МАҢҒЫСТАУ ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЖАҢАӨЗЕН ҚАЛАСЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ "№ 17 ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕП" КММ
Өзара сабаққа қатысу дәптері
Мұғалімнің аты-жөні___________________________
Пәні__________________________________________
2023-2024 оқу жылы
Сабақ түрлері және оның құрылымы
Түсіндіру сабақтары: жаңа, біріккен, панорамалық, зерттеу т.б.
Пысықтау сабақтары: бекіту, саяхат, семинар, қайталау, жарыс, конференция, талқылау т.б.
Сынау сабақтары: сынақ, диспут, ойын, сахналау, жұмбақ т.б.
Жаңа сабақ – жаңа білім беру мақсатында.
Біріккен сабақ – жаңа білім мен өткенді және пәндер арасындағы байланысты көрсету мақсатында.
Зерттеу сабағы – іздендіру мақсатында.
Панорамалық сабақ – сабақ элементтерінің көрінісін іске асыру мақсатында.
Бекіту сабағы – білімді меңгеру деңгейін байқау.
Саяхат сабақ – танымдық қабілетін дамыту.
Семинар сабақ – оқушының білімін тереңдету.
Қайталау сабағы – пәндерден алған білімді толық қалыптастыру.
Жарыс сабақ – оқушылар ойларының жетіктігін байқау.
Конференция сабақ – іскерлігі мен танымдық белсенділігін қалыптастыру.
Сынақ сабақ – білім мен дағдысын бір жүйеге келтіру.
Диспут сабақ – білімі мен дағдысын қалыптастыру.
Ойын, жұмбақ – оқушылар зейінін дамыту.
Сахналау сабағы – оқушылар шығармашылығын дамыту.
Талқылау сабағы – ауызекі тілдегі, жұмыстағы жіберген қателерін арнайы талдау.
Сабақтың құрылымдық сәттері
-
Ұйымдастыру кезеңі – 2-3 мин.
-
Үй тапсырмасын сұрау – 10-15 мин.
Әдістері: сұрақ-жауап, жазба жұмысы арқылы, әңгімелесу, жаттау, оқу, талдау, тест.
-
Үй тапсырмасын пысықтау, қорыту – 1-2 мин.
-
Жаңа сабаққа кіріспе – 1-2 мин.
-
Жаңа сабақ – 15-20 мин.
Әдістері: әңгіме, баяндау, көрнекі, техникалық құралдар, өткенмен байланыс т.б.
-
Жаңа сабақты пысықтау, қорыту – 1-2 мин.
-
Үй тапсырмасына даярлық – 2-3 мин.
Әдістері: сыныптағы жұмысқа ұқсас, нормаға сай 1/3 бөлік, түсіндіру, жас, жеке ерекшелікті ескеру.
-
Үйге тапсырма беру.
Сабаққа қойылатын негізгі талаптар
І. Сабақ мазмұнының халықтығы.
ІІ. Оқу материалының ғылымилығы.
Сабақ барысында берілетін мәліметтерді айрықша тексеріп барып пайдалану. Материал сенімді, дәлелді болуы керек. Негізгі айтылар ой алдын ала саралану керек.
ІІІ. Сабақтың тәрбиелік мәні төмендегі тәрбие түрлерінің біреуін немесе бірнешеуін қамтиды.
-
Ақыл-ой тәрбиесі.
-
Адамгершілік тәрбиесі:
а) ұлтжандылық;
ә) ұлтаралық қатынас сыйластығы;
б) мейірімділік, ізгілік, имандылық.
-
Саяси-идеялық тәрбие.
-
Еңбек тәрбиесі.
-
Әсемдік тәрбиесі.
-
Дене тәрбиесі.
-
Құқық тәрбиесі.
-
Экологиялық тәрбие.
-
Экономикалық тәрбие.
-
Отбасы тәрбиесі.
ІV. Сабаққа қойылатын дидактикалық талаптар.
Бұл талаптар негізгі сабақ жұмыстарында көрсетіледі. Сабақ мерзімі, тақырыбы, білімділік, тәрбиелік, дамытушылық мақсат, көрнекілік, қолданылатын әдістер жүйесі.
Өткен сабақпен байланыс, проблемалық жағдайларды шешу жолдары да көрсетіледі.
V. Сабаққа қойылатын психологиялық талаптар.
Мұғалімнің өзін-өзі ұстауы, дұрыс көңіл-күйі, балалармен ұстаздық этикаға сай қатынаста болуы.
VI. Сабаққа қойылатын гигиеналық талаптар.
Бұл балалардың артық шаршамауы, физкультминут, ойын элементтерін дұрыс қолдану. Сынып бөлмесі, кабинеттердің, ойын алаңдарының талапқа сай болуы.
Талдау ережелері:
-
Бір біріне құрмет көрсету, сыйластық қатынасты орнату (Мен Сізді дұрыс түсіндім бе?)
-
Сабақта жақсы жақтарын табу
-
Қысқа және логикалық байланыспен талдау жүргізу
-
Басқаларды тыңдаңыз, қайталаңбаңыз
-
Диалог құруға бағыттаңыз
-
Болған сабаққа қарсылық білдіру емес, оған талдау жүргізу
-
Мұғалімді үйрету емес, оған ұсыныс білдіру, сабақты әбден жетілдіруге көмектесу.
Сабақты талдау сызбасы
Күнi___________ Сынып__________ Пәні________________________________________________________
Мұғалiмнiң аты-жөнi__________________________________________________________________________
Сабаққа қатынасу мақсаты_____________________________________________________________________
Сабақ тақырыбы:_________________________________________________________________________
Сабақтың мақсаты:____________________________________________________________________________
Сабақтың жабдықталуы:____________________________________________________________________
Оқушыларды сұраудың схемалық кестесi
А) тiзiм бойынша……… Ә) сабаққа қатынасқаны……. Б) сабақта сұралғандары……..
Қойылған баға: А) барлығы: Ә) «5» - «4» - «3» — «2» —
|
Уақыт |
Сабақтың кезеңдері |
Оқытудың түрлері мен әдістері |
Мұғалiмнiң әрекетi |
Оқушы жұмысы |
Ескертулер |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі (Әдістері: сұрақ-жауап, жазба жұмысы арқылы, әңгімелесу, жаттау, оқу, талдау, тест) |
|
|
|
|
|
|
Үй тапсырмасын сұрау |
|
|
|
|
|
|
Үй тапсырмасын пысықтау, қорыту |
|
|
|
|
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
|
|
|
|
|
|
Жаңа сабақ (Әдістері: әңгіме, баяндау, көрнекі, техникалық құралдар, өткенмен байланыс т.б.) |
|
|
|
|
|
|
Жаңа сабақты пысықтау, қорыту |
|
|
|
|
|
|
Сергіту сәті |
|
|
|
|
|
|
Рефлексия (кері байланыс) |
|
|
|
|
|
|
Бағалау |
|
|
|
|
|
|
Үй тапсырмасына даярлық (Әдістері: сыныптағы жұмысқа ұқсас, нормаға сай 1/3 бөлік, түсіндіру, жас, жеке ерекшелікті ескеру) |
|
|
|
|
|
|
Үйге тапсырма беру |
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабаққа қатысу дәптері
Сабаққа қатысу дәптері
МАҢҒЫСТАУ ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЖАҢАӨЗЕН ҚАЛАСЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ "№ 17 ЖАЛПЫ БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕП" КММ
Өзара сабаққа қатысу дәптері
Мұғалімнің аты-жөні___________________________
Пәні__________________________________________
2023-2024 оқу жылы
Сабақ түрлері және оның құрылымы
Түсіндіру сабақтары: жаңа, біріккен, панорамалық, зерттеу т.б.
Пысықтау сабақтары: бекіту, саяхат, семинар, қайталау, жарыс, конференция, талқылау т.б.
Сынау сабақтары: сынақ, диспут, ойын, сахналау, жұмбақ т.б.
Жаңа сабақ – жаңа білім беру мақсатында.
Біріккен сабақ – жаңа білім мен өткенді және пәндер арасындағы байланысты көрсету мақсатында.
Зерттеу сабағы – іздендіру мақсатында.
Панорамалық сабақ – сабақ элементтерінің көрінісін іске асыру мақсатында.
Бекіту сабағы – білімді меңгеру деңгейін байқау.
Саяхат сабақ – танымдық қабілетін дамыту.
Семинар сабақ – оқушының білімін тереңдету.
Қайталау сабағы – пәндерден алған білімді толық қалыптастыру.
Жарыс сабақ – оқушылар ойларының жетіктігін байқау.
Конференция сабақ – іскерлігі мен танымдық белсенділігін қалыптастыру.
Сынақ сабақ – білім мен дағдысын бір жүйеге келтіру.
Диспут сабақ – білімі мен дағдысын қалыптастыру.
Ойын, жұмбақ – оқушылар зейінін дамыту.
Сахналау сабағы – оқушылар шығармашылығын дамыту.
Талқылау сабағы – ауызекі тілдегі, жұмыстағы жіберген қателерін арнайы талдау.
Сабақтың құрылымдық сәттері
-
Ұйымдастыру кезеңі – 2-3 мин.
-
Үй тапсырмасын сұрау – 10-15 мин.
Әдістері: сұрақ-жауап, жазба жұмысы арқылы, әңгімелесу, жаттау, оқу, талдау, тест.
-
Үй тапсырмасын пысықтау, қорыту – 1-2 мин.
-
Жаңа сабаққа кіріспе – 1-2 мин.
-
Жаңа сабақ – 15-20 мин.
Әдістері: әңгіме, баяндау, көрнекі, техникалық құралдар, өткенмен байланыс т.б.
-
Жаңа сабақты пысықтау, қорыту – 1-2 мин.
-
Үй тапсырмасына даярлық – 2-3 мин.
Әдістері: сыныптағы жұмысқа ұқсас, нормаға сай 1/3 бөлік, түсіндіру, жас, жеке ерекшелікті ескеру.
-
Үйге тапсырма беру.
Сабаққа қойылатын негізгі талаптар
І. Сабақ мазмұнының халықтығы.
ІІ. Оқу материалының ғылымилығы.
Сабақ барысында берілетін мәліметтерді айрықша тексеріп барып пайдалану. Материал сенімді, дәлелді болуы керек. Негізгі айтылар ой алдын ала саралану керек.
ІІІ. Сабақтың тәрбиелік мәні төмендегі тәрбие түрлерінің біреуін немесе бірнешеуін қамтиды.
-
Ақыл-ой тәрбиесі.
-
Адамгершілік тәрбиесі:
а) ұлтжандылық;
ә) ұлтаралық қатынас сыйластығы;
б) мейірімділік, ізгілік, имандылық.
-
Саяси-идеялық тәрбие.
-
Еңбек тәрбиесі.
-
Әсемдік тәрбиесі.
-
Дене тәрбиесі.
-
Құқық тәрбиесі.
-
Экологиялық тәрбие.
-
Экономикалық тәрбие.
-
Отбасы тәрбиесі.
ІV. Сабаққа қойылатын дидактикалық талаптар.
Бұл талаптар негізгі сабақ жұмыстарында көрсетіледі. Сабақ мерзімі, тақырыбы, білімділік, тәрбиелік, дамытушылық мақсат, көрнекілік, қолданылатын әдістер жүйесі.
Өткен сабақпен байланыс, проблемалық жағдайларды шешу жолдары да көрсетіледі.
V. Сабаққа қойылатын психологиялық талаптар.
Мұғалімнің өзін-өзі ұстауы, дұрыс көңіл-күйі, балалармен ұстаздық этикаға сай қатынаста болуы.
VI. Сабаққа қойылатын гигиеналық талаптар.
Бұл балалардың артық шаршамауы, физкультминут, ойын элементтерін дұрыс қолдану. Сынып бөлмесі, кабинеттердің, ойын алаңдарының талапқа сай болуы.
Талдау ережелері:
-
Бір біріне құрмет көрсету, сыйластық қатынасты орнату (Мен Сізді дұрыс түсіндім бе?)
-
Сабақта жақсы жақтарын табу
-
Қысқа және логикалық байланыспен талдау жүргізу
-
Басқаларды тыңдаңыз, қайталаңбаңыз
-
Диалог құруға бағыттаңыз
-
Болған сабаққа қарсылық білдіру емес, оған талдау жүргізу
-
Мұғалімді үйрету емес, оған ұсыныс білдіру, сабақты әбден жетілдіруге көмектесу.
Сабақты талдау сызбасы
Күнi___________ Сынып__________ Пәні________________________________________________________
Мұғалiмнiң аты-жөнi__________________________________________________________________________
Сабаққа қатынасу мақсаты_____________________________________________________________________
Сабақ тақырыбы:_________________________________________________________________________
Сабақтың мақсаты:____________________________________________________________________________
Сабақтың жабдықталуы:____________________________________________________________________
Оқушыларды сұраудың схемалық кестесi
А) тiзiм бойынша……… Ә) сабаққа қатынасқаны……. Б) сабақта сұралғандары……..
Қойылған баға: А) барлығы: Ә) «5» - «4» - «3» — «2» —
|
Уақыт |
Сабақтың кезеңдері |
Оқытудың түрлері мен әдістері |
Мұғалiмнiң әрекетi |
Оқушы жұмысы |
Ескертулер |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі (Әдістері: сұрақ-жауап, жазба жұмысы арқылы, әңгімелесу, жаттау, оқу, талдау, тест) |
|
|
|
|
|
|
Үй тапсырмасын сұрау |
|
|
|
|
|
|
Үй тапсырмасын пысықтау, қорыту |
|
|
|
|
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
|
|
|
|
|
|
Жаңа сабақ (Әдістері: әңгіме, баяндау, көрнекі, техникалық құралдар, өткенмен байланыс т.б.) |
|
|
|
|
|
|
Жаңа сабақты пысықтау, қорыту |
|
|
|
|
|
|
Сергіту сәті |
|
|
|
|
|
|
Рефлексия (кері байланыс) |
|
|
|
|
|
|
Бағалау |
|
|
|
|
|
|
Үй тапсырмасына даярлық (Әдістері: сыныптағы жұмысқа ұқсас, нормаға сай 1/3 бөлік, түсіндіру, жас, жеке ерекшелікті ескеру) |
|
|
|
|
|
|
Үйге тапсырма беру |
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













