Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ тақырыбы: Шабуылдағы сарбаз
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресур-р |
|
Басы 3' |
Амандасу, түгелдеу, оқушылардың сырт көріністерін, құрал-жабдықтардың дұрыс сәйкестігін тексеру. |
Взвод командирінің орынбасары оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға сабаққа дайындығы жөнінде баяндама жасайды. |
|
|
|
Ортасы 5' |
Білу Қорғанысының алдыңғы шебіндегі жаудың қарсыласуын басқаннан кейін сарбаздар қарсылас қорғанысының ішіне қарай енеді. Шабуыл бағытынан ауытқымастан және жергілікті жер бедерлерін пайдаланып, олар өз бөлімінің құрамында әлі шайқасып жатқан қарсыластың қапталына немесе тылына шығады және шешуші шабуылдар жасап, толық жояды. Өзінің және көрші бөлімдегі танкінің, тіпті жалғыз сарбаздың сәтті қозғалысына өзге сарбаздар немесе тұтас бөлімше қолдау көрсетеді. ЖҰМ шабуылдаушы бөлімше соңында немесе тізбек қатарында қозғалып, зеңбірегінен, танкіге қарсы басқарылатын ракета кешені немесе оқшашардан атып, оны ұрыста қолдайды. Мерген шабуылдаушы тізбекте әрекет етеді және ұрыс даласын мұқият бақылап, алдымен аса қауіпті нысаналарды (жаудың танкіге қарсы басқарылатын ракета кешені немесе оқшашар атқылаушы сарбаздарын, қарсыластың офицерлерін) жояды.
|
|
Қ/Б |
АӘТД оқулығы |
|
6' |
Түсіну Жоғалтқан жағдайын қалпына келтіру үшін қарсылас қарымта шабуылға шығуы мүмкін. Күші басым қарсыластың қарымта шабуылын тойтару үшін сарбазар бөлімше командирінің командасы бойынша көрсетілген шепте позицияны иеленеді, сол жерде қарсыластың шабуылын тойтарып, одан әрі шабуылдауды жалғастырады. Қарсыластың шегініп, ішкі шептерде жаңа қорғаныс ошағын қайта ұйымдастыруына мұрша бермеу үшін бөлімше дереу оларды қуалауға өтуі қажет. Қуалау күні-түні жалғасады. Сарбаздар қарсыластың ізіне түскенде, жергілікті жер бедерін, оның бүркемелеуші қасиеттерін шебер пайдаланады, қарсыластың шегіну жолына түсіп, оларды қоршауға алады, шешуші соққылар жасап, оларды толық жояды. |
Диалог жалғасады |
Қ/Б |
АӘТД оқулығы |
|
24' |
Қолдану «Бөлімше,... (бағытталған заттың атауы) бағытына –Ұрысқа», «Тоқта», «Қысқа жүгіріспен – Алға», «Жербауырлап – Алға», «Газдар», «Газтұмылдырықты ШЕШ», «Әуе шабуылы», «Әуе шабуылы тоқтады» «Бөлімше, ізімнен, бір (екі) кісілік лекпен, минадан тазартылған өткел бойынша жүгіре – БАС», миналанған даланы басып өткеннен кейін, «Бөлімше, ұрысқа Алға – БАС», «Гранатамен – АТ», «Машина маңына», «Орындарыңа» командаларын орындауға жаттықтырамын. |
Дескриптор -«Бөлімше,... (бағытталған заттың атауы) бағытына –Ұрысқа» командасы бойынша сарбаздар аралығы 6-8м болатын тізбекке дұрыс жазылады. -«Тоқта», «Қысқа жүгіріспен – Алға», «Жербауырлап – Алға», «Газдар», «Газтұмылдырықты ШЕШ», «Әуе шабуылы», «Әуе шабуылы тоқтады» командалары бойынша дұрыс әрекет етеді. -«Бөлімше, ізімнен, бір (екі) кісілік лекпен, минадан тазартылған өткел бойынша жүгіре – БАС» командасы бойынша оқшашаршы өткелге бірінші ұмтылады, оқ атып бөлімге қолдау көрсетеді. Басқа сарбаздар лекке тұрып, танкінің ізімен жалма-жан алға жүгіріп немесе жасалған өткелмен жаяу әскердің ұрыс машинасының қорғауымен миналанған даладан өтеді. - Сарбаздар тізбекке дұрыс жазылады. - Гранаталарын орға лақтырады және «УРА» деп айғайлап, жалма-жан ұмтылып, қорғаныстың алдыңғы шетіне қарай жүгіреді, қарсыласқа жақындап, оларды атып, жояды, тоқтамастан белгіленген бағытқа қарай шабуылдауды жалғастырады, «Машина маңына», «Орындарыңа» командаларын дұрыс орындайды |
Дескриптор арқылы бағаланады |
АӘТД оқулығы |
|
Аяқталуы 2' |
Кері байланыс Толық жауап беруге тырыс. - Сабақта жаңадан не білдің? - Сені не таңғалдырды? - Сенің ойыңша, нені жасай аласың? - Нені жасай алмайсың? Неге? - Нені есте сақтау керек деп ойлайсың? Үйге тапсырма беру §6 |
Оқушылар сөйлемді толықтырады. |
Бөлімше командирлері жақсы жұмыс жасаған жас сарбаздар мен бөлімшелерді атап өтеді. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Шабуылдағы сарбаз. Далалық оқу жиыны 12-сабақ
Шабуылдағы сарбаз. Далалық оқу жиыны 12-сабақ
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ тақырыбы: Шабуылдағы сарбаз
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресур-р |
|
Басы 3' |
Амандасу, түгелдеу, оқушылардың сырт көріністерін, құрал-жабдықтардың дұрыс сәйкестігін тексеру. |
Взвод командирінің орынбасары оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға сабаққа дайындығы жөнінде баяндама жасайды. |
|
|
|
Ортасы 5' |
Білу Қорғанысының алдыңғы шебіндегі жаудың қарсыласуын басқаннан кейін сарбаздар қарсылас қорғанысының ішіне қарай енеді. Шабуыл бағытынан ауытқымастан және жергілікті жер бедерлерін пайдаланып, олар өз бөлімінің құрамында әлі шайқасып жатқан қарсыластың қапталына немесе тылына шығады және шешуші шабуылдар жасап, толық жояды. Өзінің және көрші бөлімдегі танкінің, тіпті жалғыз сарбаздың сәтті қозғалысына өзге сарбаздар немесе тұтас бөлімше қолдау көрсетеді. ЖҰМ шабуылдаушы бөлімше соңында немесе тізбек қатарында қозғалып, зеңбірегінен, танкіге қарсы басқарылатын ракета кешені немесе оқшашардан атып, оны ұрыста қолдайды. Мерген шабуылдаушы тізбекте әрекет етеді және ұрыс даласын мұқият бақылап, алдымен аса қауіпті нысаналарды (жаудың танкіге қарсы басқарылатын ракета кешені немесе оқшашар атқылаушы сарбаздарын, қарсыластың офицерлерін) жояды.
|
|
Қ/Б |
АӘТД оқулығы |
|
6' |
Түсіну Жоғалтқан жағдайын қалпына келтіру үшін қарсылас қарымта шабуылға шығуы мүмкін. Күші басым қарсыластың қарымта шабуылын тойтару үшін сарбазар бөлімше командирінің командасы бойынша көрсетілген шепте позицияны иеленеді, сол жерде қарсыластың шабуылын тойтарып, одан әрі шабуылдауды жалғастырады. Қарсыластың шегініп, ішкі шептерде жаңа қорғаныс ошағын қайта ұйымдастыруына мұрша бермеу үшін бөлімше дереу оларды қуалауға өтуі қажет. Қуалау күні-түні жалғасады. Сарбаздар қарсыластың ізіне түскенде, жергілікті жер бедерін, оның бүркемелеуші қасиеттерін шебер пайдаланады, қарсыластың шегіну жолына түсіп, оларды қоршауға алады, шешуші соққылар жасап, оларды толық жояды. |
Диалог жалғасады |
Қ/Б |
АӘТД оқулығы |
|
24' |
Қолдану «Бөлімше,... (бағытталған заттың атауы) бағытына –Ұрысқа», «Тоқта», «Қысқа жүгіріспен – Алға», «Жербауырлап – Алға», «Газдар», «Газтұмылдырықты ШЕШ», «Әуе шабуылы», «Әуе шабуылы тоқтады» «Бөлімше, ізімнен, бір (екі) кісілік лекпен, минадан тазартылған өткел бойынша жүгіре – БАС», миналанған даланы басып өткеннен кейін, «Бөлімше, ұрысқа Алға – БАС», «Гранатамен – АТ», «Машина маңына», «Орындарыңа» командаларын орындауға жаттықтырамын. |
Дескриптор -«Бөлімше,... (бағытталған заттың атауы) бағытына –Ұрысқа» командасы бойынша сарбаздар аралығы 6-8м болатын тізбекке дұрыс жазылады. -«Тоқта», «Қысқа жүгіріспен – Алға», «Жербауырлап – Алға», «Газдар», «Газтұмылдырықты ШЕШ», «Әуе шабуылы», «Әуе шабуылы тоқтады» командалары бойынша дұрыс әрекет етеді. -«Бөлімше, ізімнен, бір (екі) кісілік лекпен, минадан тазартылған өткел бойынша жүгіре – БАС» командасы бойынша оқшашаршы өткелге бірінші ұмтылады, оқ атып бөлімге қолдау көрсетеді. Басқа сарбаздар лекке тұрып, танкінің ізімен жалма-жан алға жүгіріп немесе жасалған өткелмен жаяу әскердің ұрыс машинасының қорғауымен миналанған даладан өтеді. - Сарбаздар тізбекке дұрыс жазылады. - Гранаталарын орға лақтырады және «УРА» деп айғайлап, жалма-жан ұмтылып, қорғаныстың алдыңғы шетіне қарай жүгіреді, қарсыласқа жақындап, оларды атып, жояды, тоқтамастан белгіленген бағытқа қарай шабуылдауды жалғастырады, «Машина маңына», «Орындарыңа» командаларын дұрыс орындайды |
Дескриптор арқылы бағаланады |
АӘТД оқулығы |
|
Аяқталуы 2' |
Кері байланыс Толық жауап беруге тырыс. - Сабақта жаңадан не білдің? - Сені не таңғалдырды? - Сенің ойыңша, нені жасай аласың? - Нені жасай алмайсың? Неге? - Нені есте сақтау керек деп ойлайсың? Үйге тапсырма беру §6 |
Оқушылар сөйлемді толықтырады. |
Бөлімше командирлері жақсы жұмыс жасаған жас сарбаздар мен бөлімшелерді атап өтеді. |
|
шағым қалдыра аласыз














