Материалдар / Сабақтың тақырыбы:Су бар жерде – дәулет бар

Сабақтың тақырыбы:Су бар жерде – дәулет бар

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдіс -тәсілдермен жазылған
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті

Сабақтың тақырыбы:

Мектеп: « №155 ЖББМ » КММ


Су бар жерде – дәулет бар

Күні :

Мұғалімнің аты-жөні: Сулейханова Ж.Б

Сынып: 8

Қатысқандар :

Қатыспағандар:


Осы сабақ

арқылы жүзеге

асатын оқу

мақсаттары:

8.Т2. Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, детальді ақпараттарды анықтау.

8.О5. Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді қолдана отырып, мәтінге өзгеріс енгізу, ерекшеліктерді бақылау.

8.ТБ1.3. Етістіктің шартты рай және бұйрық рай қызметін білу, ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолдану.

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар орындай алады :

Тыңдалған мәтiннiң негiзгi мазмұнын түсiнедi, негізгі идеяны анықтайды.Етiстiктiң шартты рай және бұйрық рай қызметiн бiледi, ауызша және жазбаша жұмыстарда орындай алады.

Көпшілігі орындай алады:

Детальдi ақпараттарды анықтайды.

Кейбір оқушылар орындай алады :

Қосымша ақпарат көздерiнен алынған мәлiметтердi қолданады, мәтiнге өзгерiс енгiзедi, ерекшелiктердi бақылайды.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: мәтiннiң мазмұнын түсiнедi, сұрақтар құрастыра алады, етiстіктiң шартты рай және бұйрық рай түрлерін таба алады, ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолданады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: су тапшылығы, керi әсер етедi, бiркелкi, су көзi, кеуiп қалады, сiңедi, салалары, ағатын, қиылысынан.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Су ресурстары дегенiміз не?

Судың қандай қалыптарын бiлесiңдер?


Ишара : бас ию, арқадан қағу

Алдыңғы оқу

Су түрлері, су көздері, ауызсу мәселелері туралы біледі

Жоспар


Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар


Басы


3минут

Психологиялық ахуал: «Қарлы кесек» әдісі арқылы оқушылар бір-бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді.

Топқа бөлу.Суреттер арқылы 2 топқа бөлінеді




Су,мұз суреттері


Ортасы

5 минут







8 минут


























12 минут




























5 минут





























4 минут

Ой қозғау. «Қазақстанның су ресурстары» атты бейнерoлик көрсету.

Бейнерoлик не туралы?

Бұл бейнерoликтен қандай ой түйдiңіздер?


Сөздік жұмысы. Жаңа сөздер мен сөз тiркестерiн аудару, мағынасын түсiндiру.


1-тапсырма.«Қабырғадағы сурет» әдiсi. Мәтiндi тыңдап,қабырғаның iшiне мәтiннiң мазмұнын жазыңдар, сыртына мәтiн бойынша 3 сұрақ құрастырыңдар. Мәтiннен шартты рай, бұйрық райлы етiстiктердi табыңдар.


Кері байланыс (ҚБ) .«Төрт сөйлем» әдiсi

Пікір: Мәтiнге қатысты пiкiрлерiн бiлдiредi.

Дәлел: Пiкiрлерiн бiр сөйлеммен жазады.

Мысал: Өмірмен байланыстырады.

Қорытынды: Қанатты сөзбен түйiндейдi.


2-тапсырма. «Постер» әдісі

(ТЖ). Әр топқа жеке тапсырмалар беріледі.

1-топ. «Су – тiршілік көзі» тақырыбына постер құрастыру.

2- топ. Мәтiн бойынша Қазақстандағы су ресурстарын картаға түсiру. «Географиялық карта» әдісі (өзендер, көлдер, теңіздер) арқылы

3-топ. Қосымша ақпарат көздерiн пайдалана отырып, оқулықтағы мәтiнге өзгерiс енгiзіп, шағын мәтiн құрастыру.


Кері байланыс(ҚБ) «Белгілер» әдісі

Мұғалім сұрақ қояды:

-Біз қандай қорытындыға келдік?

-Оларды қандай дәлелдермен негіздей аламыз?


3-тапсырма.

«Интервью» әдісі (ЖЖ).

Мәтіндегі ақпаратқа негізделіп, сұхбат құрыңыздар (сұрақ қоюшы мен сұраққа жауап беруші)

  • Су тапшылығы неге әсер етеді?

  • Су ресурстарының қанша пайызы көрші мемлекеттерден келеді?

  • Ауыл шаруашылығының қажеттілігіне судың қанша пайызы пайдаланылады?

  • Қазақстанда қанша өзен бар? Ең ұзын өзен?

Кері байланыс (ҚБ): «Бас бармақ» әдісі



4-тапсырма.

Кесте толтыру. Етістік сөздерді шартты рай, бұйрық рай мағынасына қарай сәйкестендіріңдер


Етістік

са

+ -

се

+ -

бар...



кел..



әсер ет...



құй...



жет...



бөлін...






ақ...





Кері байланыс: (ҚБ) «Шапалақ» әдісі



Бағалау критерийі

Дескриптор

Барлық оқушылар орындай алады :

Тыңдалған мәтiннiң негiзгi мазмұнын түсiнедi, негізгі идеяны анықтайды.Етiстiктiң шартты рай және бұйрық рай қызметiн бiледi, ауызша және жазбаша жұмыстарда орындай алады.

Көпшілігі орындай алады:

Детальдi ақпараттарды анықтайды.

Кейбір оқушылар орындай алады :

Қосымша ақпарат көздерiнен алынған мәлiметтердi қолданады, мәтiнге өзгерiс енгiзедi, ерекшелiктердi бақылайды.

- мәтінді тыңдайды

- тірек сөздерді табады

- мәтін мазмұнын түсінеді

- негізгі идеяны анықтайды

-етістіктің шартты рай, бұйрық рай түрлеріне ауызша үш сөйлем,жазбаша үш сөйлем құрастырады

-судың тіршілік көзі екенін түсінеді

-сұрақтар құрастырады

-Қазақстанның су ресурстарын картаға түсіреді

-қосымша мәліметтер арқылы мәтінге өзгеріс енгізеді




Бейнеролик





Интербелсенді тақта.


Оқулық, 118 бет

























Плакат,маркерлер,

Картаның макеті

















ЖИ арқылы жасау
01 Желтоқсан 2023
484
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі