Сабақты зерттеу бойынша өткізілген сабақтан кейінгі талдау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақты зерттеу бойынша өткізілген сабақтан кейінгі талдау

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақты зерттеу бойынша өткізілген сабақтан кейінгі талдау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақты зерттеу бойынша өткізілген сабақтан кейінгі

талдау

Күні: 01.02.2023.

Пəні: ағылшын тілі

Пән мұғалімі: Сыздыкова Акку Аскаровна

Оқу мақсаты:

7.UE5 use questions which include a variety of different tense on a range of familiar general and curricular topics

7.R4 read a limited range of extended fiction and non-fiction texts on familiar and some unfamiliar general and curricular topics



Өткізілген сабақтан кейінгі талдау сұрақтары

Сабақ бойынша пікірлер

Талдаушының

аты-жөні

Зерттеу

тобындағы рөлі

Жоспарланған жəне қолданылған оқыту əдістемесі, тəсілдер

оқушыларды оқытуда көмектесті ме əлде кедергі

келтірді ме?


Оқу мақсатына сай жоспарланған әдіс тәсілдер сабақ барысында оқушылардың топпен ынтымaқтaсa жұмыс жaсaй aлaтынын дәлелдеді. Топпен бірлесе жaсaғaн жұмыстaрының нәтижесінде жaн-жaқты түсінуге , идеялaрдың пaйдa болуынa , ойғa ой қосaтынынa көз жеткізді. Қолданылған әдіс тәсілдер аясында оқушылaр өзара диaлогқa түсіп, зерттеушілік әңгіме пaйдa болды, оқушылaр бір ой түйіп, ортaқ шешімге келді.

Орыс тілі пәнінің мұғалімі: Бекенова Л.Л.

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Бегалина Ж.Д.


Бақылаушы, топ мүшесі

Сабақтағы оқу үдерісінің жүру барысын анықтау

Сізді сабақта не таң қалдырды?


Сaбaқ барысында оқушылaр aрaсындa жұптa, топтaрдa жұмыс істегенде «оқушы-оқушы» жaғдaйындaғы қaрым-қaтынaстың рөлі бaсым болғаны таң қалдырды. «Мұғaлім-оқушы» дaн гөрі «оқушы-оқушы» aрaсындaғы жұмыстың нәтижесінде бірілген білім сaпaлы болaды деген тұжырым осы кезеңдерде жауабын тапты.

Орыс тілі пәнінің мұғалімі: Бекенова Л.Л.


Бақылаушы, топ мүшесі

«А» оқушыны бақылады

Кейс-оқушының жəне басқа оқушылардың ілгерілеуін жақсарту үшін оқытудың қандай аспектілерін келесі сабақта

өзгертуге болар еді?

А,В,С оқушыларының әр топта болуын ескеру қажет.
А,В,С оқушыларының «өсуін» қадағалау үшін жаңа тәсілдер арқылы сабақты жоспарлау және ұйымдастыру.
Деректермен жұмыс барысында кездесетін қиындықтармен жұмыс жасау және әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып , оқушылардың деңгейін көтеру.

Орыс тілі пәнінің мұғалімі: Бекенова Л.Л.

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Бегалина Ж.Д.


Бақылаушы, топ мүшесі

Сабақтағы оқу үдерісінің жүру барысын анықтады

Оқу тəсілінің қандай тамаша жағын білдіңіз?

топтық жұмыс негізінде ынтымақтастық қарым-қатынастың артуына, оқушылардың көшбасшылық қасиеттерінің ашылуына, оқуының жақсаруына әкелгені назарға түсті.

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі: Бегалина Ж.Д.

Бақылаушы, топ мүшесі

«В» оқушыны бақылады

Қандай оқушының бағалауын қайта қарау керек деп

ойлайсыз?

«С» оқушының оқу қабілеттерінің жеткіліксіз деңгейі байқалды. Оқушы іс жүзінде белсенділік көрсетпейді, жауапты дұрыс құрастыра алмайды, жауаптары бір буынды «иә, жоқ ».

Орыс тілі пәнінің мұғалімі: Бекенова Л.Л.


Бақылаушы, топ мүшесі

«С» оқушыны бақылады

Біз келер жолы тағы нені жасап көруімізге болады?

«С» оқушының мотивациясын арттыру үшін жеке тапсырма беру керек. Жетістік деңгейінің қандай болатынын көрсету керек. Оқушыларға өз серіктестерінің пікірін тыңдауға, өз пікірін айтуға мүмкіндік беру.

Орыс тілі пәнінің мұғалімі: Бекенова Л.Л.


Бақылаушы, топ мүшесі

«С» оқушыны бақылады


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.05.2023
957
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі