Жетісу облысы, Талдықорған қаласы «№27 орта мектеп-гимназия» КММ
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы:
І. Жансүгіров «Құлагер» поэма сюжетінің
ерекшелігі
|
Пәні: |
қазақ әдебиеті |
|
Тоқсан: |
ІІІ |
|
Бөлім: |
Адам жанының құпиясы |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Джадирова Жанар Джамбуловна |
|
Күні: |
21.01.2025 |
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
І. Жансүгіров «Құлагер» поэма сюжетінің ерекшелігі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдай алады. |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 3 мин Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасамын, түгендеймін. Сәлеметсіңдер ме, балалар?! Бүгінгі сабаққа деген көңіл-күйіміз қандай? Сыныпта бүгін кім жоқ? Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбымен, мақсатын таныстырамын. Өткен сабақты пысықтау негізінде сұрақ-жауап ұйымдастырамын.
қалай беріледі?
қай өлең тармақтарында көрініс табады?
күйзелісі, мұң мұнары басып тығырыққа тірілген ауыр да, азапты сәттерінің шыны мен сырына қаныға түсуіміздің сыры неде? |
Оқушылар сәлемдеседі. Оқушылар мәтін бойынша сұрақтарға нақты жауап береді. Оқушылар сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жазады және сабақ мақсатымен танысады. |
Дескриптор: - сұрақтарға нақты жауап берген оқушыға 1 ұпай беріледі. |
Оқулық авторлары: С.Тұрсынғалиева, Г.Рыскелдиева «Арман-ПВ» баспасы 2019 жұмыс дәптерлері. Слайд |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
Топтық жұмыс. 1-тапсырма 1-топ. Ас бөлімі. 2-топ. Туған жер бөлімі. 3-топ. Ақан бөлімі. |
Оқушылар үлгі құрылымына сүйеніп, сюжеттік-композициялық талдау жасайды. Үлгісі. 1. Оқиғаның басталуы. 2. Оқиғаның дамуы. 3. Оқиғаның байланысуы. 4. Оқиғаның шиеленісуі. 5. Оқиғаның шарықтау шегі. 6. Оқиғаның шешімі |
Дескриптор - Үлгі құрылымына сүйенеді. - Сюжеттік-композициялық талдау жасайды. |
Слайд |
|
|
2-тапсырма. Шығармаға сатылай кешенді талдау жасап, поэтикалық композициялық амалдарын анықтаңыз. 1-топ. Ас бөлімі. 2-топ. Туған жер бөлімі. 3-топ. Ақан бөлімі. «Әдебиет лотосы» кестесі.
|
Оқушылар шығармаға сатылай кешенді талдау жасап, поэтикалық композициялық амалдарын анықтайды. |
Дескриптор:
|
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Рефлексия. «Еркін микрофон» әдісін сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын білу үшін қолданамын. Үйге тапсырма: «Шұғаның белгісі » повесін оқып келу. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақтың тақырыбы: І. Жансүгіров «Құлагер» поэма сюжетінің ерекшелігі
Сабақтың тақырыбы: І. Жансүгіров «Құлагер» поэма сюжетінің ерекшелігі
Жетісу облысы, Талдықорған қаласы «№27 орта мектеп-гимназия» КММ
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы:
І. Жансүгіров «Құлагер» поэма сюжетінің
ерекшелігі
|
Пәні: |
қазақ әдебиеті |
|
Тоқсан: |
ІІІ |
|
Бөлім: |
Адам жанының құпиясы |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Джадирова Жанар Джамбуловна |
|
Күні: |
21.01.2025 |
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
І. Жансүгіров «Құлагер» поэма сюжетінің ерекшелігі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдай алады. |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 3 мин Қызығушылықты ояту. 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасамын, түгендеймін. Сәлеметсіңдер ме, балалар?! Бүгінгі сабаққа деген көңіл-күйіміз қандай? Сыныпта бүгін кім жоқ? Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбымен, мақсатын таныстырамын. Өткен сабақты пысықтау негізінде сұрақ-жауап ұйымдастырамын.
қалай беріледі?
қай өлең тармақтарында көрініс табады?
күйзелісі, мұң мұнары басып тығырыққа тірілген ауыр да, азапты сәттерінің шыны мен сырына қаныға түсуіміздің сыры неде? |
Оқушылар сәлемдеседі. Оқушылар мәтін бойынша сұрақтарға нақты жауап береді. Оқушылар сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жазады және сабақ мақсатымен танысады. |
Дескриптор: - сұрақтарға нақты жауап берген оқушыға 1 ұпай беріледі. |
Оқулық авторлары: С.Тұрсынғалиева, Г.Рыскелдиева «Арман-ПВ» баспасы 2019 жұмыс дәптерлері. Слайд |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин. |
Топтық жұмыс. 1-тапсырма 1-топ. Ас бөлімі. 2-топ. Туған жер бөлімі. 3-топ. Ақан бөлімі. |
Оқушылар үлгі құрылымына сүйеніп, сюжеттік-композициялық талдау жасайды. Үлгісі. 1. Оқиғаның басталуы. 2. Оқиғаның дамуы. 3. Оқиғаның байланысуы. 4. Оқиғаның шиеленісуі. 5. Оқиғаның шарықтау шегі. 6. Оқиғаның шешімі |
Дескриптор - Үлгі құрылымына сүйенеді. - Сюжеттік-композициялық талдау жасайды. |
Слайд |
|
|
2-тапсырма. Шығармаға сатылай кешенді талдау жасап, поэтикалық композициялық амалдарын анықтаңыз. 1-топ. Ас бөлімі. 2-топ. Туған жер бөлімі. 3-топ. Ақан бөлімі. «Әдебиет лотосы» кестесі.
|
Оқушылар шығармаға сатылай кешенді талдау жасап, поэтикалық композициялық амалдарын анықтайды. |
Дескриптор:
|
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Рефлексия. «Еркін микрофон» әдісін сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын білу үшін қолданамын. Үйге тапсырма: «Шұғаның белгісі » повесін оқып келу. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|

шағым қалдыра аласыз













