Сабақтың
басы
2
минут
5
минут
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
Мынау менің
жүрегім,
Бәрі осыдан
басталған.
Мынау басым
ақылды,
Бәрін осы
басқарған
Мынау менің оң
қолым,
Мынау менің сол
қолым
Бәрін осы
атқарған.
Өткенді пысықтау «
Таза тақта» әдісі
-
Екі таңбалы сандарды
есептегенде қалай жазған ыңғайлы?
-
Есептеуде баған түрінде
жазғанда ондықтың астына ...
жазылады
-
Есептеуді ... жақтан
бастап орындаймыз?
-
Соңында ...
оқылады
-
Ұзындық өлшем
бірліктері...
-
49 санының ондығы мен
бірлігі
-Өткен сабақта екі
таңбалы сандарды жазбаша қалай қосу, азайтутәсілін
меңгердің?
-Ендеше бүгінгі сабағымызда да
екі таңбалы сандарды қосу жəне азайтуды баған түрінде орындау
алгоритімін қарастырамыз
|
Ширату жаттығуларын
жасайды.
Сұрақтарға жауап
береді
Оқушылар сабақта
нені меңгеретіні туралы білді.
|
|
Тақта, сұрақтар
жазылған сызбалар
|
Сабақ
тың
ортасы
7 мин
5мин
4 мин
3 мин
5 мин
4
мин
|
Мектепте қандай спорт
үйірмелері бар?
Сабақтан тыс уақытта өздерің
ұнатқан үйірмелерге қатысып жүрсіңдер. Спорт пен шұғылдану сендерге
қандай қасиеттерді үйретеді?
-
-Ептілікке,
жылдамдыққа,ойлануға үйретеді.
-
-Ондай болса сабағымызда
ұлттық ойындарымызды қолдан отырып тапсырмаларды орындайтын
боламыз.
. №1 тапсырма: Әлия мен
Сырыммен бірге есептеп көрейік
46+14, 60-14, 82-18, 100-18
баған түрінде есептеу жолдарын көрсете отырып, алгоритмін
түсіндіру.
(Т.Ж) 3-тапсырма «Бәйге»
ойыны әдісі арқылы жүзеге
асады.
А) Баған түрінде жазып,
түсіндіре отырып есепте. Дұрыстығын
тексер.
43 37 49
90
+17 +13 +21 -18
60 50 70 72
тсс
« Асық» ойын әдісі арқылы №3
тапсырманың 4,5,6 бағандары тақтаға орындалады / нәтижесін дұрыс
есептеген балаға асығы алшысынан түсті деп асық
беріледі/
Дескриптор:
- Баған түрінде
жазады
- түсіндіре отырып
есептейді.
-Тексереді.
Сергіту сәті «Қаражорға»
әуенімен жаттығу жасайды.
( ҰЖ) №4 тапсырма «Көкпар »
ойыны әдісімен орындалады
А ) Есепті
шығар.
К
аратэ-40
Баскетбол-?12 б
кем?
Волейбол-?
сонша
Дескриптор:
Шартын қысқа
жазады
Шешуін
табады
Жауабын
жазады
( ЖЖ) №5 тапсырма «
Мозайка»
6дм 3 см 5 дм 2 см 8 дм 0
см
+1 дм7 см + 8см - 4
см
------------- -------------
--------------
Саралау тәсілі: «Қарқын» әдісі арқылы жүзеге
асады
Қарқыны жоғары
оқушыға:
- Сандарды қосудың ыңғайлы
тәсілін тап.
Қарқыны баяу
оқушыларға: уақыт
беріледі.
|
Өздері қатысатын үйірмелері
туралы әңгімелейді,
Баған түрінде жазып, түсіндіре
отырып есептейді.
-Тексереді.
№3
тапсырма
1- баған 1- ші
топ,
,2 баған2- ші
топ
3- ші баған 3 топ
орындайды
Баған түрінде жазып
есептейді
Сергіту жаттығуын
жасайды.
Есепті
шығарады.
Ш:
40-12=28
40+28 68 волейболға 68 бала
қатысады.
Есептеп нәтижесімен
сәйкестенді
реді/
|
ҚБ: 1-10 балдық
жүйе.
ҚБ: 1-10 балдық
жүйе
ҚБ: 1-10 балдық
жүйе
|
суреттер
Видео
көрсету.
Оқулық,
дәптер
тақта ,
асық
видео
тақта, оқулық,
дәптер
Тапсырма
жазылған
суреттер
|