Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

       

    Карагойшина Гульбану Женисовна

    Батыс Қазақстан облысы ,

    Орал қаласы ,

    Д.А Қонаев атындағы

    №44 мектеп -гимназиясының бастауыш сыныптар бойынша директор орынбасары

    Бастауыш сынып мұғалімі педагог-шебер

      

    Бөлім:

    Салт-дәстүр және фольклор

    Сынып: 2

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Теңге. Монета және қағаз ақша

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    2.1.3.6 - 50 теңгелік, 100 теңгелік монеталарды, 200 теңгелік, 500 теңгелік купюраларды ажырату және түрліше төлем жасау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: монеталарды ажыратыады және түрліше төлем жасай алады.

    Көптеген оқушылар: теңгені монетаға ұсақтау жолын түсіндіре алады.

    Кейбір оқушылар: есептерге кері есептер құрастыра алады.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин

    І.Ұйымдастыру бөлімі.

    Сабаққа психологиялық дайындық.

    ІІ. Өткенді қайталау.

    1. Ауызша есептеулер

    2. Шамалар



    Ширату жаттығуларын жасайды.

    Ауызша есептеулер арқылы өткенді қайталады.


    100 теңге арқылы бағалау

    Карточка


    Сабақтың ортасы

    15 мин
















    5 мин




























    5 мин

    ІІІ. Жаңа сабақ

    1.Математикалық диктант.

    2.Жұмбақ

    Математика сабағы

    Ойлауды қажет деп табады.

    Ойлаймыз ойнаймыз,

    Шешуін таппай қоймаймыз.

    Жұмбақ

    Арзан ба әлде қымбат па?

    Білесің де бағасын .

    Барлық затты бір затқа ,

    Айырбастап аласың !

    Оқу мақсаты: 50 теңгелік, 100 теңгелік монеталарды, 200 теңгелік, 500 теңгелік купюраларды ажырату және түрліше төлем жасау.

    3.Ой қозғау

    - Ақша, теңге, монета деген не?

    -Не үшін керек?

    4.«Галерея» әдісі

    (Ақша туралы мәлімет)

    Shape1

    «Теңге» сөзі ортағасырлық түріктердің «денге» немесе «танга» күміс монеталарынан шыққан болатын.

    Қазақстандық ақша – әлемдегі ең әдемі ақшала Қазақ теңгесі Англияда басылды. Теңгенің 16 – ға жуық құпия қорғанысы белгісі бар.Ұлттық валютамыздың дизайның жасаушы авторлық топтың жетекшісі Тимур Сүлейменов болды.

    рдың бірі болып табылады.

    Ерте замандарда теңгелерді Түркістан, Тараз қалаларындағы арнаулы шеберханаларда жасалған. Биыл теңгеміздің айналымға шыққанына 29жыл болды

    Shape3 Shape2

    Теңге Ұлыбританияның әлемге әйгілі әрі ең көне «Харрисон және оның ұлдары» деп аталатын банкноттық фабрикасында басылып шықты. Құпия белгіні үкіні көзімен қарасаңыз да, байқай алмайсыз.


    Қазақ теңгесі Англияда басылды. Теңгенің 16 – ға жуық құпия қорғанысы белгісі бар.Ұлттық валютамыздың дизайның жасаушы авторлық топтың жетекшісі Тимур Сүлейменов болды.


























    5.№ 1 ауызша

    Теңгелерді ілу, ұсақтау





    Picture 2 Picture 2

    № 2 (ауызша)

    І қатар ІІ қатар ІІІ қатар

    500 тг х 2 = 100 тг х 4 = 200 тг х 2

    200 тг х 3 = 200 тг х 5 = 100 тг х 5

    100 тг х 2 = 20 тг х 2= 50 тг х 2


    №3 есеп

    Мектеп

    Мектепте сынып,

    Сыныпта сабақ.

    Сабақта ұл мен қыз.

    Есепті шығарамыз біз!

    Болғаны-300 тг

    Алынды-50х2+100

    Қалды-?

    Шешуі : 300-(50х2+100) = 100тг

    Жауабы:100 теңге қалды.

    Жұптық жұмыс

    Жекеміз және топпыз,

    Көршілермен жұптыз!

    Лентадағы монетаны «Шынжыр» әдісі бойынша есептеу

    Топтық жұмы

    *Есепті шығарамыз, ойлаймыз,

    Топпен бірге ұйымшылдықпен талдаймыз!

    І топ.

    Бүгін Маратқа анасы 1000 теңге беріп дүкенге жұмсады .Ол

    300 теңгеге сүт, 100 теңгеге сіріңке сатып алды. Қалған ақшаға

    500 теңгенің кітабын сатып алды. Анасы оның кітап сатып алғанына қуанды.Марат қалған ақшасын анасына қайтарып берді

    1.Алғашқыда неше теңге жұмсады?

    Шешуін жаз:-----------------------------------------

    2.Кітап алғаннан кейін қанша қалды ?

    Шешуін жаз:--------------------------------------

    ІІ топ.

    Бүгін Айгүлдің туған күні .Әжесі мен атасы туған күніне 1000 теңге берді.Ол оған 700 теңгесіне кітап сатып алды .Қалған ақшасына кинотеатрға 200 теңгеге билет алып кино көрді. Айгүл бұл күнді өте көңілді өткізді.

    1.Алғашқыда неше теңге жұмсады ?

    Шешуін жаз:------------------------------------

    2.Киноға барған соң қанша ақшасы қалды Шешуін жаз:-----------------------------------

    ІІІ топ.

    Анасының әмиянында 1000 теңге бар болатын .Қанаттың анасы жұмыстан қайтар кезде біраз тамақ алды.Ол 200 теңгеге сүзбе,

    100 теңгеге нан сатып алды .Қалған ақшаның 300 теңгесін баласына асханадан тамақ ішуге берді .Қалған ақшаны әмиянына салып қойды.

    1.Анасы дүкенге қанша ақша жұмсады ?

    Шешуін жаз:-------------------------------------

    2.Баласына ақша берген соң анасында қанша ақша қалды ?

    Шешуін жаз: ------------------------------------

    Дескриптор:

    1.Көбейту мен бөлуді амалдарын

    есептейді

    2.Ауызша тез есептей алады .

    3.Шамаларды өрнектеуді біледі .

    Дескриптор:

    1.Есеп мазмұнын түсіндіре алады,

    талдайды.

    2.Есеп мазмұны ішінен сұрақтарға

    жауап таба алады .

    3.Өрнек құрайды шешуін жазады.

    Математикалық диктантты орындады.

    Жұмбақтың шешуін табады.














    - Сұрақтарға жауап береді






























    Теңгелерді ұсақтайды













    Ауызша есептейді





    Сергіту жаттығуын жасайды.


    - Есептердің шешуін, жауабын табады.






    Лентадағы монетаны тез есептейді.



















    - Есептердің шешуін, жауабын табады.

    Топпен жұмыстанады.












































    Қоржынға жинау



























    Picture 3




































    Оқулық





















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Карагойшина Гульбану Женисовна
    11 Мамыр 2023
    355
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ үлгісі :Ақша және Монета

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ үлгісі :Ақша және Монета

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақ жоспары .2сыныптың математика сабағы
    Материалдың қысқаша нұсқасы

       

    Карагойшина Гульбану Женисовна

    Батыс Қазақстан облысы ,

    Орал қаласы ,

    Д.А Қонаев атындағы

    №44 мектеп -гимназиясының бастауыш сыныптар бойынша директор орынбасары

    Бастауыш сынып мұғалімі педагог-шебер

      

    Бөлім:

    Салт-дәстүр және фольклор

    Сынып: 2

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Теңге. Монета және қағаз ақша

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    2.1.3.6 - 50 теңгелік, 100 теңгелік монеталарды, 200 теңгелік, 500 теңгелік купюраларды ажырату және түрліше төлем жасау

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: монеталарды ажыратыады және түрліше төлем жасай алады.

    Көптеген оқушылар: теңгені монетаға ұсақтау жолын түсіндіре алады.

    Кейбір оқушылар: есептерге кері есептер құрастыра алады.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5 мин

    І.Ұйымдастыру бөлімі.

    Сабаққа психологиялық дайындық.

    ІІ. Өткенді қайталау.

    1. Ауызша есептеулер

    2. Шамалар



    Ширату жаттығуларын жасайды.

    Ауызша есептеулер арқылы өткенді қайталады.


    100 теңге арқылы бағалау

    Карточка


    Сабақтың ортасы

    15 мин
















    5 мин




























    5 мин

    ІІІ. Жаңа сабақ

    1.Математикалық диктант.

    2.Жұмбақ

    Математика сабағы

    Ойлауды қажет деп табады.

    Ойлаймыз ойнаймыз,

    Шешуін таппай қоймаймыз.

    Жұмбақ

    Арзан ба әлде қымбат па?

    Білесің де бағасын .

    Барлық затты бір затқа ,

    Айырбастап аласың !

    Оқу мақсаты: 50 теңгелік, 100 теңгелік монеталарды, 200 теңгелік, 500 теңгелік купюраларды ажырату және түрліше төлем жасау.

    3.Ой қозғау

    - Ақша, теңге, монета деген не?

    -Не үшін керек?

    4.«Галерея» әдісі

    (Ақша туралы мәлімет)

    Shape1

    «Теңге» сөзі ортағасырлық түріктердің «денге» немесе «танга» күміс монеталарынан шыққан болатын.

    Қазақстандық ақша – әлемдегі ең әдемі ақшала Қазақ теңгесі Англияда басылды. Теңгенің 16 – ға жуық құпия қорғанысы белгісі бар.Ұлттық валютамыздың дизайның жасаушы авторлық топтың жетекшісі Тимур Сүлейменов болды.

    рдың бірі болып табылады.

    Ерте замандарда теңгелерді Түркістан, Тараз қалаларындағы арнаулы шеберханаларда жасалған. Биыл теңгеміздің айналымға шыққанына 29жыл болды

    Shape3 Shape2

    Теңге Ұлыбританияның әлемге әйгілі әрі ең көне «Харрисон және оның ұлдары» деп аталатын банкноттық фабрикасында басылып шықты. Құпия белгіні үкіні көзімен қарасаңыз да, байқай алмайсыз.


    Қазақ теңгесі Англияда басылды. Теңгенің 16 – ға жуық құпия қорғанысы белгісі бар.Ұлттық валютамыздың дизайның жасаушы авторлық топтың жетекшісі Тимур Сүлейменов болды.


























    5.№ 1 ауызша

    Теңгелерді ілу, ұсақтау





    Picture 2 Picture 2

    № 2 (ауызша)

    І қатар ІІ қатар ІІІ қатар

    500 тг х 2 = 100 тг х 4 = 200 тг х 2

    200 тг х 3 = 200 тг х 5 = 100 тг х 5

    100 тг х 2 = 20 тг х 2= 50 тг х 2


    №3 есеп

    Мектеп

    Мектепте сынып,

    Сыныпта сабақ.

    Сабақта ұл мен қыз.

    Есепті шығарамыз біз!

    Болғаны-300 тг

    Алынды-50х2+100

    Қалды-?

    Шешуі : 300-(50х2+100) = 100тг

    Жауабы:100 теңге қалды.

    Жұптық жұмыс

    Жекеміз және топпыз,

    Көршілермен жұптыз!

    Лентадағы монетаны «Шынжыр» әдісі бойынша есептеу

    Топтық жұмы

    *Есепті шығарамыз, ойлаймыз,

    Топпен бірге ұйымшылдықпен талдаймыз!

    І топ.

    Бүгін Маратқа анасы 1000 теңге беріп дүкенге жұмсады .Ол

    300 теңгеге сүт, 100 теңгеге сіріңке сатып алды. Қалған ақшаға

    500 теңгенің кітабын сатып алды. Анасы оның кітап сатып алғанына қуанды.Марат қалған ақшасын анасына қайтарып берді

    1.Алғашқыда неше теңге жұмсады?

    Шешуін жаз:-----------------------------------------

    2.Кітап алғаннан кейін қанша қалды ?

    Шешуін жаз:--------------------------------------

    ІІ топ.

    Бүгін Айгүлдің туған күні .Әжесі мен атасы туған күніне 1000 теңге берді.Ол оған 700 теңгесіне кітап сатып алды .Қалған ақшасына кинотеатрға 200 теңгеге билет алып кино көрді. Айгүл бұл күнді өте көңілді өткізді.

    1.Алғашқыда неше теңге жұмсады ?

    Шешуін жаз:------------------------------------

    2.Киноға барған соң қанша ақшасы қалды Шешуін жаз:-----------------------------------

    ІІІ топ.

    Анасының әмиянында 1000 теңге бар болатын .Қанаттың анасы жұмыстан қайтар кезде біраз тамақ алды.Ол 200 теңгеге сүзбе,

    100 теңгеге нан сатып алды .Қалған ақшаның 300 теңгесін баласына асханадан тамақ ішуге берді .Қалған ақшаны әмиянына салып қойды.

    1.Анасы дүкенге қанша ақша жұмсады ?

    Шешуін жаз:-------------------------------------

    2.Баласына ақша берген соң анасында қанша ақша қалды ?

    Шешуін жаз: ------------------------------------

    Дескриптор:

    1.Көбейту мен бөлуді амалдарын

    есептейді

    2.Ауызша тез есептей алады .

    3.Шамаларды өрнектеуді біледі .

    Дескриптор:

    1.Есеп мазмұнын түсіндіре алады,

    талдайды.

    2.Есеп мазмұны ішінен сұрақтарға

    жауап таба алады .

    3.Өрнек құрайды шешуін жазады.

    Математикалық диктантты орындады.

    Жұмбақтың шешуін табады.














    - Сұрақтарға жауап береді






























    Теңгелерді ұсақтайды













    Ауызша есептейді





    Сергіту жаттығуын жасайды.


    - Есептердің шешуін, жауабын табады.






    Лентадағы монетаны тез есептейді.



















    - Есептердің шешуін, жауабын табады.

    Топпен жұмыстанады.












































    Қоржынға жинау



























    Picture 3




































    Оқулық





















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Адам және қоғам Презентация 3 сынып
    11.05.2023
    355
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Карагойшина Гульбану Женисовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации