Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақ№
Пәні: қазақ
тілі
Мектеп: «Құлағы
нашар еститін балалар үшін Ленгір қосалқы мектеп-интернаты»
КММ
Күні:05.04.2023ж
Мұғалімнің аты-жөні:
Сейтханова Азиза
Сынып:3
а
Қатысқан оқушы
саны:
Қатыспаған оқушы
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Сан
есім
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
.
Сабақтың
мақсаты:
Берілген тапсырманы мұғалімнің
көмегімен орындау.
Коррекциялық
мақсаты:
Сөздік қорын молайту,
дыбыстарын қадағалау,
түзету.
Құндылықтарды
дамыту:
Елін, жерін, отанын қорғауға
үйрету. Тілін құрметтеуге
үйрету
Жетістік
критерийлері
О.Т.Ж. оқулықты
көшіре алады
О.О.Ж. жазбаша
жұмысты мұғалімнің көмегімен
орындайды
О.Ж.Ж. берілген тапсырманы өз
бетінше орындайды
Пәнаралық
байланысы:
Сызу,тарих,қолөнер,геометрия
Көрнекіліктер:
Слайд,суреттер,камзол,бас киім
макеті
Сабақ
барысы
Сабақтың
кезендері
Сабақта орындалатын
іс-әрекеттер
Басы
2
минут
Ұйымдастыру
сәті
Сәлемдесу
Оқушыларды сабаққа
дайындау
Психологиялық
дайындық
Жақсы көңіл-күй
қалыптастыру
3
минут
Тіл бұрышымен
жұмыс
[ Мм ] дыбысын буындарды,
сөздерді, сөйлемдерді оқыту
5
минут
Күнделікті
сөздер
Бүгін айдың
нешесі?
Қазір қандай
сабақ?
Сыныпта неше
оқушы?
5
минут
Үй тапсырмасын
тексеру
Үйге не
берілді?
Тапсырмаларды
тексеру
18-тапсырма
Мәтінді көркем
жаз.Сын есімдерді тап,астын
сыз.
. Үй тапсырмасына
тоқталу.
1.Қол тігін жұмыстарын түрлерін
айтып бер?
2. Жалпы киім түрі
неше түрге бөлінеді?.
3. Көркем сәнді
тігістер туралы түсініктеріңді айтып
бер?
4. Қауіпсіздік
ережелерін айтып беріңіздер.
Ортасы
Жаңа
сабақ
20
минут
Оқушыларға қойылатын
сұрақтар:
- тігу барысында қандай
қауіптер?
-қайшы қайда болуы
тиіс?
- инені қалай қолдану
керек?
-Сыртқы киімдерді
атаңдар?
- топ Бас
киімдерді?
- топ Ішкі киімдерді
атаңдар?
Жастарға ұлттық киім
кигізуге қалай қарайсың? Болашақта жастар қалай киіну
керек?- Қазақтарда қандай киімдер
бар? -Қазақ әйелдерінің ұлттық киімдерін ата.
т.б..
Соңы
5
минут
РЕФЛЕКСИЯ
Сабақтың мақсаты мен
оқу міндеттерін орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ
қалай өтті? Қандай кедергілер болды? Не сәтті өтті? Жоспарлаған
саралау жақсы іске асты ма? Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма
қандай өзгерістер енгіздім және
неге...?
Сабақты
бекіту:
- Сұрақтар қойып
бекіту.
- Сабақ түсінікті
болдыма?
- Қандай сұрақтарың
бар?
Кері
байланыс:
Бүгінгі сабақта
болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді
таңдау.
Түсінбедім
Сұрағым бар Түсіндім
Үйге
тапсырма:
Бағалау:
Деңейлеріне қарай
бағалау.
ДОІЖО: Қ. С.
Есмурзаева
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз