Сабақтың
ортасы
(37
минут)
|
1.Сөздікпен
жұмыс.
Жаңа сөздермен таныстырады,
оқушыларға қайталатады:
Ойқозғау
Тақырыпты
болжау.
Оқылым
Айтылым
Оқы.
Қайтала.
Сергіту
сәті
Оқылым
2 –
тапсырма.
Мәтінді
оқы.
3-тапсырма
Айтылым
Оқы. Сөйлемдерді мәтін мазмұны
бойынша орналастыр.
4-тапсырма.Жазылым
|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін құрайды.
Ғасыр-век
Көне\ ескі
-древний
Бұрын-ранее
Айтылым
Ойтүрткі
«Он сұрақ» стратегиясы Мұғалім
бір оқушыны таңдап алады және оның маңдайына негізгі сөз жазылған
стикерді жапсырады – қатысушы сыныпқа 10 сұрақ қоя алады, оған
жауап не ИӘ, не ЖОҚ деп беріледі. «Музей» сөзі шығады. Көмек қажет
жағдайда мұғалім өзі жетелеуші сұрақтар қояды. – Музей не үшін
қажет?
-Бүгінгі сабағымыздың
тақырыбы «Саған не ұнады?»
Сабақтың мақсатымен
таныстыру.
Ой түрткі
сұрақтар
-Балалар, суретте қандай
мұражай?Сұрақтың жауабын білу үшін мына
бейнебаянға назар аударыңдар.
.
Оқиық
Бұл кітап мүзейі. Музейде
әртүрлі кітап бар. Мына кітап оныншы ғасырда шыққан. Ол көне түркі
тілінде жазылған. Мынау- екі жүз жыл бұрын шыққан кітап. Ол араб
тілінде жазылған. Музейде қызықты энциклопедия, альбом, электронды
кітап көп. Маған кітап музейі ұнады.
Сұрақтарға жауап
бер
Кітап
мүзейі
1.Кітап мұражайында не
бар?
2.Кітап нешінші ғасырда
шыққан?
3.Араб жазуымен жазылған кітап
қай жылы шыққан?
4.Мұражайда кітаптың қандай
түрлері бар?

Сергіту сәтін
орындайды.
"Сыныпта кім бар?"
ойыны. Мақсаты: Оқушылардың шапшаң, жылдам
қозғалып, есту қабілеттерін, бірін - бірі сезу қабілетерін дамыту.
Жүргізілуі: Сыныпта 2 оқушы бар деп айтылған 2 оқушы ғана орынынан
тұрады. Егерде сыныпта ешкім жоқ деп айтсам, оқушылар парта астына
кіреді.

Айтылым
Маған кітап музейі
ұнады.
Алматыда кітап музейі
бар.
Мына кітап екі жүз жыл бұрын
шыққан.
Жазылым.Сөйлемдерден септік жалғауы
жалғанған сөздерді тауып жаз.
|
Дескриптор: 2
балл
-жаңа сөздермен танысады,сөз
тіркесін құрайды
-сұрақ
құрайды
Дескриптор: 1
балл
-бейнебаянды
көреді,
сұраққа жауап
береді
«Қол
шапалақ»
Дескриптор: 2
балл
-Мәтінді
оқиды
-сұрақтарға «Жасырын микрофон»
әдісін пайдаланып жауап береді
Дескриптор:3
балл
-Сөйлемдерді мәтін мазмұны
бойынша орналастырады
-Мәтін мазмұны бойынша диалог
құрайды
-сұхбаттасын
толықтырады
Дескриптор:2
балл
-Сөйлемнен септік жалғауы бар
сөзді тауып жазады
-Сөздің қай септікте тұрған
айтады
|
Оқулық
сөздік
Оқулық
Бейнебаян
Оқулық
«Жасырын
микрофон»
Әр оқушыға бір
смайликтен
https://learningapps.org/watch?v=pxw6i8hyt25
|