Жетісу облысы, Талдықорған қаласы «№27 орта мектеп-гимназия» КММ
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы:
Ақан трагедиясы
|
Пәні: |
қазақ әдебиеті |
|
Тоқсан: |
ІІІ |
|
Бөлім: |
Адам жанының құпиясы |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Джадирова Жанар Джамбуловна |
|
Күні: |
17.01.2025 |
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ақан трагедиясы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындыларымен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді. |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 мин Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасамын, түгендеймін. Сәлеметсіңдер ме, балалар?! Бүгінгі сабаққа деген көңіл-күйіміз қандай? Сыныпта бүгін кім жоқ? Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбымен, мақсатын таныстырамын. Өткен сабақты пысықтау негізінде сұрақ-жауап ұйымдастырамын.
|
Оқушылар сәлемдеседі. Оқушылар мәтін бойынша сұрақтарға нақты жауап береді. Оқушылар сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жазады және сабақ мақсатымен танысады. |
Дескриптор: - сұрақтарға нақты жауап берген оқушыға 1 ұпай беріледі. |
Оқулық авторлары: С.Тұрсынғалиева, Г.Рыскелдиева «Арман-ПВ» баспасы 2019 жұмыс дәптерлері. Слайд |
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
ЖЖ.1-тапсырма «Құлагер» поэмасындағы Құлагер мен Абайдың «Аттың сыны» өлеңіндегі аттар сипатын салыстырыңдар. Атты суреттеудегі Абай мен Ілияс үндестігін анықтаңдар. «Венн диаграммасы» әдісі.
«Аттың сыны» өлеңі
«Құлагер» поэмасы
|
Оқушылар көркем шығармалардан алған үзінділерді пайдалана отырып, кейіпкерлерге(Ақан, Құлагер) мінездеме, сипаттама жазыңыз. |
Дескриптор 3 балл - Өлеңді түсініп оқиды. - Тұлпарлардың ұқсастығы мен айырмашылықтарын табады. - Салыстыра талдайды. |
Слайд |
||||||||||||
|
|
ТЖ. 2-тапсырма. Екі поэманы салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беріңдер. «Тұжырым кестесі»
|
Оқушылар екі поэманы салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.
|
Дескриптор: 3 балл - Екі поэманы салыстырады. - Тарихи және көркемдік құндылығына баға береді. - Өзіндің пікірін білдіреді. |
|
||||||||||||
|
|
3-тапсырма. «Қазақ поэзиясының Құлагері» тақырыбында сыни пікір білдіріп, эссе жазыңдар. «Үздік эссе» әдісі.
|
Оқушылар ақынның тіл шеберлігіндегі көркемдегіш тәсілдерді қолдануы бойынша сызбаны толтырады.
|
Дескриптор:3 балл - Ұсынылған тақырып бойынша эссе жазады. - Эссе құрылымын сақтайды. - Өзіндік сыни пікір білдіреді. |
|
||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
Рефлексия. «Еркін микрофон» әдісін сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын білу үшін қолданамын. Үйге тапсырма: Үзінді жаттау |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақтың тақырыбы: Ақан трагедиясы
Сабақтың тақырыбы: Ақан трагедиясы
Жетісу облысы, Талдықорған қаласы «№27 орта мектеп-гимназия» КММ
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы:
Ақан трагедиясы
|
Пәні: |
қазақ әдебиеті |
|
Тоқсан: |
ІІІ |
|
Бөлім: |
Адам жанының құпиясы |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Джадирова Жанар Джамбуловна |
|
Күні: |
17.01.2025 |
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ақан трагедиясы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.3.1.1 шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындылармен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындыларымен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді. |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 мин Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасамын, түгендеймін. Сәлеметсіңдер ме, балалар?! Бүгінгі сабаққа деген көңіл-күйіміз қандай? Сыныпта бүгін кім жоқ? Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбымен, мақсатын таныстырамын. Өткен сабақты пысықтау негізінде сұрақ-жауап ұйымдастырамын.
|
Оқушылар сәлемдеседі. Оқушылар мәтін бойынша сұрақтарға нақты жауап береді. Оқушылар сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жазады және сабақ мақсатымен танысады. |
Дескриптор: - сұрақтарға нақты жауап берген оқушыға 1 ұпай беріледі. |
Оқулық авторлары: С.Тұрсынғалиева, Г.Рыскелдиева «Арман-ПВ» баспасы 2019 жұмыс дәптерлері. Слайд |
||||||||||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
ЖЖ.1-тапсырма «Құлагер» поэмасындағы Құлагер мен Абайдың «Аттың сыны» өлеңіндегі аттар сипатын салыстырыңдар. Атты суреттеудегі Абай мен Ілияс үндестігін анықтаңдар. «Венн диаграммасы» әдісі.
«Аттың сыны» өлеңі
«Құлагер» поэмасы
|
Оқушылар көркем шығармалардан алған үзінділерді пайдалана отырып, кейіпкерлерге(Ақан, Құлагер) мінездеме, сипаттама жазыңыз. |
Дескриптор 3 балл - Өлеңді түсініп оқиды. - Тұлпарлардың ұқсастығы мен айырмашылықтарын табады. - Салыстыра талдайды. |
Слайд |
||||||||||||
|
|
ТЖ. 2-тапсырма. Екі поэманы салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беріңдер. «Тұжырым кестесі»
|
Оқушылар екі поэманы салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.
|
Дескриптор: 3 балл - Екі поэманы салыстырады. - Тарихи және көркемдік құндылығына баға береді. - Өзіндің пікірін білдіреді. |
|
||||||||||||
|
|
3-тапсырма. «Қазақ поэзиясының Құлагері» тақырыбында сыни пікір білдіріп, эссе жазыңдар. «Үздік эссе» әдісі.
|
Оқушылар ақынның тіл шеберлігіндегі көркемдегіш тәсілдерді қолдануы бойынша сызбаны толтырады.
|
Дескриптор:3 балл - Ұсынылған тақырып бойынша эссе жазады. - Эссе құрылымын сақтайды. - Өзіндік сыни пікір білдіреді. |
|
||||||||||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
Рефлексия. «Еркін микрофон» әдісін сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын білу үшін қолданамын. Үйге тапсырма: Үзінді жаттау |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
шағым қалдыра аласыз













