Сабаққа қатысу дәптері

Тақырып бойынша 27 материал табылды

Сабаққа қатысу дәптері

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал әр педагогтың сабаққа қатысқан кезде толтыратын дәптері
Материалдың қысқаша нұсқасы



МАҢҒЫСТАУ ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЖАҢАӨЗЕН ҚАЛАСЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ "№ 17 ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕП" КММ









Өзара сабаққа қатысу дәптері

 

 









Мұғалімнің аты-жөні___________________________

 

Пәні__________________________________________





























2023-2024 оқу жылы



Сабақ түрлері және оның құрылымы

 

Түсіндіру сабақтары: жаңа, біріккен, панорамалық, зерттеу т.б.

Пысықтау сабақтары: бекіту, саяхат, семинар, қайталау, жарыс, конференция, талқылау т.б.

Сынау сабақтары: сынақ, диспут, ойын, сахналау, жұмбақ т.б.

Жаңа сабақ – жаңа білім беру мақсатында.

Біріккен сабақ – жаңа білім мен өткенді және пәндер арасындағы байланысты көрсету мақсатында.

Зерттеу сабағы – іздендіру мақсатында.

Панорамалық сабақ – сабақ элементтерінің көрінісін іске асыру мақсатында.

Бекіту сабағы – білімді меңгеру деңгейін байқау.

Саяхат сабақ – танымдық қабілетін дамыту.

Семинар сабақ – оқушының білімін тереңдету.

Қайталау сабағы – пәндерден алған білімді толық қалыптастыру.

Жарыс сабақ – оқушылар ойларының жетіктігін байқау.

Конференция сабақ – іскерлігі мен танымдық белсенділігін қалыптастыру.

Сынақ сабақ – білім мен дағдысын бір жүйеге келтіру.

Диспут сабақ – білімі мен дағдысын қалыптастыру.

Ойын, жұмбақ – оқушылар зейінін дамыту.

Сахналау сабағы – оқушылар шығармашылығын дамыту.

Талқылау сабағы – ауызекі тілдегі, жұмыстағы жіберген қателерін арнайы талдау.


Сабақтың құрылымдық сәттері 

  1. Ұйымдастыру кезеңі – 2-3 мин.

  2. Үй тапсырмасын сұрау – 10-15 мин.

Әдістері: сұрақ-жауап, жазба жұмысы арқылы, әңгімелесу, жаттау, оқу, талдау, тест.

  1. Үй тапсырмасын пысықтау, қорыту – 1-2 мин.

  2. Жаңа сабаққа кіріспе – 1-2 мин.

  3. Жаңа сабақ – 15-20 мин.

Әдістері: әңгіме, баяндау, көрнекі, техникалық құралдар, өткенмен байланыс т.б.

  1. Жаңа сабақты пысықтау, қорыту – 1-2 мин.

  2. Үй тапсырмасына даярлық – 2-3 мин.

Әдістері: сыныптағы жұмысқа ұқсас, нормаға сай 1/3 бөлік, түсіндіру, жас, жеке ерекшелікті ескеру.

  1. Үйге тапсырма беру.

Сабаққа қойылатын негізгі талаптар

 

І. Сабақ мазмұнының халықтығы.

ІІ. Оқу материалының ғылымилығы.

 Сабақ барысында берілетін мәліметтерді айрықша тексеріп барып пайдалану. Материал сенімді, дәлелді болуы керек. Негізгі айтылар ой алдын ала саралану керек.

ІІІ. Сабақтың тәрбиелік мәні төмендегі тәрбие түрлерінің біреуін немесе бірнешеуін қамтиды.

  1. Ақыл-ой тәрбиесі.

  2. Адамгершілік тәрбиесі:

а) ұлтжандылық;

ә) ұлтаралық қатынас сыйластығы;

б) мейірімділік, ізгілік, имандылық.

  1. Саяси-идеялық тәрбие.

  2. Еңбек тәрбиесі.

  3. Әсемдік тәрбиесі.

  4. Дене тәрбиесі.

  5. Құқық тәрбиесі.

  6. Экологиялық тәрбие.

  7. Экономикалық тәрбие.

  8. Отбасы тәрбиесі.

 

ІV. Сабаққа қойылатын дидактикалық талаптар.

Бұл талаптар негізгі сабақ жұмыстарында көрсетіледі. Сабақ мерзімі, тақырыбы, білімділік, тәрбиелік, дамытушылық мақсат, көрнекілік, қолданылатын әдістер жүйесі.

Өткен сабақпен байланыс, проблемалық жағдайларды шешу жолдары да көрсетіледі.


V.  Сабаққа қойылатын психологиялық талаптар.

Мұғалімнің өзін-өзі ұстауы, дұрыс көңіл-күйі, балалармен ұстаздық этикаға сай қатынаста болуы.


VI. Сабаққа қойылатын гигиеналық талаптар.

Бұл балалардың артық шаршамауы, физкультминут, ойын элементтерін дұрыс қолдану. Сынып бөлмесі, кабинеттердің, ойын алаңдарының талапқа сай болуы.




Талдау ережелері:

  1. Бір біріне құрмет көрсету, сыйластық қатынасты орнату (Мен Сізді дұрыс түсіндім бе?)

  2. Сабақта жақсы жақтарын табу

  3. Қысқа және логикалық байланыспен талдау жүргізу

  4. Басқаларды тыңдаңыз, қайталаңбаңыз

  5. Диалог құруға бағыттаңыз

  6. Болған сабаққа қарсылық білдіру емес, оған талдау жүргізу

  7. Мұғалімді үйрету емес, оған ұсыныс білдіру, сабақты әбден жетілдіруге көмектесу.






















































Сабақты талдау сызбасы

Күнi___________ Сынып__________ Пәні________________________________________________________

Мұғалiмнiң аты-жөнi__________________________________________________________________________

Сабаққа қатынасу мақсаты_____________________________________________________________________

Сабақ тақырыбы:_________________________________________________________________________

Сабақтың мақсаты:____________________________________________________________________________

Сабақтың жабдықталуы:____________________________________________________________________

 Оқушыларды сұраудың схемалық кестесi

А) тiзiм бойынша……… Ә) сабаққа қатынасқаны……. Б) сабақта сұралғандары……..

Қойылған баға: А) барлығы: Ә) «5» -      «4» -      «3» —      «2» —


Уақыт

Сабақтың кезеңдері

Оқытудың түрлері мен әдістері

Мұғалiмнiң әрекетi

Оқушы жұмысы

Ескертулер


Ұйымдастыру кезеңі (Әдістері: сұрақ-жауап, жазба жұмысы арқылы, әңгімелесу, жаттау, оқу, талдау, тест)











Үй тапсырмасын сұрау


















Үй тапсырмасын пысықтау, қорыту















Жаңа сабаққа кіріспе




















Жаңа сабақ

(Әдістері: әңгіме, баяндау, көрнекі, техникалық құралдар, өткенмен байланыс т.б.)




























Жаңа сабақты пысықтау, қорыту


































Сергіту сәті












Рефлексия

(кері байланыс)




















Бағалау








Үй тапсырмасына даярлық (Әдістері: сыныптағы жұмысқа ұқсас, нормаға сай 1/3 бөлік, түсіндіру, жас, жеке ерекшелікті ескеру)

















Үйге тапсырма беру







 


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.01.2025
138
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі