Материалдар / Сабақтың тақырыбы: Ц дыбысы мен әрпі. Цирк
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақтың тақырыбы: Ц дыбысы мен әрпі. Цирк

Материал туралы қысқаша түсінік
Ц ц дыбысы мен әрпін таныту, ол арқылы берілген сөздерді оқу мен жазуға үйрету. Сөздік қорларын жаңа сөздермен толықтыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2019
583
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пәні : Сауат ашу 

Сыныбы: 0 «А»

Г.М. Бимолданова


Сабақтың тақырыбы:

Ц дыбысы мен әрпі. Цирк


Жалпы мақсаты:

1. Ц ц дыбысы мен әрпін таныту, ол арқылы берілген сөздерді оқу мен жазуға үйрету. Сөздік қорларын жаңа сөздермен толықтыру.


2. Ц ц дыбысы қатысты жаңа сөздерді оқыту арқылы оқушылардың білімі мен тілін дамыту. Барлық сенсорлық(қолмен сезу, көру, есту, айту) . Мүмкіншіліктерді пайдалана отырып тақырыптарды есте сақтау қабілеттерін дамыту. Проблемалық сұрақ қою арқылы ойлау қабілеттерін дамыту.


3. Сыни тұрғысынан ойлау арқылы алғырлыққа, тапқырлыққа өзгенін пікірін тыңдауға тәрбиелеу.


Оқу нәтижесі

Сөздерді оқу мен жазуды меңгереді

Сабақтың көрнекілігі

Ц дыбысының баспаша, жазбаша түрлері, кеспе әріптері, дыбыстық белгілер, цирктің суреті,сайқымазақ қонақ, бағандағы сөздердің суреттері, ассоцация құру.












Сабақтың

барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс- әрекеті

Қызығушы

лықты ояту

Мұғалім оқушылармен психологиялық дайындық жүргізеді.

І. Психологиялық дайындық:

І. –Сәлеметсіндер ме балалар?

Отырыңдар!

-Мына әуенды сендер қайдан естідіңдер?

Дұрыс циркте

ІІ. Ой қозғау: – Циркте кімдерді көруге болады?

Сайқымазақты, гимнасттарды, жонглерларды, аң үйретушілерді, сиқыршыны.

І. Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап береді

Мағынаны тану

Түсіну






Қолдану









Талдау

ІІІ. Жаңа сабақ. -Бүгін барымыз бірге циркке барамыз.

Бұл не? (Цирк) Суреттерде Астана және Алматы қаласындағы цирк.

Ал цирк деген сөзде бірінші қандай дыбыс естіп тұрсындар?

Ц –ц-ц

-Ол қандай дыбыс? –Неге?

-Жарайсындар балалар.

Ц ыбысына кім көп, сөз айтар екен (цирк, цемент, цех, авиация,циркуль т.б.)

(Әр сөз тақтада суретімен ілініп,талданады)

Ц- тіл алды,жуан,қатаң дауссыз дыбысты белгілейтін әріп. Қазақ тілінің төл сөздерінің құрамында кездеспейді. Орыс тілінен еңген сөздермен халықаралық терминдерге тән.

Ағаш қақпа ашылады

Бұлар кім ? (Сайқымазақтар)

-Сендерге тапсырма дайындап қойды.

Тақтадағы сөздерді оқып дыбыстық талдау жасап берсын дейді.

Цирк- көтеріңкі көңіл-күй!

Цех- қажеттерді жасап шығару орталығы.(кәмпит, нан т.б)

Цемент-құрғақ,ұнтақ, тез қататын материал

Авиация- ауаға ұшақарды ұшыру орталығы

Офицер-әскери адам.

Тас қақпасы ашылады

-Бұл кімдер екен ? (Гимнасттар)

Гимнасттар сендерге жаңа әріпті әдемі жазып үйренсын дейді.

Сызба бойынша Ц баспа түрін жазу. Ц баспа түрінде жазылуы.

-саусақпен жүргіземіз

-саусқпен жазамыз

-бастыру

-бояу

-аяқтау

Оқушылар сөздерге дыбыстық талдау жасайды.












Оқушылар Ц әрпін жазып үйренеді.

Жинақтау

ІҮ.Темір қақпа ашылды

Аң үйретушілердің тапсырмасы.

Сергіту сәті

Күміс қақпа ашылады

Жонглерлардың тапсырмасы ( Сөздерді оқу)

Алтын қақпа ашылады.


Сиқыршының тапсырмасы. (Мәтінді оқып беру.)



Цирк мәтінін оқиды.

Қорытынды

Ү. - Ц дыбысы қандай дыбыс? Дауыссыз

-Қандай мәтін оқыдық? Цирк



Оқушылар сұрақтарға жауап береді

Бағалау







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!