Сабақтың
басы
2
минут
10
минут
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
1.Оқушылар назарын сабаққа
аудару.
Сәлемдесу, оқушы назарын
сабаққа аудару.
2. Психологиялық
ахуал
Оқушыларды шеңбер бойымен
тұрғызу. Тренинг. «Жүрек
жылуы»
3. Сыныпты топқа
біріктіру.
ІІ. Үй
тапсырмасын сұрау.
а) «Ойтізбек»
әдісі .Т. Ахтановтың өмірі мен
шығармашылығы.
б) «Кубизм» әдісі. «Күй аңызы» әңгімесінің
мазмұнын сұрау.
1. Суретте. Күйші
Естеместің портретін
суреттеңіз. 2.Салыстыр. Күйші
Оразымбет пен Естеместі
салыстырыңыз. 3.Зертте. Жазушының бұл
әңгімені жазуына не себеп
болды? 4.Қолдан. «Екі күйші,
өнерлеріңді бірдей салыңдар» деген қыз сөзінің сырынан нені
аңғаруға
болады? 5. Дәлелде.Күй неліктен
толық
шықпады? 6. Талда. Нардың күйге
елтігенін қай тұстарда
байқадыңыз?
Дескриптор:
Сабақ тақырыбы мен мақсатын
анықтайды.
|
Сәлемдесу, оқушылар назарын
сабаққа аудару.
Жағымды ахуал
қалыптастыру.
Оқушылар үйге берілген
тапсырманы айтады.
Сабақ тақырыбы мен
мақсатын анықтайды.
|
ҚБ
Тамаша
жауап!

Жақсы
жауап!


|
Слайд №1
Слайд №2
Кубик
|
Сабақтың
ортасы
7
минут
7
минут
7
минут
7
минут
|
3. Мағынаны
тану.
1-тапсырма. «Ойлан, жұптас,
бірік» әдісі.Т. Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасының
тақырбы мен идеясын ашу. Топтық
жұмыс
-
топ
Шығарманың
атауы
|
Тақырыбы
|
Идеясы
|
|
|
|
Дескриптор:
ҚБ
-
топ.
Шығармадан мысалдар келтіре отырып «Рухани құндылық» пен
«Материалдық құндылық» туралы кестені
толтырыңдар.
Рухани құндылық
|
Материалдық құндылық
|
|
|
Дескриптор:
-
топ.
Әңгіменің идеясын ашатын
тірек сөздерді тауып, тірек сөздерге мағыналас мақал- мәтелдерді
жазыңдар.
Әңгіменің идеясын ашатын тірек
сөздер
|
Тірек
сөздерге мағыналас мақал-
мәтелдер
|
|
|
Дескриптор:
2-
тапсырма. Әңгіменің мазмұны бойынша «Үш қадам» кестесін толтыру.
Жұптық жұмыс.
1-қадам.
Әңгімедегі көтерілген мәселені
анықтаңдар
|
2-қадам.
Әңгімедегі ұлттық құндылықтарымыз
тап
|
3-қадам.
Оларды қазіргі өмір
құндылықтарымен салыстыру
|
|
|
|
Дескриптор:
-шығармадағы
құндылықтарды анықтайды;
3-
тапсырма. Жеке жұмыс.
«Авторға хат» стратегиясы
арқылы шығармадан алған әсерлерін сипттап, авторға хат
жазу.
Дескриптор:
-шығармадан алған
әсерімен бөлісіп, хат
жазады.
|
Тақырыбы: өнер
құдіреті. Естемес деген
күйшінің ауыр тағдыры.
Идеясы:
күйдің құдіреті,адам өмірінің
өтпелілігі, жас дәуреннің
қадірі.
Рухани
құндылық:домбыра тарту,күй тыңдау,салт дәстүр, киіз
үй,босаға.
шығармада домбыра тарту үлгі аларлықтай
құндылықтардың бірі.
Материалдық:
құндылық: қалың мал, жұт, күйшінің
күйі.
Тірек сөздер:
домбыра, күй, аруана, күйші,
өнер
Мақал-мәтелдер:1.Нағыз қазақ
қазақ емес,нағыз қазақ
домбыра.
Арқаға барып әншімін
деме, Атырауға барып
күйшімін деме.
Түйелі ел қырға, түйесіз ел
сырға.
3. Өнерлі өрге
жүзеді.
Әңгімедегі көтерілген
мәселен:шығармадағы
күйдің құдіреттілігі соңшалықты нардың өзін идірген. Осыған қарап
отырып күйшінің әрбір күйді жеткізе білетіндігін көре
аламыз.
Әңгімедегі ұлттық
құндылықтарымыз : қонақжайлылық, мәрттік, төрт түлікті
дәріптеу.
|
ҚБ
Тамаша
жауап!

Жақсы
жауап!


ҚБ
Тамаша
жауап!

Жақсы
жауап!

ҚБ
Тамаша
жауап!

|
8-сынып қазақ
әдебиеті
Слайд №3
Плакат ,
маркер
Слайд №4
Плакат ,
маркер
Слайд №5
А4 парақ
Кесте
Слайд №5
|