Мектеп тәжірибесіне инновациялық идеяларды енгізу жоспары.
Инновациялық жоба құрылымы.
-
Жалпы мәлімет
|
Жобаның толық атауы (тақырыбы) |
«Cабаққа ену» жобасы(Пән мұғалімдерінің байланыс орнатуы) |
|
Әзірлеуші (әзірлеушілер) және кеңесші (кеңесшілер) туралы деректер: Аты-жөні, жұмыс орны және лауазымы, ғылыми дәрежесі және (немесе) ғылыми атағы, телефоны, e-mail |
Мамбетова Гульназ Бакытовна, мектеп директоры, магистр Кержикова Гулжан Муратовна, ДОІЖО, магистр Қыдыралиева Жазира Сейлхановна, тарих пән мұғалімі 87023226767, 87788723381, 87056910777 gulnaz040291@mail.ru |
|
Жарғыға сәйкес білім беру ұйымының толық атауы |
Әмір Темір атындағы №3 жалпы білім беретін мектебі КММ |
|
Жобаны орындау мерзімі |
4 апта |
-
Жобаның өзектілігі немесе инновациялық жобаны іске асырудың өзектілігінің негіздемесі
Мектеп мұғалімдерінің кәсіби шеберліктері, ұдайы бір бірімен байланыста болып, әдіс алмасу төмен. Тіпті апталықтар барысында да пән сабақтарына еніп, сабақ талдай алмайды. Сабақты дұрыс талдау, ол сабақ жоспарын дұрыс құрумен негізделеді. Сонымен қатар, өзге пәндердің сабақтарына ене отырып, жаңа әдіс тәсілдермен танысып, бір бірлеріне тиімді ұсыныстар айта алуға үйренеді.
«Сабаққа ену жобасы» - білім беру жүйесіне арналған маңызды бастама болып табылады. Бұл жоба оқушылардың сабаққа және білім алу процесіне толық және тиімді қатысуын қамтамасыз етуге бағытталған. Мұндай жобаның өзектілігі бірнеше маңызды аспектілерде көрінеді:
-
Мұғалімдердің, оқушылардың белсенділігін арттыру
-
Бұл жоба оқушылардың сабаққа белсенді қатысуын арттыруға көмектеседі. Оқушылар өз білімдерін меңгеруге ынталы болады, нәтижесінде олардың оқу нәтижелері жақсарады.
-
Мұғалімдер сабаққа немқұрайлы қарамайтын болады. Дайындықпен, сабақ жоспарына мұқият қарап, ізденіспен келеді.
-
«Сабаққа ену» жобасы оқушылардың жеке қажеттіліктеріне сәйкес бейімделген оқу әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Бұл арқылы әрбір оқушының мүмкіндіктері мен ерекшеліктері ескеріледі, әрі олардың оқу процесіне толықтай қатысуы қамтамасыз етіледі.
-
Жобаның мақсаты мен міндеттері
Жобаның мақсаты: Мұғалімдер арнайы мақсатпен сабаққа жиі ене отырып, бір- бірлерінен әдіс алмасып, тиімді ұсыныстар беру арқылы, оларды ізденімпаздыққа, жаңашылдыққа, кәсіби біліктілігін үнемі жетілдіруге дағдыландыру.
Жобаның міндеттері:
-Жаңашылдыққа дайын болу -мұғалімдер жаңа білім беру әдістерін, технологияларды және тәсілдерді үйреніп, оларды сабақтарда қолдануға дайын болуы керек. Бұл міндет білім беру жүйесіндегі жаңашылдыққа деген мұғалімдердің дайындығын қамтамасыз етеді.
- Білім беру үдерісі жаңартылып, жаңа педагогикалық тәсілдер енгізіледі.
- Құндылықтарға негізделген білім беру жүйесін қалыптастырылады;
- Пәнаралық байланысты нығайтып, тәжірибе алмасу жүйелі жолға қойылады.
-
Жобаның негізгі идеясы, күтілетін нәтиже
Жобаның негізгі идеясы:Сабаққа ену кезеңдерін тиімді ұйымдастыру арқылы мұғалімдердің оқыту әдістері мен әдістемелік қолдау сабақтың сапасын жақсарту ықпал етеді.
Жобаның күтілетін нәтижесі:
-Сабақтың тиімділігі артады;
-Оқушылардың сабақ барысындағы қызығушылығын ояту әдістері жетілдіріледі;
-Сабаққа енудің инновациялық тәсілдері қолданылады;
-Пәндердің оқу бағдарламасын «Шиыршық» қағидаты негізінде оқу мақсаттарының жүйесін түсінуге, білім, білік дағдыларын меңгерту.
-
Жобаның мақсатты аудиториясы
- Мектебіміздегі барлық пән мұғалімдер бірлестігі;
-«Магистрлер мектебі»,директордың орынбасарлары, ӘБ жетекшілері. (сараптама тобы)
-
Жобаны орындаудың күнтізбелік жоспары
1 -кезең. Жобаны іске асыруды ұйымдастыру және дайындық кезеңі.
|
№ |
Жоба кезеңі |
Іс шара |
Мерзімі
|
Күтілетін нәтиже |
Жауапты |
|
1 |
Жобаны таныстыру, мақсаттарды анықтау: |
Таныстырылым 1.Жоба жұмысымен таныстыру 2.Жобаның мақсаттары мен міндеттерін анықтау 3.Жоба бағдарламасымен таныстыру |
13 наурыз |
Жобамен танысу. Зерттеу жобасының мақсаттары мен міндеттерін айқындау. Мұғалімдердегі қандай дағдыларды дамыту керектігін анықтау. |
Команда мүшелері |
|
|
Сараптама мүшелер командасын жасақтау |
|
13 наурыз |
Қысқа мерзімді жоспарды дұрыс құрастыру мақсатында жұмыс жасайтын команда құру |
Команда мүшелері
|
|
2 |
«Сабақтың қысқа мерзімді жоспарын жасақтау жолдары» |
Шебер сынып
|
14 наурыз |
Сабақтың қысқа мерзімді жоспарын жасақтау жолдарын үйрену арқылы сабақты талдай алады. |
Оқу ісі меңгерушісі
|
|
3 |
Ізгілікті пәндер мен дене шынықтыру пән мұғалімдері сабағына ену,талдау жасау,кері байланыс беру. |
Сабақтарға ену |
17-20 наурыз |
Ізгілікті пәндер мен дене шынықтыру пән мұғалімдері сабағына еніп оқу мақсаттарын, сабақ мақсаттарын, бағалау критерийлерін, дескрипторларды қаншалықты ұсынатынын бақылау |
Пән бірлестік жетекшілері, команда мүшелері |
|
4 |
«Сабақтағы кері байланыс және рефлексия» |
Коучинг
|
26наурыз |
Сабақтағы кері байланыс және рефлексия екеуінің айырмашылығын түсіну |
Бейіндік ісі орынбасары |
|
5 |
«Білім сапасын көтеру үшін сабақта оқытудың жаңашыл әдіс-тәсілдерін тиімді пайдалану» |
Тренинг |
27 наурыз |
Білім сапасын көтеру үшін сабақта оқытудың жаңашыл әдіс-тәсілдерін тиімдісін таңдау |
Оқу ісі меңгерушісі |
|
6 |
«Білім сапасын көтеруде ақпаратты сыни тұрғыдан қарауды және дұрыс бағалауды талап ететін тапсырмаларды ұсыну» |
Тренинг |
28наурыз |
Білім сапасын көтеруде ақпаратты сыни тұрғыдан қарауды және дұрыс бағалауды талап ететін тапсырмаларды ұсынуды үйрену |
Команда мүшесі |
|
7 |
Пән мұғалімдерінің сабақтарына ену,талдау жасау,кері байланыс беру. |
Сабақтарға ену |
01-04 сәуір 1 апта |
Пән мұғалімдері сабағына еніп оқу мақсаттарын, сабақ мақсаттарын, бағалау критерийлерін, дескрипторларды қаншалықты ұсынатынын бақылау |
Барлық пән мұғалімдері |
|
8 |
Пән мұғалімдерінің сабақтарына ену,талдау жасау,кері байланыс беру. |
Сабақтарға ену |
07-10сәуір 2-апта |
пән мұғалімдері сабағына еніп оқу мақсаттарын, сабақ мақсаттарын, бағалау критерийлерін, дескрипторларды қаншалықты ұсынатынын бақылау |
Барлық пән мұғалімдері |
|
9 |
Сараптама мүшелерімен талдау |
Сабақтарды талдау |
11сәуір |
|
Сараптама тобы (Команда мүшелері) |
-
Жобаның кадрлық және материалдық-техникалық қамтамасыз етілуі
Мектептегі эксперт мұғалімдердің саны – 10. Олар негізгі пән мұғалімдері, әкімшілік құрам, шығармашылық топ, ғылыми қоғам мүшелері, магистрлер.
Жобаға қатысушы барлық пән бірлестік мұғалімдері.
Жобаның кадрмен қамтамасыз етілуі
|
|
Қызметкердің аты-жөні |
Лауазымы, білімі, ғылыми дәрежесі (бар болса), ғылыми атағы (бар болса) |
Жобадағы маманның функционалы (жетекші, әзірлеуші, сарапшы және т. б.) |
|
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Сабаққа ену"жобасы
"Сабаққа ену"жобасы
Мектеп тәжірибесіне инновациялық идеяларды енгізу жоспары.
Инновациялық жоба құрылымы.
-
Жалпы мәлімет
|
Жобаның толық атауы (тақырыбы) |
«Cабаққа ену» жобасы(Пән мұғалімдерінің байланыс орнатуы) |
|
Әзірлеуші (әзірлеушілер) және кеңесші (кеңесшілер) туралы деректер: Аты-жөні, жұмыс орны және лауазымы, ғылыми дәрежесі және (немесе) ғылыми атағы, телефоны, e-mail |
Мамбетова Гульназ Бакытовна, мектеп директоры, магистр Кержикова Гулжан Муратовна, ДОІЖО, магистр Қыдыралиева Жазира Сейлхановна, тарих пән мұғалімі 87023226767, 87788723381, 87056910777 gulnaz040291@mail.ru |
|
Жарғыға сәйкес білім беру ұйымының толық атауы |
Әмір Темір атындағы №3 жалпы білім беретін мектебі КММ |
|
Жобаны орындау мерзімі |
4 апта |
-
Жобаның өзектілігі немесе инновациялық жобаны іске асырудың өзектілігінің негіздемесі
Мектеп мұғалімдерінің кәсіби шеберліктері, ұдайы бір бірімен байланыста болып, әдіс алмасу төмен. Тіпті апталықтар барысында да пән сабақтарына еніп, сабақ талдай алмайды. Сабақты дұрыс талдау, ол сабақ жоспарын дұрыс құрумен негізделеді. Сонымен қатар, өзге пәндердің сабақтарына ене отырып, жаңа әдіс тәсілдермен танысып, бір бірлеріне тиімді ұсыныстар айта алуға үйренеді.
«Сабаққа ену жобасы» - білім беру жүйесіне арналған маңызды бастама болып табылады. Бұл жоба оқушылардың сабаққа және білім алу процесіне толық және тиімді қатысуын қамтамасыз етуге бағытталған. Мұндай жобаның өзектілігі бірнеше маңызды аспектілерде көрінеді:
-
Мұғалімдердің, оқушылардың белсенділігін арттыру
-
Бұл жоба оқушылардың сабаққа белсенді қатысуын арттыруға көмектеседі. Оқушылар өз білімдерін меңгеруге ынталы болады, нәтижесінде олардың оқу нәтижелері жақсарады.
-
Мұғалімдер сабаққа немқұрайлы қарамайтын болады. Дайындықпен, сабақ жоспарына мұқият қарап, ізденіспен келеді.
-
«Сабаққа ену» жобасы оқушылардың жеке қажеттіліктеріне сәйкес бейімделген оқу әдістерін қолдануға мүмкіндік береді. Бұл арқылы әрбір оқушының мүмкіндіктері мен ерекшеліктері ескеріледі, әрі олардың оқу процесіне толықтай қатысуы қамтамасыз етіледі.
-
Жобаның мақсаты мен міндеттері
Жобаның мақсаты: Мұғалімдер арнайы мақсатпен сабаққа жиі ене отырып, бір- бірлерінен әдіс алмасып, тиімді ұсыныстар беру арқылы, оларды ізденімпаздыққа, жаңашылдыққа, кәсіби біліктілігін үнемі жетілдіруге дағдыландыру.
Жобаның міндеттері:
-Жаңашылдыққа дайын болу -мұғалімдер жаңа білім беру әдістерін, технологияларды және тәсілдерді үйреніп, оларды сабақтарда қолдануға дайын болуы керек. Бұл міндет білім беру жүйесіндегі жаңашылдыққа деген мұғалімдердің дайындығын қамтамасыз етеді.
- Білім беру үдерісі жаңартылып, жаңа педагогикалық тәсілдер енгізіледі.
- Құндылықтарға негізделген білім беру жүйесін қалыптастырылады;
- Пәнаралық байланысты нығайтып, тәжірибе алмасу жүйелі жолға қойылады.
-
Жобаның негізгі идеясы, күтілетін нәтиже
Жобаның негізгі идеясы:Сабаққа ену кезеңдерін тиімді ұйымдастыру арқылы мұғалімдердің оқыту әдістері мен әдістемелік қолдау сабақтың сапасын жақсарту ықпал етеді.
Жобаның күтілетін нәтижесі:
-Сабақтың тиімділігі артады;
-Оқушылардың сабақ барысындағы қызығушылығын ояту әдістері жетілдіріледі;
-Сабаққа енудің инновациялық тәсілдері қолданылады;
-Пәндердің оқу бағдарламасын «Шиыршық» қағидаты негізінде оқу мақсаттарының жүйесін түсінуге, білім, білік дағдыларын меңгерту.
-
Жобаның мақсатты аудиториясы
- Мектебіміздегі барлық пән мұғалімдер бірлестігі;
-«Магистрлер мектебі»,директордың орынбасарлары, ӘБ жетекшілері. (сараптама тобы)
-
Жобаны орындаудың күнтізбелік жоспары
1 -кезең. Жобаны іске асыруды ұйымдастыру және дайындық кезеңі.
|
№ |
Жоба кезеңі |
Іс шара |
Мерзімі
|
Күтілетін нәтиже |
Жауапты |
|
1 |
Жобаны таныстыру, мақсаттарды анықтау: |
Таныстырылым 1.Жоба жұмысымен таныстыру 2.Жобаның мақсаттары мен міндеттерін анықтау 3.Жоба бағдарламасымен таныстыру |
13 наурыз |
Жобамен танысу. Зерттеу жобасының мақсаттары мен міндеттерін айқындау. Мұғалімдердегі қандай дағдыларды дамыту керектігін анықтау. |
Команда мүшелері |
|
|
Сараптама мүшелер командасын жасақтау |
|
13 наурыз |
Қысқа мерзімді жоспарды дұрыс құрастыру мақсатында жұмыс жасайтын команда құру |
Команда мүшелері
|
|
2 |
«Сабақтың қысқа мерзімді жоспарын жасақтау жолдары» |
Шебер сынып
|
14 наурыз |
Сабақтың қысқа мерзімді жоспарын жасақтау жолдарын үйрену арқылы сабақты талдай алады. |
Оқу ісі меңгерушісі
|
|
3 |
Ізгілікті пәндер мен дене шынықтыру пән мұғалімдері сабағына ену,талдау жасау,кері байланыс беру. |
Сабақтарға ену |
17-20 наурыз |
Ізгілікті пәндер мен дене шынықтыру пән мұғалімдері сабағына еніп оқу мақсаттарын, сабақ мақсаттарын, бағалау критерийлерін, дескрипторларды қаншалықты ұсынатынын бақылау |
Пән бірлестік жетекшілері, команда мүшелері |
|
4 |
«Сабақтағы кері байланыс және рефлексия» |
Коучинг
|
26наурыз |
Сабақтағы кері байланыс және рефлексия екеуінің айырмашылығын түсіну |
Бейіндік ісі орынбасары |
|
5 |
«Білім сапасын көтеру үшін сабақта оқытудың жаңашыл әдіс-тәсілдерін тиімді пайдалану» |
Тренинг |
27 наурыз |
Білім сапасын көтеру үшін сабақта оқытудың жаңашыл әдіс-тәсілдерін тиімдісін таңдау |
Оқу ісі меңгерушісі |
|
6 |
«Білім сапасын көтеруде ақпаратты сыни тұрғыдан қарауды және дұрыс бағалауды талап ететін тапсырмаларды ұсыну» |
Тренинг |
28наурыз |
Білім сапасын көтеруде ақпаратты сыни тұрғыдан қарауды және дұрыс бағалауды талап ететін тапсырмаларды ұсынуды үйрену |
Команда мүшесі |
|
7 |
Пән мұғалімдерінің сабақтарына ену,талдау жасау,кері байланыс беру. |
Сабақтарға ену |
01-04 сәуір 1 апта |
Пән мұғалімдері сабағына еніп оқу мақсаттарын, сабақ мақсаттарын, бағалау критерийлерін, дескрипторларды қаншалықты ұсынатынын бақылау |
Барлық пән мұғалімдері |
|
8 |
Пән мұғалімдерінің сабақтарына ену,талдау жасау,кері байланыс беру. |
Сабақтарға ену |
07-10сәуір 2-апта |
пән мұғалімдері сабағына еніп оқу мақсаттарын, сабақ мақсаттарын, бағалау критерийлерін, дескрипторларды қаншалықты ұсынатынын бақылау |
Барлық пән мұғалімдері |
|
9 |
Сараптама мүшелерімен талдау |
Сабақтарды талдау |
11сәуір |
|
Сараптама тобы (Команда мүшелері) |
-
Жобаның кадрлық және материалдық-техникалық қамтамасыз етілуі
Мектептегі эксперт мұғалімдердің саны – 10. Олар негізгі пән мұғалімдері, әкімшілік құрам, шығармашылық топ, ғылыми қоғам мүшелері, магистрлер.
Жобаға қатысушы барлық пән бірлестік мұғалімдері.
Жобаның кадрмен қамтамасыз етілуі
|
|
Қызметкердің аты-жөні |
Лауазымы, білімі, ғылыми дәрежесі (бар болса), ғылыми атағы (бар болса) |
Жобадағы маманның функционалы (жетекші, әзірлеуші, сарапшы және т. б.) |
|
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













