Басы
12-15
мин
|
Оқушыларды қатарға
тұрғызу. Сәлемдесу. Рапорт қабылдау. Оқушылардың спорттық
киімдеріне назар аудару. Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен
таныстыру.
Жүру және оның
түрлері:
-қол жоғары,аяқтың
ұшымен;
-қол
белде,өкшемен;
Жүгіру және оның
түрлері:
-жеңіл
жүгіріс;
-тыныс алу
жаттығулары.
-бір дегенде қол
алда,екі дегенде жоғар,үш дегенде жанға,төрт қол
төменде
-қол иықта
алға,артқа айналдыру
-1-3 оң аяққа,2 сол
аяққа иілеміз,4 бастапқы
қалып
- аяққа иілу
жаттығулары
Жалпы дамытушылық
жаттығулары:
-Б.қ.аяқтар иық
деңгейінде,қолымыз дене бойында басты оңға,солға
иеміз;
-Б.қ.аяқтар иық
деңгейінде, қолымызды
қайшылау
-Б.қ.аяқтар иық
деңгейінде,1-2 санында қолдар кеудеде,3-4 санында қолды
жазамыз
-Б.қ.аяқтар иық
деңгейінде,алақандар артқа бұрылған. Бір қолды үстіге
көтереміз,екіншісін артқа
тартамыз;
-Б.қ.тік
тұрып,қолымызды алдыға созамыз,тік созылған қолдың ұшына
тигіземіз
-Б.қ.тік
тұрып,қолымызды алдыға созамыз,1 деген санда оң аяққа отыру,2-4
бастапқы қалып, 3 дегенде сол аяққа
отыру
|
Оқушылардың қатарда
түзу тұруың қадағалау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын
мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай
орындалуын қадағалау.
Денені қыздыруға
арналған жүру, арнайы жүгіру кезіндегі жаттығуларын толықтай
орындайды
|
Қол
шапалақ
|
Әр әрекет үшін үлкен
бос кеңістік
Ысқырық, секундомер, баскетбол
доптары
|
Ортасы
25-30
мин
|
-
Баскетбол добын оң қолмен
еденге соғып алып жүру,екі қадам жасап себетке
лақтыру.
-
Баскетбол добын сол қолмен
еденге соғып алып жүру,екі қадам жасап себетке
лақтыру.
3.Баскетбол добын
қозғалыста кеуде тұсынан,жоғарыдан бір-біріне
асыру.
4.Баскетбол добын
қозғалыста кеуде тұсынан,төменнен бір-біріне
асыру.
-
Допты иықтан
асыру.
-
Жеңілдетілген ережемен
баскетбол ойын
|
Оқушылар түзетуші
комментарийлер бере отырып, жаттығуды орындаудың әрбір реттілігінде
бір-бірін бақылайды
|
Дескриптор
-Баскетбол жаттығуларын
орындауда техника қауіпсіздігін
сақтайды;
- жаттығуларды ретімен
орындайды;
- жеткен жетістіктері мен
қателіктерін талқылайды.
ҚБ: бір-бірін
бағалау,
«Шапалақ» әдісімен
бағалау.
|
Үлкен бос
кеңістік, секундомер,
ысқырық, гимнастикалық
төсеніштер,
|
Соңы
3-5
мин
|
Сабақты
қорытындылау:
Рефлексия,
Кері
байланыс,
«Білем»- бағанына осы сабақ
алдында білетіндерін жазу.
«Білдім»- бүгінгі сабақта не
білгендерін, үйренгендерін
жазу.
«Білгім
келеді»- келесі сабақта қандай
нәрсе үйренгісі келетіндерін
жазу.
Үйге
тапсырма.
|
Оқушы қиын болған немесе
жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ
қояды. Сабақ басындағы мұғалім сұрағына жауап
береді.
|
ҚБ: «Бас бармақ» арқылы
бағалау
|
Үлкен бос
кеңістік, секундомер,
|