Психологиялық ахуал
қалыптастыру

Өткенді
пысықтау
7-тапсырма
Кесте бойынша өрнектер
құрастыр және жаз. Олардың мәнін
тап
Қосылғыш
|
630
|
52·2
|
18·3
|
700
|
|
|
|
|
|
Қосылғыш
|
36:3
|
300
|
120+
360
|
25·4
|
|
|
|
|
|
Қосындының
мәні
|
642
|
404
|
534
|
800
|
|
|
|
|
|
Азайғыш
|
50·3
|
650
|
760
|
90·9
|
|
|
|
|
|
Азайтқыш
|
80
|
120:6
|
20+30
|
400
|
|
|
|
|
|
Айырманың
мәні
|
70
|
630
|
710
|
410
|
|
|
|
|
|
Құндылық
мақсаты: Қарапайым өлшеулер жүргізу,
практикалық есептерді шешуге арналған құралдармен жұмыс жасай
алу
Жаңа
тақырып
ФС
тапсырмасы
1-тапсырма
Қысқаша жазылуы бойынша есеп
құрастыр
Мектеп оқушылары циркке 24 қыз
бала және одан 2 есе артық ұл балалар барды.Барлығы циркке барлығы
неше бала барды?
Қыздар- 24
адам
Ұлдар- ?, 2 есе артық?
бала
Ш: 1) 24·2=48 (бала) – ұл
бала
2) 24+48=72 (бала)
–барлығы
Ж: циркке барлығы 72 бала
барды.
ЕҚБ
2-тапсырма
Қысқаша жазылуы бойынша есеп
құрастыр
Балалар кинотеатрда жүк мәшине
жайлы мультфильм және одан 2 есе артық автобус жайлы мультфильм
көрді.Сонымен қатар бірнеше жеңіл мәшине жайлы мультфильм
көрді.Барлығы 125 мәшине жайлы мультфильм көрсе, неше жеңіл мәшине
жайлы мультфильм көрген?
Ш:1)21·2=42 (м) –
автобус
2)125-(21+42)=62 (м) – жеңіл
мәшине
Ж:62 жеңіл мәшине жайлы
мультфильм көрген
Өзіндік
жұмыс
3-тапсырма
Есептеп,дұрыстығын
тексер.
42:14=3 80:16=5
57:19=3
90:45=2 82:41=2
72:18=4
4-тапсырма
«Конверттегі тапсырма»
әдісі
Теңдеулерді шеш. х ∙ (75 : 5)
= 30
Х*15=30
Х=30:15
Х=2
2*(75:5)=30
30=30
ЕБҚ х ∙ (88 : 2) =
88
х*44=88
х=88:44
х=2
2*(88:2)=88
88=88
Топтық
жұмыс
5-тапсырма
Есептерді
шығар
Бірінші топ- 5-тапсырма
(а)
Ш:(10+12)·3=66 (адам)-ересек
адам
Ж:циркке 66 ересек адам
барды.
Екінші топ- 5-тапсырма
(ә)
Ш:(10+12)·3=66 (адам)-ересек
адам
Ж:циркке 66 ересек адам
барды
Үшінші топ- 5-тапсырма
(б)
8·15+10·5=170
(орын)
Ж: циркте 170 орын
бар
Сергіту
сәті
Жұптық
жұмыс
7-тапсырма
«Ашық микрофон»
әдісі
Есептеулерді түсіндір. 790 –
49=741 564 + 29=593 443 + 39=482 790 – 499=291 564 + 299=863 443 –
39=404 348 – 19=329 247 + 39=286 443 + 399=842 348 – 199=149 247 +
399=646 443 – 399=44
8-тапсырма
Тура теңдік шығатындай
жақшалар қой.
(7·8+4):4+2=17
7·8+4:4+2=21
Үй
тапсырмасы
6-тапсырма
Кесте бойынша өрнектер құр
және жаз. Олардың мәнін тап.
1)
520+(22:2)=520+11=531
2)
45*3+300=135+300=435
3) (16*3)+
(120+160)=48+280=328
4) 600+
(25*5)=600+125=725
Кері
байланыс

|

Дескриптор:
Кесте бойынша өрнектер
құрастырады және
жазады-1б.
Олардың мәнін
табады-1б

Жарайсыңдар!
Дескриптор:
Қысқаша жазылуы бойынша есеп
құрастырады-1б
Есептерді шешу дағдыларын
дамытады-1б
Тамаша
жұмыс!

Жарайсыңдар!
Дескриптор:
Есептеп,дұрыстығын
тексереді-1б
Дескриптор:
Теңдеулерді
шешеді-1б
Тамаша жұмыс
орындадыңдар!

Дескриптор:
Есептерді
шығарады-1б
Тапсырманы топта орындау
тәртібін біледі-1б
Тамаша!

Дескриптор:
Есептеулерді түсіндіре
алады-1б
Дескриптор:
Тура теңдік шығатындай
жақшалар қояды-1б

«Жұлдыздар шеруі»
әдісі
|