Сабақтың кезеңі/
уақыт
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
3
мин
Қызығушылықты
ояту.
5 мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1. Оқушылармен амандасамын,
түгендеймін.
Сәлеметсіңдер ме, балалар?!
Бүгінгі сабаққа деген көңіл-күйіміз қандай? Сыныпта бүгін кім
жоқ?
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін оқушыларға сабақтың
тақырыбымен, мақсатын
таныстырамын.
Қызығушылықты
ояту.
«Қара
қобдиша» әдісі арқылы үй тапсырмасын
сұрау.
-
Шәкәрім
Құдайбердіұлы кім?
-
Шәкәрім
Құдайбердіұлы қай кезеңде өмір
сүрген?
-
Шәкәрімнің әкесі
туралы не білесіңдер?
-
Шәкәрім
Құдайбердіұлы неге Абайдың қамқорлығында
болды?
-
Шәкәрім
Құдайбердіұлы А.С.Пушкиннің қандай шығармаларын
аударды?
-
Шәкәрім
Құдайбердіұлы қандай тілдерді жетік
меңгерген?
-
Шәкәрім
Құдайбердіұлы Шыңғыс елінде неше рет болыстыққа
сайланған?
-
Шәкәрім
Құдайбердіұлының қандай поэмалары
бар?
-
Шәкәрім
Құдайбердіұлы қай жылы, қандай жағдайда қайтыс
болды?
-
Шәкәрім қалай, қашан
ақталды?
|
Оқушылар
сәлемдеседі.
Оқушылар
мәтін бойынша сұрақтарға нақты жауап
береді.
Оқушылар сабақтың тақырыбын дәптерлеріне
жазады және сабақ мақсатымен
танысады.
|
Дескриптор:
- сұрақтарға нақты жауап
берген оқушыға 1 ұпай
беріледі.
|
А.Ақтанова, А.Қ.Жүндібаева,
Л.К.Жұмекенова – Алматы: Атамұра,
2018
жұмыс
дәптерлері.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
30
мин.
1-тапсырма
5 мин.
|
Дастан, поэма,
пролог, эпилог терминдеріне түсінік
беру.
1-тапсырма.
а) «Комикс» әдісі
арқылы
поэманың
сюжеттік-композициялық құрылымын комикс суреттері арқылы
сәйкестендіріп талдаңдар.
Сюжеттік-композициялық
құрылымын
|
Оқиға
өрісі
|
Комикс
суреттері
|
Оқиғаның
басталуы
|
|
|
Оқиғаның
байланысуы
|
|
|
Оқиғаның
дамуы
|
|
|
Оқиғаның
шиеленісуі
|
|
|
Оқиғаның шарықтау
шегі
|
|
|
Оқиғаның
шешімі
|
|
|
Ә) Пролог пен
эпилогты табыңдар.
ЕБҚ.
|
Оқушылар «Комикс» әдісі
арқылы
поэманың
сюжеттік-композициялық құрылымын комикс суреттері арқылы
сәйкестендіріп талдайды
Оқушылар пролог пен
эпилогты табады.
Оқушылар берілген
анықтамаларды оқи отырып, жауаптарын «ИӘ және ЖОҚ» сөздерімен
салыстырып
нақтылайды.
|
Дескриптор
Жалпы
5
балл
-
оқиғаның
басталуы мен байланысуын біледі,
комикс суреттері арқылы
сәйкестендіреді; 1
балл
-
Оқиғаның дамуын
анықтайды, комикс суреттері арқылы
сәйкестендіреді;
1
балл
-
Оқиғаның
шиеленісуін белгілейді, комикс суреттері арқылы
сәйкестендіреді; 1
балл
-
Оқиғаның шарықтау
шегін анықтайды, комикс суреттері арқылы
сәйкестендіреді; 1
балл
-
Оқиғаның шешімін
анықтайды, комикс суреттері арқылы
сәйкестендіреді.
1 балл
Дескриптор
Жалпы
2
балл
Прологты
анықтайды; 1
балл
Эпилогты
анықтайды. 1
балл
ЕБҚ:
ҚБ: «Жарайсың!» деген мадақтау
сөзімен ынталандырып
отырамын.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
|
2-тапсырма
7
мин.
|
2-тапсырма.
Топтық жұмыс.
І
топ. «DEAL”
әдісі
D - Describe –
баяндау – Кебектің аңға шығуы мен Еңлікпен танысуы қалай
суреттеледі?
E - Explan –
түсіндіру- Еңліктің Кебекті таңдау себебі
неде?
A – Annalise –
талдау- Еңлік пен Кебектің қосылуына Матай мен Тобықты руы неге
қарсы болды?
L - Links – байланыс
(болжам немесе қорытынды жасау) Аманатқа қиянат жасауға бола ма?
Бесіктегі сәбидің тірі қалуы мүмкін
бе?
ІІ топ.
«FILA» әдісі
ІІІ
топ. «Сюжеттік кесте» әдісі арқылы берілген
сұрақтарға жауап
беріңдер.
|
Оқушылар топпен
жұмыс жасайды.
|
Дескриптор: 4
балл
І
топ.
- білгенін
баяндайды; 1
балл
- Еңліктің Кебекті таңдау
себебін түсіндіреді; 1
балл
- Еңлік пен Кебектің
қосылуына Матай мен Тобықты руының қарсы болғанын
талдайды. 1
балл
- болжам немесе
қорытынды жасайды.
1
балл
ІІ
топ.
-
мәтін бойынша нақты
ақпаратты анықтайды; 1 балл
-
шығарманың тақырыбы
мен идеясына дәлел келтіреді.1 балл
-
кейіпкерлердің іс-әрекетін
белгілейді; 1 балл
-
шығарма мазмұны бойынша сұрақтар
қояды. 1 балл
ІІІ
топ.
Дескриптор:
4
балл
-
оқиғаның орны мен уақытын
көрсетеді; 1 балл
-
Оқиғаны көрсетеді;
1
балл
-
Мәселені анықтайды;
1 балл
-
Шешімін айтады.
1 балл
|
|
3
мин.
|
«Ойлан, тап»
әдісі
Берілген сұрақтарға
дастанның сюжеттік желісі арқылы жауап
беріңдер.
-
Қайда?..
-
Қашан?...
-
Не
себепті?...
-
Неге?...
|
Оқушылар берілген
сұрақтарға дастанның сюжеттік желісі арқылы жауап
береді.
|
Дескриптор: 1
ұпай
|
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
Рефлексия. «БББ» әдісін сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын білу
үшін қолданамын.
Білемін
|
Білдім
|
Білгім
келеді
|
|
|
|
Үйге
тапсырма: Поэма
желісі
бойынша комикс
суреттер
салып
келу
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
|
1-10 баллдық жүйе
бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|