Материалдар / Саған не ұнады?

Саған не ұнады?

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестермен бөлісу
Авторы:
13 Наурыз 2025
88
0 рет жүктелген
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қазақстан Республикасы оқу-ағарту министрлігі

«Мектепке дейінгі шағын орталығы бар Д.Қонаев атындағы орта мектеп» КММ

Қысқа мерзіміді (сабақ) жоспары

Сабақтың тақырыбы: Саған не ұнады?

Бөлім

5. Өнер

Педагогтің аты-жөні:

Абирова А.А

Пән:

Қазақ тілі Т2

Күні :

30.01.25 ж

Сынып: 3 «Г»

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: 10. Саған не ұнады?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

3.2.3.1 белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасын түсіну және олардың ойын толықтыру


Сабақтың мақсаты :

белгілі тақырыптағы әңгімеге қатысу және сұхбаттасынтүсіну және олардың ойын толықтырады


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(5 минут)

«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру:

(шаттық шеңберіне шақыру) Мейірімді жүрекпен (жүректерін ұстайды) Ақ пейілді тілекпен (қолдарын көкке көтереді) Амандасып алайық (бір - бірінің қолдарын ұстайды) Бір жадырап қалайық (бір - біріне қарап күлімдейді) Еңбек етіп ерінбей, Жақсы баға алайық! (бас бармақтарын көрсетеді)


 Үй жұмысын тексеру

«Бір минут» әдісі арқылы тақырыпқа қатысты өздері білетін 3 сөзді қағазға жазады








«Қол шапалақ»


Сабақтың ортасы

(37 минут)


























1.Сөздікпен жұмыс.

Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады:



Ойқозғау


Тақырыпты болжау.






Оқылым Айтылым


Оқы. Қайтала.









Сергіту сәті









Оқылым

2 – тапсырма.

Мәтінді оқы.

















































3-тапсырма

Айтылым

Оқы. Сөйлемдерді мәтін мазмұны бойынша орналастыр.









4-тапсырма.Жазылым

Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді жазады, сөз тіркестерін құрайды.

Ғасыр-век

Көне\ ескі -древний

Бұрын-ранее

Айтылым Ойтүрткі

«Он сұрақ» стратегиясы Мұғалім бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған стикерді жапсырады – қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі. «Музей» сөзі шығады. Көмек қажет жағдайда мұғалім өзі жетелеуші сұрақтар қояды. – Музей не үшін қажет?

-Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Саған не ұнады?»

Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Ой түрткі сұрақтар

-Балалар, суретте қандай мұражай?Сұрақтың жауабын білу үшін мына бейнебаянға назар аударыңдар.


. Оқиық

Бұл кітап мүзейі. Музейде әртүрлі кітап бар. Мына кітап оныншы ғасырда шыққан. Ол көне түркі тілінде жазылған. Мынау- екі жүз жыл бұрын шыққан кітап. Ол араб тілінде жазылған. Музейде қызықты энциклопедия, альбом, электронды кітап көп. Маған кітап музейі ұнады.


Сұрақтарға жауап бер

Кітап мүзейі

1.Кітап мұражайында не бар?

2.Кітап нешінші ғасырда шыққан?

3.Араб жазуымен жазылған кітап қай жылы шыққан?

4.Мұражайда кітаптың қандай түрлері бар?


Сергіту сәтін орындайды.

"Сыныпта кім бар?" ойыны. Мақсаты: Оқушылардың шапшаң, жылдам қозғалып, есту қабілеттерін, бірін - бірі сезу қабілетерін дамыту. Жүргізілуі: Сыныпта 2 оқушы бар деп айтылған 2 оқушы ғана орынынан тұрады. Егерде сыныпта ешкім жоқ деп айтсам, оқушылар парта астына кіреді.


Айтылым

Маған кітап музейі ұнады.

Алматыда кітап музейі бар.

Мына кітап екі жүз жыл бұрын шыққан.









Жазылым.Сөйлемдерден септік жалғауы жалғанған сөздерді тауып жаз.

Дескриптор: 2 балл

-жаңа сөздермен танысады,сөз тіркесін құрайды

-сұрақ құрайды























Дескриптор: 1 балл

-бейнебаянды көреді,

сұраққа жауап береді




«Қол шапалақ»


Дескриптор: 2 балл

-Мәтінді оқиды

-сұрақтарға «Жасырын микрофон» әдісін пайдаланып жауап береді















































































Дескриптор:3 балл

-Сөйлемдерді мәтін мазмұны бойынша орналастырады

-Мәтін мазмұны бойынша диалог құрайды

-сұхбаттасын толықтырады

Дескриптор:2 балл

-Сөйлемнен септік жалғауы бар сөзді тауып жазады

-Сөздің қай септікте тұрған айтады

Оқулық

сөздік





















Оқулық


Бейнебаян









Оқулық


«Жасырын микрофон»



Әр оқушыға бір смайликтен












































https://learningapps.org/watch?v=pxw6i8hyt25




Сабақтың соңы

3 минут

Үй тапсырмасын беру : 1,6 -тапсырмалар


Кері байланыс

«Түрлі- түсті смайликтер»


 Өз деңгейлерін анықтайды.



Бағалау

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.



Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі