Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ тақырыбы: Шабуылдағы сарбаз
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресур-р |
|
Басы 3' |
Амандасу, түгелдеу, оқушылардың сырт көріністерін, құрал-жабдықтардың дұрыс сәйкестігін тексеру. |
Взвод командирінің орынбасары оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға сабаққа дайындығы жөнінде баяндама жасайды. |
|
|
|
Ортасы 5' |
Білу Тұрақты қорғанысты қамтамасыз ету үшін қарсылас миналық жарылғыш және жарылмайтын тосқауылдар қояды. Тосқауылдардан асып өту түрлі әдіспен орындалады. Шабуыл кезінде өткелдер шайқас барысында, мысалы, минадан тазалау үшін минатырма орнатылған танкілермен орындалады. Сарбаздар осы минатырма жүріп өткен ізбен жүру керек. |
|
Дескриптор арқылы бағаланады |
АӘТД электронды оқулығы |
|
6' |
Түсіну Егер сарбаздар ор немесе жертасадағы жүру жолдарында ұрыс жүргізуге мәжбүр болса, ол қарсыласты тікелей атып, граната лақтырып, сүңгі сұғып, қаруының дүмімен немесе күрегімен соғып жоюы мүмкін. Ордың бұрылыстарына немесе өту жолына кіру кезінде сарбаз граната лақтырады және автоматтан 1-2 оқ кезегін жібереді. Қарсылас орда немесе өту жолында алдын ала орналастырылған «кірпі», «айыр», сияқты сымды тосқауылдарды сүңгімен жоғары көтереді немесе гранатамен жарады. Егер бұл мүмкін болмаса, мұндай тосқауылдың үстінен жасырын асып өту қажет. Қарсыластың жертасасында әрекет еткенде, тосын миналарға немесе басқа да жарылғыш заттарға тап болмау үшін мұқият (абайлап), қозғалу қажет.
|
Дескриптор
|
Дескриптор арқылы бағаланады |
АӘТД оқулығы |
|
24' |
Қолдану
«Бөлімше, ұрысқа Алға – БАС» командасын беремін.
|
Дескриптор -Оқшашаршы өткелге бірінші ұмтылады, оқ атып бөлімге қолдау көрсетеді. Басқа сарбаздар лекке тұрып, танкінің ізімен жалма-жан алға жүгіріп немесе жасалған өткелмен жаяу әскердің ұрыс машинасының қорғауымен миналанған даладан өтеді. - Сарбаздар тізбекке дұрыс жазылады. - Гранаталарын орға лақтырады және «УРА» деп айғайлап, жалма-жан ұмтылып, қорғаныстың алдыңғы шетіне қарай жүгіреді, қарсыласқа жақындап, оларды атып, жояды, тоқтамастан белгіленген бағытқа қарай шабуылдауды жалғастырады. |
Дескриптор арқылы бағаланады |
АӘТД оқулығы |
|
Аяқталуы 2' |
Кері байланыс Толық жауап беруге тырыс. - Сабақта жаңадан не білдің? - Сені не таңғалдырды? - Сенің ойыңша, нені жасай аласың? - Нені жасай алмайсың? Неге? - Нені есте сақтау керек деп ойлайсың? Үйге тапсырма беру §6 |
Оқушылар сөйлемді толықтырады. |
Бөлімше командирлері жақсы жұмыс жасаған жас сарбаздар мен бөлімшелерді атап өтеді. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шабуылдағы сарбаз. Далалық оқу жиыны 11-сабақ
Шабуылдағы сарбаз. Далалық оқу жиыны 11-сабақ
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ тақырыбы: Шабуылдағы сарбаз
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресур-р |
|
Басы 3' |
Амандасу, түгелдеу, оқушылардың сырт көріністерін, құрал-жабдықтардың дұрыс сәйкестігін тексеру. |
Взвод командирінің орынбасары оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға сабаққа дайындығы жөнінде баяндама жасайды. |
|
|
|
Ортасы 5' |
Білу Тұрақты қорғанысты қамтамасыз ету үшін қарсылас миналық жарылғыш және жарылмайтын тосқауылдар қояды. Тосқауылдардан асып өту түрлі әдіспен орындалады. Шабуыл кезінде өткелдер шайқас барысында, мысалы, минадан тазалау үшін минатырма орнатылған танкілермен орындалады. Сарбаздар осы минатырма жүріп өткен ізбен жүру керек. |
|
Дескриптор арқылы бағаланады |
АӘТД электронды оқулығы |
|
6' |
Түсіну Егер сарбаздар ор немесе жертасадағы жүру жолдарында ұрыс жүргізуге мәжбүр болса, ол қарсыласты тікелей атып, граната лақтырып, сүңгі сұғып, қаруының дүмімен немесе күрегімен соғып жоюы мүмкін. Ордың бұрылыстарына немесе өту жолына кіру кезінде сарбаз граната лақтырады және автоматтан 1-2 оқ кезегін жібереді. Қарсылас орда немесе өту жолында алдын ала орналастырылған «кірпі», «айыр», сияқты сымды тосқауылдарды сүңгімен жоғары көтереді немесе гранатамен жарады. Егер бұл мүмкін болмаса, мұндай тосқауылдың үстінен жасырын асып өту қажет. Қарсыластың жертасасында әрекет еткенде, тосын миналарға немесе басқа да жарылғыш заттарға тап болмау үшін мұқият (абайлап), қозғалу қажет.
|
Дескриптор
|
Дескриптор арқылы бағаланады |
АӘТД оқулығы |
|
24' |
Қолдану
«Бөлімше, ұрысқа Алға – БАС» командасын беремін.
|
Дескриптор -Оқшашаршы өткелге бірінші ұмтылады, оқ атып бөлімге қолдау көрсетеді. Басқа сарбаздар лекке тұрып, танкінің ізімен жалма-жан алға жүгіріп немесе жасалған өткелмен жаяу әскердің ұрыс машинасының қорғауымен миналанған даладан өтеді. - Сарбаздар тізбекке дұрыс жазылады. - Гранаталарын орға лақтырады және «УРА» деп айғайлап, жалма-жан ұмтылып, қорғаныстың алдыңғы шетіне қарай жүгіреді, қарсыласқа жақындап, оларды атып, жояды, тоқтамастан белгіленген бағытқа қарай шабуылдауды жалғастырады. |
Дескриптор арқылы бағаланады |
АӘТД оқулығы |
|
Аяқталуы 2' |
Кері байланыс Толық жауап беруге тырыс. - Сабақта жаңадан не білдің? - Сені не таңғалдырды? - Сенің ойыңша, нені жасай аласың? - Нені жасай алмайсың? Неге? - Нені есте сақтау керек деп ойлайсың? Үйге тапсырма беру §6 |
Оқушылар сөйлемді толықтырады. |
Бөлімше командирлері жақсы жұмыс жасаған жас сарбаздар мен бөлімшелерді атап өтеді. |
|
шағым қалдыра аласыз














