Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті Сабақтың тақырыбы: |
Мектеп: « №155 ЖББМ » КММ Су бар жерде – дәулет бар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні : |
Мұғалімнің аты-жөні: Сулейханова Ж.Б |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар : |
Қатыспағандар:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
8.Т2. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпараттарды анықтау. 8.О5. Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді қолдана отырып, мәтінге өзгеріс енгізу, ерекшеліктерді бақылау. 8.ТБ1.3. Етістіктің шартты рай және бұйрық рай қызметін білу, ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолдану. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
Барлық оқушылар орындай алады : Тыңдалған мәтiннiң негiзгi мазмұнын түсiнедi, негізгі идеяны анықтайды.Етiстiктiң шартты рай және бұйрық рай қызметiн бiледi, ауызша және жазбаша жұмыстарда орындай алады. Көпшілігі орындай алады: Детальдi ақпараттарды анықтайды. Кейбір оқушылар орындай алады : Қосымша ақпарат көздерiнен алынған мәлiметтердi қолданады, мәтiнге өзгерiс енгiзедi, ерекшелiктердi бақылайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: мәтiннiң мазмұнын түсiнедi, сұрақтар құрастыра алады, етiстіктiң шартты рай және бұйрық рай түрлерін таба алады, ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолданады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: су тапшылығы, керi әсер етедi, бiркелкi, су көзi, кеуiп қалады, сiңедi, салалары, ағатын, қиылысынан. Талқылауға арналған сұрақтар: Су ресурстары дегенiміз не? Судың қандай қалыптарын бiлесiңдер? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Ишара : бас ию, арқадан қағу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Су түрлері, су көздері, ауызсу мәселелері туралы біледі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы 3минут |
Психологиялық ахуал: «Қарлы кесек» әдісі арқылы оқушылар бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді. Топқа бөлу.Суреттер арқылы 2 топқа бөлінеді |
Су,мұз суреттері
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 5 минут
8 минут
12 минут
5 минут 4 минут |
Ой қозғау. «Қазақстанның су ресурстары» атты бейнерoлик көрсету. Бейнерoлик не туралы? Бұл бейнерoликтен қандай ой түйдiңіздер?
Сөздік жұмысы. Жаңа сөздер мен сөз тiркестерiн аудару, мағынасын түсiндiру.
1-тапсырма.«Қабырғадағы сурет» әдiсi. Мәтiндi тыңдап,қабырғаның iшiне мәтiннiң мазмұнын жазыңдар, сыртына мәтiн бойынша 3 сұрақ құрастырыңдар. Мәтiннен шартты рай, бұйрық райлы етiстiктердi табыңдар.
Кері байланыс (ҚБ) .«Төрт сөйлем» әдiсi Пікір: Мәтiнге қатысты пiкiрлерiн бiлдiредi. Дәлел: Пiкiрлерiн бiр сөйлеммен жазады. Мысал: Өмірмен байланыстырады. Қорытынды: Қанатты сөзбен түйiндейдi.
2-тапсырма. «Постер» әдісі (ТЖ). Әр топқа жеке тапсырмалар беріледі. 1-топ. «Су – тiршілік көзі» тақырыбына постер құрастыру. 2- топ. Мәтiн бойынша Қазақстандағы су ресурстарын картаға түсiру. «Географиялық карта» әдісі (өзендер, көлдер, теңіздер) арқылы 3-топ. Қосымша ақпарат көздерiн пайдалана отырып, оқулықтағы мәтiнге өзгерiс енгiзіп, шағын мәтiн құрастыру.
Кері байланыс(ҚБ) «Белгілер» әдісі
Мұғалім сұрақ қояды: -Біз қандай қорытындыға келдік? -Оларды қандай дәлелдермен негіздей аламыз? 3-тапсырма. «Интервью» әдісі (ЖЖ). Мәтіндегі ақпаратқа негізделіп, сұхбат құрыңыздар (сұрақ қоюшы мен сұраққа жауап беруші)
Кері байланыс (ҚБ): «Бас бармақ» әдісі
4-тапсырма. Кесте толтыру. Етістік сөздерді шартты рай, бұйрық рай мағынасына қарай сәйкестендіріңдер
Кері байланыс: (ҚБ) «Шапалақ» әдісі
|
Бейнеролик
Интербелсенді тақта.
Оқулық, 118 бет
Плакат,маркерлер, Картаның макеті
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Сулейханова Жадыра БайсериковнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Сабақтың тақырыбы:Су бар жерде – дәулет бар
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Сабақтың тақырыбы:Су бар жерде – дәулет барМатериал туралы қысқаша түсінік
Әдіс -тәсілдермен жазылған
Материалдың қысқаша нұсқасы Қысқа мерзімді сабақ жоспары
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
















