Автордың аты – жөні
: Қармысов Асылхан
Абзалұлы
Педагогикалық идеяның атауы
: « Шағын жинақты мектептерде
мектептің даму жоспарын тиімді жоспарлау»
Бағыты:
«Білім беру жүйесіндегі
менеджмент»
Қызметі
: БҚО,Бөрлі ауданы ,«Успен
«мектеп- бөбекжай- балабақша» кешенінің» директоры, педагогика
ғылымдарының магистрі
Білім беру ұйымының мекен-
жайы: Батыс Қазақстан облысы ,Бөрлі
ауданы ,Успен МББК
Телефон,e-mail.ru: 87776940895 uspenovskaya_oosh@mail.ru
Басты
мақсаты:
Оқу –тәрбие жұмыстарын ұлттық
құндылықтар арқылы ұйымдастыра отырып , мұғалімдер мен оқушыларды
ізденіске бағыттау.
Міндеттері:
1
. Баршаға бірдей сапалы
білімге ұлттық құндылықтар арқылы қол
жеткізу;
2.
Ұлттық
құндылықтар арқылы
жеке тұлғаның зияткерлік
мүмкіндіктерін, көшбасшылық қасиеттерін және қабілетін
дамыту;
3.
Мұғалімдердің кәсіби
біліктілігін дамыту арқылы білім сапасын көтеру және ата-ананың
сенімін арттыру;
Мектептің даму жоспары мынадай
сұрақтарға жауап беруі тиіс:
-
Мектептің бүгінгі жетістіктері
қандай, оның әлсіз және күшті жақтары қайсы,ондағы проблемалардың
мәні неде?
-
Мектеп пен оның бітірушілерін
3-4 жылдан кейін қандай күйде көруді
қалаймыз?
-
Мектептің бүгінгі жағдайынан
өзіміз қалайтын болашақтағы күйіне сәтті өтуі үшін не істеу керек
және қалай істеген дұрыс?
Яғни стратегиялық менеджмент
тұрғысынан алғанда :
-
Қазір мектеп қай
деңгейде?
-
Болашақта қай деңгейде болуға
тиіс?
-
«Мектеп қазіргі күйінен
болашақтағы күйіне өтуі үшін не істеу қажет?» деген сұраққа жауап
беріледі.
«Өзгеден емес ,өзіңнен
баста» ұстаным Жеке жетістіктер
Мектептің даму жоспарына
салыстырмалы талдау
№
|
Индикатор
|
2018-2019 оқу
жылы
|
2019-2023жыл
4
жыл
|
1
|
Оқушы
саны
|
36
|
44
|
2
|
Білім
сапасы
|
48%
|
58%
|
3
|
Жоғары,
педагог-сарапшы,педагог мадератор біліктілік санаты бар
педагогтардың үлесі
|
21%
(3)
|
42%
(7)
|
4
|
Жаңа форматты деңгейлік
курстардан өткен педагогтердің жалпы
үлесі
|
8
(47)
|
12(70%)
|
5
|
Аудандық/қалалық, облыстық,
республикалық, халықаралық деңгейдегі жеңімпаздар, жүлдегерлер
(лауреаттар) – білім беру ұйымдары педагогтарының
үлесі
|
Аудандық-4
|
Аудандық –
30
Облыстық
-10
Республикалық-1
|
6
|
Аудандық /қалалық/, аймақтық,
республикалық деңгейдегі БАҚ құралдарында іс тәжірибе таратқан
педагогтердің үлесі
|
0
|
Аудандық
-5
Облыс
-2
Республика
-1
Кітапша-2
|
6
|
Халықаралық, республикалық,
аймақтық, аудандық /қалалық/ деңгейдегі олимпиадалар мен
байқаулардың жеңімпаздарының, жүлдегерлерінің (лауреаттарының)
саны
|
Облыс
-2
Аудан-6
|
Аудандық
-65
Облыс
-10
Республика
-5
|
Мұғалімдердің
республикалық, облыстық жетістіктері :
Республикалық
1 (Ақбидай көп сайысты спорттық
жарыс Сагындыкова Ж.Б 3 орын)
Облыстық
10 (Үздік тәрбиеші байқауы
Искалиева А.М 2 орын , Жоба қорғау Умбетова Ф 2 орын, Облыс
әкімінің алғыс хаты А.Қармысов , Білім басқармасының Құрмет
грамотасы А. Қармысов , Білім басқармасының алғыс хаты Умбетова Ф ,
Ақшақар Сагындыкова Ж.Б 1 орын ),
Аудандық
30
Оқушылардың облыстық ,
республикалық жетістіктері
Республикалық жүлдегерлер -
5
(Айқанат олимпиадасы марат Әли
жүлдегер , Елбасының қола медалы иегері Шакратов Рауан , Алтын сақа
Қожағалиев Мерхат 3 орын, Мыңбала Есет Аружан алғыс хат,
)
Облыс жүлдегерлер –
10 ( Пәндік олимпиада Болатова
Алина 3 орын, ғылыми жоба Марат Әли 3 орын ,
ғылыми жоба Гидатова Зулпат 3 орын, ғылыми жоба Тулепов Нуртан
алғыс хат, ғылыми жоба Оразгелидев Заманбек диплом , Олжа
олмпиадасы алғыс хат 2)
Аудандық
65
Қорытынды
:
Стратегиялық менеджмент
тұрғысынан алғанда :
Қазір мектеп қай деңгейде?
Оқушылардың білім алуына толық жағдай
жасалған.
-
Білім сапасы 58% өскен ,
мұғалімдердің сапалық құрамы 42 % өскен . Мұғалімдері мен ұстаздары
республика,облыс, аудан деңгейінде байқаулардың жүлдегерлері. Іс
тәжірибелер аудан , облыс деңгейінде таратылып жатқан
шығармашылықта жұмыс жасайтын мектеп.
-
Болашақта қай деңгейде болуға
тиіс?
Білім сапасы 65% өсіру ,
сапалық құрам 50 % жетелеу .Мұғалімдері мен ұстаздары
республика,облыс, аудан деңгейінде байқаулардың жүлегерлердің санын
көбейту.
Шығармашыл орта қалыптасқан
ұйымшыл мектептер қатарынан көргім келеді.