып, ең үздік деп таныған үш оқушының жұмысын ұсынады.

«WordWall» платформасында сұрақтарға жауап береді. Оқыту түрі: Жеке жұмыс









Жаңа сабақтың тақырыбын таныстыру. Мақсатын, бағалау критерийін оқушыларға болжату.

Дағды: сабаққа мақсат қою дағдысы, бағалау критерийлерін шығару дағдысы қалыптасады.

Оқушының алдына міндет қою. Тапсырмалар орындау барысында белгілі бір заңдылық шығады, соны байқап, қорытынды шығару.

Ең үздік жазылған үш әңгімені ортаға шығып оқиды.



Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап бере отырып «WordWall» платформасы арқылы білімдерін тексереді.





Сабақ мақсатын өздері болжап айтады, мұғалімнің көмегімен толықтырады, бағалау критерийімен танысады.

«Ең үздік әңгіме» әдісі «Одағайлар»арқылы бағалау




«WordWall» платформасындағы ойын арқылы бағаланады.

Түрі- Бірін-бірі бағалау

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан жұптарға

қалыптастырушы бағалау ауызша жүргізіледі.

«Жарайсың» «Керемет», «Жақсы» деген мадақтау сөздерді қосып ынталандыру.




https:// WordWall com/
















Сабақтың ортасы

14 минут



















Бейнесабаққа назар аударып, тыңдап және бейнесабақтағы ақпаратттармен танысыңыздар.

Оқыту түрі: Топтық жұмыс.

Әдісі: «Төрт сөйлем»

Топқа біріктіру. Flippity платформасы арқылы оқушыларды алдын ала топтарға біріктіреді.

Қазақстан халқы Ассамблеясы туралы

«Төрт сөйлем» әдісі арқылы оқушылар өз пікірлерін білдіреді:
Пікір. Тыңдаған мәтін бойынша өзіндік пікірлеріңді бір сөйлеммен айтыңдар немесе жазыңдар.
Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңдер.
Мысал. Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіріңдер.
Қорытынды. Мәтін мазмұны бойынша қорытынды шығарыңдар.


Дағды: Тыңдай білу, ұжымдық шешім қабылдау, бір бірімен байланысқа түсу, талдау, қарым-қатынас, болжай алу, алған ақпаратты жүйелеу дағдысы қалыптасады.

ЕББҚ бар оқушылар барлық топтың мүшелерімен бірігіп, өзара оқу арқылы білімін толықтырады, топтағы оқушылардың көмегімен постерді қорғауға қатысады.

Берілген сілтеме арқылы бейнесабақты көреді.

Жұмыс дәптерге қажетті мәліметтерді жазады

Топтық тапсырманы орындайды.

Бұл тәсіл арқылы оқушылар тақырып туралы пікірлерін білдіреді:
Пікір. Тыңдаған мәтін бойынша өзіндік пікірлеріңді бір сөйлеммен айтыңдар немесе жазыңдар.
Дәлел. Пікірлеріңді бір сөйлеммен дәлелдеңдер.
Мысал. Пікірлеріңді өмірмен байланыстырып, мысалдар келтіріңдер.
Қорытынды. Мәтін мазмұны бойынша қорытынды шығарыңдар.

.

4 топқа бірігеді.



Бағалау критерийі

  • Тақырыпты анықтайды

  • Өзіндік көзқарасын жазады

Дескриптор:

- Пікірін білдіреді;

-Дәлел келтіреді;

-Мысал жазады;

-Қорытынды шығарады.

«Сэндвич» әдісі.

Түрі- өзара бағалау








Оқулық бейнежазба https://youtu.be/O4kjOrDwTN0





Үлестірме қағаздар







8 минут


Оқыту түрі: Жұптық жұмыс

2 тапсырма. «Ассамблея – халықтар бірлігінің кепілі» тақырыбында дискуссивті эссе жазыңыз.


Дискуссивті эссе – көтерілген мәселе бойынша ой қозғау, шындықты айқындау; немесе пікірді, ұстанымды өзгерту; проблеманы жан – жағынан көруге мүмкіндік береді. Дискуссивті эссе талдай отырып жазылады.

Эссенің жазылу құрылымы:

1. Кіріспе.

Тақырыптың негізгі мәні мен негіздемесі тезис түрінде көрсетіледі

2. Тақырыпты дамыту.

Тақырыпқа сәйкес бар біліміңізді қолданып, дәлелдейсіз (аргументация)

1.Аргумент түсіндіру мысал (факт) байланыстырушы сөйлемдер

2. Аргумент түсіндіру мысал (факт) байланыстырушы сөйлемдер

3. Қорытынды.

Жалпылау мен аргументтеріңіздің логикалық қорытындысы


ЕББҚ бар оқушы бұл тапсырмада жұбынан қолдау көмек алып, тапсырманы бірге орындайды.

Дағды: тақырыпқа байланысты шешім қабылдау, сыни тұрғысынан ойлау дағдысы дамиды.

Мақсатқа оралу: «Ассамблея – халықтар бірлігінің кепілі» тақырыбына байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдарына дискуссивті эссе жазады

Талқылау сұрақтары.

  1. Тапсырма орындау барысында қандай мақсатқа қол жеткіздіңдер?

  2. Қандай қиындық туындады?

2 тапсырма. «Ассамблея – халықтар бірлігінің кепілі» тақырыбында дискуссивті эссе жазыңыз

  • эссе құрылымын сақтайды;

  • тақырып эссенің өн бойынан көрініс табады;

  • өзіндік көзқарасын білдіреді;

мәселенің шешу жолын ұсынады

Бағалау критерийі

  • Эссе құрылымы мен даму желісін сақтайды

  • Тақырыпты анықтайды

  • Өзіндік көзқарасын жазады

  • Көтерілген мәселенің шешімін табады


Дескриптор:

  • эссе құрылымын сақтайды:

  • Кіріспе; 1б

  • Негізгі; 1 б

  • Қорытынды бөлім; 1б

  • тақырып эссенің өн бойынан көрініс табады; 1 б

  • өзіндік көзқарасын білдіреді;1 б

мәселенің шешу жолын ұсынады; 1 б

-Орфографиялық нормаға сай жазады:

-Тыныс белгісі; 1 б

-Емле ережесіне сай жазады. 1 б

«Көршіңмен бөліс» әдісі

Түрі- өзара бағалау





















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ