Ой
қозғау. «Қазақстанның су ресурстары»
атты бейнерoлик
көрсету.
Бейнерoлик не
туралы?
Бұл бейнерoликтен қандай ой
түйдiңіздер?
Сөздік
жұмысы. Жаңа сөздер мен сөз
тiркестерiн аудару, мағынасын
түсiндiру.
1-тапсырма.«Қабырғадағы
сурет» әдiсi. Мәтiндi
тыңдап,қабырғаның iшiне мәтiннiң мазмұнын жазыңдар, сыртына мәтiн
бойынша 3 сұрақ құрастырыңдар. Мәтiннен шартты рай, бұйрық райлы
етiстiктердi табыңдар.

Кері байланыс (ҚБ)
.«Төрт сөйлем»
әдiсi
Пікір: Мәтiнге қатысты пiкiрлерiн
бiлдiредi.
Дәлел: Пiкiрлерiн бiр сөйлеммен
жазады.
Мысал: Өмірмен
байланыстырады.
Қорытынды: Қанатты сөзбен
түйiндейдi.
2-тапсырма. «Постер»
әдісі
(ТЖ). Әр топқа жеке тапсырмалар
беріледі.
1-топ.
«Су – тiршілік көзі» тақырыбына
постер құрастыру.
2- топ. Мәтiн бойынша
Қазақстандағы су ресурстарын картаға түсiру.
«Географиялық
карта» әдісі (өзендер, көлдер,
теңіздер) арқылы
3-топ. Қосымша ақпарат
көздерiн пайдалана отырып, оқулықтағы мәтiнге өзгерiс енгiзіп,
шағын мәтiн құрастыру.
Кері
байланыс(ҚБ) «Белгілер»
әдісі

Мұғалім сұрақ
қояды:
-Біз қандай қорытындыға
келдік?
-Оларды қандай дәлелдермен
негіздей аламыз?
3-тапсырма.
«Интервью» әдісі
(ЖЖ).
Мәтіндегі ақпаратқа негізделіп, сұхбат құрыңыздар
(сұрақ қоюшы мен сұраққа жауап
беруші)
-
Су тапшылығы неге әсер
етеді?
-
Су ресурстарының қанша пайызы
көрші мемлекеттерден келеді?
-
Ауыл шаруашылығының
қажеттілігіне судың қанша пайызы
пайдаланылады?
-
Қазақстанда қанша өзен бар? Ең
ұзын өзен?
Кері байланыс (ҚБ): «Бас
бармақ» әдісі

4-тапсырма.
Кесте толтыру. Етістік
сөздерді шартты рай, бұйрық рай мағынасына қарай
сәйкестендіріңдер
Етістік
|
са
+
-
|
се
+
-
|
бар...
|
|
|
кел..
|
|
|
әсер
ет...
|
|
|
құй...
|
|
|
жет...
|
|
|
бөлін...
|
|
|
|
|
|
ақ...
|
|
|
Кері байланыс:
(ҚБ) «Шапалақ»
әдісі

Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Барлық оқушылар орындай
алады :
Тыңдалған
мәтiннiң негiзгi мазмұнын түсiнедi,
негізгі идеяны анықтайды.Етiстiктiң шартты рай және бұйрық рай
қызметiн бiледi, ауызша және жазбаша жұмыстарда орындай
алады.
Көпшілігі орындай
алады:
Детальдi ақпараттарды
анықтайды.
Кейбір оқушылар орындай алады
:
Қосымша ақпарат көздерiнен алынған
мәлiметтердi қолданады, мәтiнге өзгерiс енгiзедi, ерекшелiктердi
бақылайды.
|
-
мәтінді тыңдайды
-
тірек сөздерді табады
-
мәтін мазмұнын түсінеді
-
негізгі идеяны анықтайды
-етістіктің шартты рай, бұйрық рай түрлеріне
ауызша үш сөйлем,жазбаша үш сөйлем
құрастырады
-судың тіршілік көзі екенін
түсінеді
-сұрақтар
құрастырады
-Қазақстанның су ресурстарын картаға
түсіреді
-қосымша мәліметтер арқылы мәтінге өзгеріс
енгізеді
|
|