Материалдар / Сабақтың тақырыбы: І. Жансүгіров «Құлагер» поэма сюжетінің ерекшелігі

Сабақтың тақырыбы: І. Жансүгіров «Құлагер» поэма сюжетінің ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдай алады
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Жетісу облысы, Талдықорған қаласы «№27 орта мектеп-гимназия» КММ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: І. Жансүгіров «Құлагер» поэма сюжетінің ерекшелігі

Пәні:

қазақ әдебиеті

Тоқсан:

ІІІ

Бөлім:

Адам жанының құпиясы

Педагогтің аты-жөні:

Джадирова Жанар Джамбуловна

Күні:

21.01.2025

Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

І. Жансүгіров «Құлагер» поэма сюжетінің ерекшелігі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау;

Сабақтың мақсаты:

Эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдай алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин



Қызығушылықты ояту.

5 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасамын, түгендеймін.

Сәлеметсіңдер ме, балалар?! Бүгінгі сабаққа деген көңіл-күйіміз қандай? Сыныпта бүгін кім жоқ?

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбымен, мақсатын таныстырамын.

Өткен сабақты пысықтау негізінде сұрақ-жауап ұйымдастырамын.

  • І.Жансүгіров Құлагерге жасалған қарабет–қастандық ақынның жүрегін жаралауын қалай жеткізеді?

  • Поэмадағы ақынның ауыр жан күйзелісі, терең тебіренісі

қалай беріледі?

  • Ақынның көңіл–күйіндегі сан түрлі психологиялық өзгерістер

қай өлең тармақтарында көрініс табады?

  • Шығарманы оқи отыра Ақан серінің жанына жара салған

күйзелісі, мұң мұнары басып тығырыққа тірілген ауыр да, азапты сәттерінің шыны мен сырына қаныға түсуіміздің сыры неде?


Оқушылар сәлемдеседі.


Оқушылар мәтін бойынша сұрақтарға нақты жауап береді.


Оқушылар сабақтың тақырыбын дәптерлеріне жазады және сабақ мақсатымен танысады.


Дескриптор:

- сұрақтарға нақты жауап берген оқушыға 1 ұпай беріледі.

Оқулық авторлары: С.Тұрсынғалиева, Г.Рыскелдиева «Арман-ПВ» баспасы 2019


жұмыс дәптерлері.


Слайд


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

30 мин.

Топтық жұмыс. 1-тапсырма

1-топ. Ас бөлімі.

2-топ. Туған жер бөлімі.

3-топ. Ақан бөлімі.

Оқушылар үлгі құрылымына сүйеніп, сюжеттік-композициялық талдау жасайды.

Үлгісі. 1. Оқиғаның басталуы. 2. Оқиғаның дамуы.

3. Оқиғаның байланысуы.

4. Оқиғаның шиеленісуі.

5. Оқиғаның шарықтау шегі.

6. Оқиғаның шешімі

Дескриптор

- Үлгі құрылымына сүйенеді.

- Сюжеттік-композициялық талдау жасайды.


Слайд





2-тапсырма. Шығармаға сатылай кешенді талдау жасап, поэтикалық композициялық амалдарын анықтаңыз.

1-топ. Ас бөлімі.

2-топ. Туған жер бөлімі.

3-топ. Ақан бөлімі.

«Әдебиет лотосы» кестесі.


Оқушылар шығармаға сатылай кешенді талдау жасап, поэтикалық композициялық амалдарын анықтайды.


Дескриптор:

  • Бөлім мазмұны негізге алып, кестені толтырады.

  • Сатылай кешенді талдауды орындайды.

  • Поэтикалық композициялық амалдарын анықтайды.





Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


Рефлексия. «Еркін микрофон» әдісін сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын білу үшін қолданамын.

Үйге тапсырма:   «Шұғаның белгісі » повесін оқып келу.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.




ЖИ арқылы жасау
20 Қаңтар 2025
182
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі