а)Сапқа
тұрғызу
ә)Сәлемдесу
б)Сабақтыңтақырыбыменміндеттері
в)Саптық
жаттығулар
І. Дайындық
бөлімі.
Жүгіру,
жүгіру және секіру.
Жаттығулары:Қозғалыстағы жаттығулар
топтамасына көшіру және орында тұрып орындалатын жаттығулар
топтамасы.
ІІ. Негізгі
бөлім.
1.Секіртпенмен,гим қабырғадағы
жаттығулар.
2.
Домалау тірелу түрлерін орындау.
3. 3-4
элемент қосындысын біріктіріп акробатикалық жаттығулар топтпмасынан
есеп алу.
1
Сыныпты топтарға бөлу.
2. Әр
топтан 4 оқушыдан шығарып отыру.
3.
Оқушылар арасы 30 метрден тұрғызу.
4.Әр
топтағы оқушылар бірінің артына бірі тұрады. Бірінші оқушының
қолына жалауша беріледі, ол оқушы бар пәрменімен жүгіріп келесі
оқушыға береді, солай кезек пе кезек таяқша беру арқылы жүгіреді.
Қай команда бірінші келсе сол жеңіске
жетеді.
Сергіту
сәті:Саптық және акробатикалық элементтері бар
аралас эстафеталық ойын
ІІІ. Қорытынды
бөлім
Сапқа
тұрғызу
Оқушыларды
бағалау.
Уйге
тапсырма.
Ұйымдастырылған түрде спорт залдан
шығару.
|
2
10
30
10
мин
5
мин
10
мин
5
мин
2-3
1
мин
1
мин
1
мин
|
Оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру,
ескертулер
Жаттығуларды дұрыс толық,ара қашықтықты
сақтап, басқа балаларға кедергі жасамау. Денені түзу, тізені
бүкпеу,қол аяқты толық жазу, созу.Әр бұйрық пәрмені бойынша жат.
орнында өткен материалдарды еске түсіру. Түсіндіру,көрсету,
үйрету,сақтандыру әдістерін қолдану.гиморын арнайы жат орындау.
Өрмелеу әдістерін меңгерту,қимыл-қозғалыстардың үйлесімділігін
меңгерту. .Қауіпсіздік ережесін ескертіп,
қадағалау.
Жеңімпаздарды
анықтау.
Мадақтаулар,жіберілген қателіктер мен
кемшіліктерді түзетіп ескертулер
жасау.
|