Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақтың тақырыбы:Сәндеу. Безендіру.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: 1-Бөлім. Сәндік қолданбалы өнері |
Мектеп: «Ақсу қаласының №1 қазақ орта мектебі»КММ
|
|||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Кусаинова Айжан Амановна |
|||||
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны : |
||||
Сабақ тақырыбы |
Сәндеу. Безендіру. |
|||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.2.3.3 шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақтың ұлттық мәдениетэлементтерін пайдалану 8.2.6.1 техника қауіпсіздігін қадағалап, материалдар мен құралдарды қолдану 8.3.2.1 пәндік терминологияны қолдана отырып, өзінің және өзгелердің жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талдау мен бағалау жүргізу үшін критерийлерді қолдану |
|||||
Сабақтың мақсаты |
|
|||||
Бағалау критерийі
|
Қолдану Теориялық білімін тәжірбиелік жұмыста қолданады Талдау Идеялар мен тақырыптарды талдау және бағалау критерийлерін өз жұмысына және басқа көрсетілетін жұмыстарға тиімді қолданады |
|||||
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар терминологияны қолдана алады. Оқушылар пікір жазу және құрылымдық өзгерістер енгізуге және басқа да жұмыстарды жақсартуда жұмыстады Талдау және қорытынды жасай алады Пәнге айрықша мәні бар лексика және терминология: Құрғақ киіз, ылғалды киіз, фелтинг, шии техникасы Диалог пен хаттарға арналған пайдалы ұсыныстар: 1.Мен шығармашылық жұмыстарды орындау кезінде …. пайдаландым 2. Менің шабытану жұмысымның негізгі көзі болып…... табылады 3. Маған суретшінің….. техникада жұмыс істейтін .шығармашылығы ұнайды |
|||||
Дағдыландыру құндылықтары |
Оқыту:
Сыйластық:
Ынтымақтастық:
|
|||||
Пәнаралық байланыс |
Оқушылар сабақ үстіндеҚазақстанның халық кәсіпшілігімен танысады және әр түрлі елдердің мәдениетімен танысады, бұл Қазақстан тарихы пәнімен байланыс |
|||||
АКТ пайдалану дағдылары |
Оқушылар бұйымдарды декарациялауға қатысты ақпараттарды ноутбуктен қарайды |
|||||
Алдын-ала білу |
Дымқыл киіз жасау немесе панно ши дайындау техникасы практикалық жұмыста жасалады |
|||||
Сабақ барысы |
||||||
Жоспарланған сабақтың кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурсы |
||||
Сабақтың басы 7 мин. |
Сабақ басында мұғалімнің назар аудартуы: - оқушылардың зейінін аудару - оқушылармен бірге сабақтың мақсатын анықтау /ОМ және бағалау критерийлері Оқушылар: Сабақтың мақсатымен және бағалау критерийлерімен танысады Сабақтың мақсатын талдайды Бұйымның бөлшектеріне байланысты сұрақтар қояды Мұғалім: Сіздерде өткен сабақтарда шығармашылық жұмыстың80 % орындадыңыздар. Бүгін біз сіздерменжобалық жұмыстың қорытынды кезеңі – безендіру және нақтылаумен жұмыс жасаймыз. Ноутбуктерді тарату. Сіздер бұйымдарды әшекейлеу мен безендіругеқатысты қосымша ақпаратты ғаламтордан таба аласыздар Өз жұмыстарыңыз шарф немесе палантинді алыңыз, дымқыл киіз кебеді және әрі қарай нақтылауды талап етеді, ол мүмкін нобайға сәйкес шарфты көбелекпен, гүлмен немесе моншақпен безендіруге болады. |
Презентация
|
||||
Сабақтың ортасы 28 мин.
|
Тапсырма. Топта тәжірбиелік жұмыс. Бүгін біз сіздермен жобалық жұмыстың қорытынды кезеңі – безендіру және нақтылаумен жұмыс жасаймыз. Ноутбуктерді тарату. Сіздер бұйымдарды әшекейлеу мен безендіруге қатысты қосымша ақпаратты ғаламтордан таба аласыздар Өз жұмыстарыңыз шарф немесе палантинді алыңыз, дымқыл киіз кебеді және әрі қарай нақтылауды талап етеді, ол мүмкін нобайға сәйкес шарфты көбелекпен, гүлмен немесе моншақпен безендіруге болады. Көбелекті қолмен салуға немесе ғаламтордан суретті табуға болады. Бізге барлық қанаттары бөлек керек болады: екі «Жоғарғы», екі «төменгі». Төселген жүннің мөлшерін үш есе қысқаруына байланысты есептейміз. Себебі біздің үлгі-суретіміз жеткілікті мөлшерде үлкен болады. Жоғарғы қанаттарын орналастырудан бастаймыз. Жүннің жұқа қабатын бояудан бастаймыз. Алдымен шет жақтарын, сосын ортасын ораймыз. Кейін өткен сабақтарда көресетілгендей етіпжүнді басады. Осылайша, қажетінше гүлдерді жасап, дайын шарфқа тігіп, моншақпен безендіруге болады.
Сондай-ақ шарфты фелтинг техникасымен орындалған киізден жасалған ойыншықтар аңдармен безендіруге болады.
Сіз өз қалауыңыз бойынша, жиынтықты қолғаппен, сөмкемен толықтыруға болады. Оқушылар бұйымның қандай техникада орындалғанын, жасап шығару үшін қандай материалдар қолданғанын талдау арқылы түсіндіреді. Өзінің және сыныптастарының жұмыстарында пайдаланылған әдіс-тәсілдер, идеяларға пікір жаза алады. |
http://udivitelno.com/creation/item/110-vojlochnye_igrushki_tatjany_barakovoj
|
||||
Сабақтың соңы 5 мин. |
Сабақ соңында жұмыстарды талқылау және критерий бойынша бағалау. Оқушылар бұйымның қандай техникада орындалғанын, жасап шығару үшін қандай материалдар қолданғанын талдау арқылы түсіндіреді. Өзінің және сыныптастарының жұмыстарында пайдаланылған әдіс-тәсілдер, идеяларға пікір жаза алады. Сіздің шығармашылық жұмысыңыздың оң аспектілері; Жеке жұмысыңызда нені жақсартуға болады? Оқушылар сабақ соңында рефлексия жүргізеді: - сіз жұмысының қорытындысына қанағаттанасыз ба? - болашақта немен жұмыс жасау қажет? Оқушылар рефлексия бойынша сұрақтарға жауап береді. |
|
||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Денсаулығын және техника қауіпсіздігін ережелерін сақтау |
||||
|
Көрмеге қою және топтық жұмыстарды талқылау, критерий бойыншабағалау
Бағалауды мұғалімдермен бірге кейін топтық жұмысты талқылау критерийяға сәйкес болу.
|
Нұсқаулыққа сәйкес қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||
Сабақ бойынша рефлексия
Қандай сабақтың мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы? Барлық оқушылар қол жеткізді ме ОМ? Егер жоқ болса, неге? саралау сабақта дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың кезеңдері уақытша себепші болды ма? Сабақ жоспарында және қандай ауытқулар болды? неге |
Осы бөлімде сабақ туралы ойлану үшін пайдаланыңыз. Осыған орай, ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз Сіздің сабағыңыз сол жақ колонкасында. |
|||||
|
||||||
Жалпы бағалау Сабақ қандай екі аспектісі жақсы өтті (ойланып көрші қалай оқыту туралы, сондай-ақ оқыту туралы)? 1: 2: Сабақ жақсартуға не ықпал етер едің (ойланып көрші қалай оқыту туралы, сондай-ақ оқыту туралы)? 1: 2: Бұл сабақ барысында сынып туралы немесе жетістіктері/қиындығы анықтады, оқушылардың келесі сабақтарында неге назар аудару қажет деп ойлайсыздар? |