Материалдар / Сабақ үлгісі :Ақша және Монета

Сабақ үлгісі :Ақша және Монета

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары .2сыныптың математика сабағы
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

   

Карагойшина Гульбану Женисовна

Батыс Қазақстан облысы ,

Орал қаласы ,

Д.А Қонаев атындағы

44 мектеп -гимназиясының бастауыш сыныптар бойынша директор орынбасары

Бастауыш сынып мұғалімі педагог-шебер

  

Бөлім:

Салт-дәстүр және фольклор

Сынып: 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Теңге. Монета және қағаз ақша

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.1.3.6 - 50 теңгелік, 100 теңгелік монеталарды, 200 теңгелік, 500 теңгелік купюраларды ажырату және түрліше төлем жасау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: монеталарды ажыратыады және түрліше төлем жасай алады.

Көптеген оқушылар: теңгені монетаға ұсақтау жолын түсіндіре алады.

Кейбір оқушылар: есептерге кері есептер құрастыра алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

І.Ұйымдастыру бөлімі.

Сабаққа психологиялық дайындық.

ІІ. Өткенді қайталау.

  1. Ауызша есептеулер

  2. Шамалар



Ширату жаттығуларын жасайды.

Ауызша есептеулер арқылы өткенді қайталады.


100 теңге арқылы бағалау

Карточка


Сабақтың ортасы

15 мин
















5 мин




























5 мин

ІІІ. Жаңа сабақ

1.Математикалық диктант.

2.Жұмбақ

Математика сабағы

Ойлауды қажет деп табады.

Ойлаймыз ойнаймыз,

Шешуін таппай қоймаймыз.

Жұмбақ

Арзан ба әлде қымбат па?

Білесің де бағасын .

Барлық затты бір затқа ,

Айырбастап аласың !

Оқу мақсаты: 50 теңгелік, 100 теңгелік монеталарды, 200 теңгелік, 500 теңгелік купюраларды ажырату және түрліше төлем жасау.

3.Ой қозғау

- Ақша, теңге, монета деген не?

-Не үшін керек?

4.«Галерея» әдісі

(Ақша туралы мәлімет)

Shape1

«Теңге» сөзі ортағасырлық түріктердің «денге» немесе «танга» күміс монеталарынан шыққан болатын.

Қазақстандық ақша – әлемдегі ең әдемі ақшала Қазақ теңгесі Англияда басылды. Теңгенің 16 – ға жуық құпия қорғанысы белгісі бар.Ұлттық валютамыздың дизайның жасаушы авторлық топтың жетекшісі Тимур Сүлейменов болды.

рдың бірі болып табылады.

Ерте замандарда теңгелерді Түркістан, Тараз қалаларындағы арнаулы шеберханаларда жасалған. Биыл теңгеміздің айналымға шыққанына 29жыл болды

Shape3 Shape2

Теңге Ұлыбританияның әлемге әйгілі әрі ең көне «Харрисон және оның ұлдары» деп аталатын банкноттық фабрикасында басылып шықты. Құпия белгіні үкіні көзімен қарасаңыз да, байқай алмайсыз.


Қазақ теңгесі Англияда басылды. Теңгенің 16 – ға жуық құпия қорғанысы белгісі бар.Ұлттық валютамыздың дизайның жасаушы авторлық топтың жетекшісі Тимур Сүлейменов болды.


























5.№ 1 ауызша

Теңгелерді ілу, ұсақтау





Picture 2 Picture 2

2 (ауызша)

І қатар ІІ қатар ІІІ қатар

500 тг х 2 = 100 тг х 4 = 200 тг х 2

200 тг х 3 = 200 тг х 5 = 100 тг х 5

100 тг х 2 = 20 тг х 2= 50 тг х 2


3 есеп

Мектеп

Мектепте сынып,

Сыныпта сабақ.

Сабақта ұл мен қыз.

Есепті шығарамыз біз!

Болғаны-300 тг

Алынды-50х2+100

Қалды-?

Шешуі : 300-(50х2+100) = 100тг

Жауабы:100 теңге қалды.

Жұптық жұмыс

Жекеміз және топпыз,

Көршілермен жұптыз!

Лентадағы монетаны «Шынжыр» әдісі бойынша есептеу

Топтық жұмы

*Есепті шығарамыз, ойлаймыз,

Топпен бірге ұйымшылдықпен талдаймыз!

І топ.

Бүгін Маратқа анасы 1000 теңге беріп дүкенге жұмсады .Ол

300 теңгеге сүт, 100 теңгеге сіріңке сатып алды. Қалған ақшаға

500 теңгенің кітабын сатып алды. Анасы оның кітап сатып алғанына қуанды.Марат қалған ақшасын анасына қайтарып берді

1.Алғашқыда неше теңге жұмсады?

Шешуін жаз:-----------------------------------------

2.Кітап алғаннан кейін қанша қалды ?

Шешуін жаз:--------------------------------------

ІІ топ.

Бүгін Айгүлдің туған күні .Әжесі мен атасы туған күніне 1000 теңге берді.Ол оған 700 теңгесіне кітап сатып алды .Қалған ақшасына кинотеатрға 200 теңгеге билет алып кино көрді. Айгүл бұл күнді өте көңілді өткізді.

1.Алғашқыда неше теңге жұмсады ?

Шешуін жаз:------------------------------------

2.Киноға барған соң қанша ақшасы қалды Шешуін жаз:-----------------------------------

ІІІ топ.

Анасының әмиянында 1000 теңге бар болатын .Қанаттың анасы жұмыстан қайтар кезде біраз тамақ алды.Ол 200 теңгеге сүзбе,

100 теңгеге нан сатып алды .Қалған ақшаның 300 теңгесін баласына асханадан тамақ ішуге берді .Қалған ақшаны әмиянына салып қойды.

1.Анасы дүкенге қанша ақша жұмсады ?

Шешуін жаз:-------------------------------------

2.Баласына ақша берген соң анасында қанша ақша қалды ?

Шешуін жаз: ------------------------------------

Дескриптор:

1.Көбейту мен бөлуді амалдарын

есептейді

2.Ауызша тез есептей алады .

3.Шамаларды өрнектеуді біледі .

Дескриптор:

1.Есеп мазмұнын түсіндіре алады,

талдайды.

2.Есеп мазмұны ішінен сұрақтарға

жауап таба алады .

3.Өрнек құрайды шешуін жазады.

Математикалық диктантты орындады.

Жұмбақтың шешуін табады.














- Сұрақтарға жауап береді






























Теңгелерді ұсақтайды













Ауызша есептейді





Сергіту жаттығуын жасайды.


- Есептердің шешуін, жауабын табады.






Лентадағы монетаны тез есептейді.



















- Есептердің шешуін, жауабын табады.

Топпен жұмыстанады.












































Қоржынға жинау



























Picture 3




































Оқулық





















Материалды жүктеу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ