Материалдар / Сабаққа ену
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабаққа ену

Материал туралы қысқаша түсінік
жұмыс орнына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қаңтар 2019
944
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігі











































































2017-2018 оқу жылы

Сабаққа ену парағыКүні:____________________ Сыныбы:________________ Пәні: ______________________________ Пән мұғалімі:_______________________________ Сабақтағы оқушы саны: ___________________Қатысқаны: ______________ Оқулық саны: ______________ Күнделік саны: __________________Сабаққа кірудегі мақсатым:_____________________________________________________________Сабақтың тақырыбы:__________________________________________________________________

  • Ұйымдастыру кезеңі:


Топтың сабаққа дайындығы Сабақтың тақырыбы Мақсаты Сабақ барысы
дайын

айтылды

айтылды

айтылды

дайын емес

айтылмады

айтылмады

айтылмады



  • Белсенділігін арттырудың әдіс тәсілі


Тақтаны пайдалану

ТҚЖ

Өзбетінше жұмыс

Оқушымен жеке жұмыс



  • Ұйымдастырушылығы және қабілеті


Ұйымдастыру қабілеті өте жоғары

  • Жаңа сабақты түсіндіру


а) Сабақты түсіндіру деңгейі ә) Сабақтың көрнекілігі б) Сабақтың ғылыми негізделуі

  • Оқушы мен оқытушының байланысы
Оқытушы мен оқушы арасында байланыс бар Оқытушы мен оқушы арасында байланыс жоқ

  • Сабақ түрі


1.Жалпы сұрау 2. Жеке 3. Топпен 4. Жұптап сұрау 5. Рөлдік ойындар

  • Үйге тапсырма:


Берілді Қоңырауға дейін түсіндірілді Қоңыраудан кейін түсіндірілді

  • Үй тапсырмасын беру мөлшері:


Толық емес Мөлшерден тыс көп Дұрыс мөлшерде берілді

  • Бағалануы:
«5»- «4»- «3»- «2»- бағалануы түсіндірілді: Бағалануы түсіндірілмеді:

  • Үлгерімі нашар оқушылармен жұмыс:


1.Жеке жұмыс 2. Бөлшектеп тапсырма беру 3. Жүргізілмеді

  • Сабақты қорытындылау:


Жасалды: Жасалынбады

Қорытынды және ұсыныс

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Сабақты талдаумен таныстым:____________ Мұғалімнің аты-жөні____________________________

Сабаққа кірген мұғалім:________________________________
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!