Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Сабақтыңтақырыбы Театр қайраткерлері
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Сабақтыңтақырыбы Театр қайраткерлері
Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ мақсаттары Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау, жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану.
8.4.4.4 –жай
сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай
қолдану
Сабақ
мақсаттары
Тыңдалған мәтіннің
мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау, жай
сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай
қолдану.
Сабақтың
барысы
Сабақтыңкезеңі/
уақыт
Педагогтіңәрекеті
Оқушыныңәрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтыңбасы
Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық
ахуал.
Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап беріп,
«Театрға бару мәдениеті» туралы жұбымен
әңгімелеседі.
Театрға қандай дайындықпен бару керек деп
ойлайсың?
Көрермен мен қойылым кейіпкері әртіс арасында
қандай байланыс
болады?
Театрға кіргенде қойылым басталып кетсе,сіз
қандай әрекет
жасайсыз?
Театр мәдениеті дегенді қалай
түсінесің?
ТЫҢДАЛЫМ
АЛДЫ
Суреттерде бейнеленген әртістер қай
қойылымда, қай кинода
ойнаған?
Театр қайраткері болу үшін қандай қасиеттер
болу керек деп
ойлайсыңдар?
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап беріп,
«Театрға бару мәдениеті» туралы жұбымен
әңгімелеседі.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
ҚБ
«Жүрек»
Тақырыпқа қажетті
сұрақтар
8-сынып қазақ
тілі
Сабақ
ортасы
ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.
3-тапсырма.
Оқушылар Ғ. Мүсірепов атындағы балалар мен
жасөспірімдер театры туралы мәтінмен танысып, мәтіндегі негізгі
ойды айқындайтын тірек сөздерді жазады. Тірек сөздерді басшылыққа
алып, «Театр мәдениетін қалай сақтауға болады?» тақырыбында
әңгімелеседі.
мәтінмен танысып, мәтіндегі
негізгі ойды айқындайтын тірек сөздерді
жазады;
Тірек сөздерді басшылыққа
алып, «Театр мәдениетін қалай сақтауға болады?» тақырыбында
әңгімелеседі.
ҚБ
ТЫҢДАЛЫМНАН
КЕЙІН. ӘТН
Тапсырма.
Дескриптор:
Театр туралы пікірді оқып,
театрдың адамзат өміріндегі орны
туралы «6 неліктен?» әдісімен
диалог жазады.
Өздерің жазған диалогте жақты,
жақсыз сөйлемдерді қолданады.
ҚБ
Оқушылар
Ғ. Мүсірепов атындағы балалар
мен жасөспірімдер театры туралы мәтінмен танысып, мәтіндегі негізгі
ойды айқындайтын тірек сөздерді жазады. Тірек сөздерді басшылыққа
алып, «Театр мәдениетін қалай сақтауға болады?» тақырыбында
әңгімелеседі.
Грамматикалық
тақырыпты меңгереді.
Театр туралы пікірді
оқып, театрдың адамзат өміріндегі
орны
Туралы «6 неліктен?»
әдісімен диалог жазады.
Өздерің жазған
диалогте жақты, жақсыз сөйлемдерді
қолданады.
Оқушылар
төмендегі сөз оралымдарын
қолданып, сабақтатуындағанойларынтұжырымдайды:
Ең
алдымен, мен былай деп ойладым .....
Оданкейінбізмына проблемаға
тап болдық.............
Проблеманышешуүшін, менің ойымша
......қарастыру
керек.
Бұдан
біз..................театрға бару мәдениетін.....
Демек,
................
Қысқасын
айтқанда, .................деген шешімге келдік.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз