«Жасанды интеллект әлеміндегі жүйріктер»
интеллектуалды сайыс жоспары
Мақсаты:
-
Қатысушылардың жасанды интеллект туралы білімін арттыру;
-
Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту;
-
Командалық жұмыс пен зияткерлік ойындарды ұйымдастыру тәжірибесін жетілдіру.
Сайыстың жалпы құрылымы:
-
Ұйымдастыру кезеңі (7 минут):
-
Қатысушыларды топтарға бөлу (әр топта 5 адам QR код арқылы бөлу);
-
Сайыс ережелерін түсіндіру; (Салтанат, Азиз)
-
Қазылар алқасын таныстыру.
-
-
Сайыс турлары:
1 тур: Танымдық тест (7 минут)
Мақсаты: Жасанды интеллект саласына қатысты білімді тексеру.
-
Әр топқа жасанды интеллекттің тарихы, негізгі технологиялары және оның салалары математикамен байланысы бойынша сұрақтар беріледі.
-
Мысал сұрақтар:
-
Компьютердің негізгі құралдарын ата? (Монитор, Жүйелік блок, Пернетақта, Мышка)
-
Баған мен жолдын қиылысы нені береді? (Ұящық)
-
Ең кіші өлшем бірлік? (БИТ)
-
Наибольший обьем информации человек получает при помощи? (Органов зрения)
-
Какое устройство ввода информации с листа бумаги? (Сканнер)
-
Кто является отцом Математики? (Архимед)
-
Назовите единственное четное простое число? (Две )
-
Сколько секунд в одном дне? (86400)
-
Шеңбер периметрін тағы қалай атауға болады (Айналым)
-
Сиқырлы квадрат қайдан пайда болды? (Ежелгі қытай)
-
Бағалау
критерийлері:
Әр дұрыс жауап – 10 ұпай.
2 тур: Шығармашылық тапсырма (15 минут)
Мақсаты: Қатысушылардың идея ойлап табу және ұсыну қабілеттерін бағалау.
-
Топтарға тапсырма беріледі:
"Жасанды интеллекттің көмегімен болашақтағы білім беру жүйесін қалай жақсартуға болады?Жасанды интелектіні математика сабағында қалай қолдануға болады?Photo Math" -
Қатысушылар 5-7 минуттық презентация дайындайды.
Бағалау критерийлері:
-
Идеяның жаңашылдығы – 20 ұпай;
-
Презентацияның сапасы – 10 ұпай;
-
Командалық жұмыс – 10 ұпай.
3 тур: Практикалық сынақ (15 минут) (Идеясына қарай Робот құрастыру)
Мақсаты: Робот құралдарын пайдалану қабілеттерін көрсету.
-
Әр топқа кез-келген салаға қатысты робот құрастыру тапсырмасы беріледі:
-
Тапсырма аяқталған соң әр топ өз жұмысын ұсынады.
Бағалау критерийлері:
-
Нәтиженің сапасы – 20 ұпай;
-
Командалық жұмыс – 10 ұпай;
-
Уақытты тиімді пайдалану – 10 ұпай.
4 тур: Викториналық сұрақтар (10 минут)
Мақсаты: Жылдамдық пен білімділік деңгейін тексеру.
-
Қатысушыларға тез жауап беру керек сұрақтар қойылады.
-
Мысалы:
-
Python-ды қалай іске қосамыз? (Пуск- Python)
-
print қандай функция? (Баспаға шығару)
-
input қандай функция? (Енгізу функциясы)
-
Устройство для визуального воспроизведения символьной и графической информации (Сканер)
-
Какое устройство не находятся в системном блоке? (Мышь)
-
Кто открыл теорему Пифагора? (Пифагор Самосский)
-
Число у котрого нет собственного числа? (0)
-
Какое саммое популярное счастливое число от 1 до 9? (7)
-
53:4 бөлгенде нешеге тең болады? (19)
-
24*5 нешеге тең болады? (120)
-
Бағалау
критерийлері:
Әр дұрыс жауап – 5 ұпай.
Қорытынды және марапаттау (10 минут)
-
Жинаған ұпайлар санына байланысты жеңімпаз анықталады.
-
1-ші орын алған топқа Диплом және шағын сыйлықтар тапсырылады.
-
Қалған топтарға тәттілер табысталады
Қажетті ресурстар:
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақтан тыс іс шара"Жасанды интелект әлеміндегі жүйріктер"
Сабақтан тыс іс шара"Жасанды интелект әлеміндегі жүйріктер"
«Жасанды интеллект әлеміндегі жүйріктер»
интеллектуалды сайыс жоспары
Мақсаты:
-
Қатысушылардың жасанды интеллект туралы білімін арттыру;
-
Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау қабілеттерін дамыту;
-
Командалық жұмыс пен зияткерлік ойындарды ұйымдастыру тәжірибесін жетілдіру.
Сайыстың жалпы құрылымы:
-
Ұйымдастыру кезеңі (7 минут):
-
Қатысушыларды топтарға бөлу (әр топта 5 адам QR код арқылы бөлу);
-
Сайыс ережелерін түсіндіру; (Салтанат, Азиз)
-
Қазылар алқасын таныстыру.
-
-
Сайыс турлары:
1 тур: Танымдық тест (7 минут)
Мақсаты: Жасанды интеллект саласына қатысты білімді тексеру.
-
Әр топқа жасанды интеллекттің тарихы, негізгі технологиялары және оның салалары математикамен байланысы бойынша сұрақтар беріледі.
-
Мысал сұрақтар:
-
Компьютердің негізгі құралдарын ата? (Монитор, Жүйелік блок, Пернетақта, Мышка)
-
Баған мен жолдын қиылысы нені береді? (Ұящық)
-
Ең кіші өлшем бірлік? (БИТ)
-
Наибольший обьем информации человек получает при помощи? (Органов зрения)
-
Какое устройство ввода информации с листа бумаги? (Сканнер)
-
Кто является отцом Математики? (Архимед)
-
Назовите единственное четное простое число? (Две )
-
Сколько секунд в одном дне? (86400)
-
Шеңбер периметрін тағы қалай атауға болады (Айналым)
-
Сиқырлы квадрат қайдан пайда болды? (Ежелгі қытай)
-
Бағалау
критерийлері:
Әр дұрыс жауап – 10 ұпай.
2 тур: Шығармашылық тапсырма (15 минут)
Мақсаты: Қатысушылардың идея ойлап табу және ұсыну қабілеттерін бағалау.
-
Топтарға тапсырма беріледі:
"Жасанды интеллекттің көмегімен болашақтағы білім беру жүйесін қалай жақсартуға болады?Жасанды интелектіні математика сабағында қалай қолдануға болады?Photo Math" -
Қатысушылар 5-7 минуттық презентация дайындайды.
Бағалау критерийлері:
-
Идеяның жаңашылдығы – 20 ұпай;
-
Презентацияның сапасы – 10 ұпай;
-
Командалық жұмыс – 10 ұпай.
3 тур: Практикалық сынақ (15 минут) (Идеясына қарай Робот құрастыру)
Мақсаты: Робот құралдарын пайдалану қабілеттерін көрсету.
-
Әр топқа кез-келген салаға қатысты робот құрастыру тапсырмасы беріледі:
-
Тапсырма аяқталған соң әр топ өз жұмысын ұсынады.
Бағалау критерийлері:
-
Нәтиженің сапасы – 20 ұпай;
-
Командалық жұмыс – 10 ұпай;
-
Уақытты тиімді пайдалану – 10 ұпай.
4 тур: Викториналық сұрақтар (10 минут)
Мақсаты: Жылдамдық пен білімділік деңгейін тексеру.
-
Қатысушыларға тез жауап беру керек сұрақтар қойылады.
-
Мысалы:
-
Python-ды қалай іске қосамыз? (Пуск- Python)
-
print қандай функция? (Баспаға шығару)
-
input қандай функция? (Енгізу функциясы)
-
Устройство для визуального воспроизведения символьной и графической информации (Сканер)
-
Какое устройство не находятся в системном блоке? (Мышь)
-
Кто открыл теорему Пифагора? (Пифагор Самосский)
-
Число у котрого нет собственного числа? (0)
-
Какое саммое популярное счастливое число от 1 до 9? (7)
-
53:4 бөлгенде нешеге тең болады? (19)
-
24*5 нешеге тең болады? (120)
-
Бағалау
критерийлері:
Әр дұрыс жауап – 5 ұпай.
Қорытынды және марапаттау (10 минут)
-
Жинаған ұпайлар санына байланысты жеңімпаз анықталады.
-
1-ші орын алған топқа Диплом және шағын сыйлықтар тапсырылады.
-
Қалған топтарға тәттілер табысталады
Қажетті ресурстар:
шағым қалдыра аласыз













