Сабақтың басы
3 мин
Қызығушылықты
ояту.
5 мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасамын,
түгендеймін.
Сәлеметсіңдер ме, балалар?! Бүгінгі
сабаққа деген көңіл-күйіміз қандай? Сыныпта бүгін кім
жоқ?
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара
ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбымен,
мақсатын таныстырамын.
Өткен сабақты пысықтау негізінде
сұрақ-жауап ұйымдастырамын.
-
І.Жансүгіров Құлагерге
жасалған қарабет–қастандық ақынның
жүрегін жаралауын қалай
жеткізеді?
-
Поэмадағы ақынның ауыр жан
күйзелісі, терең
тебіренісі
қалай
беріледі?
қай өлең тармақтарында көрініс
табады?
күйзелісі, мұң мұнары басып тығырыққа тірілген
ауыр да, азапты сәттерінің шыны мен сырына қаныға түсуіміздің сыры
неде?
|
Оқушылар сәлемдеседі.
Оқушылар
мәтін бойынша сұрақтарға нақты жауап
береді.
Оқушылар сабақтың тақырыбын дәптерлеріне
жазады және сабақ мақсатымен
танысады.
|
Дескриптор:
- сұрақтарға нақты жауап
берген оқушыға
1 ұпай беріледі.
|
Оқулық авторлары: С.Тұрсынғалиева,
Г.Рыскелдиева «Арман-ПВ» баспасы 2019
жұмыс
дәптерлері.
Слайд
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны ашу.
30 мин.
|
Топтық жұмыс.
1-тапсырма
1-топ. Ас
бөлімі.
2-топ. Туған жер
бөлімі.
3-топ. Ақан
бөлімі.
|
Оқушылар үлгі құрылымына сүйеніп, сюжеттік-композициялық
талдау жасайды.
Үлгісі.
1. Оқиғаның басталуы. 2. Оқиғаның
дамуы.
3. Оқиғаның
байланысуы.
4. Оқиғаның
шиеленісуі.
5. Оқиғаның шарықтау
шегі.
6. Оқиғаның
шешімі
|
Дескриптор
- Үлгі құрылымына
сүйенеді.
- Сюжеттік-композициялық талдау
жасайды.
|
Слайд
|
|
2-тапсырма. Шығармаға сатылай
кешенді талдау жасап, поэтикалық композициялық амалдарын
анықтаңыз.
1-топ. Ас
бөлімі.
2-топ. Туған жер
бөлімі.
3-топ. Ақан
бөлімі.
«Әдебиет лотосы»
кестесі.

|
Оқушылар
шығармаға
сатылай кешенді талдау жасап, поэтикалық композициялық амалдарын
анықтайды.
|
Дескриптор:
|
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
|
Рефлексия.
«Еркін микрофон» әдісін сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың
сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын білу үшін
қолданамын.
Үйге
тапсырма:
«Шұғаның белгісі » повесін оқып
келу.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы
бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|