Түркістан облысы
Ордабасы ауданы
С. Сейфуллин атындағы жалпы орта мектебі коммуналдық
мемлекеттік мекемесі
Шебер сынып жоспары
Тақырыбы: Сабақта табысқа жетуге жағдай туғызу
тәсілдері
Мұғалім:
Педагог-зерттеуші Зияева Жанна
Педагог-зерттеуші Сейтқасымова
Шәмшат
2022-2023 оқу жылы
Мен үшін жақсы мұғалім бәрінен де
артық,
өйткені мұғалім-мектептің
жүрегі.
(Ы.Алтынсарин)
ТАҚЫРЫП: «Сабақта табысқа
жетуге жағдай туғызу тәсілдері» ШЕБЕРЛІК-СЫНЫБЫНЫҢ МАҚСАТЫ МЕН
МІНДЕТІ:
Педагог қызметінің жалпы және кәсіби құзырлығын
қалыптастыруда әдіс-тәсілдерді қолдануы және тәжірибе
алмасу.
· Шеберлік – сынып қатысушыларына әдістемелік көмек
көрсету.
· Қатысушылардың
өздерінің кәсіби шеберліктеріне ой жүгірте білуі.
· Үйренушілердің
қызығушылығын тудыру;
· Оқу материалдарын тиімді меңгеру.
КҮТІЛЕТІН
НӘТИЖЕЛЕР: қатысушылардың білімдері
жинақталады, зияткерлік және шығармашылық әлеуеті ынталанады,
қарастырылған тақырыпқа қызығушылығы туындайды, белсенділігі
артады. Әдіс-тәсілдерді өмірде қолдана
алады.
МАҚСАТТЫ
АУДИТОРИЯ: Шебер-сынып
қатысушылары
ШЕБЕРЛІК-СЫНЫБЫНЫҢ ЖҮРГІЗІЛУІ: ұйымдастыру,
мақсаты мен міндетін таныстыру, табыс критерийлерін белгілеу, сабақ
ұранымен таныстыру, топқа бөлу, топтарға арналған тапсырмалар
жүйесін беру, қосымша мәліметтермен, нұсқаулық материалымен
таныстыру, рефлексия жасау, кері байланыс
ӘДІСТЕР МЕН
ТӘСІЛДЕР: Тренинг,
“Алып
табан», «Мюнстерберг», «Сабақ мақсатын құрастыру», «Спиральді оқу
әдісі», «Көркем жазу» генераторы, Сабаққа қажетті
«Сілтемелер», формативті бағалау түрлері,
Кері байланыс.
ҚҰРАЛДАР:
сумка, актив тақта, презентация,
постерлер, шляпа, мәтіндер жазылған парақтар,
А-3, А-4
парақтары, маркер, қалам:
Шеберлік сыныбының
жүргізілуі:
Сәлеметсіздер ме,
құрметті әріптестер! «Озаттар шеруі – 2023» жалғасын табуда. Біз
сіздермен кездесіп, бірлесе жұмыс жасайтынымызға қуаныштымыз..
Бүгінгі шебер сыныпты сіздерге ұсынып отырған, Педагог зерттеуші
Сейтқасымова Шамшат және Зияева Жанна.
Тренинг - қатысушы ұстаздарға сумка
тарату.
Рефлексия: Мұғалімдер қызығушылықпен
қатысады, өздерінің қолындағы сумка түстеріне байланысты топқа
бірігеді, бір-біріне деген жылы лебіздерін
білдіреді.
Мен үшін жақсы мұғалім бәрінен де
артық,
өйткені мұғалім-мектептің
жүрегі Ы.
Алтынсарин
«Алып табан» әдісі
Мақсаты: Бұл білім алушылардың ізіне қарағанда үлкенірек әрі
қызықты, бұл табанды бала көргенде күлімсірейді. Сыныптағы белсенді
балаларға жеңіл, көңілді болуы мүмкін, ал тұйық өзіне сенімсіз,
ашыла қоймайтын балаларда кездеседі. Сол балаларға өзінің жақсы
қырын, жеке тұлға екенін, өзіне сенетінін айтқызу арқылы біз оларға
кішігірім болса да ықпал ете аламыз. Кішкене болса да ашылады деген
оймен жасалады. Тапсырманы сынып бойынша орындап, сөздік қоры мен
ойлау қабілеттері артады.
Шебер-сыныптың тақырыбын
ашу
«Мюнстерберг»
әдісі.
:
«САБАҚТА ТАБЫСҚА ЖЕТУГЕ ЖАҒДАЙ ТУҒЫЗУ
ТӘСІЛДЕРІ»
-Рақмет,
әріптестер.
Ақ
парақ тарқату.
Осы парақтардан бірнәрсе
жасаңыздар.
Әр қатысушы әртүрлі дүние
жасауы мүмкін.
Әр қатысушы өзі бір зат
жасауы мүмкін.Барлық қатысушылар әр түрлі зат жасап шығарады. Ал
енді жасаған заттырыңызды таныстырып шығыңыздар. Сіздерге осы
тапсырманы орындау барысында белгілі бір мақсат қойылмады ,сол
себептен сіздер белгілі бір мақсатқа жете алмадыңыздар. Бұл жерде
күтілетін белгілі бір мақсат болған жоқ.
-Олай болса әріптестер, бүгінгі
сабағымыздың мақсаты:
:Педагог қызметінің жалпы және кәсіби құзырлығын
қалыптастыруда
әдіс-тәсілдерді қолдануы және тәжірибе
алмасу.
· Шеберлік – сынып қатысушыларына әдістемелік көмек
көрсету.
· Қатысушылардың өздерінің кәсіби шеберліктеріне ой жүгірте
білуі.
· Үйренушілердің қызығушылығын
тудыру;
· Оқу материалдарын тиімді меңгеру.
Үш топқа
тапсырма:
Сіздер сабақ мақсатына жету
керексіздер
оқу бағдарламасына сәйкес пән бойынша
оқушының оқу барысында меңгерген білім, түсінік, дағды
жетістіктерінің күтілетін нәтижесі арқылы қалыптасқан
тұжырым
ОҚУ МАҚСАТЫН
ҚАЙДАН АЛАМЫЗ?
Орта мерзімді
жоспардан
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫН ҚҰРАСТЫРҒАНДА НЕНІ
БАСШЫЛЫҚҚА АЛУ КЕРЕК?
Оқушылардың деңгейін
Оқу
мақсаты:
3.2.2.1—
3. 3- сынып
2, 2-бөлім
2, бөлімшенің реттік
саны
1- оқу мақсатының реттік
саны.
Осы оқу
мақсатынан, сабақ мақсатын шығарамыз.
3
сынып. Әдебиеттік оқу. “Баланың айласы” Ы
Алтынсарин.
Оқу
мақсаттары: 3.2.2.1- ойы мен өз
сезімін, көркем бейнелі
сөздерді қолдана отырып жеткізу.
Барлық
оқушылар:
Сабақ
барысында өз ойы мен сезімін,
көркем
бейнелі
сөздерді жеткізе алады..
Көптеген
оқушылар:
өз ойы
мен сезімін, көркем бейнелі сөздер арқылы
мәтін мазмұны бойынша рөлге
бөліп көрсете
алады.
Кейбір
оқушылар:
мәтіндегі суретке қарап, өз
ойы мен көркем
бейнелі сөздерді қолдана
отырып, жақсылықпен
жамандықты жіктей алады, сахналай алады.
С,В,А, ОҚУШЫЛАР.
-
Сабақ мақсаты,
-
Бағалау критерийі
-
Тапсырмалар
орындау.
-
Әр тапсырмаға
дескриптор
-
Тапсырмаларды
бағалау.
-
Кері байланыс.
Міне осы жазылғанның бәрі
орындалған жағдайда сабағымыз нәтижелі болады.
Сергіту сәті
«Шляпа»
Тапсырма: «Спиральді оқу»
бойынша:
Мақсаты: білім алушыларды сабақ
барысында жылдамдыққа,
шапшаңдыққа тез оқуға үйрету.
Нәтижесі:
білім алушылар оқу жылдамдығын арттыруға үйренеді.
Тапсырма: « Көркем жазу»
генераторы.
Мақсаты:
Білім
алушыларды көркем, таза, сауатты, әдемі
жазуға
дағдыландыру.
Нәтижесі: көркем, таза, сауатты, әдемі,
сауатты жазып үйренеді.
Бірін-бірі бағалайды.
Сілтемемен жұмыс.
А. «Менің атым Қожа» educaplay платформасы
Ә. «Ғаламшарлар». wordwall"платформалары
Б. «Бөлудің мәнін табу». wordwall"платформалары
В. «Мақтақыз бен мысық» wordwall"платформалары
Г. «Кубик» Merge cube" арқылы обьектілерді 3D форматта
көру,
"QR" арқылы көбейту кестесі және бөлу амалдарының жасалу
жолдарымен таныстырып, ұсынды.
«Кері байланыс»
Мектеп суреті
Аларындағы кітапша суретіне кері байланыс жазады. Бүгінгі
сабақтан алған әсерлерін кітапшаға жазып ,
мектепке
жапсырыңыздар.
«Құнды пікір»
«Ғажайып
алаңы» әдісі арқылы таңдаулы әріптестер ауызша кері байланыс
жасайды.
Тексерілді: ДОІЖО Қойжігіт
Б.