Саған не ұнады? ҚМЖ 3-сынып. Орыс мектебі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Саған не ұнады? ҚМЖ 3-сынып. Орыс мектебі

Материал туралы қысқаша түсінік
Саған не ұнады? ҚМЖ 3-сынып. Орыс мектебі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

Өнер

Педагогтың аты-жөні

Библова Жанар Амантаевна

Күні

31.01.2025

Сынып 3 А,Б,В.Г

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Саған не ұнады?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.3.1.1 - мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/рөлге бөліп оқу

3.4.1.1 - тірек сөздер, сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер/мәтін құрастыру

Сабақтың мақсаты


Барлық оқушылар:

Тақырыпқа қатысты берілген қарапайым сөйлеу үлгілерін оқиды, қайталайды, тыңдаған материалдың мазмұнын түсінеді

Оқушылардың басым бөлігі: Сөздер мен сөз тіркестерін кең көлемде қолдана отырып, өз ойлары мен ақпараттарды қазақ тілінде сауатты жазады. Алдындағы сөздерді қолданып, қарапайым 4 -5 сөйлеу үлгілерін құрайды

Кейбір оқушылар: тақырыптың мазмұны бойынша қарапайым 2 - 3 сұрақтар құрастырады және оған жауап береді, жаңа заттық, сапалық атауларды қатыстырып 3 -4 сөз тіркестерін, сөйлемдер құрай алады.

.

Бағалау критерииі

шағын мәтіндегі жиі қолданылатын сөздерден құрастырылған қарапайым фразалардың/сөйлемдердің мағынасын түсіну.

Оқушыларға жаңа тақырыпқа қатысты атауларды меңгерту

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Қызығушылықты ояту

Ой қозғау

Қызығушылықты ояту.

«Шаттық шеңбері». Оқушылар шеңберде тұрып бір-біріне тілектерін айтады.

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.


Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ













Тренинг жазылған парақшалар

Ортасы

Айтылым. Суретпен жұмыс

Оқушыларға «Тірек сөздер» стратегиясының негізінде музыкалық аспаптардың суреттерімен жұмыс жасатады

Менің көңіл-күйім».

Сөздік жұмысы

Ғасыр – век

Бұрын – давно, раньше, ранее, в далеком прошлом


Тапсырмалар:

Сызба бойынша өзі туралы айту.

Өзі туралы жазу


↓ ↓ ↓ ↓ ↓

Аты-жөні мекен-жайы оқитын мектебі сыныбы бос уақыты



Деңгейлік тапсырма:

ІІІ. Жуан, жіңішке 5 сөзден жаз.

ІІ. «Мейірімді» сөзіне дыбыстық талдау.

І. «Мектеп, сынып» тәуелдеу

Кері байланыс. Оқушылар «Аяқталмаған сөйлемдер» арқылы тапсырма бойынша кері байланыс жасайды.


  • Бұл тапсырмада маған ............... қиын болды.

  • Бұл тапсырмада маған ................ ұнады.

(Ө) «Ойлан, айт». Оқушыларға таңдау бойынша домбыра туралы немесе қобыз туралы аңыздардың негізгі оқиғаларын жазып, соған қатысты өзінің көңіл-күйін айту ұсынылады. Оқушы қалауы бойынша көңіл-күй шкаласын өзгертуге болады.

Дескриптор:

  • аңыздағы негізгі оқиғаны дұрыс көрсетті;

  • әр оқиғаға қатысты өз сезімін білдірді;

өз ойын дұрыс жеткізді.

Жазылым. Топпен жұмыс

Оқулықтағы 2 – тапсырманы орындау.

Үлестірмелі – қима қағаздар арқылы 2 топ тапсырманы орындайды, орындаған тапсырмаларын 2 топ ауыстырып тексереді.

Көп нүктенің орнына тиісті әріптерді қойып, жазады

1– топ: Ш...р...н, т...тт..., ...шу, ...лм..., д...мд....

2– топ : С...б...з, ...ызана..., п...йдал..., сал...ын,ж...л....




Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасау арқылы тақырыпты талдау, салыстыру

Топтар өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды












Оқушылар берілген сөздерге талдау жұмыстарын жасайды.


Тапсырма жайлы өз ойларымен бөліседі



Оқушылар таңдау бойынша домбыра туралы немесе қобыз туралы аңыздардың негізгі оқиғаларын жазып, соған қатысты өзінің көңіл-күйін айтады

Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау














ҚБ «Бағдаршам»









ҚБ «От шашу»





Оқулық. Кеспе мәтіндер.


Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер













«Пкірлер» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар,қалам.



Оқулықтағы мәтінді оқып алады.


Сабақтың соңы


 

Рефлексия. «INSERT» кестесінің соңғы 2 бағанын толтыру ұсынылады.

Мен білемін

Мен білдім

Менің білгім келеді






Үйге тапсырма: «Жол белгілері мен таңбаларын білудің маңызы қанша?» тақырыбында эссе жазу. Сөз саны: 80-100.

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.01.2025
172
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі