Материалдар / Сабақтыңтақырыбы Театр қайраткерлері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақтыңтақырыбы Театр қайраткерлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ мақсаттары Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау, жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану.
Авторы:
23 Мамыр 2023
299
5 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім тақырыбы: Театр өнері мен мәдениеті

Мектеп:

Күні:

Мұғалімніңаты -жөні:

Сынып: 8

Қатысқаны: Қатыспағаны:

Сабақтыңтақырыбы

Театр қайраткерлері

Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары

8.1.3.1 - тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау.

8.4.4.4 –жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану

Сабақ мақсаттары

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау, жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану.

Сабақтың барысы

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтіңәрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтыңбасы



Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал.

Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап беріп, «Театрға бару мәдениеті» туралы жұбымен әңгімелеседі.

  • Театрға қандай дайындықпен бару керек деп ойлайсың?

  • Көрермен мен қойылым кейіпкері әртіс арасында қандай байланыс болады?

  • Театрға кіргенде қойылым басталып кетсе,сіз қандай әрекет жасайсыз?

  • Театр мәдениеті дегенді қалай түсінесің?

ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ

  • Суреттерде бейнеленген әртістер қай қойылымда, қай кинода ойнаған?

  • Театр қайраткері болу үшін қандай қасиеттер болу керек деп ойлайсыңдар?

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап беріп, «Театрға бару мәдениеті» туралы жұбымен әңгімелеседі.









Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.






ҚБ «Жүрек»


Тақырыпқа қажетті сұрақтар



8-сынып қазақ тілі

Сабақ ортасы














ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. 3-тапсырма.

Оқушылар Ғ. Мүсірепов атындағы балалар мен жасөспірімдер театры туралы мәтінмен танысып, мәтіндегі негізгі ойды айқындайтын тірек сөздерді жазады. Тірек сөздерді басшылыққа алып, «Театр мәдениетін қалай сақтауға болады?» тақырыбында әңгімелеседі.

https://www.youtube.com/watch?v=FDiLKykCC08

Дескриптор:

  • мәтінмен танысып, мәтіндегі негізгі ойды айқындайтын тірек сөздерді жазады;

  • Тірек сөздерді басшылыққа алып, «Театр мәдениетін қалай сақтауға болады?» тақырыбында әңгімелеседі.

ҚБ

ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН

Тапсырма.

Дескриптор:

  • Театр туралы пікірді оқып, театрдың адамзат өміріндегі орны

  • туралы «6 неліктен?» әдісімен диалог жазады.

  • Өздерің жазған диалогте жақты, жақсыз сөйлемдерді қолданады.

ҚБ

Оқушылар

Ғ. Мүсірепов атындағы балалар мен жасөспірімдер театры туралы мәтінмен танысып, мәтіндегі негізгі ойды айқындайтын тірек сөздерді жазады. Тірек сөздерді басшылыққа алып, «Театр мәдениетін қалай сақтауға болады?» тақырыбында әңгімелеседі.

Грамматикалық тақырыпты меңгереді.


Театр туралы пікірді оқып, театрдың адамзат өміріндегі орны

Туралы «6 неліктен?» әдісімен диалог жазады.

Өздерің жазған диалогте жақты, жақсыз сөйлемдерді қолданады.






ҚБ «Жүрек»

























ҚБ «Жүрек»






https://www.youtube.com/watch?v=FDiLKykCC08


Сабақтың соңы


Рефлексиялық эссе

Оқушылар төмендегі сөз оралымдарын қолданып, сабақтатуындағанойларынтұжырымдайды:

  • Ең алдымен, мен былай деп ойладым .....

  • Оданкейінбізмына проблемаға тап болдық.............

  • Проблеманышешуүшін, менің ойымша ......қарастыру керек.

  • Бұдан біз..................театрға бару мәдениетін.....

  • Демек, ................

Қысқасын айтқанда, .................деген шешімге келдік.














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!