|
Бөлім |
Өнер |
||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Библова Жанар Амантаевна |
||||||||||
|
Күні |
31.01.2025 |
||||||||||
|
Сынып 3 А,Б,В.Г |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Саған не ұнады? |
||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.3.1.1 - мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/рөлге бөліп оқу 3.4.1.1 - тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер/мәтін құрастыру |
||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Тақырыпқа қатысты берілген қарапайым сөйлеу үлгілерін оқиды, қайталайды, тыңдаған материалдың мазмұнын түсінеді Оқушылардың басым бөлігі: Сөздер мен сөз тіркестерін кең көлемде қолдана отырып, өз ойлары мен ақпараттарды қазақ тілінде сауатты жазады. Алдындағы сөздерді қолданып, қарапайым 4 -5 сөйлеу үлгілерін құрайды Кейбір оқушылар: тақырыптың мазмұны бойынша қарапайым 2 - 3 сұрақтар құрастырады және оған жауап береді, жаңа заттық, сапалық атауларды қатыстырып 3 -4 сөз тіркестерін, сөйлемдер құрай алады. . |
||||||||||
|
Бағалау критерииі |
шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну. Оқушыларға жаңа тақырыпқа қатысты атауларды меңгерту |
||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
|
Басы |
Қызығушылықты ояту Ой қозғау Қызығушылықты ояту. «Шаттық шеңбері». Оқушылар шеңберде тұрып бір-біріне тілектерін айтады. Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.
|
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Тренинг жазылған парақшалар |
|||||||
|
Ортасы |
Айтылым. Суретпен жұмыс
Оқушыларға «Тірек сөздер» стратегиясының негізінде музыкалық аспаптардың суреттерімен жұмыс жасатады Менің көңіл-күйім». Сөздік жұмысы Ғасыр – век Бұрын – давно, раньше, ранее, в далеком прошлом Тапсырмалар: Сызба бойынша өзі туралы айту. Өзі туралы жазу ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ Аты-жөні мекен-жайы оқитын мектебі сыныбы бос уақыты Деңгейлік тапсырма: ІІІ. Жуан, жіңішке 5 сөзден жаз. ІІ. «Мейірімді» сөзіне дыбыстық талдау. І. «Мектеп, сынып» тәуелдеу Кері байланыс. Оқушылар «Аяқталмаған сөйлемдер» арқылы тапсырма бойынша кері байланыс жасайды.
(Ө) «Ойлан, айт». Оқушыларға таңдау бойынша домбыра туралы немесе қобыз туралы аңыздардың негізгі оқиғаларын жазып, соған қатысты өзінің көңіл-күйін айту ұсынылады. Оқушы қалауы бойынша көңіл-күй шкаласын өзгертуге болады. Дескриптор:
өз ойын дұрыс жеткізді. Жазылым. Топпен жұмыс Оқулықтағы 2 – тапсырманы орындау. Үлестірмелі – қима қағаздар арқылы 2 топ тапсырманы орындайды, орындаған тапсырмаларын 2 топ ауыстырып тексереді. Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып, жазады 1– топ: Ш...р...н, т...тт..., ...шу, ...лм..., д...мд.... 2– топ : С...б...з, ...ызана..., п...йдал..., сал...ын,ж...л....
|
Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасау арқылы тақырыпты талдау, салыстыру Топтар өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды Оқушылар берілген сөздерге талдау жұмыстарын жасайды. Тапсырма жайлы өз ойларымен бөліседі Оқушылар таңдау бойынша домбыра туралы немесе қобыз туралы аңыздардың негізгі оқиғаларын жазып, соған қатысты өзінің көңіл-күйін айтады |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бағдаршам» ҚБ «От шашу» |
Оқулық. Кеспе мәтіндер. Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер «Пкірлер» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар,қалам. Оқулықтағы мәтінді оқып алады. |
|||||||
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия. «INSERT» кестесінің соңғы 2 бағанын толтыру ұсынылады.
Үйге тапсырма: «Жол белгілері мен таңбаларын білудің маңызы қанша?» тақырыбында эссе жазу. Сөз саны: 80-100. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Саған не ұнады? ҚМЖ 3-сынып. Орыс мектебі
Саған не ұнады? ҚМЖ 3-сынып. Орыс мектебі
|
Бөлім |
Өнер |
||||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
Библова Жанар Амантаевна |
||||||||||
|
Күні |
31.01.2025 |
||||||||||
|
Сынып 3 А,Б,В.Г |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Саған не ұнады? |
||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
3.3.1.1 - мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/рөлге бөліп оқу 3.4.1.1 - тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер/мәтін құрастыру |
||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Тақырыпқа қатысты берілген қарапайым сөйлеу үлгілерін оқиды, қайталайды, тыңдаған материалдың мазмұнын түсінеді Оқушылардың басым бөлігі: Сөздер мен сөз тіркестерін кең көлемде қолдана отырып, өз ойлары мен ақпараттарды қазақ тілінде сауатты жазады. Алдындағы сөздерді қолданып, қарапайым 4 -5 сөйлеу үлгілерін құрайды Кейбір оқушылар: тақырыптың мазмұны бойынша қарапайым 2 - 3 сұрақтар құрастырады және оған жауап береді, жаңа заттық, сапалық атауларды қатыстырып 3 -4 сөз тіркестерін, сөйлемдер құрай алады. . |
||||||||||
|
Бағалау критерииі |
шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну. Оқушыларға жаңа тақырыпқа қатысты атауларды меңгерту |
||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
|
Басы |
Қызығушылықты ояту Ой қозғау Қызығушылықты ояту. «Шаттық шеңбері». Оқушылар шеңберде тұрып бір-біріне тілектерін айтады. Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.
|
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Тренинг жазылған парақшалар |
|||||||
|
Ортасы |
Айтылым. Суретпен жұмыс
Оқушыларға «Тірек сөздер» стратегиясының негізінде музыкалық аспаптардың суреттерімен жұмыс жасатады Менің көңіл-күйім». Сөздік жұмысы Ғасыр – век Бұрын – давно, раньше, ранее, в далеком прошлом Тапсырмалар: Сызба бойынша өзі туралы айту. Өзі туралы жазу ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ Аты-жөні мекен-жайы оқитын мектебі сыныбы бос уақыты Деңгейлік тапсырма: ІІІ. Жуан, жіңішке 5 сөзден жаз. ІІ. «Мейірімді» сөзіне дыбыстық талдау. І. «Мектеп, сынып» тәуелдеу Кері байланыс. Оқушылар «Аяқталмаған сөйлемдер» арқылы тапсырма бойынша кері байланыс жасайды.
(Ө) «Ойлан, айт». Оқушыларға таңдау бойынша домбыра туралы немесе қобыз туралы аңыздардың негізгі оқиғаларын жазып, соған қатысты өзінің көңіл-күйін айту ұсынылады. Оқушы қалауы бойынша көңіл-күй шкаласын өзгертуге болады. Дескриптор:
өз ойын дұрыс жеткізді. Жазылым. Топпен жұмыс Оқулықтағы 2 – тапсырманы орындау. Үлестірмелі – қима қағаздар арқылы 2 топ тапсырманы орындайды, орындаған тапсырмаларын 2 топ ауыстырып тексереді. Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып, жазады 1– топ: Ш...р...н, т...тт..., ...шу, ...лм..., д...мд.... 2– топ : С...б...з, ...ызана..., п...йдал..., сал...ын,ж...л....
|
Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасау арқылы тақырыпты талдау, салыстыру Топтар өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды Оқушылар берілген сөздерге талдау жұмыстарын жасайды. Тапсырма жайлы өз ойларымен бөліседі Оқушылар таңдау бойынша домбыра туралы немесе қобыз туралы аңыздардың негізгі оқиғаларын жазып, соған қатысты өзінің көңіл-күйін айтады |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ «Бағдаршам» ҚБ «От шашу» |
Оқулық. Кеспе мәтіндер. Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер «Пкірлер» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар,қалам. Оқулықтағы мәтінді оқып алады. |
|||||||
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия. «INSERT» кестесінің соңғы 2 бағанын толтыру ұсынылады.
Үйге тапсырма: «Жол белгілері мен таңбаларын білудің маңызы қанша?» тақырыбында эссе жазу. Сөз саны: 80-100. |
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|||||||
шағым қалдыра аласыз















