Тақырыбы: «Сайқымазақ бізде қонақта»
Дағды: Коммуникативтік, шығармашылық, физикалық, танымдық, әлеуметтік даму дағдылары.
Мақсаты: Қарапайым математикалық ұғымдарды меңгерді. Пішіндерді біледі және түстерін атайды. Кеңістікті бағдарлау арқылы жоғары – төмен, оң – сол ұғымдарды түсінді. Сұрақтарға жауап береді. Тілді дамыту арқылы өлең, тақпақ айтады. Қызығушылықтарын арттыру.
Білімділік: Заттардың өасиеттеріне қарай талдауға, өздігінен шешім қабылдауға баулу. Дене қимыл қозғалыстарын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Ұйымшылдық қасиеттерін дамиды.
«Көңілді күн» әнімен залға кіреміз.
Тәрбиеші: Балалар бір бірімізбен көңілді амандасып алайық. Ал келген қонақтармен амандасайық.
Білер қазақ баласы
Сәлем сөздің анасы
Көп танысты көреміз,
Алдымыздан кезіккен,
Бәріне де ізетпен,
Иіліп сәлем береміз.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар!
- Балалар қазір қай мезгілі?
- Күз мезгілі.
- Күз мезгілінде неше ай бар, ай аттарын атайық?
- Күз мезгілінде үш ай бар. Қыркүйек, Қазан, Қараша.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар! Балалар айналамызға қарайықшы сайқымазақ көрінбейме, сайқымазақ қайда жүр екен.
Сайқымазақ: Сәлеметсіңдерме балалар! Көңіл күйлерін жақсыма?
Балалардың жауабы: Жақсы.
Сайқымазақ: Балалар қатты жел тұрып менің қолымдағы шарларды барлығын ұшырып алдым. Енді ол шарларды алу үшін сендердің маған көмектерін қажет. Мына ғажайып қорапшамның ішінде қызықты ойындар бар, осы ойын тапсырмаларымды дұрыс орындасаңдар, мен сендерге осы шарларымды сыйлыққа беремін.
Тәрбиеші: Ал балалар сайқымазақтың бірінші тапсырмасын орындайық, кәне қорапшаны ашып, көрейік ішінде қандай қызықты тапсырма бар екенің.
Тапсырма 1
Күн сәулелерін орналастыр.
- Балалар күннің түсі қандай?
- Күннің түсі сары. Күн жылуын таратады.
- Кім маған күн туралы тақпақ айтып береді.
Тақпақ.
Раяна:
Арасынан бұлттардың
Күн домалап барады
Доп қып оны алам деп
Қайрат қуанып қарады.
Сайқымазақ: Жарайсыңдар балалар! Алғашқы тапсырманы жақсы орындап шыктыңдар.
Тәрбиеші: Ал енді, балалар сайқымазақтың екінші тапсырманы қандай екенің көрейік, тапсырмасын орындайық.
Тапсырма 2
Түстеріне қарай пішіндерді сәйкестендіру.
- Балалар мына жерде пішіндер беріліпті, сол пішіндерді түстеріне қарай сәйкестендіріндер.
- Қандай пішін?
- Түсі қандай?
- Пішіні дөңгелек, түсі қызыл.
Сергіту сәті:
Бойымызды сергітіп алайық.
Сайқымазақ: Жарайсыңдар балалар! Тапсырманы жақсы орындап шыктыңдар. Қандай, білімді, алғыр бала едіңдер.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар! Ал енді, үшінші тапсырманы орындайық.
Тапсырма 3
Жоғарыда – төменде
Тәрбиеші: Балалар қараңдаршы мында аспан және жердің суреттері беріліпті. Мына қораптың ішінде суреттер бар соны алып атын атап, қай суретке тиісті орналастырамыз.
Балалар кім тақпақ айтады.
Томирис:
Құс ұясын
бұзбаңдар,
Балапанын
алмаңдар.
Құстар біздің
досымыз,
Обалына
қалмаңдар.
Али:
Мен ұшақпын,
ұшамын
Ақ бұлттарды
құшамын
Асқар таудан
асып
Бәрінен де
озамын..
Асылым:
Үлкен болып
өскенде
Машина алам мен
де.
Бірақ ол үшін
әрине
Оқу керек күнде
де.
Арсен:
Әукім әукім! Сиырым,
Сүтіңді сауып алайын.
Кілегей тартып, май шайқап
Дастарханға қояиын.
Сайқымазақ: Жарайсыңдар балалар! Өнерлі, ақылды, білімді екенсіңдер. Енді мен сендерге мына шарларды сыйлаймын, сендер тапсырманы өте жақсы орындадыңдар рахмет.
Қорытынды:
Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар! Өте ақылды болдыңдар. Ендеше балалар мына сайқымазақтың көйлегін дөңгелектер арқылы әшекейлеп берейік.
№54 «Айгүл» бөбекжай бақшасы
Ұйымдастырылған оқу іс- әркет
Тақырыбы: «Сайқымазақ бізде қонақта»
№11 «Көбелек» тобы
Тәрбиеші: Олжабаева В.Г
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сайқымазақ бізде қонақта
Сайқымазақ бізде қонақта
Тақырыбы: «Сайқымазақ бізде қонақта»
Дағды: Коммуникативтік, шығармашылық, физикалық, танымдық, әлеуметтік даму дағдылары.
Мақсаты: Қарапайым математикалық ұғымдарды меңгерді. Пішіндерді біледі және түстерін атайды. Кеңістікті бағдарлау арқылы жоғары – төмен, оң – сол ұғымдарды түсінді. Сұрақтарға жауап береді. Тілді дамыту арқылы өлең, тақпақ айтады. Қызығушылықтарын арттыру.
Білімділік: Заттардың өасиеттеріне қарай талдауға, өздігінен шешім қабылдауға баулу. Дене қимыл қозғалыстарын қалыптастыру.
Тәрбиелік: Ұйымшылдық қасиеттерін дамиды.
«Көңілді күн» әнімен залға кіреміз.
Тәрбиеші: Балалар бір бірімізбен көңілді амандасып алайық. Ал келген қонақтармен амандасайық.
Білер қазақ баласы
Сәлем сөздің анасы
Көп танысты көреміз,
Алдымыздан кезіккен,
Бәріне де ізетпен,
Иіліп сәлем береміз.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар!
- Балалар қазір қай мезгілі?
- Күз мезгілі.
- Күз мезгілінде неше ай бар, ай аттарын атайық?
- Күз мезгілінде үш ай бар. Қыркүйек, Қазан, Қараша.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар! Балалар айналамызға қарайықшы сайқымазақ көрінбейме, сайқымазақ қайда жүр екен.
Сайқымазақ: Сәлеметсіңдерме балалар! Көңіл күйлерін жақсыма?
Балалардың жауабы: Жақсы.
Сайқымазақ: Балалар қатты жел тұрып менің қолымдағы шарларды барлығын ұшырып алдым. Енді ол шарларды алу үшін сендердің маған көмектерін қажет. Мына ғажайып қорапшамның ішінде қызықты ойындар бар, осы ойын тапсырмаларымды дұрыс орындасаңдар, мен сендерге осы шарларымды сыйлыққа беремін.
Тәрбиеші: Ал балалар сайқымазақтың бірінші тапсырмасын орындайық, кәне қорапшаны ашып, көрейік ішінде қандай қызықты тапсырма бар екенің.
Тапсырма 1
Күн сәулелерін орналастыр.
- Балалар күннің түсі қандай?
- Күннің түсі сары. Күн жылуын таратады.
- Кім маған күн туралы тақпақ айтып береді.
Тақпақ.
Раяна:
Арасынан бұлттардың
Күн домалап барады
Доп қып оны алам деп
Қайрат қуанып қарады.
Сайқымазақ: Жарайсыңдар балалар! Алғашқы тапсырманы жақсы орындап шыктыңдар.
Тәрбиеші: Ал енді, балалар сайқымазақтың екінші тапсырманы қандай екенің көрейік, тапсырмасын орындайық.
Тапсырма 2
Түстеріне қарай пішіндерді сәйкестендіру.
- Балалар мына жерде пішіндер беріліпті, сол пішіндерді түстеріне қарай сәйкестендіріндер.
- Қандай пішін?
- Түсі қандай?
- Пішіні дөңгелек, түсі қызыл.
Сергіту сәті:
Бойымызды сергітіп алайық.
Сайқымазақ: Жарайсыңдар балалар! Тапсырманы жақсы орындап шыктыңдар. Қандай, білімді, алғыр бала едіңдер.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар! Ал енді, үшінші тапсырманы орындайық.
Тапсырма 3
Жоғарыда – төменде
Тәрбиеші: Балалар қараңдаршы мында аспан және жердің суреттері беріліпті. Мына қораптың ішінде суреттер бар соны алып атын атап, қай суретке тиісті орналастырамыз.
Балалар кім тақпақ айтады.
Томирис:
Құс ұясын
бұзбаңдар,
Балапанын
алмаңдар.
Құстар біздің
досымыз,
Обалына
қалмаңдар.
Али:
Мен ұшақпын,
ұшамын
Ақ бұлттарды
құшамын
Асқар таудан
асып
Бәрінен де
озамын..
Асылым:
Үлкен болып
өскенде
Машина алам мен
де.
Бірақ ол үшін
әрине
Оқу керек күнде
де.
Арсен:
Әукім әукім! Сиырым,
Сүтіңді сауып алайын.
Кілегей тартып, май шайқап
Дастарханға қояиын.
Сайқымазақ: Жарайсыңдар балалар! Өнерлі, ақылды, білімді екенсіңдер. Енді мен сендерге мына шарларды сыйлаймын, сендер тапсырманы өте жақсы орындадыңдар рахмет.
Қорытынды:
Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар! Өте ақылды болдыңдар. Ендеше балалар мына сайқымазақтың көйлегін дөңгелектер арқылы әшекейлеп берейік.
№54 «Айгүл» бөбекжай бақшасы
Ұйымдастырылған оқу іс- әркет
Тақырыбы: «Сайқымазақ бізде қонақта»
№11 «Көбелек» тобы
Тәрбиеші: Олжабаева В.Г
шағым қалдыра аласыз













