2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Сабаққа ену

Сабаққа ену

Материал туралы қысқаша түсінік
жұмыс орнына
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі










Shape1



















Shape2













2017-2018 оқу жылы



Сабаққа ену парағы

Күні:____________________ Сыныбы:________________ Пәні: ______________________________

Пән мұғалімі:_______________________________ Сабақтағы оқушы саны: ___________________

Қатысқаны: ______________ Оқулық саны: ______________ Күнделік саны: __________________

Сабаққа кірудегі мақсатым:_____________________________________________________________

Сабақтың тақырыбы:__________________________________________________________________


  1. Ұйымдастыру кезеңі:


Топтың сабаққа дайындығы

Сабақтың тақырыбы

Мақсаты

Сабақ барысы

дайын


айтылды


айтылды


айтылды


дайын емес


айтылмады


айтылмады


айтылмады



  1. Белсенділігін арттырудың әдіс тәсілі


Тақтаны пайдалану


ТҚЖ


Өзбетінше жұмыс


Оқушымен жеке жұмыс



  1. Ұйымдастырушылығы және қабілеті


ҰShape3 йымдастыру қабілеті өте жоғары


  1. Жаңа сабақты түсіндіру


аShape5 Shape6 Shape4 ) Сабақты түсіндіру деңгейі ә) Сабақтың көрнекілігі б) Сабақтың ғылыми негізделуі


  1. Оқушы мен оқытушының байланысы

Shape8 Shape7

Оқытушы мен оқушы арасында байланыс бар Оқытушы мен оқушы арасында байланыс жоқ


  1. Сабақ түрі


1Shape13 Shape12 Shape10 Shape9 Shape11 .Жалпы сұрау 2. Жеке 3. Топпен 4. Жұптап сұрау 5. Рөлдік ойындар


  1. Үйге тапсырма:


БShape16 Shape15 Shape14 ерілді Қоңырауға дейін түсіндірілді Қоңыраудан кейін түсіндірілді


  1. Үй тапсырмасын беру мөлшері:


ТShape18 Shape19 Shape17 олық емес Мөлшерден тыс көп Дұрыс мөлшерде берілді


  1. Бағалануы:

Shape20

«5»- «4»- «3»- «2»- бағалануы түсіндірілді:

Shape21 Бағалануы түсіндірілмеді:


  1. Үлгерімі нашар оқушылармен жұмыс:


1Shape23 Shape22 Shape24 .Жеке жұмыс 2. Бөлшектеп тапсырма беру 3. Жүргізілмеді


  1. Сабақты қорытындылау:


Shape25 Shape26 Жасалды: Жасалынбады


Қорытынды және ұсыныс


______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


Сабақты талдаумен таныстым:____________ Мұғалімнің аты-жөні____________________________


Сабаққа кірген мұғалім:________________________________

21 Қаңтар 2019
1126
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі