2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Сабақтың тақырыбы Т. Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасының тақырыптық - идеялық мазмұны

Сабақтың тақырыбы Т. Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасының тақырыптық - идеялық мазмұны

Материал туралы қысқаша түсінік
8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу; 8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім: Қиял мен шындық

Мектеп: «Ұзын-ата жалпы білім беретін мектеп»

Күні: 05.04.2024ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Тоқтасынова Ш.М.

Пәні: қазақ әдебиеті

Сынып: 8 Ә

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Т. Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасының тақырыптық - идеялық мазмұны

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.2.1 әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу;

8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.

Сабақ мақсаты

Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашып түсіндіру.

Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру.


Құндылықтар

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы

Ресурстар

Интерактивті тақта, слайд, кесте,кубик, микрофон.

Сабақ барысы

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтіңәрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут









10 минут

І. Ұйымдастыру кезеңі.

1.Оқушылар назарын сабаққа аудару.

Сәлемдесу, оқушы назарын сабаққа аудару.

2. Психологиялық ахуал

Оқушыларды шеңбер бойымен тұрғызу. Тренинг. «Жүрек жылуы»

3. Сыныпты топқа біріктіру.

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.

а) «Ойтізбек» әдісі .Т. Ахтановтың өмірі мен шығармашылығы.

б) «Кубизм» әдісі. «Күй аңызы» әңгімесінің мазмұнын сұрау.

1. Суретте. Күйші Естеместің портретін суреттеңіз.
2.Салыстыр. Күйші Оразымбет пен Естеместі салыстырыңыз.
3.Зертте. Жазушының бұл әңгімені жазуына не себеп болды?
4.Қолдан. «Екі күйші, өнерлеріңді бірдей салыңдар» деген қыз сөзінің сырынан нені аңғаруға болады?
5. Дәлелде.Күй неліктен толық шықпады?
6. Талда. Нардың күйге елтігенін қай тұстарда байқадыңыз?

Дескриптор:

  • жазушының өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет береді;

  • әңгіменің мазмұнын айтады.


Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

Сәлемдесу, оқушылар назарын сабаққа аудару.


Жағымды ахуал қалыптастыру.





Оқушылар үйге берілген тапсырманы айтады.










Сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды.

ҚБ

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!





Слайд №1









Слайд №2

Кубик

Сабақтың ортасы

7 минут












7 минут
























7 минут












7 минут








3. Мағынаны тану.

1-тапсырма. «Ойлан, жұптас, бірік» әдісі.Т. Ахтановтың «Күй аңызы» шығармасының тақырбы мен идеясын ашу. Топтық жұмыс

  1. топ

Шығарманың атауы

Тақырыбы

Идеясы





Дескриптор:

  • шығарманың тақырыбын анықтайды;

  • шығарманың идеясын ашады.

ҚБ

  1. топ.

Шығармадан мысалдар келтіре отырып «Рухани құндылық» пен «Материалдық құндылық» туралы кестені толтырыңдар.


Рухани құндылық

Материалдық құндылық




Дескриптор:

  • Әңгіменің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

  • Рухани және материалдық құндылықтарды жазады.



  1. топ. Әңгіменің идеясын ашатын тірек сөздерді тауып, тірек сөздерге мағыналас мақал- мәтелдерді жазыңдар.


Әңгіменің идеясын ашатын тірек сөздер

Тірек сөздерге мағыналас мақал- мәтелдер





Дескриптор:

  • Әңгіменің идеясын ашатын тірек сөздерді табады;

  • Тірек сөздерге қатысты мақал- мәтелдер жазады.


2- тапсырма. Әңгіменің мазмұны бойынша «Үш қадам» кестесін толтыру. Жұптық жұмыс.


1-қадам.

Әңгімедегі көтерілген мәселені анықтаңдар

2-қадам.

Әңгімедегі ұлттық құндылықтарымыз тап

3-қадам.

Оларды қазіргі өмір құндылықтарымен салыстыру





Дескриптор:

-шығармадағы құндылықтарды анықтайды;



3- тапсырма. Жеке жұмыс.

«Авторға хат» стратегиясы арқылы шығармадан алған әсерлерін сипттап, авторға хат жазу.


Дескриптор:

-шығармадан алған әсерімен бөлісіп, хат жазады.




Тақырыбы: өнер құдіреті. Естемес деген күйшінің ауыр тағдыры.

Идеясы: күйдің құдіреті,адам өмірінің өтпелілігі, жас дәуреннің қадірі.




Рухани құндылық:домбыра тарту,күй тыңдау,салт дәстүр, киіз үй,босаға.

шығармада домбыра тарту үлгі аларлықтай құндылықтардың бірі.

Материалдық: құндылық: қалың мал, жұт, күйшінің күйі.






Тірек сөздер: домбыра, күй, аруана, күйші, өнер

Мақал-мәтелдер:1.Нағыз қазақ қазақ емес,нағыз қазақ домбыра.

Арқаға барып әншімін деме,
Атырауға барып күйшімін деме.

Түйелі ел қырға, түйесіз ел сырға.

3. Өнерлі өрге жүзеді.



Әңгімедегі көтерілген мәселен:шығармадағы күйдің құдіреттілігі соңшалықты нардың өзін идірген. Осыған қарап отырып күйшінің әрбір күйді жеткізе білетіндігін көре аламыз.


Әңгімедегі ұлттық құндылықтарымыз : қонақжайлылық, мәрттік, төрт түлікті дәріптеу.


ҚБ

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!






ҚБ

Тамаша жауап!

Жақсы жауап!

ҚБ

Тамаша жауап!




8-сынып қазақ әдебиеті

Слайд №3

Плакат , маркер






Слайд №4


Плакат , маркер











Слайд №5








А4 парақ

Кесте








Слайд №5


Сабақтың соңы

5 минут

Кері байланыс:

«Интервью» әдісі. Әңгімеден алған әсерлерімен бөліседі .

Үйге тапсырма: «Күй құдіреті» тақырыбына эссе жазу.

Микро-фон



23 Желтоқсан 2024
229
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі