Сабақтың
басы
5мин
|
Ұйымдастыру кезеңі
Топқа
бөлу.
1-топ:Бір
таңбалы сандар
2- топ:Екі
таңбалы сандар
3-топ:Үш таңбалы
сандар
Психологиялық дайындық.
Кел
балалар, ойлайық,
Ойлайық
та, ойнайық!
Қандай
есеп болса да,
Шешпей оны
қоймайық!
Үй
тапсырмасын тексеру. «Айналмалы дөңгелек» әдісі арқылы
орындалады.
5-тапсырма 62
бет
421*2=842
314*2=628 765-45=720
321*3=963
963:3=321 842:2=421
87+653=740
488:4=122 64:2=32
424*2=848
770-659=111 684:2=342
Сабақ
тақырыбы және мақсатымен танысады
«Разрядтан
аттамай үш таңбалы санды бір таңбалы санға
көбейту»
3.1.2.10
екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту
мен бөлу алгоритмдерін қолдану.
Бүгінігі
сабақта әр түрлі тапсырмаларды орындайсыңдар. Тапсырмаларды орындау
белсенділіктеріңді бағалау мақсатында әр оқушыға бағалау парағы
таратылады. Әр тапсырманы орындаған кезде өздерін бағалап
отырады.
|
Бір
таңбал, екі таңбалы, үш таңбалы сандар арқылы топқа
бөлінеді.
Өлеңді
хормен айтады.
Үй
тапсырмасы тексеріледі.
Сабақ
мақсатымен танысады
|
ҚБ:
Жарайсыңдар!
Керемет!
Жақсы!
Тамаша!
|
1, 2, 3
таңбалы сандар
жазылған
жасыл, қызыл, сары асық суреттері
Слайд 1
|
Сабақтың
ортасы
28мин
|
Жаңа
сабақ Ой қозғау. ТЖ
№1
мысал «Ойлан тап!»
ойыны ойнатылады.
- Сендер
жиын туралы білесіңдер. (Ол туралы
2 сыныпта
өткен болатынбыз).
Ал қазір
алдарыңда берілген геометриялық фигураларды жиындарға бөліп
орналастырып көріңдерші. Егер дұрыс орналастырсаңдар, бұл
диаграммаға аты берілген ғалымдардың фамилиясын біле аласыңдар.( А
жиыны -Эйлер, В жиыны – Венн болатынын
анықтайды).
Осы
ғалымдар туралы білгілерің келе ме?
Олай болса
тыңдап көрейік. Екі оқушы ғалымдар туралы түсінік
береді.
ӨЖ.
№2 Баған түрінде
есепте.
323*2=646
482:2=241 124*2=248 231*3=693 844:2=422 663:3=221
ҰЖ.
(Тақтада орындалады) №4
Кестені
пайдалана отырып, тура теңдіктер мен теңсіздіктер
құр
45*3=200-65 400-80=80*4 300+465> 90 -25
1000-250 > 65+125
ТЖ. № 7 Өрнектер бойынша есептер құрастырады.
Шартын құрастырады, сұрағын анықтайды, шешуін табады, жауабын
жазады.
1-топ
320*2
+120*3 (1000тг)
Г үлдер
туралы кітап-320тг- ден 2 д
? тг
Жапсырма
кітапша -120 тг- ден 3д
Ж : 1000 тг
2-топ 450 * 2 – 120 *3 (540 тг)
Е ртегі кітап - 450
тг –ден 2д ?тг артық
Жапсырма
кітапша
- 120 тг
–ден 3д
Ж: 540 тг
артық
3-топ 450
* 2 + 120 * 2 ( 1140тг)
Е ртегі
кітап - 450 тг –ден 2д ? тг
Ж апсырма
кітапша - 120 тг –ден 2д
Ж:
1140тг
|
Әр топ алдарында берілген фигураларды жиындарға
бөліп орналастырып, ғалымдардың атын
табады.
Оқушылар Эйлер Венн диаграммасы жайлы мәліметпен
танысады
Амалдар бойынша баған түрінде
есептейді,
дұрыстығын тексереді.
Оқушылар тура теңдіктер мен теңсіздіктер құрайды,
4 амалға берілген өрнектердің мәнін
есептейді
Топтық жұмыс жасайды.
Өрнектер бойынша есептер құрастырып, шартын
жазады. Сұрағын анықтап, шешуін табады.
Тақтаға шығып есептің шығаруын
түсіндіреді.
|
ҚБ: «Шапалақ» әдісі
Дескриптор:
Баған түрінде есептейді
1балл
Дұрыстығын тексереді
1 балл
Дескриптор:
- тура теңдіктер
құрастырады
1 балл
-тура теңсіздіктер
құрастырады.
1 балл
Дескриптор:
- Есеп құрастырып, шартын
жазады;
1 балл
- Есептің сұрағын
анықтайды;
1балл
-Есептің шешуін табады;1
балл
-Есептің жауабын жазады; 1
балл
|
Оқулық
Слайд
2
Эйлер Венн диаграммасы сызылған қағаздар
А3, фигуралар
Слайд 3
Слайд
4
Слайд
5
А3
ламинатталған қағаздар,
маркерлер
|
|
«Менің
орным қайда?» ойыны
№ 5 а)
бөлігі
32*2=64
41*2=82
232*2=464
82:2=41
64:2=32
341*2=682
464:2=232
682:2=341
ЖЖ.
№6. Салыстыр.
19мм<
2см 47см=4дм 7см
3ц
50кг=350кг 15см =150мм
9ц>90кг
910кг>9ц 1кг
«Баскетбол» әдісі. №9 Амалдардың орындалу ретін анықта. Баған
түрінде жазып, орында.
Әр топтан
3 оқушы тақтаға шығып орындайды.
ЕҚБ.
№10 Зертте
8:4=6:3 4:1=8:2
|
Амалдардың орындалуы бойынша жауаптарын
орналастырады
Өрнектерді салыстырады
Амалдардың орындалу ретін анықтап, баған түрінде
орындайды.
Тура теңдік шығатындай бос орындарды
толтырады
|
Дескриптор:Жа
уаптарын дұрыс орналастырады
1
балл
Өрнектерді салыстырады
Дескриптор:
-
Амалдардың орындалу ретін анықтайды;
-
баған түрінде орындайды.
2
балл
Дескриптор:
Тура
теңдік шығатындай бос орындарды толтырады
1
балл
|
Мысалдар жазылған парақшалар
А3,
Слайд 7
Слайд 8
«Баскетбол» әдісі
доп суреттері
Слайд 9
Слайд
10
|