Сабақ
тың
басы
5
минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
8минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру

Өткенді
пысықтау
6-тапсырма
Қалдықпен бөлуді
орындаңдар
50:12=5 ( 2) 21:4=5 (1)
18:4=4(2)
85:18=4 (13) 60:7=8(4)
3:6=0(3)
5:8=0(5) 74:7=10(4)
51:7=7(2)
Құндылық
мақсаты: Қарапайым өлшеулер жүргізу,
практикалық есептерді шешуге арналған құралдармен жұмыс жасай
алу
Жаңа
тақырып
ФС
тапсырмасы
1-тапсырма
Балет
7*(120:40)=7*3=21
Сәуле
Драма
(850-650):5=200:5=40
Балжан
Опера
500-303:3=500-101=399
Жазира
Пантамима
(540+120):6=660:6=110
Асқар
Қуыршақ
театры
(650-320):30=330:30=11
Мұрат
2-тапсырма
Теңдеулерді
шеш.
Х*3=1000-340
Х*3=660
Х=660:3
Х=220
220*3=1000-340
660=660
Х:40=36:18
Х:40=2
Х=2*40
Х=80
80:40=36:18
2=2
3-тапсырма
«Алтын сандық»
әдісі
Мысалдарды есептеп, жауаптарын
сандықтан тап.
18*2=36
60*5=300
17*3=51
550:5=110
140:7=20
440:20=22
808:4=202
306:3=102
420:2=210
999:3=333
369:3=123
482:2=241
ЕҚБ
4-тапсырма
Есепті
шығар
Ш: 1)
130*2=260
( опера ж/е
балет)
2)
130+260=390
3) 485-390=95 ( Драма
т.)
Ж: Драма театрына 95 оқушы
барды.
Жұптық
жұмыс
5-тапсырма
Қысқаша жазуы бойынша есеп
құрастыр.
Ш: 1) 160*2=320 (
2-күні)
2) 160+320=480 ( 1,2
күні)
3) 810-480=330 (
3-күні)
Ж: 3-кнүі 330 билет
сатылды
Ұжымдық
жұмыс
6-тапсырма
«Таза тақта»
әдісі
Есептеп, дұрыстығын
тексер.
41*2=82
639:3=213
33*3=99
248:2=124
23*3=69
82:2=41
ЕБҚ
96:6=16 51:3=17 428:2=214
69:23=3
8-тапсырма
Теңдеулерді
шеш
Х*30=1000-730
Х*30=270
Х=270:30
Х=9
9*30=1000-730
270=270
880:у=535-491
880:у=44
У=880:44
У=20
880:20=535-491
44=44
А-45=389-254
А-45=135
А=135+45
А=180
180-45=389-254
135=135
9-тапсырма
Көбейтудің терімділік және
ауыстырымдылық қасиеттерін қолданып, өрнектерді
есепте.
(25*5)*4=25*4+25*5=100+125=225
2*(48*5)=2*48+2*5=96+10=106
(4*6)*25=2=4*25+6*25=100+150=250
(20*8)*5=20*5+5*8=100+40=140
5*(6*20)=5*6+5*20=30+100=130
(2*7)*5=2*5+7*5=10+35=45
Үй
тапсырмасы
7-тапсырма
Кесте бойынша өрнектер
құрастыр және жаз. Олардың мәнін
тап
Қосылғыш
|
630
|
52·2
|
18·3
|
700
|
|
|
|
|
|
Қосылғыш
|
36:3
|
300
|
120+
360
|
25·4
|
|
|
|
|
|
Қосындының
мәні
|
642
|
404
|
534
|
800
|
|
|
|
|
|
Азайғыш
|
50·3
|
650
|
760
|
90·9
|
|
|
|
|
|
Азайтқыш
|
80
|
120:6
|
20+30
|
400
|
|
|
|
|
|
Айырманың
мәні
|
70
|
630
|
710
|
410
|
|
|
|
|
|
Кері
байланыс

|
Өлең жолдарын хормен
оқиды
Өткенді
пысықтайды
Тапсырманы
орындайды
Теңдеулерді
шешеді
Мысалдарды
есептейді
Жеке жұмыс
жасайды
Есепті
шығарады
Жеке жұмыс
жасайды
Тапсырманы
орындайды
Теңдеулерді
шешеді
Өрнектерді
есептейді
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
жасайды
|

Дескриптор:
Қалдықпен бөлуді
орындайды-1б

Дескриптор:
Өрнектердің мәнін
табады-1б
Балалардың қандай қойылымды
ұнататынын атайды-1б
Тамаша
жұмыс!
Дескриптор:
Теңдеулерді
шешеді-1б

Дескриптор:
Мысалдарды есептеп, жауаптарын
сандықтан табады-1б
Тамаша жұмыс
орындадыңдар!

Дескриптор:
Қысқаша жазуы бойынша есеп
құрастырады-1б
Дескриптор:
Есептеп, дұрыстығын
тексереді-1б

Дескриптор:
Теңдеулерді
шешеді-1б
Тамаша
жұмыс!
Дескриптор:
Көбейтудің терімділік және
ауыстырымдылық қасиеттерін қолданып, өрнектерді
есептейді-2б

Тамаша!

«Данышпан үкі»
әдісі
|
Суреттер
Оқулық

Жұмыс
дәптері
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Суреттер
Сандықша

Оқулық
Оқулық
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Суреттер
Оқулық
Оқулық
Жұмыс
дәптері
Кесте
Оқулық
Кері байланыс
тақтасы
|