Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті

    Сабақтың тақырыбы:

    Мектеп: « №155 ЖББМ » КММ


    Су бар жерде – дәулет бар

    Күні :

    Мұғалімнің аты-жөні: Сулейханова Ж.Б

    Сынып: 8

    Қатысқандар :

    Қатыспағандар:


    Осы сабақ

    арқылы жүзеге

    асатын оқу

    мақсаттары:

    8.Т2. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпараттарды анықтау.

    8.О5. Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді қолдана отырып, мәтінге өзгеріс енгізу, ерекшеліктерді бақылау.

    8.ТБ1.3. Етістіктің шартты рай және бұйрық рай қызметін білу, ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолдану.

    Сабақ мақсаты:

    Барлық оқушылар орындай алады :

    Тыңдалған мәтiннiң негiзгi мазмұнын түсiнедi, негізгі идеяны анықтайды.Етiстiктiң шартты рай және бұйрық рай қызметiн бiледi, ауызша және жазбаша жұмыстарда орындай алады.

    Көпшілігі орындай алады:

    Детальдi ақпараттарды анықтайды.

    Кейбір оқушылар орындай алады :

    Қосымша ақпарат көздерiнен алынған мәлiметтердi қолданады, мәтiнге өзгерiс енгiзедi, ерекшелiктердi бақылайды.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады: мәтiннiң мазмұнын түсiнедi, сұрақтар құрастыра алады, етiстіктiң шартты рай және бұйрық рай түрлерін таба алады, ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолданады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: су тапшылығы, керi әсер етедi, бiркелкi, су көзi, кеуiп қалады, сiңедi, салалары, ағатын, қиылысынан.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Су ресурстары дегенiміз не?

    Судың қандай қалыптарын бiлесiңдер?


    Ишара : бас ию, арқадан қағу

    Алдыңғы оқу

    Су түрлері, су көздері, ауызсу мәселелері туралы біледі

    Жоспар


    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар


    Басы


    3минут

    Психологиялық ахуал: «Қарлы кесек» әдісі арқылы оқушылар бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді.

    Топқа бөлу.Суреттер арқылы 2 топқа бөлінеді




    Су,мұз суреттері


    Ортасы

    5 минут







    8 минут


























    12 минут




























    5 минут





























    4 минут

    Ой қозғау. «Қазақстанның су ресурстары» атты бейнерoлик көрсету.

    Бейнерoлик не туралы?

    Бұл бейнерoликтен қандай ой түйдiңіздер?


    Сөздік жұмысы. Жаңа сөздер мен сөз тiркестерiн аудару, мағынасын түсiндiру.


    1-тапсырма.«Қабырғадағы сурет» әдiсi. Мәтiндi тыңдап,қабырғаның iшiне мәтiннiң мазмұнын жазыңдар, сыртына мәтiн бойынша 3 сұрақ құрастырыңдар. Мәтiннен шартты рай, бұйрық райлы етiстiктердi табыңдар.


    Кері байланыс (ҚБ) .«Төрт сөйлем» әдiсi

    Пікір: Мәтiнге қатысты пiкiрлерiн бiлдiредi.

    Дәлел: Пiкiрлерiн бiр сөйлеммен жазады.

    Мысал: Өмірмен байланыстырады.

    Қорытынды: Қанатты сөзбен түйiндейдi.


    2-тапсырма. «Постер» әдісі

    (ТЖ). Әр топқа жеке тапсырмалар беріледі.

    1-топ. «Су – тiршілік көзі» тақырыбына постер құрастыру.

    2- топ. Мәтiн бойынша Қазақстандағы су ресурстарын картаға түсiру. «Географиялық карта» әдісі (өзендер, көлдер, теңіздер) арқылы

    3-топ. Қосымша ақпарат көздерiн пайдалана отырып, оқулықтағы мәтiнге өзгерiс енгiзіп, шағын мәтiн құрастыру.


    Кері байланыс(ҚБ) «Белгілер» әдісі

    Мұғалім сұрақ қояды:

    -Біз қандай қорытындыға келдік?

    -Оларды қандай дәлелдермен негіздей аламыз?


    3-тапсырма.

    «Интервью» әдісі (ЖЖ).

    Мәтіндегі ақпаратқа негізделіп, сұхбат құрыңыздар (сұрақ қоюшы мен сұраққа жауап беруші)

    • Су тапшылығы неге әсер етеді?

    • Су ресурстарының қанша пайызы көрші мемлекеттерден келеді?

    • Ауыл шаруашылығының қажеттілігіне судың қанша пайызы пайдаланылады?

    • Қазақстанда қанша өзен бар? Ең ұзын өзен?

    Кері байланыс (ҚБ): «Бас бармақ» әдісі



    4-тапсырма.

    Кесте толтыру. Етістік сөздерді шартты рай, бұйрық рай мағынасына қарай сәйкестендіріңдер


    Етістік

    са

    + -

    се

    + -

    бар...



    кел..



    әсер ет...



    құй...



    жет...



    бөлін...






    ақ...





    Кері байланыс: (ҚБ) «Шапалақ» әдісі



    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Барлық оқушылар орындай алады :

    Тыңдалған мәтiннiң негiзгi мазмұнын түсiнедi, негізгі идеяны анықтайды.Етiстiктiң шартты рай және бұйрық рай қызметiн бiледi, ауызша және жазбаша жұмыстарда орындай алады.

    Көпшілігі орындай алады:

    Детальдi ақпараттарды анықтайды.

    Кейбір оқушылар орындай алады :

    Қосымша ақпарат көздерiнен алынған мәлiметтердi қолданады, мәтiнге өзгерiс енгiзедi, ерекшелiктердi бақылайды.

    - мәтінді тыңдайды

    - тірек сөздерді табады

    - мәтін мазмұнын түсінеді

    - негізгі идеяны анықтайды

    -етістіктің шартты рай, бұйрық рай түрлеріне ауызша үш сөйлем,жазбаша үш сөйлем құрастырады

    -судың тіршілік көзі екенін түсінеді

    -сұрақтар құрастырады

    -Қазақстанның су ресурстарын картаға түсіреді

    -қосымша мәліметтер арқылы мәтінге өзгеріс енгізеді




    Бейнеролик





    Интербелсенді тақта.


    Оқулық, 118 бет

























    Плакат,маркерлер,

    Картаның макеті

















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сулейханова Жадыра Байсериковна
    01 Желтоқсан 2023
    561
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақтың тақырыбы:Су бар жерде – дәулет бар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақтың тақырыбы:Су бар жерде – дәулет бар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Әдіс -тәсілдермен жазылған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті

    Сабақтың тақырыбы:

    Мектеп: « №155 ЖББМ » КММ


    Су бар жерде – дәулет бар

    Күні :

    Мұғалімнің аты-жөні: Сулейханова Ж.Б

    Сынып: 8

    Қатысқандар :

    Қатыспағандар:


    Осы сабақ

    арқылы жүзеге

    асатын оқу

    мақсаттары:

    8.Т2. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпараттарды анықтау.

    8.О5. Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді қолдана отырып, мәтінге өзгеріс енгізу, ерекшеліктерді бақылау.

    8.ТБ1.3. Етістіктің шартты рай және бұйрық рай қызметін білу, ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолдану.

    Сабақ мақсаты:

    Барлық оқушылар орындай алады :

    Тыңдалған мәтiннiң негiзгi мазмұнын түсiнедi, негізгі идеяны анықтайды.Етiстiктiң шартты рай және бұйрық рай қызметiн бiледi, ауызша және жазбаша жұмыстарда орындай алады.

    Көпшілігі орындай алады:

    Детальдi ақпараттарды анықтайды.

    Кейбір оқушылар орындай алады :

    Қосымша ақпарат көздерiнен алынған мәлiметтердi қолданады, мәтiнге өзгерiс енгiзедi, ерекшелiктердi бақылайды.

    Тілдік мақсат

    Оқушылар орындай алады: мәтiннiң мазмұнын түсiнедi, сұрақтар құрастыра алады, етiстіктiң шартты рай және бұйрық рай түрлерін таба алады, ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолданады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: су тапшылығы, керi әсер етедi, бiркелкi, су көзi, кеуiп қалады, сiңедi, салалары, ағатын, қиылысынан.

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Су ресурстары дегенiміз не?

    Судың қандай қалыптарын бiлесiңдер?


    Ишара : бас ию, арқадан қағу

    Алдыңғы оқу

    Су түрлері, су көздері, ауызсу мәселелері туралы біледі

    Жоспар


    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар


    Басы


    3минут

    Психологиялық ахуал: «Қарлы кесек» әдісі арқылы оқушылар бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді.

    Топқа бөлу.Суреттер арқылы 2 топқа бөлінеді




    Су,мұз суреттері


    Ортасы

    5 минут







    8 минут


























    12 минут




























    5 минут





























    4 минут

    Ой қозғау. «Қазақстанның су ресурстары» атты бейнерoлик көрсету.

    Бейнерoлик не туралы?

    Бұл бейнерoликтен қандай ой түйдiңіздер?


    Сөздік жұмысы. Жаңа сөздер мен сөз тiркестерiн аудару, мағынасын түсiндiру.


    1-тапсырма.«Қабырғадағы сурет» әдiсi. Мәтiндi тыңдап,қабырғаның iшiне мәтiннiң мазмұнын жазыңдар, сыртына мәтiн бойынша 3 сұрақ құрастырыңдар. Мәтiннен шартты рай, бұйрық райлы етiстiктердi табыңдар.


    Кері байланыс (ҚБ) .«Төрт сөйлем» әдiсi

    Пікір: Мәтiнге қатысты пiкiрлерiн бiлдiредi.

    Дәлел: Пiкiрлерiн бiр сөйлеммен жазады.

    Мысал: Өмірмен байланыстырады.

    Қорытынды: Қанатты сөзбен түйiндейдi.


    2-тапсырма. «Постер» әдісі

    (ТЖ). Әр топқа жеке тапсырмалар беріледі.

    1-топ. «Су – тiршілік көзі» тақырыбына постер құрастыру.

    2- топ. Мәтiн бойынша Қазақстандағы су ресурстарын картаға түсiру. «Географиялық карта» әдісі (өзендер, көлдер, теңіздер) арқылы

    3-топ. Қосымша ақпарат көздерiн пайдалана отырып, оқулықтағы мәтiнге өзгерiс енгiзіп, шағын мәтiн құрастыру.


    Кері байланыс(ҚБ) «Белгілер» әдісі

    Мұғалім сұрақ қояды:

    -Біз қандай қорытындыға келдік?

    -Оларды қандай дәлелдермен негіздей аламыз?


    3-тапсырма.

    «Интервью» әдісі (ЖЖ).

    Мәтіндегі ақпаратқа негізделіп, сұхбат құрыңыздар (сұрақ қоюшы мен сұраққа жауап беруші)

    • Су тапшылығы неге әсер етеді?

    • Су ресурстарының қанша пайызы көрші мемлекеттерден келеді?

    • Ауыл шаруашылығының қажеттілігіне судың қанша пайызы пайдаланылады?

    • Қазақстанда қанша өзен бар? Ең ұзын өзен?

    Кері байланыс (ҚБ): «Бас бармақ» әдісі



    4-тапсырма.

    Кесте толтыру. Етістік сөздерді шартты рай, бұйрық рай мағынасына қарай сәйкестендіріңдер


    Етістік

    са

    + -

    се

    + -

    бар...



    кел..



    әсер ет...



    құй...



    жет...



    бөлін...






    ақ...





    Кері байланыс: (ҚБ) «Шапалақ» әдісі



    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Барлық оқушылар орындай алады :

    Тыңдалған мәтiннiң негiзгi мазмұнын түсiнедi, негізгі идеяны анықтайды.Етiстiктiң шартты рай және бұйрық рай қызметiн бiледi, ауызша және жазбаша жұмыстарда орындай алады.

    Көпшілігі орындай алады:

    Детальдi ақпараттарды анықтайды.

    Кейбір оқушылар орындай алады :

    Қосымша ақпарат көздерiнен алынған мәлiметтердi қолданады, мәтiнге өзгерiс енгiзедi, ерекшелiктердi бақылайды.

    - мәтінді тыңдайды

    - тірек сөздерді табады

    - мәтін мазмұнын түсінеді

    - негізгі идеяны анықтайды

    -етістіктің шартты рай, бұйрық рай түрлеріне ауызша үш сөйлем,жазбаша үш сөйлем құрастырады

    -судың тіршілік көзі екенін түсінеді

    -сұрақтар құрастырады

    -Қазақстанның су ресурстарын картаға түсіреді

    -қосымша мәліметтер арқылы мәтінге өзгеріс енгізеді




    Бейнеролик





    Интербелсенді тақта.


    Оқулық, 118 бет

























    Плакат,маркерлер,

    Картаның макеті

















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 8 сынып
    01.12.2023
    561
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сулейханова Жадыра Байсериковна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации