Сабақтың тақырыбы: Ақан трагедиясы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Сабақтың тақырыбы: Ақан трагедиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындыларымен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Жетісу облысы, Талдықорған қаласы «№27 орта мектеп-гимназия» КММ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Ақан трагедиясы

Пәні:

қазақ әдебиеті

Тоқсан:

ІІІ

Бөлім:

Адам жанының құпиясы

Педагогтің аты-жөні:

Джадирова Жанар Джамбуловна

Күні:

17.01.2025

Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ақан трагедиясы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау;

Сабақтың мақсаты:

шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындыларымен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин



Қызығушылықты ояту.

5 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасамын, түгендеймін.

Сәлеметсіңдер ме, балалар?! Бүгінгі сабаққа деген көңіл-күйіміз қандай? Сыныпта бүгін кім жоқ?

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбымен, мақсатын таныстырамын.

Өткен сабақты пысықтау негізінде сұрақ-жауап ұйымдастырамын.

  1. Бәйге туралы не білесіңдер?

  2. Ақанның Құлагерге деген сезімін қалай түсінесіңдер?

  3. Неліктен Ақан Құлагерден айырылып қалды?

  4. Ішітарлық, көреалмаушылық қасиеттер адам баласын қандай жағдайға алып келеді?

  5. Шығарма қандай оқиғамен аяқталды?

  6. Осы шығарманың авторы өзің болғанда оқиғаны қалай аяқтар едің?

Оқушылар сәлемдеседі.


Оқушылар мәтін бойынша сұрақтарға нақты жауап береді.


Оқушылар сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жазады және сабақ мақсатымен танысады.


Дескриптор:

- сұрақтарға нақты жауап берген оқушыға 1 ұпай беріледі.

Оқулық авторлары: С.Тұрсынғалиева, Г.Рыскелдиева «Арман-ПВ» баспасы 2019


жұмыс дәптерлері.


Слайд


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

30 мин.

ЖЖ.1-тапсырма

«Құлагер» поэмасындағы Құлагер мен Абайдың «Аттың сыны» өлеңіндегі аттар сипатын салыстырыңдар. Атты суреттеудегі Абай мен Ілияс үндестігін анықтаңдар.

«Венн диаграммасы» әдісі.

Овал 3

«Аттың сыны» өлеңі


Овал 4

«Құлагер» поэмасы












Оқушылар көркем шығармалардан алған үзінділерді пайдалана отырып, кейіпкерлерге(Ақан, Құлагер) мінездеме, сипаттама жазыңыз.





Дескриптор 3 балл

- Өлеңді түсініп оқиды.

- Тұлпарлардың ұқсастығы мен айырмашылықтарын табады.

- Салыстыра талдайды.


Слайд





ТЖ. 2-тапсырма. Екі поэманы салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беріңдер.

«Тұжырым кестесі»

Поэма аты

Тарихи құндылығы

Көркемдік ерекшелігі

Менің пікірім

«Ескендір» поэмасы




«Құлагер» поэмасы






Оқушылар екі поэманы салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.


Дескриптор: 3 балл

- Екі поэманы салыстырады.

- Тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.

- Өзіндің пікірін білдіреді.



3-тапсырма. «Қазақ поэзиясының Құлагері» тақырыбында сыни пікір білдіріп, эссе жазыңдар.

«Үздік эссе» әдісі.


Оқушылар ақынның тіл шеберлігіндегі көркемдегіш тәсілдерді қолдануы бойынша сызбаны толтырады.


Дескриптор:3 балл

- Ұсынылған тақырып бойынша эссе жазады.

- Эссе құрылымын сақтайды.

- Өзіндік сыни пікір білдіреді.


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Рефлексия. «Еркін микрофон» әдісін сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын білу үшін қолданамын.

Үйге тапсырма:  Үзінді жаттау

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.01.2025
141
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі