Өткізілген сабақтан кейінгі талдау сұрақтары
|
Сабақ бойынша пікірлер
|
Талдаушының
аты-жөні
|
Зерттеу
тобындағы рөлі
|
Жоспарланған жəне қолданылған
оқыту
əдістемесі, тəсілдер
оқушыларды оқытуда
көмектесті
ме
əлде
кедергі
келтірді ме?
|
Оқу мақсатына сай жоспарланған әдіс тәсілдер
сабақ барысында оқушылардың топпен ынтымaқтaсa жұмыс жaсaй aлaтынын
дәлелдеді. Топпен бірлесе жaсaғaн жұмыстaрының нәтижесінде
жaн-жaқты түсінуге , идеялaрдың пaйдa болуынa , ойғa ой қосaтынынa
көз жеткізді. Қолданылған әдіс тәсілдер аясында оқушылaр өзара
диaлогқa түсіп, зерттеушілік әңгіме пaйдa болды, оқушылaр бір ой
түйіп, ортaқ шешімге келді.
|
Орыс тілі пәнінің мұғалімі:
Бекенова
Л.Л.
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің
мұғалімі: Бегалина Ж.Д.
|
Бақылаушы, топ мүшесі
Сабақтағы оқу үдерісінің жүру барысын
анықтау
|
Сізді сабақта не таң
қалдырды?
|
Сaбaқ барысында оқушылaр aрaсындa жұптa, топтaрдa
жұмыс істегенде «оқушы-оқушы» жaғдaйындaғы қaрым-қaтынaстың рөлі
бaсым болғаны таң қалдырды. «Мұғaлім-оқушы» дaн гөрі «оқушы-оқушы»
aрaсындaғы жұмыстың нәтижесінде бірілген білім сaпaлы болaды деген
тұжырым осы кезеңдерде жауабын тапты.
|
Орыс тілі пәнінің мұғалімі:
Бекенова
Л.Л.
|
Бақылаушы, топ мүшесі
«А» оқушыны бақылады
|
Кейс-оқушының жəне басқа оқушылардың
ілгерілеуін жақсарту үшін оқытудың қандай аспектілерін келесі
сабақта
өзгертуге болар
еді?
|
А,В,С оқушыларының әр топта болуын ескеру
қажет.
А,В,С оқушыларының «өсуін» қадағалау үшін жаңа тәсілдер арқылы
сабақты жоспарлау және ұйымдастыру.
Деректермен жұмыс барысында кездесетін қиындықтармен жұмыс жасау
және әдіс-тәсілдерді пайдалана отырып , оқушылардың деңгейін
көтеру.
|
Орыс тілі пәнінің мұғалімі:
Бекенова
Л.Л.
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің
мұғалімі: Бегалина Ж.Д.
|
Бақылаушы, топ мүшесі
Сабақтағы оқу үдерісінің жүру барысын
анықтады
|
Оқу
тəсілінің қандай тамаша жағын білдіңіз?
|
топтық жұмыс негізінде
ынтымақтастық қарым-қатынастың
артуына, оқушылардың көшбасшылық
қасиеттерінің ашылуына, оқуының жақсаруына әкелгені назарға
түсті.
|
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің
мұғалімі: Бегалина Ж.Д.
|
Бақылаушы, топ мүшесі
«В» оқушыны бақылады
|
Қандай оқушының бағалауын қайта қарау керек
деп
ойлайсыз?
|
«С» оқушының оқу қабілеттерінің жеткіліксіз
деңгейі байқалды. Оқушы іс жүзінде белсенділік
көрсетпейді, жауапты дұрыс құрастыра алмайды, жауаптары
бір буынды «иә, жоқ ».
|
Орыс тілі пәнінің мұғалімі:
Бекенова
Л.Л.
|
Бақылаушы, топ мүшесі
«С» оқушыны бақылады
|
Біз
келер жолы тағы нені жасап көруімізге
болады?
|
«С» оқушының мотивациясын арттыру үшін жеке
тапсырма беру керек. Жетістік деңгейінің қандай болатынын көрсету
керек. Оқушыларға өз серіктестерінің пікірін
тыңдауға, өз пікірін айтуға мүмкіндік
беру.
|
Орыс тілі пәнінің мұғалімі:
Бекенова
Л.Л.
|
Бақылаушы, топ мүшесі
«С» оқушыны бақылады
|